PDA

View Full Version : Hardonck vs Barry *dikke vette spoiler*



sikkwitttet
25-10-2009, 11:39
http://www.mma-core.com/videos/_Antoni_Hardonk_vs_Patrick_Barry_UFC_104?vid=10007 408&tid=100




check ditte nou. bedoel normaal is het goed voor je mma,(dus groundskill) dat je in buitenland bent. en daar veel traint. want ja een links rechts links rechter low kick(iets wat je van af je 11de al kan leren hier in nederland) vergeet je toch nooit.


blijkbaar wel.
vind dit zo kut wedstrijd van hardock. kan het gewoon neit aan zien, zag al binnen een minuut kut dit gaat nooit goed komen. als een vechter met maar een ding, een kut lowkick zo kwam ie maar over. hij gaf die lowkick maakte niet uit hoe die barry em ook counterde, en daarmee meer schade aan deed dan dat hij met lowkicks deed.

en hij leide niks in, toch basis idee van de lowkick. bedoel dan zet je em vast, kan ie niet counteren, doet het meer pijn. maar zag da niks van. hij wisselde wel eens af, en gaf dan een highkick zonder power.
ik wil hem graag terug zien, maar mag wel ff duren.bedoel hij kwam eindelijk goed weg van de grond.
ma dan staand verliezen. en dan op zo knullige manier.

geen woorden voor. geschokt ben ik er door.:crying:

Pernik
25-10-2009, 11:43
Hij was een kop groter en heeft een veel grotere reach, maar zie hem amper jabs maken, zo heb je geen enkel voordeel van je lengte.
Knallen voor zijn hoofd zie ik hem eigenlijk in al zijn wedstrijden krijgen.

Briant
25-10-2009, 11:44
Geen hoofdbeweging ook, hij staat helemaal stil.

micha
25-10-2009, 11:45
dit was zijn laatste partij op zijn contract toch?

Pernik
25-10-2009, 11:46
Misschien eens op stage bij de gebroeders Klitschko, die kunnen hem wel jabben leren.

iconian
25-10-2009, 11:46
Er was een hype van "standup guaranteed" en Hardonk leek erin mee te gaan, hij had hem vaker kunnen proberen neer te halen, MMA is een compleet spelletje en Hardonk is bekwaam op de grond vs bijvoorbeeld wes sims. De druk van Barry leek hij niet mee om te kunnen gaan, hij ontweek weinig en leek een stuk trager en "houtiger" dan in zijn k1 dagen

simtekf1
25-10-2009, 12:00
Volgens mij was ik hier 1 van de weinige die zei dat Barry best een kans maakte omdat hij het in de K-1 ook erg goed deed. :P

Laat ik eens even in m'n glazenbol kijken wat 5 december brengt. :D

sikkwitttet
25-10-2009, 12:10
nou kijk eens aan. de rest van het mixfight volk zag het ook.:P

MilfhunterMMA
25-10-2009, 12:11
ja zonde idd. ik beneen hardonk fan, maar ik denk dat hij te vaak in de pocket blijft en daardoor veel schade oploopt (zo ook bijv tegen sanchez). Zeker tegen Barry had hij idd gewoon afstand moeten houden en moeten jabben, maar ja makkelijk praten uiteraard vanuit een luie bureaustoel. ik hoop dat hij terugkomt.

iconian
25-10-2009, 14:29
hardonk wel mooi ff fight of the night gekregen, 60.000 voor hem en 120.000 extra voor barry. Hoop dat hij niet ontslagen wordt, zijn ufc record is niet al te best

TOON
25-10-2009, 14:42
beetje triest om naar te kijken...hij werd staand echt afgetroefd, hij was gewoon te langzaam....of barry had te snelle handen, die kwam op het laatst echt heeeeeel vaak erg snel er doorheen.... mooi om te zien... geen frontkick gezien om hem op afstand te houden, kun je bij Barry wel doen, die was zo in z'n element dat ie niet naar de grond wilde gaan.... onbegrijpelijk, maar goed....

ook ergerlijk dat die commentatoren iedereen willen doen geloven dat er twee van de grootste uit de kickbokswereld tegenover elkaar stonden....tja...dat gehype kan ik altijd erg moeilijk aanhoren...

jammer voor hardonk, heeft het geprobeerd, maar denk dat z'n laatste partijen bewijzen dat ie niet veel in de UFC te zoeken heeft jammer genoeg...

marcelt
25-10-2009, 14:43
Een goed staande gevecht wordt toch erg gewaardeerd. Dat kan zijn redding zijn. Hij heeft i.i.g. weer geld om nog een tijd als pro door te gaan.

kooivechter
25-10-2009, 14:47
oeii toch een behoorlijke afstraffing. Denk dat Hardonck geen nieuw contract meer krijgt. Die Berry doet het erg goed voor een kickbokser. Leer hem worstelen en dan kom je een heel eind. Waarom is hij nooit verder gegaan in de k1, hij was toch een goede kbér?

sjaakie'tje
25-10-2009, 15:03
oeii toch een behoorlijke afstraffing. Denk dat Hardonck geen nieuw contract meer krijgt. Die Berry doet het erg goed voor een kickbokser. Leer hem worstelen en dan kom je een heel eind. Waarom is hij nooit verder gegaan in de k1, hij was toch een goede kbér?

Had niet genoeg partijen en dan ook nog wat pech. In zijn laatste optreden moest ie vb de partij staken wegens een blessure ...
Jammer, hij was fun to watch.

Vond dat Hardonck erg goed begon en Barry goed onder druk hield, scoorde met zijn kicks. Barry heeft streke benen en vanaf de tweede gebruikt hij gewoon zijn beter explosiviteit!

Nopain85
25-10-2009, 15:17
Erger me er ook dood aan , na zoveel jaar nog geen boks lessen ?

Wanneer gaat hij nou eens achteruit leren boksen en een goeie dekking leren houden het is echt gewoon niet om aan te zien.

Mark105
25-10-2009, 16:59
Vond Hardonk goed beginnen. Druk naar voren en goede low kicks. Maar vond dat gaande de wedstrijd hij geen goed antwoord had op de stoten van Barry en te geforceerd zijn low kicks wou door drukken. Snap niet dat Hardonk hem niet naar de grond bracht om het daar af te maken.

Volgens mij heeft Hardonk nog 1 partij om ze skills te tonen. Positief voor hem is dat de UFC deze partij blijkbaar wel aantrekkelijk vond. Wat natuurlijk heel belangrijk is.

ICON
25-10-2009, 17:09
hardonk wel mooi ff fight of the night gekregen, 60.000 voor hem en 120.000 extra voor barry.


dat is toch al erg genoeg? ik vond het niet om aan te zien, zn trappen waren erg houterig, en een hoop lowkicks draait hij helemaal niet in ze zullen best aankomen maar ik heb hem beter zien doen.

Garcia
25-10-2009, 17:48
Ik heb met verbazing naar deze partij gekeken en had echt het idee dat Antoni niet in zijn ritme zat en zijn "spelletje" niet kon spelen. Hij kwam mijn inziens ook wat "log" over en stukken minder snel en bewegelijk.

Erg jammer want ik had hem graag zien winnen.

Durfal
25-10-2009, 17:49
We hebben idd allemaal makkelijk praten vanuit hier,maar Antoni had dit met zijn kickbox achtergrond nooit mogen laten gebeuren!!
Hij stond zo vast als een huis in het spelletje waarin hij bij Vos gym groot is geworden
Gewoon dood en doodzonde, niets inleiden ,geen stopstoten om zn tegenstander op te vangen,geen jabs,geen combinaties helemaal nixxxxx
Echt balen dit vooral voor Antoni zelf want die weet zelf donders goed dat ie veel beter kan!!!!

sikkwitttet
25-10-2009, 19:55
een soort van op bok premie toch?
bedoel als je zo slecht presteerd en dan nog fight of de night krijgt. moet er wel wat anders aan hand zijn

Guile
25-10-2009, 21:34
Antoni heeft gewoon totaal geen progressie gemaakt in al die jaren UFC, exit lijkt mij. Zonde hoor, van zo'n Vos Gym kickboxer had ik wel meer verwacht. Lijkt wel of ie zonder gameplan die Octagon instapt.

sikkwitttet
25-10-2009, 23:13
oke dus 60 duizen voor ko te gaan, en zo hard weg wassie niet.
dus met die verlies partij heeft hij meer verdient dan ze winst partijen:P
nice

PigDog
26-10-2009, 01:14
Fight of the night is het geworden omdat hij KO ging. Dus z'n tegenstander heeft ervoor gezorgd dat hij die vette bonus kreeg...

He left his wallet in El Segundo....

superfreak
26-10-2009, 11:28
Hardonk exit, hebben ze ruimte voor Yvel. Die zou niets heel laten van zo een Barry.

Leventdepevent
26-10-2009, 12:44
Hardonk exit, hebben ze ruimte voor Yvel. Die zou niets heel laten van zo een Barry.
x2 war Yvel

Mr 1 Leg
26-10-2009, 14:11
oeii toch een behoorlijke afstraffing. Denk dat Hardonck geen nieuw contract meer krijgt. Die Berry doet het erg goed voor een kickbokser. Leer hem worstelen en dan kom je een heel eind. Waarom is hij nooit verder gegaan in de k1, hij was toch een goede kbér?x2

Sendur
26-10-2009, 14:52
Hardonk was echt crap bezig, zijn defence is zo fucking slecht he niet normaal.

Hij begint vaak goed maar zijn hands hangen zo laag en hij liet zich gewoon kapot jabben.

Heel jammer dit, ik ben echt van van Antoni maar goed dat we nu Struve in de HW devisie hebben.

ondiep
26-10-2009, 15:17
Echt jammer van Antoni hij had die 1e ronde in zijn zak .... had die lijn door moeten trekken.

en tof dat Struve heeft gewonnen :)

PigDog
26-10-2009, 15:45
Hé mannen! Geef Antoni niet meteen op, iedereen heeft wel eens een slechte reeks...
Niet zo hard oordelen, het kan ons allen treffen....
Als hij de volgende keer weer een winstpartij draait staan we met z'n allen weer op de banken.
En niemand hoeft plaats te maken, er is nog plaats zat voor nederlandse toppers. Alleen Dana ziet er weinig heil in....

superfreak
26-10-2009, 16:04
Hé mannen! Geef Antoni niet meteen op, iedereen heeft wel eens een slechte reeks...
Niet zo hard oordelen, het kan ons allen treffen....
Als hij de volgende keer weer een winstpartij draait staan we met z'n allen weer op de banken.
En niemand hoeft plaats te maken, er is nog plaats zat voor nederlandse toppers. Alleen Dana ziet er weinig heil in....

Het is ook niet meteen. Het is dat men geen opwaartse lijn in z'n game ziet. Dat valt mij ook op als ik z'n partijen bekijk. Soms lijkt het beter te gaan en dan toch weer niet. Dat is gewoon een beetje jammer. Van mij mag hij blijven, daar niet van.

Hoe komt het eigenlijk dat Dana er weinig heil in ziet?

123trisweat
27-10-2009, 00:13
Antoni toch $ 60.000 voor fight of the night

PigDog
27-10-2009, 02:39
Omdat Dana liever vechters ziet zoals GSP, die zich constant verbeteren.

Wel lief....


GSP trekt 100.000 PPV klanten uit Canada...

Christophe
27-10-2009, 07:35
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij in het buitenland moet trainen?!

Staand kan hij nergens beter terecht dan in Nederland, en er zijn inmiddels al meer dan genoeg erg goede leraars en trainingspartners voor op de grond te vinden.

En het klinkt misschien stom, maar er is toch geen reden dat al de Nederlandse MMA-zwaargewichten niet 2 à 3 keer per maand samen kunnen trainen, of tenminste sparren. Er zijn er toch al heel wat van behoorlijk niveau: Antoni Hardonck, Struve, Jessie Gibbs, Hans Stringer, ...

Schijt dat ze van verschillende teams zijn, ze kunnen elkaar naar de top helpen!

superfreak
27-10-2009, 10:14
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij in het buitenland moet trainen?!

Staand kan hij nergens beter terecht dan in Nederland, en er zijn inmiddels al meer dan genoeg erg goede leraars en trainingspartners voor op de grond te vinden.

En het klinkt misschien stom, maar er is toch geen reden dat al de Nederlandse MMA-zwaargewichten niet 2 à 3 keer per maand samen kunnen trainen, of tenminste sparren. Er zijn er toch al heel wat van behoorlijk niveau: Antoni Hardonck, Struve, Jessie Gibbs, Hans Stringer, ...

Schijt dat ze van verschillende teams zijn, ze kunnen elkaar naar de top helpen!

Inderdaad, is hij nou na zo lang in het buitenland bezig te zijn terug gekomen met een gruwelijke ground game of worstelkunsten dan zeg je nog oke. Ik snap het. Eenmaal in de problemen kreeg hij Barry niet eens naar de grond.

Inderdaad jammer dat neerlands talent niet elkaar omhoog helpt.

Hans Stringer zou van mij al zo een kans in de UFC mogen maken.

sikkwitttet
27-10-2009, 12:29
met cristophe helemaal eens. bedoel bij ons in mikes gym. komen genoeg buitenlanders af en aan om tijd mee te trainen(vooral kracht en staand) en dan terug na huis, daar verder trainen. wedstrijd. en dan weer tijd bij ons en weer na huis enzo.
beter voor hem als hij dat ook weer gaat doen denk ik zo, ma dan nl en amerika.
maar ja

Nopain85
27-10-2009, 12:53
buitenland oke , maar ga dan niet naar henry akins ofzo , ga dan naar greg jackson .

BoerHarms
27-10-2009, 14:33
Ik snap Hardonk soms niet, ik vind dat hij van Kongo ook al had kunnen winnen, maar goed.

Gelukkig hebben we Struve nog.

PigDog
27-10-2009, 20:05
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij in het buitenland moet trainen?!

Staand kan hij nergens beter terecht dan in Nederland, en er zijn inmiddels al meer dan genoeg erg goede leraars en trainingspartners voor op de grond te vinden.

En het klinkt misschien stom, maar er is toch geen reden dat al de Nederlandse MMA-zwaargewichten niet 2 à 3 keer per maand samen kunnen trainen, of tenminste sparren. Er zijn er toch al heel wat van behoorlijk niveau: Antoni Hardonck, Struve, Jessie Gibbs, Hans Stringer, ...

Schijt dat ze van verschillende teams zijn, ze kunnen elkaar naar de top helpen!

El Segundo is spaanstalig, dus kunnen ze net zo goed bij jou in Mexico komen trainen, que?

Christophe
27-10-2009, 22:11
El Segundo is spaanstalig, dus kunnen ze net zo goed bij jou in Mexico komen trainen, que?

Ik wou dat ik kon beweren dat dat inderdaad een goede optie zou zijn .... maar helaas, pindakaas, de eerlijkheid gebied me toe te geven dat het niveau qua grondvechten veel hoger ligt in Nederland en België. Voor de rest is het hier wel heel gezellig hoor! ;)

Nogmaals, ik ben de laatste om te beweren dat het niet cool is om in het buitenland te wonen. Maar voor zijn trainingen hoeft Hardonck het in ieder geval niet te doen.

Ik hoop echt dat hij zich herpakt, en - indien hij nog een kans krijgt in de UFC - hij iedereen staand en op de grond "een poepie laat ruiken"! War Hardonck!!! :thup: