PDA

View Full Version : NK Grappling Ede 2009



761217186
31-10-2009, 19:17
Vandaag ben ik bij de Nederlands kampioenschappen grappling geweest. Dit keer niet als deelnemer maar als toeschouwer. Ik moet toegeven, het niveau in Nederland begint behoorlijk te stijgen, ook bij de beginners zie je dit terug. Opvallend was de grote opkomst van gracie barra, ik geloof dat er wel 20 vechters op de mat stonden. Trouwens niet onverdienstelijk want veel vechters behaalden een podiumplaats van dit team.
De mooiste submission kwam van Willem Peeters, (ook van Gracie Barra) die met een "twister" (uit het boekje van Eddy Bravo) wist te winnen in een van zijn partijen. Ook bij de beginners zag ik veel talent van deze school rondlopen. Mooi werk heren en gefeliciteert met de resultaten.

De bekende MMA vechter Dion staring (Golden Glory) deed ook weer een keertje mee in de + 100 klasse. Hij won alle wedstrijden en behaalde de dagzege. Hij liet in Ede ook zien dat hij over goede BJJ en worstel vaardigheden beschikt.

Afgezien van een aantal overstrekkingen heb ik zelf geen ernstige blessures gezien onder de deelnemers. De organisatie had alles weer prima voor elkaar en de sfeer was weer helemaal top. (alleen aan die schreeuwende Duitsers kan ik nog niet wennen), een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.

Wat ook leuk was dat ik nog even kort een aantal MF leden heb kunnen spreken. MR. one leg, Jochem, de mannen van Roy vd wal en een aantal oude traingingsmaten +de Sensei (scheids) van Physical Ede.

Ik wacht op de eerste video beelden en foto's die er gemaakt zijn. :thup:

Jeru
31-10-2009, 19:19
Bedankt voor het verslagje. Foto's zijn inderdaad ook welkom :D

Jeru
31-10-2009, 19:22
Opvallend was de grote opkomst van gracie barra, ik geloof dat er wel 20 vechters op de mat stonden. Trouwens niet onverdienstelijk want veel vechters behaalden een podiumplaats van dit team.


Ze zijn goed bezig daar!



een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.



Denk dat ze een grotere lokatie moeten gaan nemen. Vond het een aantal jaar geleden al te druk toen ik er een paar keer ben geweest. Met de groei wordt dat alleen maar erger natuurlijk.

bigboz
31-10-2009, 19:26
erg geslaagde dag ! deed zelf mee 100kg+ beginners 2e plek :D

masakatsu agatsu
31-10-2009, 19:36
zeer geslaagd, en nog de persoonlijke groeten aan franky "MR 1 leg" erg leuke sportieve gozer.;)
al gepost maar nu dan in de goede topic..thnx

Mmacoevorden Profiel - hyves.nl (http://mmacoevorden.hyves.nl/album/45617682/Ede_2009_31_10/Y0arT2TI/fotos/775136077/0/SoiB/)

DannyvK
31-10-2009, 19:57
, een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.


In de fitnessruimte waar wat matten werden neergelegd was het heerlijk rollen hoor, aircootje, niet te druk ;)

Maar bedankt voor 't verslagje, nu nog weer 's trainen jij. :whistling:

Wes
31-10-2009, 20:26
het blijft toch een van de beste tornooien !!! greetzzz van uit belgie

Samko
31-10-2009, 20:41
was ook als toeschouwer vandaag.

ik vind persoonlijk dat de kleinere ruimte de sfeer gezelliger maakte , al was het in de grootste zaal wel iets te benouwd, de fitness zaal was idd chill haha :thup:

761217186
31-10-2009, 20:55
In de fitnessruimte waar wat matten werden neergelegd was het heerlijk rollen hoor, aircootje, niet te druk ;)

Maar bedankt voor 't verslagje, nu nog weer 's trainen jij. :whistling:

in de fitnessruimte ben ik niet geweest, jammer.. als toeschouwer kon ik ook wel een aircootje gebruiken.
@ trainen zit er voor mij voorlopig nog niet in helaas, groetjes..

OehlersMan
31-10-2009, 22:19
Vandaag ben ik bij de Nederlands kampioenschappen grappling geweest. Dit keer niet als deelnemer maar als toeschouwer. Ik moet toegeven, het niveau in Nederland begint behoorlijk te stijgen, ook bij de beginners zie je dit terug. Opvallend was de grote opkomst van gracie barra, ik geloof dat er wel 20 vechters op de mat stonden. Trouwens niet onverdienstelijk want veel vechters behaalden een podiumplaats van dit team.
De mooiste submission kwam van Willem Peeters, (ook van Gracie Barra) die met een "twister" (uit het boekje van Eddy Bravo) wist te winnen in een van zijn partijen. Ook bij de beginners zag ik veel talent van deze school rondlopen. Mooi werk heren en gefeliciteert met de resultaten.

De bekende MMA vechter Dion staring (Golden Glory) deed ook weer een keertje mee in de + 100 klasse. Hij won alle wedstrijden en behaalde de dagzege. Hij liet in Ede ook zien dat hij over goede BJJ en worstel vaardigheden beschikt.

Afgezien van een aantal overstrekkingen heb ik zelf geen ernstige blessures gezien onder de deelnemers. De organisatie had alles weer prima voor elkaar en de sfeer was weer helemaal top. (alleen aan die schreeuwende Duitsers kan ik nog niet wennen), een van de weinige minpunten is dat het In Ede wel een beetje druk begint te worden met het aantal deelnemers in de beperkte ruimte. Hierdoor was het al snel net een sauna.

Wat ook leuk was dat ik nog even kort een aantal MF leden heb kunnen spreken. MR. one leg, Jochem, de mannen van Roy vd wal en een aantal oude traingingsmaten +de Sensei (scheids) van Physical Ede.

Ik wacht op de eerste video beelden en foto's die er gemaakt zijn. :thup:


2x
hier een foto van ons van vandag GB NL
http://i253.photobucket.com/albums/hh42/OehlersMan/DSCN0112.jpg

Sander redman
31-10-2009, 23:11
Echt een bijzonder goed toernooi.

761217186
31-10-2009, 23:35
2x
hier een foto van ons van vandag GB NL
http://i253.photobucket.com/albums/hh42/OehlersMan/DSCN0112.jpg

die jongen rechts op de foto met het Venum broekje en witte T-shirt deed mee met de beginners, afgezien dat hij behoorlijk sterk is heeft hij ook veel techniek. Hij vertelde tegen mij dat dit zijn eerste no-gi toernooi was, maar ook dat hij wedstrijd judo heeft gedaan op niveau. hij heeft veel talent en Won alles bij de beginners. Ik moest gelijk denken aan een soort 2e Stefan struve.

YoMarK
01-11-2009, 00:45
Goed gedaan mensen! Zijn de uitslagen ergens online te vinden?

Tuplad
01-11-2009, 00:56
Die gast links van jochem, wie is dat ?

redman74
01-11-2009, 01:15
Mark van Kessel, paar weken geleden blauwe band bjj gekregen.

Tuplad
01-11-2009, 01:24
Mark van Kessel, paar weken geleden blauwe band bjj gekregen.

Haha :D De klootzak :D Doe de groeten van de Rus wiens arm hij gebroken heeft: Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)

pitbull bruno
01-11-2009, 09:33
Very nice de pitbulls van exit !!!:thup:ook de nederlanders nice !!!:thup:kon er zelf niet bij zijn !!!! griepje :thown:

FightingDutchman
01-11-2009, 11:15
Was wederom een geslaagde dag in Ede! Veel rollen en lekker optijd thuis. Ideaal. Vond het ook mooi om te zien dat de organisatie nogal flexibel was en een aantal matten in de fitness zaal had gelegd om het een en ander vlot te laten verlopen. Het was er wel wat fris maar dat was een welcome afwisseling met de reguliere zaal ;). Al met al complimenten voor de snelle omschakeling!

Wat betreft het team waren we van Gracie Barra inderdaad met een behoorlijk aantal. Ik geloof 20 man uit eindhoven en nog eens 6 uit Maastricht. In totaal zijn we geloof ik met 4 NL kampioenen en een boel medialles van de dag weer uit ede vertrokken. Mooi resultaat dus!

Justinian
01-11-2009, 11:33
Haha :D De klootzak :D Doe de groeten van de Rus wiens arm hij gebroken heeft: Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)
Damn, net dat filmpje gezien; zag er beroerd uit!

FightingDutchman
01-11-2009, 11:44
Damn, net dat filmpje gezien; zag er beroerd uit!

Inderdaad! Hoe is het nu met je arm?

761217186
01-11-2009, 12:42
waar blijven de foto's en filmpjes:whistling:

Worf
01-11-2009, 12:50
Was een geslaagde dag! Eerste keer voor mij en ik heb het reuze naar mijn zin gehad! Viel me op dat ik om 4 uur weer onderweg naar huis was, het verliep vlot allemaal! Top georganiseerd, volgend jaar ben ik er 3x bij!

ik heb wel wat filmpjes, moet ze alleen nog even uploaden..

761217186
01-11-2009, 13:19
Was een geslaagde dag! Eerste keer voor mij en ik heb het reuze naar mijn zin gehad! Viel me op dat ik om 4 uur weer onderweg naar huis was, het verliep vlot allemaal! Top georganiseerd, volgend jaar ben ik er 3x bij!

ik heb wel wat filmpjes, moet ze alleen nog even uploaden..

top! uploaden :thup:

Samko
01-11-2009, 13:36
YouTube - Kanaal van Samko1990 (http://www.youtube.com/user/Samko1990)

heb hier enkele filmpjes opstaan van de -70 beginners , komen er nog wel een paar op 1 v.d. dagen, smallband :twak:

dergoldenelöwe
01-11-2009, 13:38
fine.

FightingDutchman
01-11-2009, 14:34
Ik heb denk ik ook nog wel het een en ander aan beeldmateriaal. Zal kijken wat de moeite waard is om te uploaden.

Tuplad
01-11-2009, 14:41
Damn, net dat filmpje gezien; zag er beroerd uit!
Ah viel nog best mee hoor... ik was zo fucked up en vol adrenaline dat ik geen pijn voelde. Pas dag erna deed het fokking veel pijn.

Inderdaad! Hoe is het nu met je arm?
Op 't gemak. Ik train terug sinds september, soms raakt het nog is overbelast en bepaalde dingen kan'k nog niet doen. Het plooit ook niet even ver als mijn andere arm.

761217186
01-11-2009, 18:16
Haha :D De klootzak :D Doe de groeten van de Rus wiens arm hij gebroken heeft: Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)

Een jaartje geleden deed ik zelf mee in Ede. 2 tegenstanders wilde maar niet afkloppen op een armbar van uit de guard die dag. Ik hoorde op een gegeven moment knak. Het gevolg was dat mijn tegenstanders door de grond gingen van de pijn. (lulllig, maar moesten ze maar op tijd kloppen, zo lomp trok ik ook niet de armen)

Ik vraag mij nu af wat voor schade iemand heeft na dit soort acties. Hoe lang duurt het voor dit soort letsels genezen? Iemand ervaring mee?
Zelf denk ik niet dat je het bot zelf breekt maar eerder de banden, pezen en spieren. (bij een armoverstrekking dan he)

Samko
01-11-2009, 20:52
Een jaartje geleden deed ik zelf mee in Ede. 2 tegenstanders wilde maar niet afkloppen op een armbar van uit de guard die dag. Ik hoorde op een gegeven moment knak. Het gevolg was dat mijn tegenstanders door de grond gingen van de pijn. (lulllig, maar moesten ze maar op tijd kloppen, zo lomp trok ik ook niet de armen)

Ik vraag mij nu af wat voor schade iemand heeft na dit soort acties. Hoe lang duurt het voor dit soort letsels genezen? Iemand ervaring mee?
Zelf denk ik niet dat je het bot zelf breekt maar eerder de banden, pezen en spieren. (bij een armoverstrekking dan he)

ik heb toch zelf aardig wat mensen gistere hun eigen zeer zien doen omdat ze niet wouden afkloppen.. denk dat een hoop mensen er te trots voor zijn

ijsblok
01-11-2009, 20:55
zijn de complete uitslagen ook ergens terug te vinden?

Worf
01-11-2009, 20:59
top! uploaden :thup:

-100 beginners klasse:

Tegen m'n eigen broer en trainingsmaat.. :) Uiteindelijk gewonnen op punten

1/2
YouTube - Vince vs Rich1 1/2 (http://www.youtube.com/watch?v=BGm3dz-vb-g)

2/2
YouTube - Vince vs Rich 2/2 (http://www.youtube.com/watch?v=kHW2dP3mKXg)


Tegen Bashir Markaz (aardige gozer trouwens). Clinchen ging goed, helaas kwam ik ongelukkig terecht en lag ik practisch gelijk in een cranck! Verloren op submission

YouTube - Vincent1 (http://www.youtube.com/watch?v=2XykPMA3UAc)


Zware wedstrijd voor mij, MMA'er, tegen deze BJJ'er. Ik kwam tegen hem duidelijk de ervaring tekort op de grond. Ook een erg vriendelijk jongen, achteraf nog een tijd mee staan praten! Verloren op submission

YouTube - Vincent4 (http://www.youtube.com/watch?v=rwMWSqeyjj4)


Laatste partij tegen Egbert uit A'dam. (Toffe gast!) Ook een MMA'er geloof ik. Was onze 6e partij, we waren beide al kapot. Gewonnen met een guillotine choke.

YouTube - Vincent5 (http://www.youtube.com/watch?v=lNjBo-AoVAQ)




Leuke en leerzame dag gehad. Ben er zeker volgend jaar 3x bij.

Tuplad
01-11-2009, 21:00
Een jaartje geleden deed ik zelf mee in Ede. 2 tegenstanders wilde maar niet afkloppen op een armbar van uit de guard die dag. Ik hoorde op een gegeven moment knak. Het gevolg was dat mijn tegenstanders door de grond gingen van de pijn. (lulllig, maar moesten ze maar op tijd kloppen, zo lomp trok ik ook niet de armen)

Ik vraag mij nu af wat voor schade iemand heeft na dit soort acties. Hoe lang duurt het voor dit soort letsels genezen? Iemand ervaring mee?
Zelf denk ik niet dat je het bot zelf breekt maar eerder de banden, pezen en spieren. (bij een armoverstrekking dan he)

Mijn was echt wel degelijk gebroken, kheb de scans als je wilt zien :(

Wij zijn nu November, dus da's al zo'n 6 maanden geleden, heb er niet echt LAST van, maar het strekt niet even ver als mijn vorige en ik VOEL dat er iets mee is gebeurd. In augustus had ik nog regelmatig vieze steken in mijn elleboog als'k iets droeg ofzo.

Probleem bij mij was niet dat ik niet WILDE afkloppen, ik KON niet afkloppen. Mijn ander arm zat geklemd, maar dat moest ik eerst nog zelf ontdekken, want ik ging net kloppen maar door de stress wist ik niet hoe af te kloppen. Dacht, met mijn voet ? Nee, dat zou niet gaan... dus ik begon " stop stop stop" te roepen, maar het deed KRAK :fp:

Worf
01-11-2009, 21:05
Youtube doet klote vandaag, meer last van?

Samko
01-11-2009, 21:08
Youtube doet klote vandaag, meer last van?

wou net je filmpjes zien en werkt idd niet, is met onderhoudswerken bezig blijkbaar

Tuplad
01-11-2009, 21:10
Yeps, youtube heeft zen maandstonde.

Worf
01-11-2009, 21:12
wou net je filmpjes zien en werkt idd niet, is met onderhoudswerken bezig blijkbaar

Nou ja.. geduld dan maar.. Als ik lang wacht dan doen sommige het ineens.

Yoseikan Ede
01-11-2009, 23:17
:thup:Namens de organistatie willen wij alle deelnemers, vrijwilligers en toeschouwers bedanken voor wederom een top dag.:thup:

Gisteren hadden wij een record van 190 deelnemers. 127 voorinschrijvingen en 63 daginschrijvingen. Vooral veel beginners.

Op elke wedstrijddag zien wij dat het niveau steeds hoger is geworden, en dat resulteerde in een groot aantal spannende wedstrijden.

Het was voor het eerst dat wij in de -76 Beginners 5 poules hadden, waardoor het voor deze klasse wat langer ging duren voor zij aan de bak konden. Om deze deelnemers tegemoet te komen hadden wij de fitnesszaal snel omgebouwd zodat daar ook wat partijen gedraaid konden worden. Hadden wij dit niet gedaan dan waren wij helaas nog niet klaar om 16:00 / 16:30 uur. En ja...... het was daar inderdaad ook wel iets frisser in tegenstelling tot de andere zalen.
Daar had je een heleboel grapplers maar vergeet niet dat daar ook weer heel wat toeschouwers waren waardoor het ook warmer en drukker was in de zalen. Misschien dat daarom een aantal mensen vinden dat onze zalen te klein worden, maar beter volle zalen dan lege zalen en geen sfeer.....

Nogmaals iedereen bedankt en alle winnaars gefeliciteerd!

Tot het volgende seizoen, USH

Yoseikan Ede, Organisatie Grappling Ede

Mark105
01-11-2009, 23:53
Gaan jullie de uitslagen hier nog posten Yoseikan Ede?

Samko
01-11-2009, 23:59
en hebben jullie toevallig al de mogelijke datum voor de eerste wedstrijddag van 2010 ?

761217186
02-11-2009, 00:24
Nou ja.. geduld dan maar.. Als ik lang wacht dan doen sommige het ineens.

Leuk om je filmpjes te bekijken:thup: goed gevochten... elke keer doe je weer meer ervaring op.

Christophe
02-11-2009, 06:58
Hmmmm... ik heb nog het meeste heimwee als ik dit soort verslagjes lees! :(

Cool dat het daar in ede nog steeds zo goed draait, ik ben benieuwd naar de uitslagen, foto's, filmpjes, ...

En Gracie Barra NL ... vetjes hoor! :thup:

Jeru
02-11-2009, 08:04
Laatste partij tegen Egbert uit A'dam. (Toffe gast!) Ook een MMA'er geloof ik. Was onze 6e partij, we waren beide al kapot. Gewonnen met een guillotine choke.



Dat is inderdaad een MMA-er van Tatsujin Amsterdam. Zeker een aardige gast!! Gefeliciteerd met de overwinning.

Boutsen83
02-11-2009, 08:38
http://www.youtube.com/user/Boutsen83

Filmpjes van beginners -76

FightingDutchman
02-11-2009, 08:54
Thanks man! Zie dat dr toch nog een filmpje van mezelf bij zit. Had die partij net niet op film staan zelf dus altijd mooi als iemand anders um wel heeft! Moet zelf nog kijken wat ik ga uploaden maar dit is in ieder geval de kwart finale

http://www.youtube.com/user/Boutsen83#p/a/u/2/65I629FboZs

761217186
02-11-2009, 17:09
Dat van die extra matten in de fitness wist ik helemaal niet eens. Slim opgelost:thup:. mischien wel handig om bij nog meer deelnemers deze ruimte groter te maken.

Briant
02-11-2009, 18:03
Het was weer een goed toernooi met hoog niveau. Ik was deze keer scheidsrechter en moet zeggen dat er veel respect was. Af en toe natuurlijk wel discussie, maar het werd altijd beschaafd opgelost.
Ik ben blij dat Gracie Barra het goed gedaan heeft, ze laten altijd aantrekkelijk aanvallend grappling zien. Ook de mensen van Budo Academy Physical (mijn schooltje) hebben het goed gedaan en een paar mooie plaatsen bemachtigd. Leuk om te zien dat wij nog steeds goed kunnen mee komen :)

bigboz
03-11-2009, 00:27
(http://img509.imageshack.us/img509/7949/p1010763.jpg)http://bigboz89.hyves.nl/album/45696647/Grappling_Toernooi_Ede/6qgg1YRe/

Niet zo heel veel maar uit de 100KG+ beginners poule

Etienne
04-11-2009, 17:38
Het was een relaxed toernooi, hele leuke potjes gezien en gedraait. Het enige verbeterpunt voor de volgende keer is een beter geluidsysteem:D.

Een oproep aan een van de jongens van Exit, een teamgenoot van jullie had me gevraagd om onderstaand filmpje op youtube te zetten. Zouden jullie hem hierop kunnen attenderen?

Etienne


http://www.youtube.com/watch?v=2ZABQlZIxQA

Wheelie
04-11-2009, 17:45
Bedankt voor de filmpjes

DannyvK
04-11-2009, 18:51
Thanks man! Zie dat dr toch nog een filmpje van mezelf bij zit. Had die partij net niet op film staan zelf dus altijd mooi als iemand anders um wel heeft! Moet zelf nog kijken wat ik ga uploaden maar dit is in ieder geval de kwart finale

http://www.youtube.com/user/Boutsen83#p/a/u/2/65I629FboZs

Ah ben jij dat, dan heb ik ook nog wat foto's van onze poulewedstrijd op internet gezet..
ImageShack - (http://img690.imageshack.us/g/0910315.jpg/)
'T zou zo moeten werken.. alstu :)

FightingDutchman
04-11-2009, 19:02
Ah tof! thanks man. Heb zelf het filmpje er van maar ben tot nu toe nog te druk (en te lui ;)) geweest om het te uploaden.

Jeru
04-11-2009, 21:08
Al ergens de volledige uitslag?

Mr 1 Leg
05-11-2009, 10:30
zeer geslaagd, en nog de persoonlijke groeten aan franky "MR 1 leg" erg leuke sportieve gozer.;)
al gepost maar nu dan in de goede topic..thnx

Mmacoevorden Profiel - hyves.nl (http://mmacoevorden.hyves.nl/album/45617682/Ede_2009_31_10/Y0arT2TI/fotos/775136077/0/SoiB/)vriendelijk bedankt masakatsu zo ben ik sportief en tof o moet het toch nogmaals bedankt grtz :thup:

ijsblok
05-11-2009, 12:24
Al ergens de volledige uitslag?

x2

761217186
05-11-2009, 19:52
x2

3x ??:whistling:

Briant
05-11-2009, 19:56
vriendelijk bedankt masakatsu zo ben ik sportief en tof o moet het toch nogmaals bedankt grtz :thup:

Maar niet erg bescheiden :P

the boxer
06-11-2009, 02:26
Ah tof! thanks man. Heb zelf het filmpje er van maar ben tot nu toe nog te druk (en te lui ;)) geweest om het te uploaden.

zoals gewoonlijk!!!! ;)

FightingDutchman
06-11-2009, 10:14
zoals gewoonlijk!!!! ;)

Hahah tja ik heb een 'hele zware studie' zullen we maar zeggen ;)

the boxer
06-11-2009, 11:24
Hahah tja ik heb een 'hele zware studie' zullen we maar zeggen ;)

ja die ganse 6 uur per week!!!

cracklizard
06-11-2009, 14:27
Waar staan nou alle resultaten?

Worf
06-11-2009, 20:46
x2

x3

DannyvK
08-11-2009, 18:34
De uitslagen van de 3e grappling wedstrijden zijn alsvolgt.
Dames open klasse
1. Caroline Tjong Ayong
2. Suzanne Joossens
3. Juul
-65kg heren beginners
1. Ruben van Kooten
2. Jeffrey de Rover
3. Lefteris Papadatos
3. David Hante
-65kg heren gevorderd
1. Daan Decoster
2. Damilo Adelaar
-70kg heren beginners
1. Andy Verstraten
2. Etienne van de Leur
3. Josiro Boże
3. Daan Bauwens
-70kg heren gevorderd
1. Wesley Modde
2. Taleb Sabri
3. Farid Talib Said
-76kg heren beginners
1. Robert Goua
2. Ronald Meijer
3. Danny van Kooten
3. Daan Westra
-76kg heren gevorderd
1. Arbi Muradov
2. Wim Deputter
3. Segihir Walid
3. Malte Janssen
-83kg heren beginners
1. Clearance Noordzee
2. José marquina
3. Nick Boud
3. Niels Voskuijl
-83kg heren gevorderd
1. Wim Peters
2. Twan van Buren
3. Oren Sivil
3. Mickey v/d Wol
-91kg heren beginners
1. Max v/d Wolde
2. Erwin Diessen
3. Cihan Akdemir
4. Wout Westra
-91kg heren gevorderd
1. Rahad Dapinyan
2. Jochem Branderhorst
3. Rob Smits
-100kg heren beginenrs
1. Ron van der Aar
2. Pieter Vogelaar
3. Egbert Gordon
-100kg heren gevorderd
1. Nills v naard
2. Wouter Deryckere
3. Nicolas Malfeyt
+100kg heren beginenrs
1. Jeffrey Madadewsing
2. Henk van Zadelhof
3. Rodrigo Santon
+100kg heren gevorderd
1. Dion Staring
2. Jeffrey Pedro
3. Roy Dreijling




http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=221


Vind ik net :)

ijsblok
09-11-2009, 16:07
thanks!