PDA

View Full Version : K1 Max president Tanikawa: I've become a fan of Petrosyan!



ARMENIA
29-10-2009, 01:39
- "Italian fighting machine Giorgio "The Doctor" Petrosyan conquered the MAX Final tournament on Oct. 26th, and won the highly-sought after World MAX 2009 Championship crown. In the follow-up press conference, Petrosyan and K-1 Event Producer Sadaharu Tanikawa talked about the tournament and the challenge from Masato. Petrosyan emerges unscathed (?) With a smile that belies the tremendous force with which he put away his opponents, Petrosyan showed the gathered press that he was in great shape and survived his victory with almost no damage. He did have a bandage on his right hand from when he fed Yuya Yamamoto to the canvas god. He hasn't had the hand looked at yet, but doctors say there is a possibility of a fracture. Tani EP a Petrovian!? Even with the injury, Petrosyan says he'll okay in time for the Masato fight on New Year's Eve at the Dynamite!! show. Seeing that he beat former champ Souwer and went on to win the whole shebang soon after he took the damage, it's probably more than just big talk - this Italian fighter can walk the walk as well. He was later witnessed dancing at the after-party. K-1 Producer Tanikawa, who up until the tournament was openly against Petrosyan becoming a champion, was highly impressed with the new champion's performance and went on record saying that he was now a fan. With the spectacular win on the 26th and the upcoming match with Masato, it is likely the ranks of Petrosyan fans (or Petrovians) will swell with new recruits. Next year's MAX might be facing some tough challenges, but with this powerful new king, the middleweight series is ready to be led into a new and even more exciting era."http://www.k-1fans.com/forum/viewtopic.php?t=48383

ZakKa!
29-10-2009, 02:32
Goed dat hij zijn woorden omdraait want wat hij eerst zei was echt disrespectvol: "Laten we hopen dat Petrosyan niet de finale's haalt want hij vecht saai"

Jeru
29-10-2009, 06:28
Masato keek ook niet echt blij dat hij tegen Petrosyan zijn laatste pot moet draaien :D
Hoorde flink wat verbazing en bewondering om me heen tijdens de partijen van Petrosyan. Zeker die eerste partij tegen Yamamoto. De Japanners hadden niet verwacht dat hun "Yamato Damashii" zo makkelijk zou worden afgeserveerd!!

PigDog
29-10-2009, 11:22
Ik heb Petrosyan tegen Main zien vechten in de Pathmos hal in Enschede, en toen zag ik al dat dit een hele bijzondere vechter is. Ongenaakbaar en onverslaanbaar. Een beetje zoals Buakaw in zijn beste dagen. Eens kijken hoelang Petrosyan in zo'n vorm kan blijven....

ARMENIA
29-10-2009, 12:01
Ik heb Petrosyan tegen Main zien vechten in de Pathmos hal in Enschede, en toen zag ik al dat dit een hele bijzondere vechter is. Ongenaakbaar en onverslaanbaar. Een beetje zoals Buakaw in zijn beste dagen. Eens kijken hoelang Petrosyan in zo'n vorm kan blijven....

lol, toen was ik er ook.. ik stond met een mond vol tanden toen ik Petrosyan voor de eerste x zag vechten.. Nja Main was toen geen kleine naam en ik kende Petrosyan van 1 of 2 partijen op youtube.. Maar hij maakte Imro Main kapot... sindsdien grote fan van Petrosyan geworden..

Mr 1 Leg
29-10-2009, 12:09
hij is echt wel een topper.respect voor hem.:thup:

Knowledge
29-10-2009, 14:48
Petrosyan is een topper. Reps
I'm a great fan of the Petro-style..

Kameleon
29-10-2009, 17:06
Petrosyan is een geweldige vechter, maar zijn stijl is niet zo aansprekend vind ik. Ik zie liever vechters als Drago, Kyschenko en ook Souwer. Petrosyan is een meester in het reageren op acties van een tegenstander. En dat zegt in feite al genoeg. Maar dat maakt hem wel de beste van dit moment.

El Bambino
29-10-2009, 20:18
Petrosyan is de nieuwe Champ en wellicht volgend jaar ook. Buakaw en Souwer zijn veel minder geworden dan 2 jaar geleden en dat is ook logish.
Wat Petro zo sterk maakt is zijn boksen, heeft dynamiet in zijn linker vuist!!

Illest
29-10-2009, 22:09
ben benieuwd hoe 'marketable' deze nieuwe K1-max champ is....

PigDog
29-10-2009, 23:33
Petrosyan is een geweldige vechter, maar zijn stijl is niet zo aansprekend vind ik. Ik zie liever vechters als Drago, Kyschenko en ook Souwer. Petrosyan is een meester in het reageren op acties van een tegenstander. En dat zegt in feite al genoeg. Maar dat maakt hem wel de beste van dit moment.


Petrosyan is de nieuwe Champ en wellicht volgend jaar ook. Buakaw en Souwer zijn veel minder geworden dan 2 jaar geleden en dat is ook logish.
Wat Petro zo sterk maakt is zijn boksen, heeft dynamiet in zijn linker vuist!!

Ik snap dat jullie zo denken, als je hem alleen op tv hebt gezien. Maar wat op de buis niet zo overkomt, zie je wel live: Hij is vreselijk snel en scherp, en alles is ook hard. En hij is compleet, ook zijn kicks zijn snoeihard, goed getimed en 2x sneller als een andere topper.
Ik stond echt met open mond te kijken....

Straight
31-10-2009, 21:05
Zou een beetje raar zijn als hij Petrosyan, die nu de Max kampioen is, gaat afkraken. Geloof geen moer van wat die Tanikawa zegt.

___RZA___
01-11-2009, 09:59
Zou een beetje raar zijn als hij Petrosyan, die nu de Max kampioen is, gaat afkraken. Geloof geen moer van wat die Tanikawa zegt.

Japanners zijn raar ;)

Volgens mij waren ze ook niet zo bescheiden over Sem toen hij kampioen was...

Wheelie
01-11-2009, 11:25
Petrosyan is een topper. Reps
I'm a great fan of the Petro-style..
Same here, geweldige vechter.