PDA

View Full Version : Kids-Seminar



TTB
01-11-2009, 00:30
Op zaterdag 14 november a.s. van 14:00-17:00 uur organiseren Pancration en Top Team Beverwijk een kids-seminar bij Fitnesscentrum de Meer in Beverwijk. De seminar zal bestaan uit een warming-up, overnames, sparren en tot slot een wedstrijd vechten in een echte ring. De Seminar staat onder begeleiding van Hans Nijman, Cedric Burgzorg, Brian Douwes, Ali Amrani en Aussie. Na afloop zal er een groepsfoto gemaakt worden ter herinnering.

De seminar is toeganglijk voor de jeugd (jongens & meiden) in de leeftijd van 7 t/m 15 jaar met minimaal 6 maanden ervaring. De kosten van de seminar bedragen € 5 (incl. broodje & drinken). Eigen spullen dienen meegenomen te worden.

Opgeven kan bij; [email protected] ([email protected]) of [email protected] ([email protected])

Aanvang 14:00 uur.
Adres; Fitnesscentrum de Meer, Meerstraat 98 Beverwijk.

Tot zaterdag de 14de!!!!

Justinian
01-11-2009, 12:57
Mijn oudste twee kinderen (9 en 10) trainen wel een beetje met mij, maar hebben niet de vereiste 6 maanden ervaring. Anders leek het me misschien wel leuk om er naar toe te gaan. De begeleiding is in goede handen als ik de namen zo zie en het programma lijkt me ook top. Zal de kinderen toch maar eens meenemen naar de sportschool ;)

TTB
02-11-2009, 10:51
Herstel opgeven kan bij: [email protected] & [email protected]

We zullen een maximum van 40 kinderen moeten hanteren gezien de ruimte. Momenteel loopt het storm wat betreft de aanmeldingen.

Jeru
02-11-2009, 22:06
Mijn oudste twee kinderen (9 en 10) trainen wel een beetje met mij, maar hebben niet de vereiste 6 maanden ervaring. Anders leek het me misschien wel leuk om er naar toe te gaan. De begeleiding is in goede handen als ik de namen zo zie en het programma lijkt me ook top. Zal de kinderen toch maar eens meenemen naar de sportschool ;)

Oh jee.... dat worden 2 monsters over 8 jaar :lol:

snip83
03-11-2009, 15:59
Hans Nijman is een topper

Richelieu
03-11-2009, 16:20
Leuk initiatef! Veel succes met de aanmeldingen.