PDA

View Full Version : UFC 104: Welk cijfer geven we dit event *SPOILER



Tony
26-10-2009, 10:30
UFC 104 ligt weer achter ons (voor de meesten).
Het is mijns inzien een prima event met mooie partijen... Velen hebben hier naar aanleiding van "een bepaald gevecht" een bittere nasmaak (zal niks spoileren voor mensen die het nog niet gezien hebben.

Maar welk punt geven jullie dit event? En dan puur kijkende naar de kwaliteit van de gevechten an sich...

rond de punten naar boven af.. dus als je een 7.5 in gedacht hebt.. geef dan gewoon een 8.

dirk5
26-10-2009, 10:36
een 1!!!

al het goede wat gebeurd is op 104, staat in schril contrast met "die" beslissing in "die" partij.

fuckzooi!

Tony
26-10-2009, 10:43
hehe... ik zeg er nog bij: welk punt geef je ZONDER daarbij rekening te houden met die anticlimax...

Dus stel, de andere vechter zou gewonnen hebben... welk punt had je het event dan gegeven?

Wiseguy
26-10-2009, 10:50
Eehm mensen die hier op stemmen hebben het toch al gezien. Dus waarom geen spoilers?

Hoe dan ook een 1 door de beslissing. Dat nam de glans weg van het event.

Mule-Kick
26-10-2009, 10:50
6. Opzich best leuke card maar geen gevechten wat me nog lang bij zullen blijven ofzo. Op die ene partij na dan :P

iconian
26-10-2009, 11:09
Eehm mensen die hier op stemmen hebben het toch al gezien. Dus waarom geen spoilers?

Hoe dan ook een 1 door de beslissing. Dat nam de glans weg van het event.

lol idd

Tony
26-10-2009, 11:17
Eehm mensen die hier op stemmen hebben het toch al gezien. Dus waarom geen spoilers?


je hebt gelijk.. heb t ff aangepast.

Fyodor
26-10-2009, 11:41
Wie geeft er nou een 1?

Als je de beslissing bij Rua vs Machida weglaat dan blijft er m.i. een puik evenement over. Met als hoogtepunt Struve zijn triangle en Cain die totaal domineert, al was het een slechte stoppage.

Tony
26-10-2009, 11:45
ik vond het een 7,5 (afgerond 8) waard..

velasquez was tof om te zien.. struve was geweldig... Hardonk mooie eerste ronde... machida-shogun vond ik ook spannend (uitslag ff wegdenken), Bader-Schafer was goed...

Lekker event... iets minder dan ik van te voren hoopte, maar toch leuk event.

Garcia
26-10-2009, 11:49
Ik geef het even een 8. De sfeer, de fightcard en de gevechten waren goed te noemen. Ook het leuke commentaar van Joe en Mike was weer erg prettig om naar te luisteren.

Ook ik ben het eens dat de uitslag van de laatste partij erg jammer was, maar dat neemt niet weg dat de UFC er weer een te gekke avond/show heeft weten neer te zetten.


@ Dirk 5

Om een 1 uit te delen qua cijfer omdat je het niet eens bent met een uitslag vind ik jammer want daarmee doe je ook de nederlandse vechters (en alle overige trouwens ook) zeer tekort.

iconian
26-10-2009, 11:54
top event, 7-8, ondanks een paar mindere partijen en de anticlimax van shogun - machida, toch een goede card. Cain had ik niet verwacht zo dominant te zijn, maar die partij werd imo ook te vroeg gestopt.

Ceyfun
26-10-2009, 11:59
ik geef het een 7! shogun -machida was toch mooi om naar te kijken

superfreak
26-10-2009, 12:06
Vinden jullie echt dat de partij van Cain vs Ben te vroeg gestopt was. Oke, hij was nog bij en zo maar je kan iemand niet ongelimiteerd stoten laten vangen. Hij was de eerste ronde al nergens en tweede ronde ging de zelfde kant op. hij had ook al echt veel stoten gevangen. Scheids waarschuwt hem nog aan de begin van de ronde, ik ga je niet nog een keer zo veel "punishment" laten ondergaan, dus wees gewaarschuwd. regel is dat je je intiligent moet kunnen verdedigen. Dat was op een gegeven moment het geval niet meer. Hij was bezig met een wallwalk en vangt ze gewoon op z'n kaak. Dat kan niet gezond zijn.

dirk5
26-10-2009, 12:16
Ik geef het even een 8. De sfeer, de fightcard en de gevechten waren goed te noemen. Ook het leuke commentaar van Joe en Mike was weer erg prettig om naar te luisteren.

Ook ik ben het eens dat de uitslag van de laatste partij erg jammer was, maar dat neemt niet weg dat de UFC er weer een te gekke avond/show heeft weten neer te zetten.


@ Dirk 5

Om een 1 uit te delen qua cijfer omdat je het niet eens bent met een uitslag vind ik jammer want daarmee doe je ook de nederlandse vechters (en alle overige trouwens ook) zeer tekort.

hoezo doe ik daar de Nederlandse vechters mee tekort? Kunnen hun toch niks aan doen. Partij van Struve was idd leuk, maar meer ook niet.

Mijn mening was dit gala 1 haartje beter dan UFC 89, wat in mijn ogen het slechtste UFC gala ooit was. Natuurlijk had M vs. S hier veel mee te maken maar vond ook de overige partijen niks speciaals.

Dit is natuurlijk mijn mening en die kan per persoon verschillen.

micha
26-10-2009, 12:27
een 5

qball
26-10-2009, 16:32
zeven was het mijn inziens wel waard...

Surrender
26-10-2009, 18:26
Vinden jullie echt dat de partij van Cain vs Ben te vroeg gestopt was. Oke, hij was nog bij en zo maar je kan iemand niet ongelimiteerd stoten laten vangen. Hij was de eerste ronde al nergens en tweede ronde ging de zelfde kant op. hij had ook al echt veel stoten gevangen. Scheids waarschuwt hem nog aan de begin van de ronde, ik ga je niet nog een keer zo veel "punishment" laten ondergaan, dus wees gewaarschuwd. regel is dat je je intiligent moet kunnen verdedigen. Dat was op een gegeven moment het geval niet meer. Hij was bezig met een wallwalk en vangt ze gewoon op z'n kaak. Dat kan niet gezond zijn.

Ik had em al in ronde 1 stop gezet. Iedereen kon zien dat het een TKO ging worden, waarom zou je de gezondheid van een vachter op het spel zetten als je weet dat hij geen kans meer heeft.

En by the way ik geef een 7.

PD_EC
26-10-2009, 18:51
er zater een paar mooie partijen tussen . ik heb een 7 gegeven

Mr 1 Leg
26-10-2009, 18:55
er zater een paar mooie partijen tussen . ik heb een 7 gegevenx2 een 7 van mij ook.

TOON
26-10-2009, 19:01
een 7 idd, beslissing bij machida vs shogun was natuurlijk ruk, daardoor toch een beetje vervelende nasmaak...verder was struve en velasquez erg leuk! stoppage was goed in mijn ogen, had al in ronde 1 moeten gebeuren.... verder vooral geergerd tijdens partij van hardonk...

bigboz
26-10-2009, 19:01
ik ga mee en geeft het ook een 7, judges 1 !

Briant
26-10-2009, 19:27
Snap nu wel waarom Dana White zo lang wachtte om Machida kans op championship te geven. We zijn gegarandeerd van lange saaie partijen die uitlopen op decisions (en altijd ruimte voor discussie laten).

Verder was het event goed, zaten goede partijen bij, uiteraard super goed van Stefan Struve dat hij won.

een 6-

Effective
26-10-2009, 20:02
Ik vond het een prima evenement: 8.