PDA

View Full Version : Gala loopt flink uit de hand



marcelt
29-10-2009, 19:51
Oud filmpje dus sommoge leden kennen 'm misschein al. Het gaat flink te keer.
http://www.youtube.com/watch?v=Ala-rRmu9hU

Judas
29-10-2009, 19:57
Hehehe, ging idd ff goed los. Waar is dit? Zitten ook veel engeltjes tussen zo te zien.

Hendy
29-10-2009, 20:00
Stumpers!!!!

Stelletje zielige gasten.

marcelt
29-10-2009, 20:04
March 18, 2006, when members of the Finks and Hells Angels clashed at a kickboxing tournament.Dubbed the "Ballroom Blitz", the bloody incident was said to have been sparked by the defection of one-...

cholitzu
29-10-2009, 20:23
op 4.00 zie je nog effe snel waar het om ging.

Marco
29-10-2009, 20:42
?? Ik vindt dit helemaal niet leuk om te zien, ik moet er van kotsen zulke beelden van agressieve gasten die geen fatsoen en moraal hebben. Ik snap ook niet wat voor zin het heeft om dit te posten. :thown:

ZakKa!
29-10-2009, 20:44
op 4.00 zie je nog effe snel waar het om ging.

Haha reps. Wel afschuwelijk zoiets, stelletje dieren.

blackadder
29-10-2009, 20:50
Ik vraag me af wat voor zin het heeft om dit te posten.

Rverm
29-10-2009, 20:52
je zou diegene maar zijn die het gala georganiseerd heeft...jaar voorbereiding, keihard werken...en dan verpesten een paar van die halfies het...

Marco
29-10-2009, 20:59
ik heb het helaas een aantal maal meegemaakt dat bepaalde vip gasten tekeer gingen en het is gewoon kut. elke keer als ik lees in de media of hier op het forum dat het weer mis ging op een gala dan baal ik omdat het slecht voor de sport is en omdat het gewoon niet leuk is, om het dan hier in een filmpje te zien ..nee dankje...

NESCIO
29-10-2009, 21:12
aantal stoelen ging toch voor een olympische afstand..

Tsuki
29-10-2009, 21:20
aantal stoelen ging toch voor een olympische afstand..


moet jij niet leren ...............

ICON
29-10-2009, 21:36
zonde van al dat servies

ReZp
29-10-2009, 21:37
Wat een stoelewappers

Tsuki
29-10-2009, 21:43
Wat een stoelewappers

1996 belde en wilde zijn flauwe grap terug ................

Collina
29-10-2009, 21:57
Ik begrijp niet waarom je dit niet zou posten?
Iedereen die naar meer dan 1 gala is geweest, weet dat dit helaas gebruikelijk is in de vip.
Hell, ik vind het zelfs wel tof dat dit gepost wordt, want nu kan ik eindelijk eens zien wat er nou in de vip gebeurd.

Maar nee, laten we onze bek maar houden en net doen alsof er niks aan de hand is. Ondertussen uiteraard wel huiliehuilie doen als er een "negatief" stuk in de Revu verschijnt.
Lekker onze kop in het zand blijven steken, terwijl we het echte probleem (vips) blijven negeren.
Promotors blijven vip tafels aanbieden en vechters worden veelal afgerekend op het aantal tafels dat ze verkopen, waardoor ze meer met hun kop bij de verkoop zitten dan bij de daadwerkelijke voorbereiding op het gevecht.

Opzouten met die kut viptafels en gewoon veel knaken vragen voor ringseats. Hoppa, probleem opgelost.

Volgens mij heb je geen flauw benul waar over je praat. En anders zou ik wel eens willen weten op welke Gala's jij dit soort activiteiten meemaakt. Volgens mij wacht het grotendeel wat jij nu ons te vertellen hebt? Over welke gala’s heb jij het?

Ik ben op heel wat gala’s geweest en er is maar 1 “redelijk” grote vechtpartij geweest maar bij lange na niet van deze omvang. En dat was in Arnhem 4 februari 2001, K1 Lumberjack Returns. Met o.a. Jerrel Venetiaan, Errol Parris, Jurgen Krut etc.

Nee, dat filmpje is wel heel overdreven, dat zal niet snel gebeuren.

Collina

Illest
29-10-2009, 22:05
1996 belde en wilde zijn flauwe grap terug ................


hhahah reps!:lol:

on topic:

goed dat dit gepost is....dan kunnen we er met z'n allen naar kijken en er met z'n allen van walgen....fucked up om te zien.....maar het zijn wel die 'vips' die het verneuken.....t gebeurt tegelmatig dus logisch dat dit gepost is....simpel

De dikke nudist
29-10-2009, 22:12
ik heb het helaas een aantal maal meegemaakt dat bepaalde vip gasten tekeer gingen en het is gewoon kut. elke keer als ik lees in de media of hier op het forum dat het weer mis ging op een gala dan baal ik omdat het slecht voor de sport is en omdat het gewoon niet leuk is, om het dan hier in een filmpje te zien ..nee dankje...
http://www.225.ca/ivan/nov03/crybaby.jpg

Ronald
29-10-2009, 22:48
Volgens mij heb je geen flauw benul waar over je praat. En anders zou ik wel eens willen weten op welke Gala's jij dit soort activiteiten meemaakt. Volgens mij wacht het grotendeel wat jij nu ons te vertellen hebt? Over welke gala’s heb jij het?
LOL, zo te lezen heb jij geen flauw benul waar je over praat Collina :D

chief108
29-10-2009, 23:00
[/font][/color]
LOL, zo te lezen heb jij geen flauw benul waar je over praat Collina :D
x2

op GGala was het wat rustiger
maar ook daar werd binnen en buiten lekker geknokt

niet opgelet Collina?

Pepe the Ice-Murderer
29-10-2009, 23:04
de gala's bji ons in tielrode en bijv. gent zijn ook al meermaals het slachtoffer geweest van zulk tuig

Pepe the Ice-Murderer
29-10-2009, 23:09
in Mechelen is zelfs een jongen doodgestoken na afloop van een gala waarin een vechterpartij escaleerde...

trainer Bv S'burg
30-10-2009, 00:17
@ Collina:

Volgens mij weet jij niet waar je over praat...

Ik zeg niet dat het altijd zo heftig is als op het filmpje te zien is.
Ik wil alleen dat we onze koppen niet zo diep in het zand moeten steken, omdat de vip helaas inherent is aan minder leuke activiteiten.

Dus fuck vips, fuck vip tafels, fuck zgn. belangrijke mensen en lang leve de normale ringseats!

Even ter illustratie: als er geen vips zouden zijn geweest bij het afgelopen glory gala, had je dat 'onzin' artikel in de revu bijvoorbeeld ook niet gehad.

om je evenement te financieren met alleen ring-seats, mag je wel de hoofdprijs voor een zetel vragen, als je een x aantal vip-tafels verkoopt, ben je niet afhankelijk van het aantal toeschouwers wat je evenement bezoekt! :fp:

Shytown
30-10-2009, 00:29
Collina, heb je hoog zitten maar hier sla je ff de plank mis.

Bij mij staan de buitenringse activiteiten bij Schreiber-Manhoef 1 @ Ahoy nog vers in het geheugen....

STERKE JERKE
30-10-2009, 02:26
Was dit in Nederland?

Christophe
30-10-2009, 02:48
Schandalige vertoning. Als het zo'n helden zijn, moet er toch ergens een galaa'tje zijn waar ze tegen elkaar in de ring kunnen kruipen. Maar dat durven ze vast niet! :thown:

Ik hoop dat de politie genoeg aan deze beelden had om de protagonisten flink aan te pakken!



om je evenement te financieren met alleen ring-seats, mag je wel de hoofdprijs voor een zetel vragen, als je een x aantal vip-tafels verkoopt, ben je niet afhankelijk van het aantal toeschouwers wat je evenement bezoekt! :fp:

Vergis ik me, of is daar de sponsoring niet voor?!

Mr 1 Leg
30-10-2009, 04:45
wat een loosers zeg dit is echt schandalig.niet goed voor de sport.echt geen goede reclame.:thown:

Marco (scheids)
30-10-2009, 07:00
Ik ben op heel wat gala’s geweest en er is maar 1 “redelijk” grote vechtpartij geweest maar bij lange na niet van deze omvang. En dat was in Arnhem 4 februari 2001, K1 Lumberjack Returns. Met o.a. Jerrel Venetiaan, Errol Parris, Jurgen Krut etc.
Collina

Maar dat waren "voetbalsuporters" die daar hadden afgesproken ;).

Leventdepevent
30-10-2009, 07:28
als neutrale toeschouwer heb je wel waar voor je geld....een hoop k.o.'s en slugfest's..daar kom je voor toch.........maar zonder gekheid slaat weer helemaal nergens op toch dit soort dingen

reefer
30-10-2009, 07:59
Hehehe, ging idd ff goed los. Waar is dit? Zitten ook veel engeltjes tussen zo te zien.


Dacht dat dit in Australie plaatsvond.

TOON
30-10-2009, 09:07
Ik begrijp niet waarom je dit niet zou posten?
Iedereen die naar meer dan 1 gala is geweest, weet dat dit helaas gebruikelijk is in de vip.
Hell, ik vind het zelfs wel tof dat dit gepost wordt, want nu kan ik eindelijk eens zien wat er nou in de vip gebeurd.

Maar nee, laten we onze bek maar houden en net doen alsof er niks aan de hand is. Ondertussen uiteraard wel huiliehuilie doen als er een "negatief" stuk in de Revu verschijnt.
Lekker onze kop in het zand blijven steken, terwijl we het echte probleem (vips) blijven negeren.
Promotors blijven vip tafels aanbieden en vechters worden veelal afgerekend op het aantal tafels dat ze verkopen, waardoor ze meer met hun kop bij de verkoop zitten dan bij de daadwerkelijke voorbereiding op het gevecht.

Opzouten met die kut viptafels en gewoon veel knaken vragen voor ringseats. Hoppa, probleem opgelost.

x2!!

PigDog
30-10-2009, 09:32
Steek er mijn kop niet voor in het zand, weet dat het gebeurd, maar vind het desondanks walgelijk....
En als iedereen dat uitdraagt, wordt het vanzelf minder in de Vip-area...
Gewoon met zijn allen boeroepen en uitfluiten die eikels...

PigDog
30-10-2009, 09:35
Vergis ik me, of is daar de sponsoring niet voor?!

Daar vergis je je in, Christophe... Of je moet magnaten als sponsors hebben...
In Nederland is het toch grotendeels de growshops, parenclubs en kleinbedrijfjes die een paar tientjes sponsoren...

RobVan de V
30-10-2009, 09:37
vip tafels




Tsja blijkbaar blijft dat aantrekkingskracht uitoefenen op neanderthalers met geld. En dan gaan ze van dat macho territoriumgedrag vertonen:

"Mensen leefden oorspronkelijk in kleine groepen met veel ruimte om zich heen. Dat mensen nu geisoleerd van elkaar in grote groepen leven met weinig eigen ruimte, (in grote flats) met relatief kleine territoria, betekent niet veel goeds. Het stimuleert stress en ongelukkigheid en blabla."

Sommige groepen bij voorbaat weren, zou dat een oplossing zijn?


Maar dat waren "voetbalsuporters" die daar hadden afgesproken ;).

Nee. Die kiezen een weiland, stadscentrum of een houseparty;)

martijn2
30-10-2009, 09:43
Met mensen die zichzelf VIP voelen zit per definitie al een steekje los.

Remco
30-10-2009, 09:50
Afschuwelijke beelden. Bah.

Gary
30-10-2009, 09:52
Ooit als ik vet rijk en gevaarlijk ben ga ik ook een vip tafel nemen. Dan kom ik met mn 5 handlangers die nog lelijkere merk truien dragen dan ik (met een enorme gouden ketting erover). Vervolgens gaan we breed aan tafel zitten, agressief om ons heen kijken en wachten op de eerste de beste provocatie om te gaan matten. YEAH, BEN EEN ALPHA MALE. FUCK YEAH

goro
30-10-2009, 09:53
Wie heeft er nou gewonnen?

snip83
30-10-2009, 10:00
Wie heeft er nou gewonnen?

2-1 voor de engeltjes

dirk5
30-10-2009, 10:01
wachten tot de normale mensen het pand hebben verlaten en dan gewoon te werk gaan zoals het russische leger bij de gijzeling van het Dubrovkatheater.

MB667
30-10-2009, 10:10
van 20 grote galas waar ik ben geweest, is het misschien wel 15 keer oorlog buiten de ring geweest, merendeels kleine gevechten maar ook 4 of 5 grote.

citrusfruit
30-10-2009, 10:10
Sommige groepen bij voorbaat weren, zou dat een oplossing zijn?

Dat mag niet in Nederland, want dan discrimineer je een hele groep, staat nog net niet de doodstraf op tegenwoordig.

Hoeveel stoeltjes zou je eigenlijk vlak om de ring kunnen plaatsen? Zelf zou ik best €20,- meer willen betalen als ik dan vlak bij zit, paraplu meer voor spetterende zweet en bloed particels...

Zulke binken zijn die VIP gorillas trouwens niet, bij Beast of the East van het voorjaar ging opeens het brandalarm af en al die kleerkasten waren meteen weg. Toen bleek dat het vals alarm was kwamen ze weer heel breed en stoer naar binnen gewandeld

Collina
30-10-2009, 10:15
[/font][/color]
LOL, zo te lezen heb jij geen flauw benul waar je over praat Collina :D

Ik wil het je best uitleggen, ...

Ik heb het over het filmpje, dat was namelijk wel heeeeeeeel erg overdreven!

Als je erbij was in Arnhem 4 feb 2001 was dat het ergste wat er tot nu toe is gebeurd. Dat is bij lange na niet van deze omvang!

De reactie op het fimpje komt bij mij over als of het altijd zo er aan toegaat in de Vip en dat het wel eens gezegd moet worden.

Dat zit je bij mij verkeerd.

Collina

Collina
30-10-2009, 10:22
Collina, heb je hoog zitten maar hier sla je ff de plank mis.

Bij mij staan de buitenringse activiteiten bij Schreiber-Manhoef 1 @ Ahoy nog vers in het geheugen....

De reactie op het fimpje schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Als of het er bijna altijd zo aan toegaat in de VIP.

Mij hoor je niet zeggen dat er allemaal lieverds zijn die er zitten, maar de reactie op het fimpje dat het wel eens gezegd mag worden en dat we ons kop in het zaad steken...nee, daar ben ik het totaal niet mee eens.

Dit is letterlijk TOTAAL GEEN VERGELIJKINGSMATERIAAL!

Schrieber Manhoef Ahoy, ben ik idd bij geweest, ... 2001 Arnhem dat vond ik even schrikken, maar nogmaals, bij lange na niet wat ik net op het filmpje heb gezien.. ik schok me niet alleen kapot, maar ook een schade dat het zover kan komen.

Ik kan er enorm pissig om worden, (totaal niet persoonlijks hoor) maar ik wil nu even echt gebegrepen worden dat je geen Appels met Peren moet vergelijken.

Collina

Wheelie
30-10-2009, 10:27
In Arnhem was inderdaad heel erg heftig.

steftheboxer
30-10-2009, 10:32
In Arnhem was inderdaad heel erg heftig.


Vertel :)

Collina
30-10-2009, 10:34
@ Collina:

Volgens mij weet jij niet waar je over praat...

Ik zeg niet dat het altijd zo heftig is als op het filmpje te zien is.
Ik wil alleen dat we onze koppen niet zo diep in het zand moeten steken, omdat de vip helaas inherent is aan minder leuke activiteiten.

Dus fuck vips, fuck vip tafels, fuck zgn. belangrijke mensen en lang leve de normale ringseats!

Even ter illustratie: als er geen vips zouden zijn geweest bij het afgelopen glory gala, had je dat 'onzin' artikel in de revu bijvoorbeeld ook niet gehad.

Oke,
Ik snap enigsinds wel wat je bedoeld, maar de reactie op het fimpje kwam op mij verkeerd. Dat filmp is best schokkend en dat valt echt met niets te vergelijken. Ja met Gladiator, Russal Crow....

Jouw reactie kwam op mij over, "dit gebeurd er nou vaak in de Vip".

Als vrienden, kennissen, familie etc. vragen waarom ik het mooi vind om naar die sport te kijken, kan ik in geuren en kleuren vertellen waarom. Ook vertel ik met trots als vergelijking.."Ga je naar een voetbalwedstrijd, is het altijd een teringzooi, ga je naar een FightGala, vertrekt iedereen de Arena, Ahoy etc. normaal zonder dat er een politiemacht buiten op je staat te wachten.

Even goede mixfight friends verder :)

Kwam gewoon even verkeerd op mij over...


Gr. Collina

Wheelie
30-10-2009, 10:37
Ik heb regelmatig opstootjes en vechtpartijen gezien in de VIP maar inderdaad niet van deze omvang, in Arnhem was denk ik het ergste maar dat waren inderdaad voetbal supporters (Vitesse - NEC) en ik heb gezien dat er ook wat jongens uit Oss bij betrokken waren.
Volgens mij was het die dag ook Vitesse - NEC en de Rijnhal ligt op loopafstand van het Gelredoom.

K-1sunstarr
30-10-2009, 10:51
Stelletje kudde, niet normaal dit.

bricriu
30-10-2009, 11:05
Zulke binken zijn die VIP gorillas trouwens niet, bij Beast of the East van het voorjaar ging opeens het brandalarm af en al die kleerkasten waren meteen weg. Toen bleek dat het vals alarm was kwamen ze weer heel breed en stoer naar binnen gewandeld


whaha klopt, er waren er zelfs bij die vrouw en kind achterlieten....hing er later toch wel een heel bruine geur in de toko:D

trainer Bv S'burg
30-10-2009, 11:08
Schandalige vertoning. Als het zo'n helden zijn, moet er toch ergens een galaa'tje zijn waar ze tegen elkaar in de ring kunnen kruipen. Maar dat durven ze vast niet! :thown:

Ik hoop dat de politie genoeg aan deze beelden had om de protagonisten flink aan te pakken!




Vergis ik me, of is daar de sponsoring niet voor?!


geen vergissing, wat geef je dan terug aan je sponsor :fp:........... een tafel. Als jij sponsoren weet die belangenloos euro's doneren, mail het ff. kunnen we het eerst volgende evenement nog groter neerzetten. thanks!

RobVan de V
30-10-2009, 11:51
Dat mag niet in Nederland, want dan discrimineer je een hele groep, staat nog net niet de doodstraf op tegenwoordig.



Dat is wel jammer ja. Want pas maar op. Als je één groep mensen die allemaal met het zelfde jackie aan hebben of zelfde coupe en huidskleurtje over 1 kam scheert. :crying:

Maar gewone 1e rangs plaatsen i.p.v. tafeltjes is m.i. wel beter. Iets meer euri's vragen en drank en eten betaal je maar zelf.

TOON
30-10-2009, 12:02
uberhaupt geen drank zou al een aardige slok op een borrel schelen....

Pitbull.
30-10-2009, 12:15
allemaal leuk en aardig maar wie had er nou gewonnen?

Marco (scheids)
30-10-2009, 12:22
Ik heb regelmatig opstootjes en vechtpartijen gezien in de VIP maar inderdaad niet van deze omvang, in Arnhem was denk ik het ergste maar dat waren inderdaad voetbal supporters (Vitesse - NEC) en ik heb gezien dat er ook wat jongens uit Oss bij betrokken waren.
Volgens mij was het die dag ook Vitesse - NEC en de Rijnhal ligt op loopafstand van het Gelredoom.

Klopt .... ik weet dat ik de partij even stopte, maar snel weer doorging om de boel af te leiden.

kooivechter
30-10-2009, 12:22
zag er wel talent tussen zitten. goede manier voor talentscouting.

snip83
30-10-2009, 12:49
Vertel :)

Ze gooide met poep

Khanom Thom
30-10-2009, 13:12
Daar vergis je je in, Christophe... Of je moet magnaten als sponsors hebben...
In Nederland is het toch grotendeels de growshops, parenclubs en kleinbedrijfjes die een paar tientjes sponsoren...

Ja, en die willen graag een tafeltje aan de ring als compensatie ;)


Maar dat waren "voetbalsuporters" die daar hadden afgesproken ;).

Volgens mij waren dat vitesse vs NEC supporters die daar de boel verpesten in 2001 in Arnhem, en volgens mij niet in de VIP. Het gebeurde tussen de tribune's bij de ingangenvan de toiletten..
Mensen gaven zelfs hun kinderen aan de VIP gasten die achter de hekken zaten. Een vriend van mij zat daar VIP en die hielp mensen hun kinderen aan te nemen zodat die veilig op het VIP terras zaten.
Zelf zat ik boven op de tribune en zag alles gebeurden, was zeker heftig en een smet op het gala (helaas).

kooivechter
30-10-2009, 13:37
was er toen ook bij in Arnem. het gala stopte een antal keren net toen er een toffe partij bezig was, Leko- tegen Ignasov. heeft toen ook wel een indruk op mij gemaakt, omdat zo'n grote menigte in een keer op de vuist met elkaar gaat. helemaal toen ze ook onze kant opkwamen, terwijl wij in het publiek zaten. Iedereen begon ook te rennen, een massale knokpartij was dat. Op een geven moment was de security nergens meer te vinden, en hebben de mensen van de scholen voor een gedeelte zelf opgelost. niet best. maar in dit filmpje meende ik zelfs schoten te horen, en het leek wel of er ook iemand werd gestoken. kon het niet helemaal goed zien. Mongolen zijn het.

MJOKKIE
30-10-2009, 16:19
Volgens mij heb je geen flauw benul waar over je praat. En anders zou ik wel eens willen weten op welke Gala's jij dit soort activiteiten meemaakt. Volgens mij wacht het grotendeel wat jij nu ons te vertellen hebt? Over welke gala’s heb jij het?

Ik ben op heel wat gala’s geweest en er is maar 1 “redelijk” grote vechtpartij geweest maar bij lange na niet van deze omvang. En dat was in Arnhem 4 februari 2001, K1 Lumberjack Returns. Met o.a. Jerrel Venetiaan, Errol Parris, Jurgen Krut etc.

Nee, dat filmpje is wel heel overdreven, dat zal niet snel gebeuren.

Collina


September '94 in Ahoy was ook hakken in de vip. met Schreijber -Manhoeff in Ahoy ook.
Verder heeft D4 groot gelijk. ziet er niet uit die vip. Stelletje aanstellerige proleten. Ringseats rule! Much classier too!

MJOKKIE
30-10-2009, 16:28
Hetzelfde geld trouwens voor zeikende promotors die niet teveel fotografen aan de ring willen hebben.. Ooit gezien hoeveel fotografen er aan de ring staan bij een gemiddeld japans evenement?.

Zolang ze niet op de ring staan is er niks aan de hand :whistling:

D4 in vorm vandaag!!!!!

Zo onnozel. Zeiken om media-aandacht en dan alleen je eigen mannetje aan de ring zetten zodat je in de NRC en de Revu dezelfde foto ziet.

Zo dom...

En showtime zet de pers ergens in de hoek van de arena, op zestig meter van de ring. 'Ja, leuk dat jullie er zijn!'

Rverm
30-10-2009, 16:32
En showtime zet de pers ergens in de hoek van de arena, op zestig meter van de ring. 'Ja, leuk dat jullie er zijn!'

ik vind het veel erger dat ik voor 100 euro 120 meter van de ring zit...;)

Jarno
30-10-2009, 16:53
Oke,
Ik snap enigsinds wel wat je bedoeld, maar de reactie op het fimpje kwam op mij verkeerd. Dat filmp is best schokkend en dat valt echt met niets te vergelijken. Ja met Gladiator, Russal Crow....

Jouw reactie kwam op mij over, "dit gebeurd er nou vaak in de Vip".

Als vrienden, kennissen, familie etc. vragen waarom ik het mooi vind om naar die sport te kijken, kan ik in geuren en kleuren vertellen waarom. Ook vertel ik met trots als vergelijking.."Ga je naar een voetbalwedstrijd, is het altijd een teringzooi, ga je naar een FightGala, vertrekt iedereen de Arena, Ahoy etc. normaal zonder dat er een politiemacht buiten op je staat te wachten.

Even goede mixfight friends verder :)

Kwam gewoon even verkeerd op mij over...


Gr. Collina


Ik had vorig jaar in Ridderkerk toch echt een vergelijkbaar filmpje kunnen maken op een gala. Daar ging het er net zo heftig aan toe...

Wheelie
30-10-2009, 16:59
Volgens mij waren dat vitesse vs NEC supporters die daar de boel verpesten in 2001 in Arnhem, en volgens mij niet in de VIP. Het gebeurde tussen de tribune's bij de ingangenvan de toiletten..
Mensen gaven zelfs hun kinderen aan de VIP gasten die achter de hekken zaten. Een vriend van mij zat daar VIP en die hielp mensen hun kinderen aan te nemen zodat die veilig op het VIP terras zaten.
Zelf zat ik boven op de tribune en zag alles gebeurden, was zeker heftig en een smet op het gala (helaas).

Klopt dat was niet in de VIP en het duurde echt lang voordat de beveiliging het onder controle had

citrusfruit
30-10-2009, 17:32
uberhaupt geen drank zou al een aardige slok op een borrel schelen....


een avondje knokken kijken zonder bier erbij? komen dan de ronde misses langs met een theedoos en koekjes?

Ronald
30-10-2009, 18:17
Ik wil het je best uitleggen, ...

Ik heb het over het filmpje, dat was namelijk wel heeeeeeeel erg overdreven!

Als je erbij was in Arnhem 4 feb 2001 was dat het ergste wat er tot nu toe is gebeurd. Dat is bij lange na niet van deze omvang!

De reactie op het fimpje komt bij mij over als of het altijd zo er aan toegaat in de Vip en dat het wel eens gezegd moet worden.

Dat zit je bij mij verkeerd.

Collina
Kom op Collina. Je had beter kunnen schrijven: "Als ik de reacties hier zo lees en de ervaringen van anderen hoor, dan heb ik me toch vergist." Met de ervaringen van anderen en de voorbeelden die hier gegeven worden had je dat gesierd.
Overigens is er op een gala in Nederland ook echt wel eens geschoten hoor. We hoeven het niet op te blazen maar je moet het ook niet kleiner maken dan het is.

mokumnised
30-10-2009, 18:54
Mijn vraag is: waarom kan het in het buitenland (V.S. , Japan, Frankrijk e.d.) wel zonder viptafels?
Dit filmpje is inderdaad wel behoorlijk heftiger dan wat je hier ziet gebeuren op een vip, maar toch zie ik het wel vaak fout gaan op de vip.Dit jaar alleen al een keer of 6.
Je kunt je dan afvragen of dit voor de langere termijn goed is voor een sport, die bij bevooroordeelde mensen toch al niet zo'n best imago heeft.

Voor ringside seats worden in het buitenland ook flinke prijzen gerekend en je kan daaraan ook nog bijvoorbeeld bandjes koppelen waarmee je toegang krijgt tot een afgesloten vipruimte waar gratis consumpties gehaald kunnen worden.
Je ziet bij zo'n opzet veel minder problemen.

Glen
30-10-2009, 18:56
Twee dingen in desze topic irriteren me:
1) Het toontje van Collina
2) Ooh en ahh, dat gebeurd alleen in het buitenland.

Loop nu lang genoeg mee op de gala's om te weten dat de shit bijna altijd in de VIP begint.
Ik heb het slachtoffer van de schietpartij (in Sint Pancras toendertijd) naast me zien liggen met twee gaatjes in zijn been.
En sla de berichtgeving van het afgelopen jaar er nog eens op na.
Dan zie je dat vechten op de gala's hééél erg 2009 is.

Collina
30-10-2009, 19:20
Kom op Collina. Je had beter kunnen schrijven: "Als ik de reacties hier zo lees en de ervaringen van anderen hoor, dan heb ik me toch vergist." Met de ervaringen van anderen en de voorbeelden die hier gegeven worden had je dat gesierd.
Overigens is er op een gala in Nederland ook echt wel eens geschoten hoor. We hoeven het niet op te blazen maar je moet het ook niet kleiner maken dan het is.

Sorry Ronald, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens. Als ik verkeerd zit wil ik best mijn fout toegeven, maar ik geef mijn mening op basis wat ik heb meegemaakt.

Er wordt een suggestie gewekt dat het altijd een teringbende is in de Vip en massa-gevechten zijn, en dat we ons kop daar niet voor in het zand moeten steken en er iets aan moeten doen. (Overdreven lijkt mij)

Overall gezien vind ik het prima geregeld met weinig gezeik tot in verhouding met hoeveel mensen er wel niet zijn.

Noem jij eens 10 grote Gala's waarvan jij dacht: OMG, de hele VIP zit op zijn kop, dit gaat niet goed komen. (Ik heb het niet over Sportschool Oldenzaal, of Spakenburg Multi Centra).

Ik heb het dus niet over kleine Gala's! Maar professioneel opgezette gala's de afgelopen tijd.

Ik hoor graag van je.

BJJrajawali
30-10-2009, 19:28
Wat een losers zeg shit..... en dan ook met 2 op 1 gast inslaan.....

Fasada
30-10-2009, 19:58
@Collina,

Op elk groot evenement is het wel is goed fout gegaan en helaas is het vaak in de vip begonnen. Kan er geen 10 opnoemen omdat er geen 10 grote promoters zijn ;)

Ik kan wel zeggen dat ik vaak op evenementen ben geweest en kijk er -helaas- niet meer raar van op... Maar op onderstaande evenementen heb ik het goed fout zien gaan. Gelukkig is het nooit zo uit de hand gelopen zoals het filmpje maar het was redelijk heftig waar de stoelen of andere voorwerpen de lucht in gingen...
- Arena
- Glory
- Beast of the East
- Ahoy

Hebben allemaal problemen gehad met ongeregelheden in de VIP, het is zaak om dit zo snel mogelijk in de kop te drukken en dat gebeurt soms gelukkig wel maar een feit is helaas dat het te vaak gebeurt...

Collina
30-10-2009, 20:48
@Collina,

Op elk groot evenement is het wel is goed fout gegaan en helaas is het vaak in de vip begonnen. Kan er geen 10 opnoemen omdat er geen 10 grote promoters zijn ;)

Ik kan wel zeggen dat ik vaak op evenementen ben geweest en kijk er -helaas- niet meer raar van op... Maar op onderstaande evenementen heb ik het goed fout zien gaan. Gelukkig is het nooit zo uit de hand gelopen zoals het filmpje maar het was redelijk heftig waar de stoelen of andere voorwerpen de lucht in gingen...
- Arena
- Glory
- Beast of the East
- Ahoy

Hebben allemaal problemen gehad met ongeregelheden in de VIP, het is zaak om dit zo snel mogelijk in de kop te drukken en dat gebeurt soms gelukkig wel maar een feit is helaas dat het te vaak gebeurt...

Waarschijnijk zit ik dus compleet verkeerd en toevallig heb ik dan goede Gala's gezien waarbij het best mee viel. (behalve Arnhem 2001)

Uiteraard is het een idealistisch gedachten dat er nooooit iets zou gebeuren...maar ik geef mijn mening op basis van wat ik zelf zie en op het afschuwelijke laffe filmpje.

Ik zal voortaan letten op Massa Gevechten in de VIP.

PigDog
30-10-2009, 20:57
Waarschijnijk zit ik dus compleet verkeerd en toevallig heb ik dan goede Gala's gezien waarbij het best mee viel. (behalve Arnhem 2001)
.

Ik zou zeggen: Kom naar Rings gala Enschede 15 november a.s, weer zo'n beregoed gala waar bij mijn weten nog nooit gevochten is (en zeker niet in de VIP)

Ronald
31-10-2009, 01:50
Waarschijnijk zit ik dus compleet verkeerd en toevallig heb ik dan goede Gala's gezien waarbij het best mee viel. (behalve Arnhem 2001)
Dat bedoel ik ;):thup:

Gennep-Spitfire
31-10-2009, 07:13
Wat een trieste faggot's zeg!!
Ook dat stukje dat 1 zo'n homo een gast vast heeft en 2 andere homo's erop inslaan.
Wat een 'mannen' joh...

justsomeone
28-05-2011, 17:42
waar heb ik eerder zo`n filmpje gezien

SjorsWilms
28-05-2011, 17:59
Waarom laat je dan ook Hells Angels binnen ....:fp: Zal wel weer geld zijn ofzo.

SjorsWilms
28-05-2011, 18:00
1:43 is te grappig. Twee mannen zitten een beetje te worstelen ofzo en en derde beukt wat lichaamsstoten in 1 van de 2.

justsomeone
28-05-2011, 18:27
1:43 is te grappig. Twee mannen zitten een beetje te worstelen ofzo en en derde beukt wat lichaamsstoten in 1 van de 2.

HAHAHA klopt slaat ie m in ze zij haha

Arabianboy
28-05-2011, 18:56
Oud filmpje dus sommoge leden kennen 'm misschein al. Het gaat flink te keer.
http://www.youtube.com/watch?v=Ala-rRmu9hU


Goed om te zien :blush: na jaren niet op straat te hebben gevochten (dik 10 jaar ofso), begin je haast te vergeten hoe echt vechten is...

natuurlijk blijft het triest hahaha

Sjaak van de Mheen
29-05-2011, 00:25
Als er hier vrienden van hem op deze site zitten bescherm hem alljeblieft of laat hem en keerje tegen echte vechters vechten

citrusfruit
29-05-2011, 01:11
ehm, deze discussie is van 2009 en zo'n beetje de helft van de lui die er aan meededen posten inmiddels niet meer... Er zijn sindsdien vast genoeg dingen gebeurd om het over te hebben.

El Bambino
29-05-2011, 01:19
ik heb het helaas een aantal maal meegemaakt dat bepaalde vip gasten tekeer gingen en het is gewoon kut. elke keer als ik lees in de media of hier op het forum dat het weer mis ging op een gala dan baal ik omdat het slecht voor de sport is en omdat het gewoon niet leuk is, om het dan hier in een filmpje te zien ..nee dankje...

Met andere woorden, je bent een struisvogel en steekt je kop in het zand?
De waarheid mag je nooit ontkennen, dit soort filmpjes zijn juist goed om ons te herinneren hoe bepaalde groeperingen het voor ons allemaal verpesten! Het is een klein groepje en zulke filmpjes zijn juist goed om deze criminelen hun ware aard te laten zien!

e-type
29-05-2011, 08:20
Hier dan de achtergronden:

Finks and Hells Angel clash Three people shot, two stabbed and $40,000 damaged caused to the Royal Pines Resorts Grand Ballroom at Carrara , - Hells Angels - Zimbio (http://www.zimbio.com/Hells+Angels/articles/20/Finks+Hells+Angel+clash+Three+people+shot)

toch nog een flinke schade aan beide kanten...

Khanom Thom
29-05-2011, 11:05
ehm, deze discussie is van 2009 en zo'n beetje de helft van de lui die er aan meededen posten inmiddels niet meer... Er zijn sindsdien vast genoeg dingen gebeurd om het over te hebben.

Mee eens... slotje [/]