PDA

View Full Version : Alistair Overeem wants Fedor: "So write that down”!!



Collina
29-10-2009, 12:35
Als dit een re-post is, mijn excuus. (zet er dan maar een slotje op)

Alistair heeft aangegeven om in april 2010 het op te willen nemen tegen niemand minder dan Fedor Emelianenko. In dit interview vertelt hij dat het hem niet uitmaakt of dit gaat plaats vinden in Dream of Strikeforce, wat hij wil is dat alle vecht journalisten dit opschrijven:

"Alistair Overeem want to fight Fedor:"!
So write that down"!

Zie interview:
http://www.mmazone.nl/2009/10/26/video-alistair-overeem-wil-fedor-emelianenko/


Wat zou er gebeuren als zo iemand uit Nederland de K1 wint in december en Fedor verslaat in April?


Gr.
Collina

iconian
29-10-2009, 12:43
Als dit een re-post is, mijn excuus. (zet er dan maar een slotje op)

Alistair heeft aangegeven om in april 2010 het op te willen nemen tegen niemand minder dan Fedor Emelianenko. In dit interview vertelt hij dat het hem niet uitmaakt of dit gaat plaats vinden in Dream of Strikeforce, wat hij wil is dat alle vecht journalisten dit opschrijven:


Wat zou er gebeuren als zo iemand uit Nederland de K1 wint in december en Fedor verslaat in April?


Gr.
Collina

dan splijten de zeeen, daalt god op aarde neer en is de aarde 7 jaar in duisternis gehuld.

Ik zie hem niet 123 de WGP winnen, maar in zijn huidige vorm kan hij best Fedor eens verrassen. Dat betekend niet dat Fedor niet nog steeds veruit favoriet is, Maar alistair is 1 van de grootste bedreigingen.

LemsterNL
29-10-2009, 12:56
en het is een repost, maar wel een die de moeite waard is haha;)

FightingDutchman
29-10-2009, 12:56
Is inderdaad een repost. Heb dit al langs zien komen.

Marquis
29-10-2009, 14:21
Zal Alistair de wereld verassen of gaat Fedor Alistair helpen om zijn beiden benen op de grond te doen.

dirk5
29-10-2009, 14:27
Toen Fedor zijn management dit vertelde aan hem was zijn eerste reactie:

http://www.m-1global.com/v2/wp-content/gallery/fedor-day-2/Fedor%20training%20prt2_07.JPG

Ali maakt zijn pis niet lauw.

Pepe the Ice-Murderer
29-10-2009, 15:23
lol@ Dirk5

Ontopic: Alistair is volgens mij dé grootste bedreiging voor Fedor. Of hij effectief de wereld zal kunnen verrassen zal moeten blijken.

goro
29-10-2009, 15:25
Volgens mij is Brock de grootste bedreiging voor Alistair. Ali wint wel van fedor.

Knowledge
29-10-2009, 15:29
Ik ga toch voor Ali. Fedor moet eerst maar weer eens bewijzen dat hij het nog in zich heeft. Hij heeft al een tijd niet gevochten.
Mocht dit doorgang vinden bij... Strikeforce of what ever.. Ali all the way..

ICON
29-10-2009, 15:35
Zal Alistair de wereld verassen of gaat Fedor Alistair helpen om zijn beiden benen op de grond te doen.


dit en meer in een volgende aflevering van...............

YoMarK
29-10-2009, 15:46
Fedor moet eerst maar weer eens bewijzen dat hij het nog in zich heeft. Hij heeft al een tijd niet gevochten.
Ja man, die 2 UFC kampioenen die hij verslagen heeft het afgelopen jaar(en een 3e die is afgelast), dat is natuurlijk een peulenschilletje vergeleken met wat Ali allemaal in het MMA gepresteerd heeft de laatste tijd.

dirk5
29-10-2009, 15:49
Ik ga toch voor Ali. Fedor moet eerst maar weer eens bewijzen dat hij het nog in zich heeft. Hij heeft al een tijd niet gevochten.
Mocht dit doorgang vinden bij... Strikeforce of what ever.. Ali all the way..

blijf dit een rare opmerking vinden, ben je bang dat ie vergeten is hoe een armbar aan te leggen?

8701.
29-10-2009, 15:51
Ik geef Ali weinig kans..

Fedor is van een ander planeet

Rverm
29-10-2009, 17:10
ik geef allistair juist wel een kans...denk dat zijn kracht, zijn zelfvertrouwen en het feit dat ie staand sterk verbeterd is hem de grootste bedreiging maken voor fedor.

d3mon1977
29-10-2009, 17:19
Ik ben bang dat fedor's groundgame veel te goed is voor alistair!

maar tuurlijk ben ik voor alistair!!!! GO ALI!!!!
Zou leuk zijn als het ook echt zou gaan gebeuren en alistair & fedor helemaal 100% zijn ook!

En ik zie alistair de K1 WGP best pakken, hoor!

Knowledge
29-10-2009, 18:05
blijf dit een rare opmerking vinden, ben je bang dat ie vergeten is hoe een armbar aan te leggen?

Nou nee hoor. Dacht echt dat hij de dit jaar niet zoveel gevochten heeft. In elk geval een stuk minder dan Ali i.m.o.
Kan het mis hebben uiteraard:)

Knowledge
29-10-2009, 18:08
Ja man, die 2 UFC kampioenen die hij verslagen heeft het afgelopen jaar(en een 3e die is afgelast), dat is natuurlijk een peulenschilletje vergeleken met wat Ali allemaal in het MMA gepresteerd heeft de laatste tijd.

Ik onderschat de skills van Fedor HELEMAAL niet hoor:D Integendeel.
Respect. Ik denk alleen dat Ali er scherper op staat. That's it. :whistling:

Might Is Right
29-10-2009, 18:10
Fedor haalt die grijns wel van Alistair's gezicht :smartass:

Groundwork
29-10-2009, 18:20
Die foto van dirk5 is bangelijk :')

Either way, fedor wint dit.

Gennep-Spitfire
29-10-2009, 19:11
Volgens mij is Brock de grootste bedreiging voor Alistair. Ali wint wel van fedor.
Whahaha hoe verzin je dit nou weer man?
Brock komt niet eens in de buurt van die andere 2..

Tony Galento
29-10-2009, 19:14
Volgens mij is Brock de grootste bedreiging voor Alistair. Ali wint wel van fedor.

Proest. :lol:

Collina
29-10-2009, 19:55
Fedor haalt die grijns wel van Alistair's gezicht :smartass:

Ik zie Alistair bijna nooit lachen in de Ring, zelfs niet als hij wint. Behalve als er een foto word genomen na zijn wist :D

TOON
29-10-2009, 19:58
tja...moeilijk iets over te zeggen...zie Overeem wel als een van de weinige HWs die het fedor moeilijk kunnen maken en wellicht kunnen winnen....maar dat heb ik wel vaker gedacht....

El Bambino
29-10-2009, 21:23
In 2010?? Dan is Fedor 36 ??
Wellicht moet Ali nog een jaartje langer wachten en dan is Fedor echt op zijn retour, dan maakt ie grotere kans :thup:
Ff serieus, Fedor is duidelijk een mens en het is niet meer dan normaal dat ie eens gaat verliezen op zijn leeftijd.

Lionheart
29-10-2009, 21:32
Hij pakt de K1 titel en hij pakt Fedor...

Te mooi om waar te zijn, maar het kan zomaar gebeuren! Hij heeft het in zich!

Collina
29-10-2009, 22:07
Hij pakt de K1 titel en hij pakt Fedor...

Te mooi om waar te zijn, maar het kan zomaar gebeuren! Hij heeft het in zich!


Te mooi om waar te zijn. K1 Champ en MMA Champ, dat klopt.
Maar hij kan zomaar vallen, hij kan zomaar twee keer vallen. :thup:


http://www.youtube.com/watch?v=hpTbh8JTZiI

bigboz
29-10-2009, 22:12
In 2010?? Dan is Fedor 36 ??
Wellicht moet Ali nog een jaartje langer wachten en dan is Fedor echt op zijn retour, dan maakt ie grotere kans :thup:
Ff serieus, Fedor is duidelijk een mens en het is niet meer dan normaal dat ie eens gaat verliezen op zijn leeftijd.


Hij is nu nog 33, als hij in 2010 36 word is hij indd van een ander planeet xD

ReZp
29-10-2009, 22:38
Hij is nu nog 33, als hij in 2010 36 word is hij indd van een ander planeet xD


haha reps!

pure
29-10-2009, 22:45
gevecht sterroid-vrij ofwat ?

kooivechter
29-10-2009, 23:53
gevecht sterroid-vrij ofwat ?

word je niet moe van jezelf.

niels
30-10-2009, 00:09
word je niet moe van jezelf.

x2

Ik word namelijk wel moe van die opmerkingen.

BoerHarms
30-10-2009, 00:17
Brock vs ali kan beide kanten op hoor.

Want ali gaat echt wel neer gehaald worden, en brock gaat punches slikken.

PigDog
30-10-2009, 00:38
Fedor laat zich niet pakken......
Die rolt in 2010 nog een paar man op en gaat dan met welverdiend pensioen....

bigboz
30-10-2009, 00:47
Fedor laat zich niet pakken......
Die rolt in 2010 nog een paar man op en gaat dan met welverdiend pensioen....

Ik denk dat hij in 2012 stopt , hij verslaat de wereld.

nee serieus ik denk dat hij nog wel 3 jaar mee kan en undefeated blijven

Lionheart
30-10-2009, 01:47
Te mooi om waar te zijn. K1 Champ en MMA Champ, dat klopt.
Maar hij kan zomaar vallen, hij kan zomaar twee keer vallen. :thup:


http://www.youtube.com/watch?v=hpTbh8JTZiI

Ja, idd!;)

En ik hoop dat hij 2x valt, want ik gun het Ali als geen ander!!

Surrender
30-10-2009, 02:05
hahahhaha..... Sorry jongens moet jullie teleurstellen, Aliheeft geen schijn van kans tegen fedor. Tenminste niet in MMA, als Alistair een kans wil maken moet hij Fedor uitdagen op K1 regels.

Mr 1 Leg
30-10-2009, 07:04
Fedor laat zich niet pakken......
Die rolt in 2010 nog een paar man op en gaat dan met welverdiend pensioen....x2

mikeymcd
30-10-2009, 15:14
hahahhaha..... Sorry jongens moet jullie teleurstellen, Aliheeft geen schijn van kans tegen fedor. Tenminste niet in MMA, als Alistair een kans wil maken moet hij Fedor uitdagen op K1 regels.

Wat vast staat is dat Ali sowieso een kans heeft. Hij is momenteel in hele goede doen en heeft op dit moment kans tegen welke vechter dan ook. Op de K-1 heb ik geld op hem gezet (ook vanwege de odds x6), want ik zie gewoon niemand van hem winnen (miss badr maar die verloor zo genadeloos 31dec). Maar ook op mma niveau is hij zeker niet kansloos tegen Fedor.

Durfal
30-10-2009, 16:44
Hoewel ik voor Ali ben zet ik mn geld toch op Fedor ,daar Fedor naast zn skills en ervaring
domweg veel meer natuurlijke agressie heeft dan Ali.
En die eigenschap kan wel eens heel goed de doorslag gaan geven als de twee heren aan elkaar gewaagd zijn.
Ik bedoel.... als de match wat langer duurt speelt naast een goede conditie ook die natuurlijke agressie mee waardoor je blijft gaan tot aan het spreekwoordelijke gaatje......

biggz
30-10-2009, 16:54
Ali vs Brock
Dan is het niet wie heeft beste techniek maar wie heeft beste en sterkste roids heeft. Brock Lesnar by Roid Rage

boelen
30-10-2009, 16:55
wat nou als fedor verliest van rogers?

dirk5
30-10-2009, 17:09
wat nou als fedor verliest van rogers?

Little boy, luister naar fat man en ga je mond spoelen. ;)

The Bulldog
30-10-2009, 17:11
fedor verliest niet......

zoek maar op in de enceclopedie

Wheelie
30-10-2009, 17:31
gevecht sterroid-vrij ofwat ?


word je niet moe van jezelf.


x2

Ik word namelijk wel moe van die opmerkingen.
Ik ook ;)
Ik zie wel veel mensen die zeuren over het gebruik van Alistair wel positief posten over andere vechters waar je je twijfels bij kunt zetten.
Er zijn meer dan genoeg (vecht)sporters die gebruiken maar daar hoor je niemand over.
Alistair is een gevaar voor iedereen ook voor Fedor, maar ik hoop dat Fedor hem onderschat ;)

Judas
30-10-2009, 17:53
Alistair is een gevaar voor iedereen ook voor Fedor, maar ik hoop dat Fedor hem onderschat ;)

Als er iemand is die zijn tegenstanders niet onderschat, dan is dat Fedor wel denk ik;).

el bastardo
30-10-2009, 18:39
Ik geef hem voor beide een kans. Als hij zowel de K1 zou winnen als Fedor zou verslaan, dan issie een vd grootste aller tijden imo. Maar eerst nog es ff doen... Het is sowieso al erg cool dat er een Nederlander is die Fedor eventueel naar de kroon zou kunnen steken.
En Ali vs Lesnar zijn hapklare Brocken voor Ali.

Het zou erg cool zijn iig!

Collina
30-10-2009, 19:06
En Ali vs Lesnar zijn hapklare Brocken voor Ali.


Grappig :D

Durfal
30-10-2009, 19:50
In de nabije toekomst bindt S Struve ze allemaal aan zijn zegekar!! echt wel!!!

pure
30-10-2009, 23:17
word je niet moe van jezelf.

is dat dan niet belangrijk :confused: "vechtershart" of zegt dat je niets , wat doet steroids met je lichaam ? vertel me dat eens ?
ik wil gewoon iemand respectere die het met eige kracht heeft gehaald niet iemand die zn reet volspuit met dierenanabole ofwat het ook mag zijn :ehhh:.
sporters doen niet aan shit je haalt het of je haalt het niet alleen zwakkelingen in hart&nieren gebruiken shit !!!!!!!!!!!!!

niels
31-10-2009, 01:26
is dat dan niet belangrijk :confused: "vechtershart" of zegt dat je niets , wat doet steroids met je lichaam ? vertel me dat eens ?
ik wil gewoon iemand respectere die het met eige kracht heeft gehaald niet iemand die zn reet volspuit met dierenanabole ofwat het ook mag zijn :ehhh:.
sporters doen niet aan shit je haalt het of je haalt het niet alleen zwakkelingen in hart&nieren gebruiken shit !!!!!!!!!!!!!

Je snapt er weinig van of niet..

Ten eerste gebruikt waarschijnlijk 90 %(gewoon uit de lucht gegrepen) van de TOPsporters iets wat niet mag volgens de "regels".
Waarom.. omdat ze moeten mee komen met de rest van de top, zo simpel is het.
De een wordt gepakt omdat zijn "dokter" niet goed genoeg is om de halfwaarde van de "x" te begrijpen, of gebrek aan kennis om een doping controle toch door te komen.

Dat wil niet zeggen dat Alistair gebruikt(kan natuurlijk), hij was mijn trainer ongeveer 7 jaar geleden en toen was hij al gigantisch en droog. Hij heeft altijd moeten cutten om zijn vechtgewicht te halen, terwijl hij altijd droog stond op +- 100 kg

En dan kan het gebruik van "x" niet meedragen aan techniek, inzet, discipline, opofferingen die er gemaakt zijn om zo ver te komen, vechtershart en doorzettingsvermogen na een verlies.

Iets wat weinig van ons hebben bereikt... op zo'n niveau.
En toch gaat iedereen klagen en zeiken... dat snap ik dan niet..

Mack
31-10-2009, 03:49
Hou je kop eens een keer dicht over die roids, wordt er schijtziek van!

Zou je dat ook zijn als Overeem geen Nederlander was? Ik heb het vermoeden van niet.

Absolute respect voor z'n skills en prestaties, want je komt er niet alleen met een groot en sterk lichaam. Maar het is toch wel een beetje "verdacht" hoe hij vrij snel aan dat massieve lichaam is gekomen als je kijkt naar de progressie van de afgelopen jaren. Het lijkt me dat je dit dan wel mag uitspreken.

Fedor gaat hij het trouwens wel moeilijk maken, vooral nu hij zo on a roll is, lijkt alsof niets hem kan stoppen. Maar op een of andere manier vindt Fedor altijd wel een manier.

ArjanV
31-10-2009, 09:24
Topsport zonder doping is onmogelijk,denken dat dat niet zo is is naief!

BoerHarms
31-10-2009, 12:05
Topsport zonder doping is onmogelijk,denken dat dat niet zo is is naief!

Ik denk niet dat Fedor aan de steriods is, want zijn scrotum kan diamanten slijpen.

PigDog
31-10-2009, 12:34
Ik denk zeker te weten dat Fedor niet aan roids is....

Maar we dwalen af...

mikeymcd
31-10-2009, 12:43
99% van de UFC vechters zit aan de roids. Jongens die er niet aan zitten zijn uitzonderingen. Denk wel dat Fedor daar 1 van is ja

PigDog
31-10-2009, 12:48
99% van de UFC vechters zit aan de roids. Jongens die er niet aan zitten zijn uitzonderingen. Denk wel dat Fedor daar 1 van is ja

Grappig dat je dan de beste bent....

mikeymcd
31-10-2009, 14:15
Grappig dat je dan de beste bent....

Ik zou ipv grappig zeggen extra veel respect naar deze man. Hij is gewoon een geboren vechter uit een bikkel hard millieu.

Gennep-Spitfire
31-10-2009, 14:27
Zo moet ik nou medelijden met hem krijgen of wat?
Dat extra respect verdiend hij voor geen meter, laat het hem eerst maar eens waarmaken...
Kutgehype de hele tijd :thown:

8701.
31-10-2009, 15:01
Zo moet ik nou medelijden met hem krijgen of wat?
Dat extra respect verdiend hij voor geen meter, laat het hem eerst maar eens waarmaken...
Kutgehype de hele tijd :thown:

over wie heb je het nou?

Justinian
31-10-2009, 15:05
over wie heb je het nou?
Volgens mij heeft hij het over Fedor.

snip83
31-10-2009, 15:12
Even een vraag aan de kenners hier...

Op basis van welke tegenstanders hebben we nou kunnen zien dat Alistair
opgewassen zou zijn tegen een Fedor?

De afgelopen jaren heeft hij op MMA gebied (bijna) geen enkele noemenswaardige tegenstander gehad...

Ok op K1 gebied heeft hij Badr en Peter verslagen, met alle respect voor peter, maar dat hij van Peter wint kijk ik niet van op, en het Badr verhaal weten we hoe het zit...

Ik vind die Overeem een zwaar overtrokken persoon en Fedor maakt gehakt van hem

YoMarK
31-10-2009, 15:31
Snip: Overeem z'n standup is van hoog niveau. Hij is sterk, groot en snel. Hij is moeilijk neer te halen, en op de grond is hij geen pannenkoek+hij heeft ervaring op topniveau genoeg.
Als Ali niet in rode 2 zonder adem zit, dan gaat het een zware partij worden voor Fedor(al vind die normaal gesproken altijd een manier om te winnen).

Anyway, maakt allemaal niet uit, zou die partij gewoon graag zien.

8701.
31-10-2009, 15:35
Even een vraag aan de kenners hier...

Op basis van welke tegenstanders hebben we nou kunnen zien dat Alistair
opgewassen zou zijn tegen een Fedor?

De afgelopen jaren heeft hij op MMA gebied (bijna) geen enkele noemenswaardige tegenstander gehad...

Ok op K1 gebied heeft hij Badr en Peter verslagen, met alle respect voor peter, maar dat hij van Peter wint kijk ik niet van op, en het Badr verhaal weten we hoe het zit...

Ik vind die Overeem een zwaar overtrokken persoon en Fedor maakt gehakt van hem

ja dan zou ik nog liever Yvel tegen Fedor zien..al heeft die net zo weinig kans denk ik..

smike
31-10-2009, 15:55
Ik zou heel graag Overeem tegen fedor willen zien, april 2010 zou denk ik ook wel een goede datum zijn, dan is fedor nog steeds top. Ik denk dat hoe langer Overeem wacht hoe meer kans hij maakt om te winnen, toch is ook hij nu geen match voor fedor, maar wie eigenlijk wel?

Sendur
31-10-2009, 18:40
99% van de UFC vechters zit aan de roids. Jongens die er niet aan zitten zijn uitzonderingen. Denk wel dat Fedor daar 1 van is ja


Oja en dat vertellen ze jou zeker.

Kletsmajoor ben jij!

Gennep-Spitfire
31-10-2009, 19:54
over wie heb je het nou?
Fedor

8701.
31-10-2009, 20:51
Fedor

jou neem ik dus ook niet meer serieus..

Tuplad
01-11-2009, 01:08
jou neem ik dus ook niet meer serieus..

hahaha held!

Collina
01-11-2009, 01:23
Alistair heeft alle skills om van Fedor te winnen.

Uithoudingsvermogen is prima, grond techniek (martijn de jong) zegt al genoeg en staand is hij zeer goed. (geen K1 techniek, maar wel voldoende om de K1 finalisten een nachtmerrie te veroorzaken)

Dit allemaal met de gedachte dat hij ook nog eens ontzettend sterk is. Ik geef het 50/50.

Oja, Fedor komt gewoon van Planet Earth :)

JHNY
01-11-2009, 01:28
roids zijn zo 2008....

Strange Cutbean
01-11-2009, 02:39
Even een vraag aan de kenners hier...

Op basis van welke tegenstanders hebben we nou kunnen zien dat Alistair
opgewassen zou zijn tegen een Fedor?

De afgelopen jaren heeft hij op MMA gebied (bijna) geen enkele noemenswaardige tegenstander gehad...

Ok op K1 gebied heeft hij Badr en Peter verslagen, met alle respect voor peter, maar dat hij van Peter wint kijk ik niet van op, en het Badr verhaal weten we hoe het zit...

Ik vind die Overeem een zwaar overtrokken persoon en Fedor maakt gehakt van hem

Kan ik mij ook wel goed in vinden.

snip83
01-11-2009, 03:08
Alistair heeft alle skills om van Fedor te winnen.


Natuurlijk heeft hij skills, dat zeg ik ook helemaal niet, ik ken Alistair al een hele poos, respecteer hem enorm als vechter en ben er trots op dat iemand uit Amersfoort over de hele wereld vecht, maar om nou te zeggen dat hij opgewassen is tegen Fedor vind ik wel heel ver gaan...


Collin, noem nou eens 1 tegenstander die alistair heeft gehad die maar in de buurt komt van het niveau van Fedor...

Ik heb lang zitten speuren maar kan er geen eentje vinden

Collina
01-11-2009, 14:29
Ik vind het moeilijk om refereren.

Jouw vraag is:
Welke tegenstander die Alistair heeft gehad komt in de buurt van Fedor?

Ik begrijp wel dat je basis van zijn gevochten partijen wil meten waar Alistair nu staat en of hij dan welniet opgewassen is tegen Fedor. Maar dat valt nu moeilijk te pijlen omdat ze beide (op hoogniveau) weinig tot geen MMA partijen hebben gedraaid.

Als de wedstrijd in april komt, geef ik het sowieso 50/50 kans. Geen voordeel voor Alistair of Fedor omdat ik ze zeer gewaard vind aan elkaar.

Alistair is een intelligente en zeer sterke vechter die zijn huiswerk goed doet. Nu hij HW vecht lijkt hij niet te stoppen en dat straat hij ook uit. Overall gezien is het een dominante vechter die zelf niet vaak in de problemen komt. Lang, strek, zijn grondtechnieken zijn geweldig en stand up is hij zeker beter dan Fedor. Daarnaast komt bij dat Alistair erg zelfverzekerd is en weinig tot geen respect toont in de ring, wie er ook voor hem staat. Dat scheelt een hoop!!!

Op basis van al deze bovengenoemde punten denk ik dat Alistair een goede kans maakt, even goed als Fedor zelf. Waar ik 100% zeker van ben is dat Alistair een van de weinige MMA vechters is die Fedor kan verslaan.

Collina

Tuplad
01-11-2009, 14:42
Kijk eens wat Fedor doet met tegenstanders die geen respect tonen. Juist ja, hun arm er af rukken :D

jesselaar
01-11-2009, 14:43
Ik vind het moeilijk om refereren.

Jouw vraag is:
Welke tegenstander die Alistair heeft gehad komt in de buurt van Fedor?

Ik begrijp wel dat je basis van zijn gevochten partijen wil meten waar Alistair nu staat en of hij dan welniet opgewassen is tegen Fedor. Maar dat valt nu moeilijk te pijlen omdat ze beide (op hoogniveau) weinig tot geen MMA partijen hebben gedraaid.

Als de wedstrijd in april komt, geef ik het sowieso 50/50 kans. Geen voordeel voor Alistair of Fedor omdat ik ze zeer gewaard vind aan
Alistair is een intelligente en zeer sterke vechter die zijn huiswerk goed doet. Nu hij HW vecht lijkt hij niet te stoppen en dat straat hij ook uit. Overall gezien is het een dominante vechter die zelf niet vaak in de problemen komt. Lang, strek, zijn grondtechnieken zijn geweldig en stand up is hij zeker beter dan Fedor. Daarnaast komt bij dat Alistair erg zelfverzekerd is en weinig tot geen respect toont in de ring, wie er ook voor hem staat. Dat scheelt een hoop!!!

Op basis van al deze bovengenoemde punten denk ik dat Alistair een goede kans maakt, even goed als Fedor zelf. Waar ik 100% zeker van ben is dat Alistair een van de weinige MMA vechters is die Fedor kan verslaan.

Collina


beste collina fedor zal snel zelf met een reactie komen. en als het gevecht gaat plaatsvinden zal hij zich eerst moeten bewijzen tegen iemand anders want we zijn heel goed op de hoogte van allerlij truukjes om testen te omzeilen en gaan er alles aan doen om dat te voorkomen en willen het risico niet lopen dat een main event niet doorgaat dus geen truckjes maar schoon zijn over een langere periode en hij zal veel gecontroleert worden dus niet even vechten en weer naar japan verdwijnen voor een jaar .

snip83
01-11-2009, 14:57
Ik vind het moeilijk om refereren.

Jouw vraag is:
Welke tegenstander die Alistair heeft gehad komt in de buurt van Fedor?

Ik begrijp wel dat je basis van zijn gevochten partijen wil meten waar Alistair nu staat en of hij dan welniet opgewassen is tegen Fedor. Maar dat valt nu moeilijk te pijlen omdat ze beide (op hoogniveau) weinig tot geen MMA partijen hebben gedraaid.

Als de wedstrijd in april komt, geef ik het sowieso 50/50 kans. Geen voordeel voor Alistair of Fedor omdat ik ze zeer gewaard vind aan elkaar.

Alistair is een intelligente en zeer sterke vechter die zijn huiswerk goed doet. Nu hij HW vecht lijkt hij niet te stoppen en dat straat hij ook uit. Overall gezien is het een dominante vechter die zelf niet vaak in de problemen komt. Lang, strek, zijn grondtechnieken zijn geweldig en stand up is hij zeker beter dan Fedor. Daarnaast komt bij dat Alistair erg zelfverzekerd is en weinig tot geen respect toont in de ring, wie er ook voor hem staat. Dat scheelt een hoop!!!

Op basis van al deze bovengenoemde punten denk ik dat Alistair een goede kans maakt, even goed als Fedor zelf. Waar ik 100% zeker van ben is dat Alistair een van de weinige MMA vechters is die Fedor kan verslaan.

Collina


Collina,

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val je niet aan ofzo, ik ben denk ik net zo`n Alistair fan als jij, maar nu even het volgende...

Ben blij dat je zelf even aanhaald over het feit dat hij nu HW is...
In de HW heeft hij wat mij betreft nog helemaal niets bewezen 0,0...
Nog geen enkele noemenswaardige tegenstander gehad.
Dus ik moet nog maar is zien hoe dominant hij is in de HW
en geen respect tonen tegenover Fedor zou ik maar niet doen, dat hebben er meer gedaan.
Jij geeft het 50/50% ik geef het 75/25% in het voordeel van Fedor...
Ik hoop dat ik ongelijk heb want hoop onwijs veel dat Ali wint

Collina
01-11-2009, 15:40
Collina,

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val je niet aan ofzo, ik ben denk ik net zo`n Alistair fan als jij, maar nu even het volgende...

Ben blij dat je zelf even aanhaald over het feit dat hij nu HW is...
In de HW heeft hij wat mij betreft nog helemaal niets bewezen 0,0...
Nog geen enkele noemenswaardige tegenstander gehad.
Dus ik moet nog maar is zien hoe dominant hij is in de HW
en geen respect tonen tegenover Fedor zou ik maar niet doen, dat hebben er meer gedaan.
Jij geeft het 50/50% ik geef het 75/25% in het voordeel van Fedor...
Ik hoop dat ik ongelijk heb want hoop onwijs veel dat Ali wint

Hee Snip,

Voel me niet aanvallen hoor, ieder zo zijn eigen mening. Maar CC was HW toch? Ik vond dat een aardige sloop partij van Alistair.

Maar ik geef de partij 50/50, dus geen voordeel aan Alistair of Fedor.

Met die percentage wil ik aangeven dat Alistair vs. Fedor een mooie partij kan zijn waarbij ze beide even veel kans maken.

Overigens daagt Alistair hem uit, ik denk dat hij wel weet waar hij mee bezig is op dit niveau. (hij staat er midden in, hij weet waarom hij hem uitdaagd)

Niet vergeten, Fedor komt van planet earth en niet van mars. Ik ben nog steeds van mening dat de knieen van Alistair ontzettend veel schade kunnen aanrichten en als zijn klem zit....(en je klopt niet af) dat hij je nek eraf schroeft.

Ook bij Fedor.

snip83
01-11-2009, 15:45
en als zijn klem zit....(en je klopt niet af) dat hij je nek eraf schroeft.


Ik zag hier al eerder voorbij komen `Fedor heeft geen nek` haha

ik reageer zo even inhoudelijk op je post gozer

De plicht roept, me jongste zoon moet de fles hebben

PigDog
01-11-2009, 15:57
Ik zit nog steeds te wachten op een partij van Yvel tegen Overeem.
Laat hem dat eerst maar eens doen.....
Ik vind Fedor een beetje te hoog gegrepen...

Collina
01-11-2009, 16:06
Ik zit nog steeds te wachten op een partij van Yvel tegen Overeem.
Laat hem dat eerst maar eens doen.....
Ik vind Fedor een beetje te hoog gegrepen...

Meen je dit nou serieus?

Voor de Nederlandse fans is het uiteraard geweldig om naar deze partij te kijken, Gilbert vs Alistair.

Maar ga je Gibert meten aan Alistair?

Sendur
01-11-2009, 16:08
Ik zit nog steeds te wachten op een partij van Yvel tegen Overeem.
Laat hem dat eerst maar eens doen.....
Ik vind Fedor een beetje te hoog gegrepen...

Yvel tegen Overeem zou top zijn.

Maar ik snap niet dat je Fedor te hoog gegrepen vind?

Alistair zit nu in zijn prime en Fedor niet meer.

Alistair maakt een goede kans, ik zie hem liever dan die dumb ass Brett Rogers. (ik hoop dat Rogers zware klappen krijgt)

Collina
01-11-2009, 16:08
Ik zag hier al eerder voorbij komen `Fedor heeft geen nek` haha

ik reageer zo even inhoudelijk op je post gozer

De plicht roept, me jongste zoon moet de fles hebben

haha, hij idd geen nek nee. :)

maar vooralsnog zijn het speculaties, zo'n partij kan een wending krijgen.

zometeen loopt fedor op alistair af en verzwinkt hij zijn enkel. :fp: you never know.

Justinian
01-11-2009, 16:09
Ik zit nog steeds te wachten op een partij van Yvel tegen Overeem.
Laat hem dat eerst maar eens doen.....
Ik vind Fedor een beetje te hoog gegrepen...
Yvel vs Overeem lijkt me een toppartij, maar ik denk niet dat Fedor te hoog gegrepen is op dit moment. Daarmee wil ik niet zeggen dat Alistair de partij wint, maar hij is mijns inziens wel een van de (weinige) vechters die op dit moment een aardige kans maakt de legende te verslaan.

PigDog
01-11-2009, 16:10
Fedor heeft brugscharnieren op de plaats waar zijn enkels zouden moeten zitten...

PigDog
01-11-2009, 16:17
Yvel vs Overeem lijkt me een toppartij, maar ik denk niet dat Fedor te hoog gegrepen is op dit moment. Daarmee wil ik niet zeggen dat Alistair de partij wint, maar hij is mijns inziens wel een van de (weinige) vechters die op dit moment een aardige kans maakt de legende te verslaan.

Doet me trouwens denken aan de uitzending van RTL7 vorige week. Joerie Mes kwam op en er verscheen een lijstje van eerder verslagen opponenten. Daar stond Ramon Dekkers bij!! Degene die dat lijstje heeft opgesteld (ik neem niet aan dat Joerie dat zelf heeft gedaan) heeft wel bijzonder weinig verstand van de sport. Joerie in zijn prime en Ramon die al was gestopt, nog een keer gestopt, en toen wat partijen had aangenomen om zijn huis te betalen.... Joerie vond het een eer om toch een keer tegen de legende te mogen vechten, en nu staat de legende bij het lijstje van verslagen tegenstanders..... Duh..

Om de parallel te trekken met Fedor:
Als Fedor 42 is, 3x is gestopt en nog alleen maar goodwill games doet, geef ik Allistair nog wel een 50/50 kans....

TheHagueBoxer
01-11-2009, 17:44
tegen overeem zou fedor best eens kunnen verliezen

zit de afgelopen week alle pride gevechten van fedor terug te kijken en hoe graag je het ook wil geloven dat het een overslaanbare machine is, is hij vaak genoeg in lastige posities terecht gekomen (heath herring eind 1ste ronde gered door de bel, coleman had hem bijna in een RNC terwijl hij nieteens een submission specialist is, crocop en arlovski prikte zo door zijn open dekking heen met directes, fujjita al was dat een beetje een lucky punc en heeft die niet de skills om een gevecht snel af te maken)

je ziet ook best duidelijk dat toch een stukje aggresiever, sneller en explosiever was toen

En alistair heeft een grote reach, heel veel kracht en explosiviteit... denk niet dat hij snel neergehaald wordt... ik zie fedor nog steeds als de favoriet maar het wordt iig naast arlovski zijn sterkste tegenstander sinds pride!

*maakt zich alvast klaar voor de fedor-fanbase reacties*

snip83
01-11-2009, 17:53
tegen overeem zou fedor best eens kunnen verliezen

zit de afgelopen week alle pride gevechten van fedor terug te kijken en hoe graag je het ook wil geloven dat het een overslaanbare machine is, is hij vaak genoeg in lastige posities terecht gekomen (heath herring eind 1ste ronde gered door de bel, coleman had hem bijna in een RNC terwijl hij nieteens een submission specialist is, crocop en arlovski prikte zo door zijn open dekking heen met directes, fujjita al was dat een beetje een lucky punc en heeft die niet de skills om een gevecht snel af te maken)

je ziet ook best duidelijk dat toch een stukje aggresiever, sneller en explosiever was toen

En alistair heeft een grote reach, heel veel kracht en explosiviteit... denk niet dat hij snel neergehaald wordt... ik zie fedor nog steeds als de favoriet maar het wordt iig naast arlovski zijn sterkste tegenstander sinds pride!

*maakt zich alvast klaar voor de fedor-fanbase reacties*

Die man heeft ook zo`n open dekking dat is waar

Hoe vaak heeft hij al verloren???:pimp:

ArjanV
01-11-2009, 17:53
Tuurlijk zou Fedor favoriet zijn! Overeem heeft in HW alleen nog maar tegen opgewarmde lijken en pannekoeken gestaan met dank aan GG. Niets tegen Alistair Overeem,als de partij er komt hoop ik dat hij Fedor pakt maar Overeem wordt wel erg gehyped op de Nederlandse fora....Johan Cruijf is ook de beste voetballer van de wereld....IN NEDERLAND!!!....daarbuiten komt hij in geen top 10 voor! Laat Alistair eerst maar eens afrekenen met vechter die niet 9 van hun 11 laatste partijen verloren hebben....en met alle respect voor CC maar deze man is natuurlijk zwaar op zijn retour en eigenlijk al te lang doorgegaan!

TheHagueBoxer
01-11-2009, 17:58
Die man heeft ook zo`n open dekking dat is waar

Hoe vaak heeft hij al verloren???:pimp:

aannemen dat hij niet verliest omdat hij nooit verloren heeft is onlogisch redeneren



Tuurlijk zou Fedor favoriet zijn! Overeem heeft in HW alleen nog maar tegen opgewarmde lijken en pannekoeken gestaan met dank aan GG. Niets tegen Alistair Overeem,als de partij er komt hoop ik dat hij Fedor pakt maar Overeem wordt wel erg gehyped op de Nederlandse fora....Johan Cruijf is ook de beste voetballer van de wereld....IN NEDERLAND!!!....daarbuiten komt hij in geen top 10 voor! Laat Alistair eerst maar eens afrekenen met vechter die niet 9 van hun 11 laatste partijen verloren hebben....en met alle respect voor CC maar deze man is natuurlijk zwaar op zijn retour en eigenlijk al te lang doorgegaan!


opgewarmde lijken? hij staat in de K1 finale (en is zelfs favoriet) en hij heeft een redelijke groundgame dus je kan hem rechtmatig een gevaarlijke vechter noemen denk ik ook op mma gebied voor elke HW

ArjanV
01-11-2009, 18:08
Ik heb het daarbij niet over de K1 maar over MMA daar gaat het hier tenslotte toch over....

En eh...een gevaarlijke vechter zijn is dat voldoende om aan te mogen treden tegen de absolute,onbetwiste kampioen?

TheHagueBoxer
01-11-2009, 18:16
Ik heb het daarbij niet over de K1 maar over MMA daar gaat het hier tenslotte toch over....

En eh...een gevaarlijke vechter zijn is dat voldoende om aan te mogen treden tegen de absolute,onbetwiste kampioen?

volgens mij draai je wat om, alistair is degene met de belt, fedor niet (nouja die WAMMA belt maar ik weet nieteens of die nog bestaat..) dus hij is in dit geval de kampioen (onbetwist weet ik niet na 2jaar niet verdedigen maargoed)

en als je een serieus gevaar voor een andere vechter bent dan heb je idd het recht om tegen diegene te vechten.

ArjanV
01-11-2009, 18:25
Yeah right....nog even en je gaat hier vertellen dat Alistair een grotere kampioen is dan Fedor...

Ik heb niets tegen Alistair Overeem,verre van maar laat hem eerst maar eens afrekenen met wat grote vechters/namen in de HW! Dan ontstaat er vanzelf ook belangstelling buiten Nederland voor een gevecht Fedor vs Overeem en vallen er daardoor dus ook meer dollars binnen te halen!

TheHagueBoxer
01-11-2009, 18:37
Yeah right....nog even en je gaat hier vertellen dat Alistair een grotere kampioen is dan Fedor...

Ik heb niets tegen Alistair Overeem,verre van maar laat hem eerst maar eens afrekenen met wat grote vechters/namen in de HW! Dan ontstaat er vanzelf ook belangstelling buiten Nederland voor een gevecht Fedor vs Overeem en vallen er daardoor dus ook meer dollars binnen te halen!

Fedor is idd de betere vechter, maar alistair is de kampioen van de organisatie waarin Fedor vecht. En ik denk dat alistair fedor het best lastig kan maken.

maar jij vindt dus dat alistair nog langer moet doorgaan met het niet verdedigen van z'n titel? 2jaar is nog niet lang genoeg?

als jij denkt dat alistair verliest tegen fedor dan moet je toch juist dit gevecht willen, want dan is hij toch onterecht de kampioen?

Collina
01-11-2009, 19:13
Yeah right....nog even en je gaat hier vertellen dat Alistair een grotere kampioen is dan Fedor...

Ik heb niets tegen Alistair Overeem,verre van maar laat hem eerst maar eens afrekenen met wat grote vechters/namen in de HW! Dan ontstaat er vanzelf ook belangstelling buiten Nederland voor een gevecht Fedor vs Overeem en vallen er daardoor dus ook meer dollars binnen te halen!

Welke vechters (buiten fedor om) zullen van Alistair winnen? fabricio werdum, brett rogers, (strikeforce). brock lesnar??

oliebol
01-11-2009, 19:35
Tuurlijk zou Fedor favoriet zijn! Overeem heeft in HW alleen nog maar tegen opgewarmde lijken en pannekoeken gestaan met dank aan GG. Niets tegen Alistair Overeem,als de partij er komt hoop ik dat hij Fedor pakt maar Overeem wordt wel erg gehyped op de Nederlandse fora....Johan Cruijf is ook de beste voetballer van de wereld....IN NEDERLAND!!!....daarbuiten komt hij in geen top 10 voor! Laat Alistair eerst maar eens afrekenen met vechter die niet 9 van hun 11 laatste partijen verloren hebben....en met alle respect voor CC maar deze man is natuurlijk zwaar op zijn retour en eigenlijk al te lang doorgegaan!

Hier ben ik het helemaal mee eens, ik ben ook meestal wel voor de Nederlanders maar je moet het wel realistisch kunnen bekijken.

Justinian
01-11-2009, 19:37
Welke vechters (buiten fedor om) zullen van Alistair winnen? fabricio werdum, brett rogers, (strikeforce). brock lesnar??
Moeilijk te zeggen wie er van Alistair zal winnen. Vechters die mogelijk goede partij kunnen bieden aan Alistair:

Brock Lesnar - erg sterk, goede worstelvaardigheden en explosief voor een zwaargewicht. Staand is Alistair superieur, maar ik vraag me af of hij de takedown van Lesnar tegen kan houden. Gelet op het gewicht en de kracht van Lesnar is de tweede vraag die in me opkomt of - wanneer de vechters op het canvas zijn beland - Alistair onder Lesnar uit kan komen om zo weer verder te gaan met het staande gevecht.

Josh Barnett - complete vechter, die staand mijns inziens de mindere van de twee is maar die het Alistair op de grond mogelijk lastig kan maken. Of hem dat feitelijk zou lukken waag ik te betwijfelen. Alistair in deze vorm is lastig aan te pakken.

Big Nog - beschikt over degelijk tot goed te noemen bokswerk en is op de grond de meer technische vechter. Alistair is zelf ook een goede grondvechter en zal op de grond denk ik wel goed kunnen verdedigen om de partij weer naar het staande gevecht te brengen.

Frank Mir - complete vechter die staand ook erg vooruit is gegaan. Dat laatste hebben we gezien tijdens zijn partij tegen Big Nog.

Fabricio Werdum - Alistair heeft eerder van deze Braziliaan verloren. Het gevecht verliep tot het moment dat Alistair in de kimura viel in het voordeel van Alistair. Ik denk niet dat Werdum zijn eerdere trucje kan herhalen wanneer de twee weer tegenover elkaar zouden komen te staan.

Verder zou ik Alistair wel willen zien vechten tegen Shane Carwin en Cain Velasquez. Van Brett Rogers heb ik te weinig gezien - althans tegen topvechters - om te kunnen oordelen of hij echt bij de absolute top hoort. De enige vechter van dat formaat die hij heeft verslagen is Andrei Arlovski.

iconian
01-11-2009, 19:40
Welke vechters (buiten fedor om) zullen van Alistair winnen? fabricio werdum, brett rogers, (strikeforce). brock lesnar??

het is MMA en alles kan gebeuren. Opkomende talenten als Cain en Dos Santos kunnen met hun kwaliteiten zomaar voor de verrasing zorgen, MMA is niet beperkt tot guillotines en knieeen, net zomin tot de "hammerfists" van Brock. Maar elk kunnen ze met hun spel Overeem in moeilijkheden brengen.

Net zoals Overeem ook Fedor kan verrassen, maar ik moet zeggen dat Fedor zover boven de rest van de zwaargewichten staat dat je wel heel speciaal moet zijn wil je van Fedor winnen. Fedor is extreem beheerst en intelligent in de ring, Alistair heeft nog lang niet zo'n compleet spel en laat zich vaak open waar elke beweging bij fedor gecalculeerd is.

Ook al is Overeem 115kg spieren, in bepaalde zin is Fedor een "echtere" zwaargewicht, hij liet zien tegen elke tegenstander of hij nou schilt of nogueira of lindland heet dat hij met zijn balans en snelheid de dominante factor is in al zijn 32 zwaargewicht gevechten

PigDog
01-11-2009, 19:50
Ik zei al: Yvel!

iconian
01-11-2009, 19:56
yvel idd. 50/50 zou ik zeggen

Fasada
01-11-2009, 20:07
Ik vind dat Alistair het eerst moet verdienen om tegen Fedor te mogen vechten. Zoals al eerder werd aangehaald; van welke top 10 vechter heeft hij de laatste jaren gewonnen?

Zet hem eerst maar tegen Barnett of Minotauro, die kunnen mooi als gatekeepers dienen ;)


Zolang Alistair kampioen is van de organisatie waar Fedor heeft getekend hoeft hij het niet eerst te verdienen om tegen hem te gaan. Fedor wil toch kampioen worden?
Nou dan moet hij die belt pakken door tegen Alistair te vechten.

Over de kansen van Alistair tegen Fedor wil ik mij pas over uitlaten wanneer hij tegen Rogers heeft gevochten. Fedor is voor mij de absolute nummer 1 maar zijn partij tegen Arlovski zette mij aan het twijfelen, door het niet lang vechten merkte ik dat Fedor toch niet helemaal scherp was, of dit komt door ringroest of ouderdom weet ik niet maar op basis van die partij zie ik kansen voor een vechter als Alistair...

We moeten niet vergeten dat wij veel door de Pride-bril willen kijken maar er is gewoon een nieuwe generatie vechters opgestaan waardoor het heel lastig is om records te gaan vergelijken... Je kan jezelf dus ook afvragen wie heeft Fedor eigenlijk allemaal verslagen?

Vroeger zei je met trots Nog 2x, Coleman,Herring, Crocop maar als je die vechters nu kijkt stellen ze niet meer zoveel voor althans ze hebben allemaal niet meer kunnen laten zien wat ze vroeger waren.. Met dit in gedachte zeg ik dat Alistair zeker niet kansloos is...

Over de vraag laat Alistair maar tegen een goede HW vechten, ok fair enough... Werdum is zo eentje toch? Als ik die partij bekijk was Alistair gewoon aan het winnen (hij was toen LHW) maar door cardio problemen kwam hij in een armklem en ik durf te zeggen dat de Alistair van nu gehakt maakt van Werdum. Dus als het management van Fedor Alistair eerst wil zien tegen iemand anders (reactie Jesselaar) dan geeft dat wel aan dat zij Alistair ook als een serieuze vechter beschouwen... Dus Alistair pak al die kritikasters aan en versla eerst een top 10 vechter (wie dat ook bij Strikeforce mag zijn) en ga dan tegen Fedor....

Fasada
01-11-2009, 21:06
Alistair heeft m.i. geeneens meer recht op die belt. Hij heeft die belt al 2 jaar niet verdedigd. Die belt had allang weer vacant moeten zijn.

Wordt gek van de mensen die overeem steeds bashen met steriods en blablabla maar wordt ook gek van de mensen die doen alsof hij een top5 heavyweight is...
Fact of the matter is en blijft dat hij gewoon geen top5 heavyweight is en van geen grote naam heeft gewonnen.

Fedor wel. M.u.v. Barnett heeft hij tegen elke grote naam gestaan en gewonnen.

Hij heeft geen recht meer op de belt?
Je moet niet vergeten dat hij en Paul Buentello vochten voor de titel. Thuisfavoriet Paul had moeten winnen maar dat gebeurde niet....Daarna is er voor 1,5 jaar geen zwaargewicht op Strikeforce geweest behalve Nortje vs Sapp... Dan kan je wel zeggen dat hij die 2 jaar niet had verdedigd maar als Strikeforce een 1,5 jaar geen zwaargewicht heeft dan houdt het snel op. Toen EliteXC failliet ging en Strikeforce een CBS deal had konden zij wat tegenstand bieden door andere HW's te contracteren zoals Werdum. Maar dat is iets van de laatste maanden....

Dus ik word gek van mensen die elke keer roepen dat hij zijn belt moet inleveren als hij zelf nooit een contract aanbieding heeft gehad van Strikeforce na het winnen van de belt....

Collina
01-11-2009, 21:18
Dus ik word gek van mensen die elke keer roepen dat hij zijn belt moet inleveren als hij zelf nooit een contract aanbieding heeft gehad van Strikeforce na het winnen van de belt....

Precies!

Collina
01-11-2009, 21:21
Ik zie telkens Yvel vs. Overeem voorbij komen, maar Gilbert heeft letterlijk niets te zoeken bij Alistair.

Het zou mooi zijn als deze wedstrijd komt in de Arena ofzo, goed voor de kaarten verkoop, maar Yvel zal absoluut verliezen. Gilbert is niet meer de vechter van 7jr geleden.

Jeru
01-11-2009, 21:27
Gilbert is niet meer de vechter van 7jr geleden.

Alistair ook niet ;)

iconian
01-11-2009, 21:28
Zolang Alistair kampioen is van de organisatie waar Fedor heeft getekend hoeft hij het niet eerst te verdienen om tegen hem te gaan. Fedor wil toch kampioen worden?
Nou dan moet hij die belt pakken door tegen Alistair te vechten.

Over de kansen van Alistair tegen Fedor wil ik mij pas over uitlaten wanneer hij tegen Rogers heeft gevochten. Fedor is voor mij de absolute nummer 1 maar zijn partij tegen Arlovski zette mij aan het twijfelen, door het niet lang vechten merkte ik dat Fedor toch niet helemaal scherp was, of dit komt door ringroest of ouderdom weet ik niet maar op basis van die partij zie ik kansen voor een vechter als Alistair...

We moeten niet vergeten dat wij veel door de Pride-bril willen kijken maar er is gewoon een nieuwe generatie vechters opgestaan waardoor het heel lastig is om records te gaan vergelijken... Je kan jezelf dus ook afvragen wie heeft Fedor eigenlijk allemaal verslagen?

Vroeger zei je met trots Nog 2x, Coleman,Herring, Crocop maar als je die vechters nu kijkt stellen ze niet meer zoveel voor althans ze hebben allemaal niet meer kunnen laten zien wat ze vroeger waren.. Met dit in gedachte zeg ik dat Alistair zeker niet kansloos is...

Over de vraag laat Alistair maar tegen een goede HW vechten, ok fair enough... Werdum is zo eentje toch? Als ik die partij bekijk was Alistair gewoon aan het winnen (hij was toen LHW) maar door cardio problemen kwam hij in een armklem en ik durf te zeggen dat de Alistair van nu gehakt maakt van Werdum. Dus als het management van Fedor Alistair eerst wil zien tegen iemand anders (reactie Jesselaar) dan geeft dat wel aan dat zij Alistair ook als een serieuze vechter beschouwen... Dus Alistair pak al die kritikasters aan en versla eerst een top 10 vechter (wie dat ook bij Strikeforce mag zijn) en ga dan tegen Fedor....

hij woog 102kg tegen werdum, dat was dus al op HW

ArjanV
01-11-2009, 21:45
Dus ik word gek van mensen die elke keer roepen dat hij zijn belt moet inleveren als hij zelf nooit een contract aanbieding heeft gehad van Strikeforce na het winnen van de belt....

Ik heb wel eens iets anders gehoord maar dat past natuurlijk niet helemaal in het GG straatje...

Fasada
01-11-2009, 23:24
Ik heb wel eens iets anders gehoord maar dat past natuurlijk niet helemaal in het GG straatje...

Ik woon niet in het GG straatje, laten we dat duidelijk hebben....
Laat ik het anders formuleren want weet niks over een contractbespreking maar het was wel duidelijk dat Strikeforce weinig tot geen zwaargewichten had in hun stal en die divisie was ook niet heel belangrijk... Welicht konden zij de vraagprijs van Alistair niet betalen en ook al konden zij dat wel, dan was er niemand om tegen te vechten...

@Iconian

Je heb gelijk het was voor de open GP idd, maar hij was een vechter die normaal op LHW vocht en nu niet hoefde te cutten dus LHW is niet op z'n plaats, het was wel in de tijd dat hij niet koos voor zwaargewicht te zijn vandaar mijn vergelijking...

wrestler_nl
01-11-2009, 23:37
Kom op guys Alistair Overeem moet het eerst verdienen om tegen Fedor te staan...
Hij wint van vechters zoals thompson & Sylvester ofzo.
Hij heeft een aantal goeie k-1 gevechten gedraaid maar mma is iets anders. Hij heeft de laatste 2 jaar niets tot weinig gepresteerd (op hoog niveau) in mma. Dus omdat hij op k-1 het goed doet betekent dat hij het verdient om tegen fedor te staan. ik weet dat hij al lang vecht maar op hw heeft hij niets bijzonders gedaan.(mma) Dat is hetzelfde als dat een topworstelaar nu ook mma doet en na een aantal wintspartijen (niet op hoog niveau) gelijk tegen fedor wilt vechten.
Alistair Overeem = a champ ? Are u fucking kidding?

Fasada
02-11-2009, 00:39
Dat is hetzelfde als dat een topworstelaar nu ook mma doet en na een aantal wintspartijen (niet op hoog niveau) gelijk tegen fedor wilt vechten.
Alistair Overeem = a champ ? Are u fucking kidding?

Brock Lesnar rings a bell??

Deze topworstelaar laat zien dat hij op 2e plek van de ranking staat door slechts 3x te winnen..... Couture, Herring en Frank Mir...Zijn niet de meest indrukwekkende tegenstanders vind je van wel???
Couture die inmiddels de 40 is gepasseerd, Herring hoef ik denk ik niet uit te leggen en van Frank Mir verloor hij zijn eerste partij..

En iedereen stond op z'n kop toen Fedor niet tekende om tegen Brock te vechten dus ja dat is hetzelfde als een topworstelaar nu ook mma doet en na een aantal winstpartijen gelijk tegen Fedor mag vechten...*


*Wil hiermee niet zeggen dat ik Brock Lesnar niet goed vind, sterker nog ik denk dat hij ook terecht op de tweede plek staat, maar het geeft alleen aan dat je niet veel MMA ervaring nodig heb om de top te bereiken blijkbaar...

snip83
02-11-2009, 10:15
Contracten of niet.. Ongeveer de hele wereld is het er wel over eens dat Fedor #1 is. Alistair komt niet eens in de heavyweight top 5 voor dus er zijn nog minimaal 4 andere gasten die meer recht hebben op een shot tegen fedor.

X2

Hier kan ik me goed in vinden ja

boelen
02-11-2009, 10:47
Little boy, luister naar fat man en ga je mond spoelen. ;)

ik denk ook dat fedor binnen 2 minuten wint (RNC), maar daar gaat het even niet om.
wat wil allistair doen mocht Fedor verliezen.. to be the best you have to beat the best. dus blijft deze challenge dan staan of gaat hij voor Rogers in Strikeforce?!

wrestler_nl
02-11-2009, 11:56
Brock Lesnar rings a bell??

Deze topworstelaar laat zien dat hij op 2e plek van de ranking staat door slechts 3x te winnen..... Couture, Herring en Frank Mir...Zijn niet de meest indrukwekkende tegenstanders vind je van wel???
Couture die inmiddels de 40 is gepasseerd, Herring hoef ik denk ik niet uit te leggen en van Frank Mir verloor hij zijn eerste partij..



Couture en Mir zijn top 10 vechters of je nou fan van ze bent of niet en Herring is ook een hele goeie vechter met heel veel ervaring. Wil je nou Herring , Couture en Mir vergelijken met de tegenstanders waar Overeem tegenover heeft gestaan laatste tijd? Brock Lesnar vecht op het hoogste niveau en Alistair Overeem helaas niet.

Wheelie
02-11-2009, 12:04
Waarom verdiende Brock het wel om voor de UFC titel te vechten ?
Hij heeft de kans gekregen en bewezen dat hij een serieuze contender is en nu willen vele MMA fans Brock vs Fedor zien.
Alistair krijgt ook de kans om straks tegen Fedor te vechten en dan mag hij zich bewijzen.

Guile
02-11-2009, 12:16
Als Fedor tegen Brett Rogers vecht is er volgens mij ook wel ergens een gaatje te vinden voor Overeem. Die toevallig ook nog de HW champ is in die organisatie. Halve forum ligt te janken omdat ie K1 vecht ipv MMA. Nu wil ie tegen de beste aller tijden (en daagt 'm openlijk uit) en moet ie eerst een kans verdienen. Juist ja :D

Alsof er zo ff 3 'top 10' HW's klaar staan om ff tegen vechten, voordat hij het mag proberen tegen Fedor. Aub zeg.

Collina
02-11-2009, 12:35
@ Guile is correct!

We lijken wel Nederlanders, 'altijd zeuren en het is nooit goed'. :)

Collina

jesselaar
02-11-2009, 13:49
Waarom verdiende Brock het wel om voor de UFC titel te vechten ?
Hij heeft de kans gekregen en bewezen dat hij een serieuze contender is en nu willen vele MMA fans Brock vs Fedor zien.
Alistair krijgt ook de kans om straks tegen Fedor te vechten en dan mag hij zich bewijzen.


omdat brock heeeeel veel ppv verkoopt en alistair niet .
en of alistair die kans krijgt moet ik nog maar eens zien het is veel beter om tegen een amerikaan te vechten .
ik hoop josh barnett mischien leuk voor japan

wrestler_nl
02-11-2009, 14:27
Als Fedor tegen Brett Rogers vecht is er volgens mij ook wel ergens een gaatje te vinden voor Overeem. Die toevallig ook nog de HW champ is in die organisatie. Halve forum ligt te janken omdat ie K1 vecht ipv MMA. Nu wil ie tegen de beste aller tijden (en daagt 'm openlijk uit) en moet ie eerst een kans verdienen. Juist ja :D

Alsof er zo ff 3 'top 10' HW's klaar staan om ff tegen vechten, voordat hij het mag proberen tegen Fedor. Aub zeg.

Brett Rogers heeft al eerder tegen een top 10 vechter (Arlovski) gevochten en hij heeft hem ko geslagen in 20 sec.
Daarmee bedoel ik niet ermee dat Rogers een betere vechter is dan Overeem maar hij heeft zich al bewezen tegen een top 10 vechter en overeem niet terwijl hij de (fake) champ is. Het liefst zie ik eerst Werdum vs Overeem en dan de winaar tegen fedor (of Rogers)

Fasada
02-11-2009, 14:49
Couture en Mir zijn top 10 vechters of je nou fan van ze bent of niet en Herring is ook een hele goeie vechter met heel veel ervaring. Wil je nou Herring , Couture en Mir vergelijken met de tegenstanders waar Overeem tegenover heeft gestaan laatste tijd? Brock Lesnar vecht op het hoogste niveau en Alistair Overeem helaas niet.


Nee ik ga die vechters niet vergelijken inderdaad maar voordat hij tegen hun heeft gestaan had hij nog niks bewezen vandaar mijn reactie, toen je zei waarom iemand een kans mag krijgen om tegen een top 10 vechter te vechten, die niet eens van een noemenswaardige tegenstanders heeft gewonnen

Ik denk dat Alistair op dit moment zeker top 5 is, ben misschien een beetje bevooroordeeld maar ik baseer het gewoon op zijn groei als vechter (en nu niet zielig gaan doen over zijn groei in gewicht). Alle vechters die nu de top 5 zijn, blijven er gewoon staan op basis van hun status en zie hun niet beter worden.

Ik denk echt dat vechters als Overeem, Dos Santos en Velasquez de nieuwe generatie vechters zijn en dat rankings gewoon bullshit is en vooral organisatie gericht zijn...
Zo denk ik echt dat Mousasi vechters als Forrest Griffin (5) en Quinton Jackson (3) pakt...
De laatste ranking op sherdog staat Diego Sanchez niet eens in de top 10, daar zullen zij best hun redenen voor hebben maar ik denk echt dat Diego top 3 materiaal is, maar dat blijft een persoonlijke mening....

Maar goed, uiteindelijk moet inderdaad Alistair zich nog bewijzen tegen een top 10 vechter.. dus zal ook verder niet reageren want daar geef ik jullie allemaal gelijk in..

Wheelie
02-11-2009, 14:53
omdat brock heeeeel veel ppv verkoopt en alistair niet .

Dus omdat je veel ppv's verkoopt verdien je het om gelijk voor de UFC titel te vechten.
Dat klink logisch als je het vanuit de UFC bekijkt (het gaat er hun om zoveel mogelijk geld te verdienen) maar hij had op MMA gebied nog geen kloot gepresteerd om die title shot te krijgen.

Alistair krijgt hopelijk de kans om tegen de nr.1 van de wereld te vechten en ik weet zeker dat hij een kans maakt.

Tuplad
02-11-2009, 15:39
Brett Rogers heeft al eerder tegen een top 10 vechter (Arlovski) gevochten en hij heeft hem ko geslagen in 20 sec.
Daarmee bedoel ik niet ermee dat Rogers een betere vechter is dan Overeem maar hij heeft zich al bewezen tegen een top 10 vechter en overeem niet terwijl hij de (fake) champ is. Het liefst zie ik eerst Werdum vs Overeem en dan de winaar tegen fedor (of Rogers)

Wie heeft Arlovski nu niet KO geslagen ? :confused:

Collina
02-11-2009, 16:20
Bewijzen of niet....

Alistair Overeem is een completere en veel betere vechter dan Brett Rogers.

@ Wrestler,
Alistiar the fake champ of Strikeforce? Kan je mij vertellen tegen wie hij had moeten vechten dan?

Welke HW Strikeforce vechters hadden zij op dat moment voor Alistair klaar staan?

Collina

PigDog
02-11-2009, 20:55
Ik zeg: Yvel....

oliebol
02-11-2009, 23:52
Ik ook, en... Kwark

snip83
03-11-2009, 02:08
Welke HW Strikeforce vechters hadden zij op dat moment voor Alistair klaar staan?

Collina
Tony Sylvester???



























just a joke

Emilio
03-11-2009, 10:19
James Thompson. :P

Tony
03-11-2009, 11:01
Aan wie geef je kwarks?

ILKO en Oliebol, kappen!...
Kwarks geef je maar ergens anders... niet hier...We hebben die hele kwark discussie tot in den treuren gevoerd met alle gevolgen van dien.... en daar heb IK (en met mij vele anderen) echt geen zin meer in.En nee... ik ga niet met infractions lopen gooien... ik vraag jullie alleen om niet alweer die hele kwark sjizzle op te rakelen.

PigDog
03-11-2009, 11:21
ik ga niet met infractions lopen gooien... ik vraag jullie alleen om niet alweer die hele kwak sjizzle op te rakelen.

Mmmmmm, erotisch...

Tony
03-11-2009, 11:26
hehe... maak je eens een typefout ;)

wrestler_nl
03-11-2009, 15:29
Nee ik ga die vechters niet vergelijken inderdaad maar voordat hij tegen hun heeft gestaan had hij nog niks bewezen vandaar mijn reactie, toen je zei waarom iemand een kans mag krijgen om tegen een top 10 vechter te vechten, die niet eens van een noemenswaardige tegenstanders heeft gewonnen

Ik denk dat Alistair op dit moment zeker top 5 is, ben misschien een beetje bevooroordeeld maar ik baseer het gewoon op zijn groei als vechter (en nu niet zielig gaan doen over zijn groei in gewicht). Alle vechters die nu de top 5 zijn, blijven er gewoon staan op basis van hun status en zie hun niet beter worden.

Ik denk echt dat vechters als Overeem, Dos Santos en Velasquez de nieuwe generatie vechters zijn en dat rankings gewoon bullshit is en vooral organisatie gericht zijn...
Zo denk ik echt dat Mousasi vechters als Forrest Griffin (5) en Quinton Jackson (3) pakt...
De laatste ranking op sherdog staat Diego Sanchez niet eens in de top 10, daar zullen zij best hun redenen voor hebben maar ik denk echt dat Diego top 3 materiaal is, maar dat blijft een persoonlijke mening....

Maar goed, uiteindelijk moet inderdaad Alistair zich nog bewijzen tegen een top 10 vechter.. dus zal ook verder niet reageren want daar geef ik jullie allemaal gelijk in..

Je zegt dat Alistair Overeem een top 5 vechter is en dan zeg je dat rankings bullshit is?:wacko:
Ik vind Alistair Overeem niet eens een top 10 vechter laat staan top 5 en ik baseer het op het niveau van zijn tegenstanders (mma). Hij heeft wel laten zien dat hij dominant is in zijn partijen maar hij heeft geen topvechters tegenover zih gehad(mma) in de hw divisie. Ik haat Alistair Overeem niet ofzo maar ik vind hem overrated en ik vind dat hij in mma sterkere, betere tegenstand moet krijgen. Wanneer ik zeg overrated dan bedoel ik ermee wanneer mensen zeggen dat hij de beste vechter is die fedor tot nu toe heeft gehad. Dat vind ik bullshit. Waar baseer je dat op?
Ik wil niet off-topic gaan dus die discussie over brock lesnar, daar ga ik niet eens aan beginnen.



Wie heeft Arlovski nu niet KO geslagen ? :confused:

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Andrei Arlovski een zeer gevaarlijke vechter is met een zwakke kin. Ik bedoel hij heeft veel goeie vechters verslagen en hij had fedor het niet makkelijk gemaakt.

Bewijzen of niet....

Alistair Overeem is een completere en veel betere vechter dan Brett Rogers.

@ Wrestler,
Alistiar the fake champ of Strikeforce? Kan je mij vertellen tegen wie hij had moeten vechten dan?

Welke HW Strikeforce vechters hadden zij op dat moment voor Alistair klaar staan?

Collina

Ze hebben vele hw vechters. ik noem er een paar Werdum , rogers , antonio silva . Stuk voor stuk betere vechters die overeem tegenover heeft gestaan de laatste 2 jaar(mma).

goro
03-11-2009, 15:37
Ik wil niet off-topic gaan dus die discussie over brock lesnar, daar ga ik niet eens aan beginnen.



Brock Lesnar? Is een beeeeest! En eet 4 hamburgers per minuut!

RocknRolla
03-11-2009, 16:02
Alistair Overeem is een held en zou het gevecht graag zien gebeuren alleen denk dat uiteindelijk toch Fedor zou winnen. Heb geen neutraal beeld want ben fan van Ali en Fedor dus ik zou zeggen geen gezeur of iemand nu wel of niet verdiend en gewoon kijke wie de beste is?

Of willen jullie dat we straks weer 8 maanden moeten wachten voordat we Fedor zien vechten? Ik niet dus gewoon gaan met die banaan....

Tony
03-11-2009, 16:06
Tony, chill out dude! Was volgens mij de eerste keer dat ik het woordje kwark gebruik, en ik reageerde ff op oliebol, that's all. Blijf relaxed, zoals we je kennen ;)

Ben toch chill... anderen zouden een infraction gegeven hebben. ;)
Ik houd overigens niet bij wie, en hoe vaak, iemand het woord kwark gebruikt. Dus dat moet je me maar vergeven.

PigDog
03-11-2009, 16:32
Tony is wel degene die "KWAK" heeft ingevoerd....

Tony
03-11-2009, 16:33
Ik vraag me af hoe de partij zal verlopen als het staande zou blijven...

Van Alistair weten we dat zijn standup méér dan goed is.... dat moge duidelijk zijn.
Maar van Fedor weten we dat ie Crocop (in zijn prima) alle hoeken van de ring liet zien..

Ik denk dat OVereem wel een flinke size en reach advantage heeft.

Fasada
03-11-2009, 16:38
Je zegt dat Alistair Overeem een top 5 vechter is en dan zeg je dat rankings bullshit is?:wacko: .

Hij is top 5 volgens mijn eigen ranking, aangezien jij die waarschijnlijk bullshit zal vinden, is dat meteen mijn reden waarom ik ranking over het algemeen bullshit vind. Het is gewoon een persoon die de ranking maakt en niet meer of minder vandaar dat ik zei dat ik mij er vaak niet in kan vinden. Het is niet officieel maar veel mensen gebruiken het wel als bron...
De reden waarom ik Alistair hoog heb zitten ongeacht zijn tegenstand is de manier waarop die gasten aan de kant worden gezet en ook zijn ontwikkeling in de K-1 heeft mij overtuigd. Uiteraard kan je zeggen dat K-1 een totaal ander spelletje is maar de zwakke punten waar hij voorheen mee te kampen had (incasseringsvermogen en conditie) zijn - zo lijkt het - verbeterd.... Alistair werd ook altijd de grootste kampioen genoemd wanneer een wedstrijd 5 minuten zou duren ;)
Verder moet eerlijk bekennen dat HW's over het algemeen niet goed vechten, wanneer je het vergelijkt met LHW, MW, WW, LW en ook hierdoor denk ik dat Alistair het beter afgaat dan tegen LHW van vroeger...

Ik kan overigens zoveel argumenten verzinnen om de sherdog ranking onderuit te halen maar datzelfde kan jij ook doen wanneer ik mijn ranking zou geven...

Ik wil niet in herhaling vallen maar de vechters die jij noemt waar Alistair al 2 jaar tegen zou kunnen vechten zoals Werdum, Rogers en Antonio Silva, zijn net bij Strikeforce aan boord gekomen...

Werdum: debuut 15 augustus 2009
Rogers: debuut 11 april 2009
Antonio Silva: die moet nog voor Strikeforce vechten

snip83
03-11-2009, 16:52
Ben toch chill... anderen zouden een infraction gegeven hebben. ;)
Ik houd overigens niet bij wie, en hoe vaak, iemand het woord kwark gebruikt. Dus dat moet je me maar vergeven.

Even een vraagje, 2 eigenlijk:

1. Wat is en infraction???
2. waarom mag het woord KWARK niet gebruikt worden???

@ Fasada

ik denk niet dat een persoon de rankings maakt.
dit zal toch wel gebeuren aan de hand van de partijen en tegenstanders

Tony
03-11-2009, 17:02
Even een vraagje, 2 eigenlijk:

1. Wat is en infraction???
2. waarom mag het woord KWARK niet gebruikt worden???

@ Fasada

ik denk niet dat een persoon de rankings maakt.
dit zal toch wel gebeuren aan de hand van de partijen en tegenstanders

check je pm

Fasada
03-11-2009, 17:02
Even een vraagje, 2 eigenlijk:

1. Wat is en infraction???
2. waarom mag het woord KWARK niet gebruikt worden???

@ Fasada

ik denk niet dat een persoon de rankings maakt.
dit zal toch wel gebeuren aan de hand van de partijen en tegenstanders

Het is gewoon een editor van Sherdog die de rankings maakt, zo zal de rankings van een andere website er anders uitzien, het kunnen best wel meerdere personen zijn maar het gaat er om dat het allemaal subjectief is, bij andere sporten wordt een ranking gemaakt vanuit een officieel orgaan... Zo zal de ranking op yahoo (die wordt gesponsord door UFC) Brock Lesnar op 1 hebben bijvoorbeeld...

Zij gebruiken wel partijen en tegenstanders maar welke criteria weegt zwaarder?
Zo kun je zeggen waarom staat Josh Barnett 2e die man is voor de tweede keer betrapt op doping, hoort iemand sowieso op de lijst, waarom staat Arlovski 7e met een record van 15-7 en twee verliespartijen op een rij, houden ze rekening met Alistair zijn K-1 gevechten, waarom staat Cain Velasquez überhaupt in de top 10 zonder een top 10 vechter te hebben verslagen...zo kun je elke keuze wel debateren maar de fact of the matter is dat het een gevoelskwestie blijft en vanuit die gevoel schat ik Alistair hoger in dan zij, niet meer en niet minder....

Judas
03-11-2009, 17:06
Ik denk dat OVereem wel een flinke size en reach advantage heeft.

Yep, maar vind Fedor sneller in standup(MMA) en denk dat dat de doorslag gaat geven als het staande blijft.
En als het naar de grond gaat, tja... Dan is Fedor toch echt een maatje te groot.

Tony
03-11-2009, 17:06
goeie post fasada!

helemaal mee eensch.

De enige echt ranking heeft maar 1 plek.. en dat is nummer 1: Fedor.

boelen
03-11-2009, 17:12
wat fasada zegt.

snip83
03-11-2009, 17:17
Het is gewoon een editor van Sherdog die de rankings maakt, zo zal de rankings van een andere website er anders uitzien, het kunnen best wel meerdere personen zijn maar het gaat er om dat het allemaal subjectief is, bij andere sporten wordt een ranking gemaakt vanuit een officieel orgaan... Zo zal de ranking op yahoo (die wordt gesponsord door UFC) Brock Lesnar op 1 hebben bijvoorbeeld...

Zij gebruiken wel partijen en tegenstanders maar welke criteria weegt zwaarder?
Zo kun je zeggen waarom staat Josh Barnett 2e die man is voor de tweede keer betrapt op doping, hoort iemand sowieso op de lijst, waarom staat Arlovski 7e met een record van 15-7 en twee verliespartijen op een rij, houden ze rekening met Alistair zijn K-1 gevechten, waarom staat Cain Velasquez überhaupt in de top 10 zonder een top 10 vechter te hebben verslagen...zo kun je elke keuze wel debateren maar de fact of the matter is dat het een gevoelskwestie blijft en vanuit die gevoel schat ik Alistair hoger in dan zij, niet meer en niet minder....

Precies, goed verwoord gozer:thup:

Kan me hier wel redelijk in vinden ja

thnx voor je snelle reply

wrestler_nl
03-11-2009, 17:31
Werdum: debuut 15 augustus 2009
Rogers: debuut 11 april 2009
Antonio Silva: die moet nog voor Strikeforce vechten

klopt maar ik noemde er maar een paar 'out the top of my head' lol:). Er zullen vast wel andere hw's rondlopne in strikeforce!
Anyway ik zou het beter vinden als hij eerst tegen werdum gaat en dan de winnaar tegen fedor of rogers. that's it!

Fasada
03-11-2009, 17:37
klopt maar ik noemde er maar een paar 'out the top of my head' lol:). Er zullen vast wel andere hw's rondlopne in strikeforce!
Anyway ik zou het beter vinden als hij eerst tegen werdum gaat en dan de winnaar tegen fedor of rogers. that's it!

Je heb gelijk, laat we het maar rusten, vind het ook niet eens een gekke gedachten om eerst tegen Werdum te knokken.... Als hij die verslaat dan wordt hij een top 10 en dan heeft hij het recht om Fedor uit te dagen ;) (nee die is een beetje flauw)

Alistair is gewoon ambitieus en die wil gewoon op de 1e plaats eindigen en daarom daagt hij Fedor uit, niks mis mee.... Maar we staan op 1 lijn wat betreft tegenstanders, wil graag de rematch tegen Werdum eerst zien, Fedor komt wel, ze zitten bij dezelfde organisatie en er lopen maar 5 HW's rond dus die komen elkaar wel tegen...

snip83
03-11-2009, 18:21
|<wAr|< mag je niet zeggen, maar iemand met 2000 post waarvan er 1500 'X2' zijn mag wel.... :whistling:

Ontopic: WAR FEDOR!


Jouw post is alvast uitgeroepen tot de post van 2010.;)

|< WAR|< Fedor

oliebol
03-11-2009, 18:24
@ Tony, sorry wist niet dat het niet meer mocht:lol:

snip83
03-11-2009, 18:42
LOL! en kwreps uiteraard!

X2

dat mag nog wel toch:whistling:

Pernik
03-11-2009, 18:49
En als het naar de grond gaat, tja... Dan is Fedor toch echt een maatje te groot.

Hangt er maar net vanaf hoe het naar de grond gaat, kan me het potje tegen Mark Hunt herinneren, dat moet hij toch echt niet bij Alister flikken...

Fasada
03-11-2009, 21:49
Ahaa... Allistair is dus gewoon de Mayweather Junior van het MMA.

Originally Posted by Fasada
De reden waarom ik Alistair hoog heb zitten ongeacht zijn tegenstand is de manier waarop die gasten aan de kant worden gezet


Dat is niet helemaal eerlijk want je quote mij maar voor de helft, de rest van de zin ging als volgt:

"De reden waarom ik Alistair hoog heb zitten ongeacht zijn tegenstand is de manier waarop die gasten aan de kant worden gezet en ook zijn ontwikkeling in de K-1 heeft mij overtuigd. Uiteraard kan je zeggen dat K-1 een totaal ander spelletje is maar de zwakke punten waar hij voorheen mee te kampen had (incasseringsvermogen en conditie) zijn - zo lijkt het - verbeterd"

maar goed reactie op je mayweather vergelijking:

Tegen het vechten van cans kan je zeker zien hoe goed iemand is, een win is niet altijd zomaar een win voor mij want hij deed het met veel overtuiging. En trouwens het verschil is dat Mayweather bewust tegenstander ontwijkt. Ik zie Mayweather niet Pacman uitdagen en dat heeft Alistair dus wel gedaan... En trouwens zo indrukwekkend wint Mayweather ook niet van zijn tegenstanders...

Wheelie
04-11-2009, 17:52
Misschien word Fedor wel zenuwachtig als hij in een "Cage" (octagon) vecht ;)
Tegen Brett Rogers word toch zijn eerste partij in een kooi of niet ?