PDA

View Full Version : Eerste screenshot EA Sports MMA



Dennuz
27-10-2009, 17:58
Als deze in OT moet, verplaats hem dan maar ff..

http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1256660577.3597.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

FOK!games - Flinke armbar in EA Sports MMA (http://games.fok.nl/news.php?newsid=35036)

Ziet er wel vet uit :D

Katsujinken
27-10-2009, 18:09
Iemand die herkent wie er gearmbarred wordt?

oOz
27-10-2009, 18:12
Ik geloof niet dat dat een ingame screenshot is. Verder denk ik dat EA sports weinig concurrentie zal bieden met de UFC, al helemaal op dit moment. UFC is een groeiende organisatie, die gaan heus niet de rechten afstaan van hun vechters om een game te maken.

Ik bedoel, wie koopt er nu een voetbal game met niet bestaande clubs (onbekende)? het heeft vaak gewoon een ietswat mindere sfeer. Daarbij maakt het niet uit hoe goed de game is. EA zal zich met de eerste game flink moeten bewijzen om de 2e tot een groot succes te maken. Ik hoop echt van harte dat een concurrentie strijd los barst, de gamers worden er alleen maar beter van.

ZakKa!
27-10-2009, 18:37
aha de reactie eronder: Dit lijkt me best een vermakelijke game!
Lekker kooivechten met je maten!

sikkwitttet
27-10-2009, 19:38
Ik geloof niet dat dat een ingame screenshot is. Verder denk ik dat EA sports weinig concurrentie zal bieden met de UFC, al helemaal op dit moment. UFC is een groeiende organisatie, die gaan heus niet de rechten afstaan van hun vechters om een game te maken.

Ik bedoel, wie koopt er nu een voetbal game met niet bestaande clubs (onbekende)? het heeft vaak gewoon een ietswat mindere sfeer. Daarbij maakt het niet uit hoe goed de game is. EA zal zich met de eerste game flink moeten bewijzen om de 2e tot een groot succes te maken. Ik hoop echt van harte dat een concurrentie strijd los barst, de gamers worden er alleen maar beter van.


ja je hebt gelijk. wie is fedor. wie is mousasi. wie zijn die gasten die in japan vechten. fuck them

UFC BABY YEAH, gasten als kimbo en lesnar. daar draait mma om. bedoel dat bestaat niet, het is ufcen.


FAILLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


btw heerlerbaan baby

delightone
27-10-2009, 19:54
ziet er best strak uit

marrilia
27-10-2009, 20:17
degene die de armbar aanzet is Fedor

ZakKa!
27-10-2009, 20:20
Haha hoe kan het GEEN ingame screen zijn? Zo foto-realstisch is het ook weer niet. Ben benieuwd naar de gameplay-beelden.

tap-out
27-10-2009, 23:52
Verheug me nu al op de game, heb ook erg genoten van ufc undisputed 2009

Wellicht worden deze 2 series wel de FIFA vs PES van de mma games.

LemsterNL
28-10-2009, 00:57
MMA is een vechtgame waarbij verschillende vechtsporten worden gecombineerd om elkaar helemaal lens te meppen. Verwacht veel zwetende kerels in strakke broekjes, mooie ringdames in nog strakkere broekjes en heel veel bloed.

en dat is de beschrijving van mma, mooie site :D want dat is het enige doel van mma, elkaar LENS MEPPEN!

dirk5
28-10-2009, 08:53
het is wel gewoon ingame zo te zien. Het ziet er ook een stuk strakker uit dan de eerste UFC screenshots.

7 november tijdens strikeforce gala krijgen we de eerste preview te zien...

wel louzy dat ook Fedor gelaatsuitdrukkingen heeft, komt niet overeen met werkelijkheid.

goro
28-10-2009, 09:37
ja je hebt gelijk. wie is fedor. wie is mousasi. wie zijn die gasten die in japan vechten. fuck them

UFC BABY YEAH, gasten als kimbo en lesnar. daar draait mma om. bedoel dat bestaat niet, het is ufcen.


FAILLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


btw heerlerbaan baby


Ja je hebt gelijk. wie is A Silva. wie is GSP.
wie zijn die gasten die in america vechten. fuck them

Idd beter Hong Man Choi en Bobo Sapp!!

FAILLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

btw Yerseke baby

Leventdepevent
28-10-2009, 09:53
laat maar komen die game.....concurentie maakt games vaak beter dus

Sendur
28-10-2009, 10:29
degene die de armbar aanzet is Fedor

goh je meent het?

Wij vragen ons af wie eronder ligt?

Mule-Kick
28-10-2009, 11:52
Screenshot ziet er ok uit maar niet veel bijzonders tot nu toe. BTW op het screenshot vechten ze zo te zien in een cage. Is al meer duidelijk of het ook mogelijk is om in een ring te vechten of wordt het alleen kooi? Aangezien een groot gedeelte van het roster van deze game namelijk zelden tot nooit in een kooi vecht normaal gesproken.

ZakKa!
28-10-2009, 14:00
In een interview met iemand van EA werd gezegd dat ze eraan dachten om verschillende ringtypes te hebben. Niks is echter bevestigd.

DaveMalone
28-10-2009, 18:53
MMA is een vechtgame waarbij verschillende vechtsporten worden gecombineerd om elkaar helemaal lens te meppen. Verwacht veel zwetende kerels in strakke broekjes, mooie ringdames in nog strakkere broekjes en heel veel bloed.

en dat is de beschrijving van mma, mooie site :D want dat is het enige doel van mma, elkaar LENS MEPPEN!


Inderdaad, ook best wel typisch dat ze dat bij een foto van een armbar zetten he;)

DaveMalone
28-10-2009, 18:53
In een interview met iemand van EA werd gezegd dat ze eraan dachten om verschillende ringtypes te hebben. Niks is echter bevestigd.

Het enige wat natuurlijk nog vetter is, DIFFERENT RULES! Als je dan toch japan vechters en zo gebruikt zorg dan dat er ook een of andere mode is met PRIDE rules. Dat zou écht de bom zijn xD

DaveMalone
28-10-2009, 18:55
het is wel gewoon ingame zo te zien. Het ziet er ook een stuk strakker uit dan de eerste UFC screenshots.

7 november tijdens strikeforce gala krijgen we de eerste preview te zien...

wel louzy dat ook Fedor gelaatsuitdrukkingen heeft, komt niet overeen met werkelijkheid.

Moet zeggen dat ik niet echt gelaatsuidrukkingen zie hoor?

thrillseekah
28-10-2009, 19:41
voor de lol een alleen standup of alleen grappling zou ook wel lachen zijn. als wandy er maar in zit

Sendur
28-10-2009, 20:44
voor de lol een alleen standup of alleen grappling zou ook wel lachen zijn. als wandy er maar in zit

die zit er zeker niet in.

Dana zou gek worden.

thrillseekah
28-10-2009, 20:45
wandy voordat hij naar ufc ging, kan je niet echt als dezelfde persoon zien

ZakKa!
29-10-2009, 00:23
voor de lol een alleen standup of alleen grappling zou ook wel lachen zijn.

Ja dat lijkt me ook wel leuk. Dat je er voor kiest om een kickbokspartij of een grapplingpartij te draaien.

Naj85
31-10-2009, 21:37
ik had ooit ergens gelezen dat iemand verbood mee te doen aan deze game van EA omdat zij vroeger MMA niet als een serieus sport zagen
weet iemand nog een link naar dat artikel?

bigboz
31-10-2009, 21:56
ik had ooit ergens gelezen dat iemand verbood mee te doen aan deze game van EA omdat zij vroeger MMA niet als een serieus sport zagen
weet iemand nog een link naar dat artikel?

dat was EA zelf maar na ze het succes van UFC undisputed konden ze niet achter blijven.

thrillseekah
31-10-2009, 22:09
dat was EA zelf maar na ze het succes van UFC undisputed konden ze niet achter blijven.

als het naar geld ruikt veranderen de meningen natuurlijk al snel. Ik hoop dat het een beetje een goed spel wordt, al zie ik me voorlopig geen 360 of ps3 kopen

JHNY
01-11-2009, 00:33
No way dat dit een screenshot is...dan zou de game qua graphics bij de 1e meteen al subliem zijn, met zelfs rode en blauwe plekken te zien...

no way

Emilio
01-11-2009, 09:51
dat was EA zelf maar na ze het succes van UFC undisputed konden ze niet achter blijven.

Dat is niet waar. Dit spel is al in ontwikkeling geweest voor de release van ufc 2009.

dirk5
01-11-2009, 11:05
No way dat dit een screenshot is...dan zou de game qua graphics bij de 1e meteen al subliem zijn, met zelfs rode en blauwe plekken te zien...

no way

flippo, het is een plaatje, dan is het altijd een screenshot, of het prerendered of in-game is daar kun je over debateren.

ik denk dat het gewoon ingame is, waarom ruk naar buiten brengen als het ook in een keer goed kan gaan.

Pitbull.
01-11-2009, 11:44
goh je meent het?

Wij vragen ons af wie eronder ligt?

Randy Couture??

JHNY
01-11-2009, 18:50
flippo, het is een plaatje, dan is het altijd een screenshot, of het prerendered of in-game is daar kun je over debateren.

ik denk dat het gewoon ingame is, waarom ruk naar buiten brengen als het ook in een keer goed kan gaan.

Zou heel mooi zijn hoor, maar kan me niet voorstellen dat ze met een 1e MMA game gelijk zo goed scoren...

maar het zou zeker zeer mooi zijn als dit wel het geval is

barclay
01-11-2009, 19:37
Ja je hebt gelijk. wie is A Silva. wie is GSP.
wie zijn die gasten die in america vechten. fuck them

Idd beter Hong Man Choi en Bobo Sapp!!

FAILLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

btw Yerseke baby

yerseke daar woon ik ook

FTW baby