PDA

View Full Version : worstelstijl cain spoiler



kmr
25-10-2009, 21:22
cain maakt echt heel goed gebruik van het controle van de benen en de voeten, dat zag je ook in het gevecht tegen rothwell. heel apart hoe hij op de grond een enkel of been vast blijft houden om ervoor te zorgen dat iemand zich niet goed kan bewegen.

wat is volgens jullie een goede manier om goed tegenstand te bieden als cain dat doet? ik vond dat rothwell erg weinig bewoog op de grond en wat wilder met je benen trappen als iemand je benen vasthoudt zou ook kunnen helpen. iets meer kimura attempts zou ook kunnen toen cain een been vasthield en werkte naar een takedown.

wrestler_nl
26-10-2009, 00:36
Cain Velazques is een topwrstelaar met hele goeie controle op de grond. Dat zagen we ook tegen Cheick Kongo @ ufc 99. Maar hij heeft tot nu toe maar tegen 1 worstelaar gevochten in zn ufc carriere (jake obrien). Maar als hij tegen een beest als carwin of lesnar staat dan denk ik niet dat hij zo makkelijk hun contoleert op de grond! Ik vind z stand up ook niet echt goed...ik bedoel kongo is een goeie stand up vechter maar elke keer als ze staand vochten kreeg cain klappen.
Hij is zeker een contender voor de titel in de toekomst maar volgens mij niet erg vroeg...

Tony
26-10-2009, 08:21
Cain komt er wel... Net als Carwin en net als Dos Santos..

De vraag is.. wie van de drie gaat Lesnar aanpakken...

Vooralsnog denk ik aan Carwin... Puur vanwege de kracht/massa...
Voor Cain is het denk ik nog een beetje te vroeg... maar ook hij gaat er komen.. no doubt about it.
En Dos Santos... Denk dat Dirk5 en ik het daar redelijk over eens zijn... hij is the next big thing... vraag is alleen wat hij op de grond presteerd... daar heb ik te weinig van gezien.

superfreak
26-10-2009, 11:19
Cain z'n worstelkunsten gaan te kort schieten tegen Brock, daarbij zag je hem bij Kongo inderdaad vaak geraakt worden in de stand up. Nou Brock z'n stoten zijn nog een paar keer zwaarder. dus denk ik vooralsnog dat hij het niet gaat redden.

kooivechter
26-10-2009, 14:16
cain is the real deal. wat een toffe partij zeg tegen rothwell. heeft de ufc wel gered na die saaie partij van shogun-machida. kan echt genieten van dat worstelen, daarnaast is hij ook een goede kickbokser. En hij heeft echt een monster conditie, een ontzettend hoog tempo hanteert hij, en de juiste mentaliteit. En tegen Kongo werd ook wel duidelijk dat hij een stoot kan hebben. Toch de beste stijl hoor voor mma als basis. Ben wel benieuwd hoe hij het tegen zwaardere worstelaars gaat doen zoals carwin en lesnar.

Fyodor
26-10-2009, 14:37
Cain z'n worstelkunsten gaan te kort schieten tegen Brock, daarbij zag je hem bij Kongo inderdaad vaak geraakt worden in de stand up. Nou Brock z'n stoten zijn nog een paar keer zwaarder. dus denk ik vooralsnog dat hij het niet gaat redden.

Op de grond zijn Brock zijn stoten wel zwaar ja. Echter denk ik dat Kongo staande een veel betere striker is dan Brock.

Ik heb genoten van de dominatie van Velasquez tegen Rothwell en ben benieuwd wat hij tegen de winnaar van Brock vs Carwin doet.

Tony
26-10-2009, 14:38
Ik wil Cain eerst tegen Dos Santos zien

Fyodor
26-10-2009, 14:39
Lijkt me ook een prima plan. Dan heeft de winnaar z'n titleshot echt verdiend.

Sendur
26-10-2009, 14:46
Ik wil Cain eerst tegen Dos Santos zien


Ja zeker voor de nieuwe titel kandidaat.

WAR DOS SANTOS!!

kmr
26-10-2009, 15:06
kan echt genieten van dat worstelen, daarnaast is hij ook een goede kickbokser.

Wat betreft zijn kickbokskwaliteiten vond ik hem als een amateur eruit zien. Heb je overigens wel eens de term 'pillow punches' icm Cain voorbij zien komen? Ik wel.

kickboxer1987
26-10-2009, 15:24
Vindt dat Cain een van de mooiere worstelstijlen heeft om naar te kijken! zo dominant!

Cain is echt een top worstelaar, Lesnar daarentegen is een elite worstelaar.

MilfhunterMMA
26-10-2009, 15:30
Vindt dat Cain een van de mooiere worstelstijlen heeft om naar te kijken! zo dominant!

Cain is echt een top worstelaar, Lesnar daarentegen is een elite worstelaar.

uhmmm, wat bedoel je hiermee?

Tsuki
26-10-2009, 15:35
dat lesnar beter worstelt dan cain ............ ff opletten he