PDA

View Full Version : Welke lichtgewicht heeft de beste kans tegen BJ Penn ??



Jani
28-10-2009, 18:27
Persoonlijk denk ik niet dat iemand in die gewichtklasse van hem kan winnen..
Ook geen vechters buiten de UFC..

Sanchez geef ik toch de meeste kans,door zijn enorme conditie..
al denk ik wel dat Diego gaat verliezen..

wie geven jullie de beste kans..???


YouTube - BJ Penn HL Video New and Improved (http://www.youtube.com/watch?v=dtjE_zQ8HDw&NR=1)

knilles
28-10-2009, 18:56
Verbaasd me niets, dat er geen beelden van de laatste partij tegen GSP getoond worden ;)

YoMarK
28-10-2009, 19:01
Meeste kans geef ik Aoki, maar ook die gaat het 8/10 keer niet redden.

delightone
28-10-2009, 19:36
Aoki als hij het naar de grond kan krijgen, iemand wie zijn flexibiliteit te vergelijken is en misschien nog een tikje leniger als penn.

Maar staand heeft aoki ook geen kans.

kooivechter
28-10-2009, 23:31
sanchez vreet hem op. penn kan nooit 5 ronden dat verschrikkelijke tempo van Penn aan. Fysiek is Sanchez net zo sterk, hij komt van welter. Hij stuurt Penn met vroegtijdig pensioen, let maar op.

Gary
29-10-2009, 00:29
Satoru Kitaoka heeft zeker wel de skills

Jeru
29-10-2009, 06:29
Geef Sanchez ook wel een aardige kans. Moeilijk naar de grond te krijgen en staand keihard.

El Bambino
29-10-2009, 07:27
Verbaasd me niets, dat er geen beelden van de laatste partij tegen GSP getoond worden ;)


GSP is tog de champ van een zwaarder gewicht? Vind BJ een echte CHamp door GSP uit te dagen met de wetenschap dat verlieskans groot is door het natuurlijke zwaarder gewicht van GSP.
GSP heeft net als Bj schoongemaakt in zijn eigen gewicht, wordt eens tijd dat GSP ballen toont en Anderson gaat uitdagen :)

Mule-Kick
29-10-2009, 09:51
Ik ga toch ook voor Diego Sanchez. Gray Maynard is ook erg goed, maar die is nog teveel afhankelijk van zn worstelen en als ie Penn niet naar de grond krijgt heeft ie een probleem denk ik. En als het hem wel lukt heeft ie waarschijnlijk ook een probleem :p

Tony
29-10-2009, 10:14
Ik heb gekozen voor Diego Sanchez.... Puur omdat het een beest is.Echter denk ik evengoed dat BJ gaat winnen..Met het oog op de toekomst denk ik dat binnen 2 jaar Frankie Edgar de lightweight belt overgenomen heeft... MARK MY WORDS!

onne1983
29-10-2009, 10:51
Ik zou Jz Calvan wel tegen hem willen zien! Maar denk dat Penn wel de betere is, maar JZ maakt er wel altijd een toppartij van!

BoerHarms
29-10-2009, 10:55
Penn gaat sanchez irriteren tot het punt dat sanchez fouten gaat maken.

Sanchez laat zijn emoties nogal de vrije loop.

superfreak
29-10-2009, 11:27
Penn gaat sanchez irriteren tot het punt dat sanchez fouten gaat maken.

Sanchez laat zijn emoties nogal de vrije loop.

Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Terwijl Sanchez hem op conditie en power kan hebben als hij z'n kop erbij houdt.

Trouwens BJ wil toch ook tegen Urijha Faber. die denkt ook een kans te maken. Verbaast me dat zijn naam niet in het lijstje staat.

Tony
29-10-2009, 13:06
Faber zit op 145lbs en niet op 155....En Penn is een grote (lange) 155'er.
Faber haalt die 155lbs makkelijk... maar redt het niet tegen Penn.

Wheelie
29-10-2009, 13:11
WAR Diego Sanchez

dirk5
29-10-2009, 13:20
Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Terwijl Sanchez hem op conditie en power kan hebben als hij z'n kop erbij houdt.

Trouwens BJ wil toch ook tegen Urijha Faber. die denkt ook een kans te maken. Verbaast me dat zijn naam niet in het lijstje staat.

Ik denk dat van de featherweights Mike Brown een grotere kans maakt dan Faber, hij heeft hem afgelopen jaar tenslotte 2x verslagen. Moet ie wel zorgen dat ie blijft staan.

ondiep
29-10-2009, 13:55
Sanchez als die het naar de grond gaat krijgen denk ik (hoewel bj tog wel submissions in huis heeft) Penn zou hem staand wel domineren.

Ik denk dat BJ wel gaat winnen.

Surrender
29-10-2009, 14:24
GSP is tog de champ van een zwaarder gewicht? Vind BJ een echte CHamp door GSP uit te dagen met de wetenschap dat verlieskans groot is door het natuurlijke zwaarder gewicht van GSP.
GSP heeft net als Bj schoongemaakt in zijn eigen gewicht, wordt eens tijd dat GSP ballen toont en Anderson gaat uitdagen :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa X 10

goro
29-10-2009, 14:30
Kid Yamamoto natuurlijk!

d3mon1977
29-10-2009, 16:22
penn kan nooit 5 ronden dat verschrikkelijke tempo van Penn aan. .

Haha mirror match mortal kombat style! hahah!
sorry ;)

Maar ik denk dat aoki het niet gaat redden tegen penn.
en diego kan wel eens voor een upset gaan zorgen. Ik vind hem echt een goede vechter! maarja penn is ook klasse!

kortom interesting matchup!!

Jani
29-10-2009, 16:33
GSP is tog de champ van een zwaarder gewicht? Vind BJ een echte CHamp door GSP uit te dagen met de wetenschap dat verlieskans groot is door het natuurlijke zwaarder gewicht van GSP.
GSP heeft net als Bj schoongemaakt in zijn eigen gewicht, wordt eens tijd dat GSP ballen toont en Anderson gaat uitdagen :)

DIT x2

als BJ laatst van GSP had gewonnen,had hij waarschijnlijk al Anderson Silva uitgegdaagt..


Kid Yamamoto natuurlijk!

:lol:
een 135 pounder die zijn laatste partij van iemand verloor met een record van 1-0
Kid is niet echt meer wat het geweest is na zijn lange break..

Tony
29-10-2009, 16:36
Als BJ destijds gewonnen had van GSP dan had ie nu Brock Lesnar uitgedaagd hehe.

Jani
29-10-2009, 16:44
Als BJ destijds gewonnen had van GSP dan had ie nu Brock Lesnar uitgedaagd hehe.


Hij zou er gek genoeg voor zijn denk ik..

Voor zijn partij tegen GSP had BJ het al over een partij met anderson silva,alleen dana white zei dat dat absoluut niet ging gebeuren..

TheHagueBoxer
29-10-2009, 16:47
GSP is tog de champ van een zwaarder gewicht? Vind BJ een echte CHamp door GSP uit te dagen met de wetenschap dat verlieskans groot is door het natuurlijke zwaarder gewicht van GSP.
GSP heeft net als Bj schoongemaakt in zijn eigen gewicht, wordt eens tijd dat GSP ballen toont en Anderson gaat uitdagen :)

nee man dat gevecht laat juist zien waarom je niet naar een hoger gewicht moet gaan... gsp is een topper maar tegen silva maakt hij echt geen kans joh silva is echt een grote 185'er die net zo makkelijk op 205 vecht terwijl GSP niet een hele grote 170'er is.

Silva is dan een uitzondering maar hij is zoals ik al zei echt groot (vooral lang) voor 185. vind dat hij beter op 205 past eigenlijk.