PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME ArenA: Afscheidspartij legende Rayen Simson



It's Showtime
29-10-2009, 15:29
AFSCHEIDSWEDSTRIJD LEGENDE RAYEN SIMSON IN DE AMSTERDAM ARENA

Een van de allergrootste kickboxers ter wereld allertijden, Rayen Simson, vecht op 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA de allerlaatste partij uit zijn carrière. Rayen heeft als laatste tegenstander niet de allermakkelijkste uitgezocht, want hij gaat het opnemen tegen de in topvorm verkerende Khalid Bourdif.

Rayen Simson is niet alleen in de ring, maar zeer zeker ook buiten de ring, een boegbeeld voor onze sport. Rayen heeft voor zijn laatste wedstrijd gekozen voor de Amsterdam ArenA, omdat hij voor IT'S SHOWTIME in zijn allerbeste dagen de meest sensationele partijen heeft gevochten en uiteraard omdat deze locatie prachtig is. Vele liefhebbers, uit binnen- en buitenland, kunnen dus nog eenmaal deze wereldtopper in levenden lijve, in een wedstrijd op het allerhoogste niveau, meemaken.

Tevens zal Mourad Bouzidi, die afgelopen jaar in de Amsterdam ArenA Errol Zimmerman versloeg, het opnemen tegen 'Braddock' Silva die op zijn beurt weer twee weken geleden Stefan Leko KO sloeg. Dit gevecht tussen deze twee vechters van de nieuwe topgeneratie zal het nodige vuurwerk opleveren.

De matchmaking van 29 mei in de Amsterdam ArenA tot nu toe:

Badr Hari vs nog niet bekend

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 kg max)

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

Arthur Kyshenko vs Murat Direkçi

Andy Souwer vs Pajonsuk

Gago Drago vs Leroy Kaestner

William Diender vs Dzhabar Askerov

Daniel Ghita vs Hesdy Gerges

Rayen Simson vs Khalid Bourdif
(afscheidswedstrijd Rayen Simson)

Mourad Bouzidi vs 'Braddock' Silva


Kaartverkoop start 1 december.
Voor het laatste nieuws IT'S SHOWTIME (http://www.fight.nl)

Jeru
29-10-2009, 15:55
WOW!!! Rayen Simson is 1 van mijn all-time favorieten. Tegen Bourdif wordt zeker een mooie partij.
Bouzidi - Braddock is ook een interessante partij.

___RZA___
29-10-2009, 15:57
Man man man, de MM wordt mooier en mooier.... Dit ziet er echt uit als de creme de la creme.

bananenplukster
29-10-2009, 15:58
Mooie MM ik hoop dat alle partijen doorgaan:thup:

Michael.M.
29-10-2009, 17:02
Nu nog Petrosyan - Yodsanklai en Holzken - Orono

Khanom Thom
29-10-2009, 17:29
Man man man, de MM wordt mooier en mooier.... Dit ziet er echt uit als de creme de la creme.

Zeker! Ook de beukpartij tussen Keastner en Drago lijkt me top..

Kameleon
29-10-2009, 18:03
Nu nog Petrosyan - Yodsanklai en Holzken - Orono


Ja, dat zou geweldig zijn. Yodsaenklai tegen Petrosyan. Twee rechtsvoorstaande vechters. Yodsaenklai kan Petrosyan verslaan.

ZakKa!
29-10-2009, 18:26
Ik ben blij met deze partijen maar aub it's showtime ik blijf het vragen: Ik ga op mijn knieën voor een paar MMA-partijen!

8701.
29-10-2009, 18:27
Ik ben blij met deze partijen maar aub it's showtime ik blijf het vragen: Ik ga op mijn knieën voor een paar MMA-partijen!

haha Zakka toch..

wie weet krijgen we nog Yvel vs Overeem..

Wheelie
29-10-2009, 18:39
Ik ben blij met deze partijen maar aub it's showtime ik blijf het vragen: Ik ga op mijn knieën voor een paar MMA-partijen!
:thup:

marcelt
29-10-2009, 18:48
Geweldige matchmaking. Maar het kan altijd beter.
Graag: Jojo vs Germaine
Gilbert vs Alistair

Stallion
29-10-2009, 19:31
Vet dat Bourdif gaat vechten. Goede tegenstander, maar ga er wel vanuit de Boourdif wint. Verder vind ik Bouzidie - Braddock ook een vette match-up. Zou niet kunnen zeggen wie de partij gaat pakken.

PD_EC
29-10-2009, 22:15
top matchmaking

ReZp
29-10-2009, 22:36
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges
ook ene mooie partij denk ik met veel trapgeweld.

Ziet er erggg goed uit allemaal.hope dat het idd zo blijft!

STERKE JERKE
30-10-2009, 03:31
Waarom Manhoef vs Spong? Ik ben fan van beiden!

PigDog
30-10-2009, 09:42
Ja, dat zou geweldig zijn. Yodsaenklai tegen Petrosyan. Twee rechtsvoorstaande vechters. Yodsaenklai kan Petrosyan verslaan.

Yep, en Pinnocchio is een waar gebeurd verhaal....

:whistling:

simtekf1
30-10-2009, 11:48
Heeel vet hoor. :D

Jarno
30-10-2009, 13:32
Geweldige matchmaking. Maar het kan altijd beter.
Graag: Jojo vs Germaine
Gilbert vs Alistair

Volgens mij had ik ergens gelezen dat Germaine zich nu kompleet op MMA en haar sociale leven ging gooien. If so zal die partij er net als Gil vs Ali er in 3 keer komen vrees ik. Dan niet, nu niet en nooit niet.

Djani
30-10-2009, 13:40
Yep, en Pinnocchio is een waar gebeurd verhaal....

:whistling:

Onderbouwen kan ook, inplaats van pinoccio verkeerd spellen:D

Jeru
30-10-2009, 13:42
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Germaine zich nu kompleet op MMA en haar sociale leven ging gooien. If so zal die partij er net als Gil vs Ali er in 3 keer komen vrees ik. Dan niet, nu niet en nooit niet.

Gaat ze op het Slamm gala dan ook een MMA partij vechten? Zie dat ze wel een partij voor haar willen neerzetten, maar nog geen tegenstander hebben en er staat niet bij in welke discipline.

http://www.slamm.nl/V6/matchmaking.php

payap
30-10-2009, 13:49
Yep, en Pinnocchio is een waar gebeurd verhaal....

:whistling:


Yodsaenklai vs Petrosyan zal denk ik veel afhangen van de regels van jurering waarop wordt gevochten wie er wint.

gaat men puur clean hits tellen dan wint Petrosyan. Gaat men ook kijken naar wie de meeste schade aanricht, wie de partij maakt, wie naar voren komt, de impact van de technieken dan ga ik voor Yodsaenklai.

o ja -- edit-- en uiteraard of men de harde trappen op de armen telt. Sommige bonden doen dit niet en zien het als op dekking. Andere bonden tellen het wel omdat men de armen geen echte dekking vindt omdat die ook beschadigd worden en moet je een hoge blok maken als verdediging.

marcelt
30-10-2009, 14:12
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Germaine zich nu kompleet op MMA en haar sociale leven ging gooien. If so zal die partij er net als Gil vs Ali er in 3 keer komen vrees ik. Dan niet, nu niet en nooit niet.

Dromen en hopen mag! En wie weet verandert Gilbert of Germaine nog eens van mening .

Djani
30-10-2009, 14:13
Zelf heb je 't ook fout ;)

http://www.booksshouldbefree.com/images/big/Adventures-of-Pinocchio.jpg

wat zijn we toch lekker doelloos met z'n allen:D

Jarno
30-10-2009, 14:36
Dromen en hopen mag! En wie weet verandert Gilbert of Germaine nog eens van mening .

Klopt!

Jarno
30-10-2009, 14:43
Gaat ze op het Slamm gala dan ook een MMA partij vechten? Zie dat ze wel een partij voor haar willen neerzetten, maar nog geen tegenstander hebben en er staat niet bij in welke discipline.

http://www.slamm.nl/V6/matchmaking.php

Ik denk dat Harmen of Chris daar een beter antwoord als ik op kunnen geven. Ik meen me dat van die mma uit een intervieuw van Chris met haar in Suriname te herrineren. Zit nu op mijn telefoon te internetten dus kan niet bij de search functie en knippen/plakken. Hoop dat ik het fout heb want dat ik dr liever mt zie doen als mma is 1 ding wat zeker is.

The Bulldog
30-10-2009, 15:24
top mm....

complimenten naar de organisatie....

MJOKKIE
30-10-2009, 17:30
Tegen wie willen we Badr zien?

Ik zou t liefst Hesdy voor hem hebben, maar die's al bezet.

Kingster
30-10-2009, 17:37
Dacht zelf aan githa of saki. Githa dus niet, dus doe saki dan maar.

Weet niet of simon saki zal laten vechten in de arena....

abdel1991
30-10-2009, 19:08
dach zelf aan badr tegen mousasi op it's showtime regels

payap
30-10-2009, 20:11
dach zelf aan badr tegen mousasi op it's showtime regels

Of eerst een rondje boksen.

Dan een rondje K-1

En dan een rondje MMA

PigDog
30-10-2009, 22:19
Onderbouwen kan ook, inplaats van pinoccio verkeerd spellen:D


Zelf heb je 't ook fout ;)



Yodsaenklai vs Petrosyan zal denk ik veel afhangen van de regels van jurering waarop wordt gevochten wie er wint.

gaat men puur clean hits tellen dan wint Petrosyan. Gaat men ook kijken naar wie de meeste schade aanricht, wie de partij maakt, wie naar voren komt, de impact van de technieken dan ga ik voor Yodsaenklai.

o ja -- edit-- en uiteraard of men de harde trappen op de armen telt. Sommige bonden doen dit niet en zien het als op dekking. Andere bonden tellen het wel omdat men de armen geen echte dekking vindt omdat die ook beschadigd worden en moet je een hoge blok maken als verdediging.

OK, vader Yap. Ik ken maar weinig serieuze westerse bonden die trappen op de armen tellen als punt. Dan moet je toch echt in Thailand zijn, en daar moet een Petrosyan natuurlijk nooit gaan vechten, want dan moet hij iedereen KO slaan, om ook maar een klein kansje te hebben om te winnen. Je weet hoe het met Ramon Dekkers is gegaan indertijd. Die had ook een beduidend andere scorecard gehad, als er toen iets als de K-1 max was geweest. Meeste schade, impact van technieken, en wie de partij maakt vind ik persoonlijk allemaal te interpreteerbaar, dus begeef je je als jury op een hellend vlak. Ik ken mensen die er heel uitzagen, maar na afloop de kleedkamer vol kotsten en niet meer naar de voordeur van hun huis konden lopen, en ook die een blauw been hadden, en daarna gingen stappen...
Zo kan de één 500 kicks op zijn armen hebben en de andere 2. Ik ben dus meer voor de cleanere puntentelling, en zou vechters aanraden om verre van de andere tellingen te blijven.
Als je kijkt naar impact van alle technieken dan zeg ik Petrosyan. En dat Yodsenklai naar voren zou blijven komen geloof ik ook niet tegen een Petrosyan.
Maar geloof me: ik heb Yod heel hoog zitten! En het is een aardige pik...


Over pik gesproken, ik hoop dat ik die trekpop nu ook een beetje tevreden heb gesteld.....

payap
31-10-2009, 00:21
OK, vader Yap. Ik ken maar weinig serieuze westerse bonden die trappen op de armen tellen als punt. Dan moet je toch echt in Thailand zijn, en daar moet een Petrosyan natuurlijk nooit gaan vechten, want dan moet hij iedereen KO slaan, om ook maar een klein kansje te hebben om te winnen.


Petrosyan heeft heel veel in Thailand gevochten. Hij is een echte nakmuay die geschoold in het muaythai is en daar getraind is. Kijk maar naar zijn stijl van veel linkse lichaamstrappen, die linkse knie die hij steeds erin prikt als de tegenstander dichtbij komt. Je ziet hem ook nog steeds opkomen met de mongkong op. Zo ver ik weet heeft hij een partij in Thailand maar verloren en wel tegen Nonthanan Por. Pramuk in het Lumpinee stadion. Weet overigens niet wat verder het level van zijn tegenstanders in Thailand was.




Meeste schade, impact van technieken, en wie de partij maakt vind ik persoonlijk allemaal te interpreteerbaar, dus begeef je je als jury op een hellend vlak. Ik ken mensen die er heel uitzagen, maar na afloop de kleedkamer vol kotsten en niet meer naar de voordeur van hun huis konden lopen, en ook die een blauw been hadden, en daarna gingen stappen...
Zo kan de één 500 kicks op zijn armen hebben en de andere 2.

Denk dat dit vaak wel te zien is. Behalve als een partij natuurlijk gelijk opgaat. Maar dat is ook met punten tellen. Feit is dat men behalve alleen clean hits tellen ook kijk hoe hard deze zijn, wat de uitwerking is, hoeveel de ontvanger er onder lijdt. Wie brengt het gevecht naar zijn tegenstander, wie zet z'n tegenstander in zijn achteruit enz. Zo zijn trappen op de armen niet altijd scores. Ze moeten de tegenstander wel iets doen en effect hebben.




Ik ben dus meer voor de cleanere puntentelling, en zou vechters aanraden om verre van de andere tellingen te blijven.

De K-1 zou dan ook afvallen want die kijkt ook niet alleen naar clean hits

K-1 jurering:

Article 11 – JUDGING CRITERIA

Awarding of points shall be based on the following elements :

Whether an effective and accurate attack is acknowledged, and damage is inflicted on the opponent by authorized blows.

Points will be awarded in this priority :
Number of downs
Extent of damage inflicted on the opponent
Number of clean hits