PDA

View Full Version : Josh Koscheck to Co-Headline UFC 106



superfreak
28-10-2009, 12:32
Lees net op Bloodyelbow het volgende:

"
I got some big fight news for me. I am fighting nov 21 in Vegas. Co main event!!! Haha it's on baby!!!!"

"
So it appears that the curly headed one is out of his fight against Mike Pierce at UFN 20. No word yet on the opponent but for the co-headline fight it has to be someone of decent name value. It clearly isn't GSP, it isn't Alves, it isn't Fitch. Who do we have left here?"

Oke, dus geen GSP, geen Alves en geen Fitch...

Dan zeg ik Paul Daley of Matt Huges.

Als het Paul Daley is dan hoop ik dat hij niet zo stom is om de stand up game te gaan spelen. Je zal dan je worstelkunsten moeten inzetten.

Is het Matt Huges dan krijg je een mogelijke fight of the night partij te zien. :thup:

Wiseguy
28-10-2009, 12:33
Het is Anthony Jonson.

superfreak
28-10-2009, 12:40
Het is Anthony Jonson.

Dit weet je zeker of ga je hier vanuit?

superfreak
28-10-2009, 13:48
Laat maar ik zie het er nu bij staan. Slaat nergens op. Die gast heeft net gevochten. Daarbij haalt hij de weight cut niet eens. Komt hij dus met een lengte en gewichtsvoordeel. Dat zie ik Koscheck niet redden dan.

Remco
28-10-2009, 14:13
Ik mag Kosheck wel. War Josh!

ondiep
28-10-2009, 17:15
bah die Kosheck is een akelig mannetje na die shit die die bij leben heeft uitgehaald in TUF heb ik geen respect meer voor die gast, neemt niet weg dat het een goede vechter is die enorm is gegroeid sinds TUF.

delightone
28-10-2009, 17:17
Ik vindt hem niet echt co main event eigenlijk.
ik vind het zo wie zo een beetje mwaaaaah fight card.

Leuk om te zien of ortiz het nog een beetje kan en of amir baroni kan hebben maar voor de rest vind ik het een slappe kaart niet echt PPV waard.

Remco
28-10-2009, 17:26
Sowieso wat mindere UFC's in aantocht.

Couture mag een exhibition vechten tegen Vera. Couture wordt geen top 205-er en Vera lijkt onterecht een onbeperkt krediet te hebben bij de UFC.

Griffin tegen Ortiz is ook minder. Ortiz maakt al tijden geen indruk meer en Griffin is door de mand gevallen. Parisyan en Hazelett zijn beide hun glans kwijt en boeien me niet zo.

Mensen als Mike Swick en Michael Bisping vind ik te oppervlakkig als vechters en onvoldoende van kwaliteit om geloofwaardige titelkandidaten te zijn. UFC 105 is sowieso slechts bedoeld om de Engelsen te behagen en nieuwe Britse helden te creëren.

Ik vrees dat we tot 2010 moeten wachten, op UFC 107, voordat we weer een redelijke card krijgen.

Remco
28-10-2009, 17:44
UFC 108 bedoel ik.

redjuh
28-10-2009, 17:57
de card moet echt kut zijn als die gozer in de co me staat en niet tegen gsp vecht

Jani
28-10-2009, 18:10
Het is idd Koscheck vs Johnson
- JOSH KOSCHECK VS. ANTHONY JOHNSON AT UFC 106 - MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=9878&zoneid=13)

Leuke partij,denk Johnson op KO

delightone
28-10-2009, 19:46
@ remco als ik het zo een beetje lees wordt ufc 108 een knetter gek toernooi.
2 titelfights dus lesnar vs carwin en machida vs shogunII, Evans vs T. Silva, goganza vs dos santos,
Anderson silva vs belfort staat er ook nog op maar ik denk dat die niet door ga ivm met de operatie van silva.

@ Jani koscheck gaat zeker k.o. denk zelfs in de eerste ronde als ie tenminste gewicht kan halen.

el bastardo
28-10-2009, 19:50
Koscheck... co-mainevent... daar ga ik dus niet voor wakker blijven. Zal wel een erg saaie card worden dan.

Sendur
28-10-2009, 20:48
Johnson op harde K.O


War JOHNSON!!!