PDA

View Full Version : M-1 vechter Karl Amoussou tekent bij Dream



M-1 Global
28-10-2009, 11:18
M-1 vechter Karl Amoussou tekent bij Dream. Deze fransman staat bekend om zijn vechtlust en gaat altijd voor de KO. Hij is onlangs uitgeroepen tot Europese prospect nummer 1 op sherdog.com. Met de komst van Karl Amoussou heeft Dream er weer een middleweight vechter bij. Wie weet zal Karl Amoussou kunnen uitkomen tegen Sakuraba of Melvin Manhoef.


http://www.youtube.com/watch?v=MWSXhIgZ294

http://www.m-1global.com/lang/en/2009/10/27/dream-signs-m-1-global-fighter-karl-amoussou/

jesselaar
28-10-2009, 11:34
top gedaan ook gaat er nog een lhw van m1 naar dream/strikeforce en nog veel meer breaking news later deze week .
karl veel succes

superfreak
28-10-2009, 13:07
Tegen Melvin krijg je me dan een knalpartij te zien. Echter denk ik dat Melvin toch zwaarder stoot. Gaan ze naar de grond heeft Amoussou wel een voordeel.

ZakKa!
28-10-2009, 14:20
Karl is een monster! Goed nieuws.

Vette highlight ook maar 1 KO staat er niet bij volgens mij:

YouTube - Superfight Karl Amoussou vs Kazuhiro Hamanaka - M1 Challenge april 2009 (http://www.youtube.com/watch?v=yuL_fbWhw3k)

Mr 1 Leg
28-10-2009, 14:28
hij is een beest daar gaan we noch veel van zien.zeker weten.:thup:

Mr 1 Leg
24-11-2009, 06:47
ik heb mt karl persoonlijk aant rollen geweest op de m-1training een topper en een super simpatieke jongen heb met hem aant spreken geweeest en echt een relaxe gozer als je hem ziet fighten zou je het niet zeggen zijn bijnaam psycho heeft hij echt wel verdiend :thup:

Lionheart
24-11-2009, 07:01
ik heb mt karl persoonlijk aant rollen geweest op de m-1training een topper en een super simpatieke jongen heb met hem aant spreken geweeest en echt een relaxe gozer als je hem ziet fighten zou je het niet zeggen zijn bijnaam psycho heeft hij echt wel verdiend :thup:

Top!

Marco (scheids)
24-11-2009, 08:21
Karl is een topper, zou m zeker graag tegen Melvin willen zien.

En zoals Mr 1 leg als zei, Karl is een hele sympatieke gozer, wat je zeker niet verwacht als je m ziet vechten, en dan heb ik het nog niet eens over het werk wat ie doet (buiten het vechten om)...lol

Lionheart
24-11-2009, 08:26
Karl is een topper, zou m zeker graag tegen Melvin willen zien.

En zoals Mr 1 leg als zei, Karl is een hele sympatieke gozer, wat je zeker niet verwacht als je m ziet vechten, en dan heb ik het nog niet eens over het werk wat ie doet (buiten het vechten om)...lol

Wat doet ie dan buiten het vechten om?;)

Ben nu wel benieuwd, haha.

Iwan
24-11-2009, 10:18
Spectaculaire vechter met veel talent!

superfreak
24-11-2009, 11:08
Dan nu een vraag:

Dit is een vechter met zowel striking als ground skills. Aardig compleet, kan altijd nog groeien maar dat komt met de tijd. Zal hij nu geen kans hebben op UFC omdat hij van M1 afkomt of mogelijk nog door hun gemanaged wordt?
Of is dit alleen iets wat geld voor Fedor?

Marco (scheids)
24-11-2009, 12:00
Wat doet ie dan buiten het vechten om?;)

Ben nu wel benieuwd, haha.

Franse Special Force (politie)