PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME ArenA: Weer 2 partijen bekend!



It's Showtime
28-10-2009, 01:57
Er zijn weer twee nieuwe wedstijden voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA bekend, namelijk Daniel Ghita vs Hesdy Gerges en Andy Souwer vs Pajonsuk.

De matchmaking tot nu toe voor het It's Showtime evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA:

Badr Hari vs TBA

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 max)

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

Gago Drago vs Leroy Kaestner

William Diender vs Dzhabar Askerov

Daniel Ghita vs Hesdy Gerges

Andy Souwer vs Pajonsuk

Voorverkoop start: 1 december 2009
voor het laatste nieuws Fight.nl

ZakKa!
28-10-2009, 02:05
Het wordt beter en beter en beter!

mokumnised
28-10-2009, 02:35
Allemaal vuurwerk tot nu toe!

STERKE JERKE
28-10-2009, 09:03
Ben benieuwd hoeveel partijen van de bovenstaande matches daadwerkelijk blijven staan!???

nick
28-10-2009, 09:40
Ben benieuwd hoeveel partijen van de bovenstaande matches daadwerkelijk blijven staan!???

dat is idd elk jaar weer de vraag :wacko:

ReZp
28-10-2009, 09:52
Dat wordt in december weer meteen kaarten halen.Hopelijk blijft de matchmaking nu een beetje hetzelfde als hier staat..

univers1l
28-10-2009, 10:07
als de mm blijft zoals ie is, is het de mooiste tot nu toe. echt alle wedstrijden tot nu toe de moeite waard, maar ben bang dat er net als vorig jaar veel word gewijzigd.

mikeymcd
28-10-2009, 13:37
bizarre mm, nu afwachten tegen wie petrosian komt te staan. Ik zelf hoop Bourdif op 72,5 of -70. Lijkt me echt een mooie pot.

Marquis
28-10-2009, 13:39
Jammer ik had Hesdy wel tegen een GG willen zien vechten,..

Saki,Zimmerman,Leko.

Stallion
28-10-2009, 13:42
De MM wordt als maar mooier. En dan te bedenken dat dit nog niet alles is. Zelf hoop ik nog op Aerts of Bonjasky. Mss tegen Hari?

superfreak
28-10-2009, 13:43
bizarre mm, nu afwachten tegen wie petrosian komt te staan. Ik zelf hoop Bourdif op 72,5 of -70. Lijkt me echt een mooie pot.

Bourdif haalt dat gewicht toch niet? Tenminste 72,5 dan nog wl maar -70 toch niet?

mikeymcd
28-10-2009, 13:51
Bourdif haalt dat gewicht toch niet? Tenminste 72,5 dan nog wl maar -70 toch niet?

Las op het forum dat hij het ging proberen. Maar zo niet dan neemt dat niet weg dat ik hem graag tegen de k-1 max jongens zie (holzken, petrosyan, souwer). Die jongens kunnen toch makkelijk iets zwaarder vechten nu.

superfreak
28-10-2009, 13:53
Zou hem zeker tegen een Petrosyan willen zien. Hij heeft namelijk de uithoudingsvermogen om druk te blijven zetten drie rondes lang en nog met kracht achter zijn stoten. Dan kan hij het Petrosyan zomaar lastig maken.

mikeymcd
28-10-2009, 13:57
Maar jah volgens mij was er vorige It's showtime gezeik dat ze te weinig wilde betalen voor Bourdif, waardoor hij niet vocht. Hoop dat ze nu wel inzien dat Bourdif 1 van de betere en smaakmakende vechters van het moment is.

Mattie73
28-10-2009, 14:26
Las op het forum dat hij het ging proberen. Maar zo niet dan neemt dat niet weg dat ik hem graag tegen de k-1 max jongens zie (holzken, petrosyan, souwer). Die jongens kunnen toch makkelijk iets zwaarder vechten nu.

Het klopt dat Bourdif op -70 kg wil gaan vechten.

Verder ben ik het volledig met je eens dat hij op It's Showtime gematcht moet worden. Hij is een vechter die het publiek op de banken kan krijgen. Altijd spektakel met hem. Vergelijkbaar met Chahid bijvoorbeeld.

abdel1991
28-10-2009, 14:45
ik had stiekem gehoopt op een rematch van holzken tegen souwer :( maar gerges vs ghita is natuurlijk wel een toppartij!! dan maar holzken tegen petrosyan.... en waarom staat er tot nu toe trouwens geen enkele GG-vechter?? toch niet om dat hele gedoe over basboon??

Giancarlo
28-10-2009, 14:59
Er zijn weer twee nieuwe wedstijden voor ons IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA bekend, namelijk Daniel Ghita vs Hesdy Gerges en Andy Souwer vs Pajonsuk.

De matchmaking tot nu toe voor het It's Showtime evenement van 29 mei in de Amsterdam ArenA:

Badr Hari vs TBA

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 max)

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

Gago Drago vs Leroy Kaestner

William Diender vs Dzhabar Askerov

Daniel Ghita vs Hesdy Gerges

Andy Souwer vs Pajonsuk

Voorverkoop start: 1 december 2009
voor het laatste nieuws Fight.nl

Waarom zetten jullie Tarik El Idrissi niet tegen Albert Kraus?
Hij vecht toch al bij Beast of The East tegen niemand minder dan Nieky Holzken.
Osu

rafi
28-10-2009, 15:03
tarik staat nietmeer onder contract van blacklabel. die ook in de organisatie zit van de arena.

BNP
28-10-2009, 15:28
Begint wel een hele vette line-up te worden.. misschien dit jaar toch maar ens naar de arena!

iconian
28-10-2009, 15:32
souwer - pajonsuk is echt een topper, alleen wordt pajonsuk vaak bestolen tegen nederlanders

ZakKa!
28-10-2009, 15:48
FF iets anders" waarom staat er een Turkse vlag bij Badr Hari's naam in het promofilmpje op fight.nl?

En alsjeblieft it's showtime, geef ons MMA. Al zijn het maar een paar partijen.

sikkwitttet
28-10-2009, 16:10
MMA!!!!!!!!

snip83
03-11-2009, 02:40
Heb uit zeer, zeer betrouwbare bron vernomen dat ze Holzkn tegen Petrosyan willen zetten...
Het is nog niet rond, maar denk wel dat de partij er gaat komen.

Vind t echt super van Nieky, toont zijn vechthart weer eens te meer...

Wheelie
03-11-2009, 11:14
Heb uit zeer, zeer betrouwbare bron vernomen dat ze Holzkn tegen Petrosyan willen zetten...
Het is nog niet rond, maar denk wel dat de partij er gaat komen.

Vind t echt super van Nieky, toont zijn vechthart weer eens te meer...
Dat zou echt geweldig zijn.

rafi
03-11-2009, 11:18
hele leuke partij. en hij heeft niks te verliezen tegen de champ

JHNY
03-11-2009, 11:21
lijkt goed deze mm.
Zie graag kraus ook in de arena vechten, erg van hem genoten bij de afgelopen max

Kameleon
03-11-2009, 12:33
bizarre mm, nu afwachten tegen wie petrosian komt te staan. Ik zelf hoop Bourdif op 72,5 of -70. Lijkt me echt een mooie pot.

Petrosyan vs Yodsaenklai zou echt SUPER zijn. Verder moet je inderdaad maar afwachten (K-1 MAX kwalificaties?) wat door gaat....

snip83
03-11-2009, 14:18
lijkt goed deze mm.
Zie graag kraus ook in de arena vechten, erg van hem genoten bij de afgelopen max

X2

Kraus heeft idd een super partij neergezet.

Maar Holzken heeft helemaal niets te verliezen tegen Petrosyan,
dus hoop echt dat de partij er komt...
Denk dat meneer Weber nog tijd zat heeft voor een goed gameplan...
En ik wil wel eens weten wat die Petrosyan doet als hij onder druk komt te staan, ik bedoel Nieky is toch wel iemand die elke vechter goed onder druk en in de achtruit kan zetten...
Ben misschien een beetje bevooroordeeld, want ben een enorm fan van Nieky, maar ik denk echt werkelijk dat als iemand het petrosyan moeilijk kan maken dat Nieky het is

8701.
03-11-2009, 14:20
X2

Kraus heeft idd een super partij neergezet.

Maar Holzken heeft helemaal niets te verliezen tegen Petrosyan,
dus hoop echt dat de partij er komt...
Denk dat meneer Weber nog tijd zat heeft voor een goed gameplan...
En ik wil wel eens weten wat die Petrosyan doet als hij onder druk komt te staan, ik bedoel Nieky is toch wel iemand die elke vechter goed onder druk en in de achtruit kan zetten...
Ben misschien een beetje bevooroordeeld, want ben een enorm fan van Nieky, maar ik denk echt werkelijk dat als iemand het petrosyan moeilijk kan maken dat Nieky het is

het lukte hem niet om Buakaw in zn achteruit te zetten..

edub023
03-11-2009, 14:28
wel om chabari in zn achteruit te zetten..

BiCkOnE
03-11-2009, 14:41
Heb uit zeer, zeer betrouwbare bron vernomen dat ze Holzkn tegen Petrosyan willen zetten...
Het is nog niet rond, maar denk wel dat de partij er gaat komen.

Vind t echt super van Nieky, toont zijn vechthart weer eens te meer...

Dat zou idd een toppot zijn....
De rest van de mm ziet er ook weer om te smullen uit!

Vol verwachting klopt mijn hart hoe de definitieve mm eruit zal zien.....

PD_EC
03-11-2009, 14:52
hoop dat ik hier bij kan zijn. de matchmaking is super en wordt alleen nog maar beter

snip83
03-11-2009, 15:07
het lukte hem niet om Buakaw in zn achteruit te zetten..

Azijnzeiker

RocknRolla
03-11-2009, 16:21
Ik ga er ook dit jaar weer bij zijn. Super matchmaking. De pot met mooiste herinnering was toch wel melvin manhoef vs ruslan karaev de spanning in de arena en dan de ontlading van het publiek bij de ko. Onbetaalbaar.

oliebol
03-11-2009, 17:23
ik ga er ook zeker weer bij zijn, heb er nu al zin in.
En als er inderdaad Petrosyan tegen Holzken bij zit word ik helemaal gek :lol: zat serieus gistere nog te denken dat het een mooie partij zou worden, ook toevallig.

"the terror" jeff
04-11-2009, 00:03
MMA!!!!!!!!



MMA JA .................
ben nog steeds teleurgesteld van ali vs yvel wat niet doorging.
motherfuckers daar in de arena.
laat manhoef daar gewoon een MMA partij draaien.
is anders toch maar zielig voor tyrone, die arme jongen.

Fight Master
06-11-2009, 18:03
29 mei ArenA, It's Showtime-wereldtitel 65 max: Orono vor Petchpoon vs Atty Gol.