PDA

View Full Version : Gratis eten tot 15 euro



leks
27-10-2009, 14:35
Voorzover niet al bekend:



Ter gelegenheid van de negende verjaardag van Thuisbezorgd.NL deelt het
bedrijf op dinsdag 27 oktober gratis eten
uit. Het is mogelijk om gratis pizza, shoarma, chinees of sushi te
bestellen bij zo'n 2000 bezorgrestaurants in heel Nederland.

Directeur-eigenaar Groen : 'We beseffen bij Thuisbezorgd.NL erg goed dat
we onze groei te danken hebben gehad aan zowel onze klanten
als onze restaurants. We doen graag eens iets terug. Met name de
restaurants hebben zeer te lijden onder de economische crisis. Zij
kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken.' Thuisbezorgd.NL zet de
site op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 open. De bestellingen
hoeven gedurende deze tijd niet te worden afgerekend. Het bedrijf
verwacht voor ongeveer 75.000 euro aan gratis eten uit te delen.
Dat zou neerkomen op 600 bestellingen per minuut.

Groen: 'De enige limiet die er is, is een beperking van EUR 15,- per
adres. We doen dit om het allemaal wel een beetje eerlijk te houden, straks
eten er hele studentenhuizen van de actie.'

De actie is alleen geldig op de website. Bestellingen via de iPhone
applicatie en bestellen-via-de-TV dienen gewoon te worden afgerekend.
Meer details volgen in de loop van de week.

Thuisbezorgd.NL begon in het jaar 2000 met een startkapitaal van 100
gulden en drie bezorgrestaurants. Tegenwoordig verwerkt het bedrijf
maandelijks voor miljoenen Euro's aan bestellingen. Thuisbezorgd.NL is
met 90% marktaandeel veruit de grootste eten-bestelsite van Nederland.
Het is onderdeel van de in Enschede gevestigde bezorggigant Takeaway.com. Thuisbezorgd.NL | Pizza bestellen - Online eten bestellen - Pizza, Chinees, Spareribs, Shoarma bestellen en bezorgen (http://www.thuisbezorgd.nl)

Voorwaarden Gratis-Pizza-Actie

* Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl (http://www.thuisbezorgd.nl/) op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
* Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
* Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van €15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan €15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de €15,- vallen.
* Het limiet van €15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
* Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
* Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.

Tony
27-10-2009, 14:50
bezorgen ze ook in limburg of is mijn pizza dan koud?

leks
27-10-2009, 15:09
Hun software draait voor een rits van restaurants, je kunt op postcode checken.

De info staat verder vrijwel overal nu, vraag me af hoe ze dat gaan trekken of niet.

Iemand nog tips wat te bestellen (geen chinees), bestel zelden buiten de deur, afhaal is mn vrind.

guess2007
27-10-2009, 16:20
Iemand nog tips wat te bestellen (geen chinees), bestel zelden buiten de deur, afhaal is mn vrind.

Patatje "kapsalon":thup:

Bak Shoarma, daarover kaas, daarover friet met chilisaus, bak gaat in de over en hoppa, Kapsalon.

http://1.bp.blogspot.com/_kbJOeENauWM/SPEkw5--3AI/AAAAAAAAAZo/PGJkAK32EX0/s400/patatje+kapsalon.jpg

leks
27-10-2009, 16:49
Lol dat heb ik vroeger wellus gegeten, minus de saus, nooit geweten dat dat de naam was :lol:

krijg er wel trek van hmmm

Stallion
27-10-2009, 16:52
Waar staat dat op die site zelf dan? Kan het niet vinden en wil niet genept worden ofso:)

guess2007
27-10-2009, 16:55
Ik ga dat sowieso niet redden tot 19 uur, knort nu al aardig.
Om 19 uur maar wat chicken wings voor vanavond bestellen dan.
Kan gratis eten natuurlijk niet voorbij laten gaan.

DannyvK
27-10-2009, 17:15
Shoarma! Is altijd wel lekker thuisbezorgd.. :)

poNji
27-10-2009, 18:01
Vraag me af of ze gaan lopen zeiken om de tijd. Dan staat mijn klok weer niet gelijk met die van hun en ben ik 1 minuut te vroeg geweest met bestellen of 1 minuut te laat ofzo.

Wiseguy
27-10-2009, 18:16
De site ligt al plat :(

poNji
27-10-2009, 18:26
De site ligt al plat :(

Werkt nog prima hier oO

leks
27-10-2009, 18:41
volgens mij gaat dit idd niet werken site is niet bereikbaar vanaf hiero :(

KayOne
27-10-2009, 18:42
het gaat hier heel traag, als het zo doorgaat is de 9 minute allang voorbij voordat de pagina geladen is

Rverm
27-10-2009, 18:52
kzit der klaar voor...maar pagina kan al niet meer bereikt worden...

ZakKa!
27-10-2009, 18:55
Site doet het ook niet bij mij.

poNji
27-10-2009, 18:57
Haha hier is ie nu ook uit de lucht. Was te verwachten :D Kom tot het invullen van me postcode, daarna hangt ie.

-Edit-
Nou doet ie helemaal niks meer.

Hendy
27-10-2009, 18:59
bezorgen ze ook in limburg of is mijn pizza dan koud? ja hoor ! alleen zijn de bezorgkosten dan 285e..

;)

Wiseguy
27-10-2009, 19:03
site ligt eruit. Tja zo kan ik ook wel gratis eten weggeven

KayOne
27-10-2009, 19:05
ik was tot 5de stap had zelfs mijn adres ingevuld en was klaar voor verzending
maja jij mag raden wat toen gebeurde hahahaha



wel lekker makkelijk manier om naamsbekendheid krijgen

Stallion
27-10-2009, 19:06
Site ligt er hier helaas ook uit, vanavond maar betalen dan...

ZakKa!
27-10-2009, 19:12
HAha iemand nog gelukt? Ik kreeg niks anders dan een wit beeld.

KayOne
27-10-2009, 19:14
ja de eten smaakte erg blank moet ik zeggen

leks
27-10-2009, 19:40
lol ik zat half uur op de plee nu net weer gekeken en ik kon gratis bestellen 2 pizza's ben benieuwd

KayOne
27-10-2009, 20:13
hehe heb ook net een besteling gedaan er stond dat deze besteling is gratis
dus hoop dat ze niet aan de deur geld gaan vragen haha

blazin.arr0w::::
27-10-2009, 20:16
stelletje schooiers :D

leks
27-10-2009, 20:39
pizza's kwamen aan gratis en al en zijn inmiddels op *burp* :thup:

Lennie
27-10-2009, 20:59
site lag eruit toen ik bestelling wilde afronden

Rverm
28-10-2009, 00:13
bij mij is het toch boerenkool met worst geworden omdat ik er niet doorheen kwam...

leks
28-10-2009, 11:42
kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die succesvol heeft geschooid, hebben jullie zo makkelijk opgegeven :(

eigenlijk wilde ik iets anders bestellen maar toen ik zag dat die alsnog gratis liet bestellen heb ik in alle paniek het eerste wat ik kon klikken besteld :lol:, mja...

DannyvK
28-10-2009, 11:50
Haha ja het had mij ook wel wat geleken, alleen was trainen. :(

KayOne
28-10-2009, 14:50
kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die succesvol heeft geschooid, hebben jullie zo makkelijk opgegeven :(

eigenlijk wilde ik iets anders bestellen maar toen ik zag dat die alsnog gratis liet bestellen heb ik in alle paniek het eerste wat ik kon klikken besteld :lol:, mja...

haha bij mij is het ook gelukt :D
had ook iets te haastig een chinese besteld die ik niet helemaal tevreden ben maja het was gratis lol
dit moeten ze vaker doen man :thup:

leks
28-10-2009, 21:47
Hehe gelukkig ben ik niet de enige, had toch meer verwacht van die veelvraten hiero ;)