PDA

View Full Version : 9e en 10e partij It's Showtime Arena bekend!!



8701.
29-10-2009, 14:22
Showtime maakt partij 9 en 10 bekend

Een van de allergrootste kickboxers ter wereld aller tijden: Rayen Simson, vecht op 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA zijn allerlaatste partij uit zijn carrière. Rayen heeft als laatste tegenstander niet de allermakkelijkste uitgezocht, want hij gaat het opnemen tegen de in topvorm verkerende: Khalid Bourdif.

Rayen Simson is niet alleen in de ring maar zeer zeker ook buiten de ring een boegbeeld voor onze sport. Rayen heeft voor zijn laatste wedstrijd gekozen voor de Amsterdam Arena, omdat hij voor IT’S SHOWTIME in zijn allerbeste dagen de meest sensationele partijen heeft gevochten en uiteraard omdat deze locatie prachtig is. Vele liefhebbers, uit binnen- en buitenland, kunnen dus nog eenmaal deze wereldtopper in levende lijve, in een wedstrijd op het allerhoogste niveau, meemaken.

Tevens zal Mourad Bouzidi wie afgelopen jaar in de Amsterdam Arena Errol Zimmerman versloeg het opnemen tegen Bradock Silva die op zijn beurt weer twee weken geleden Stefan Leko KO sloeg. Dit gevecht tussen deze twee vechters van de nieuwe top generatie zal het nodige vuurwerk opleveren.

Bron: fight.nl

bryan
29-10-2009, 14:26
vet !!! laatste partij van rayen moet ik bij zijn.. een ware legende.. van dat kaliber zie je ze nu bijna niet meer

Knowledge
29-10-2009, 14:34
Jammer dat ie stopt, maar ja.... Ooit komt de tijd dat...
Altijd een grote fan van Rayen. Weet nog de partij tegen Lamon Dekkel.. Beide tegelijk tegen het canvas.. Prachtpartij..
Bouzidi vs. Silva: Kijk er naar uit.. Ik denk een zeer goede match.
Ga zo door.... Kom maar met de rest...

ICON
29-10-2009, 14:35
is al een officiele topic van

Mattie73
29-10-2009, 14:38
Wow, prachtwedstrijd. Ryan Simson maakt het zich niet makkelijk in zijn laatste wedstrijd. Hij had ook een 1 of andere koekenbakker kunnen kiezen. Dat is Ryan ten voeten uit, hij gaat niemand uit de weg. Al vraag ik me wel af of hij van de in topvorm verkerende Khalid kan winnen.