PDA

View Full Version : Is Ultimate Fighting Gay? (artikel op serieuze nieuwssite)



NormaR
02-11-2009, 10:30
Grappig is dit toch. Als je zelf aan MMA hebt gedaan of doet ben je voor je gevoel alleen maar bezig met er voor te zorgen dat je iemand dusdanig pijnigt dat hij/zij aftikt en bezig met voorkomen dat je zelf in een benarde positie terecht komt. Het is dan moeilijk voor te stellen (althans dat vind ik) dat dat op een leek 'erotisch' overkomt. Maar dat is volgens dit artikel bij een hoop mensen het geval. Ik moest om dit artikel wel lachen. Vooral omdat bliijkbaar het gevecht van 'onze' Stefan Struve tot nogal wat sexuele opwinding zorgde in een bar :D




But when Chase Gormley threw Stefan Struve to the mat and mounted him between his legs, a young woman in the corner of the bar yelled "that is so hot!" A minute later, Struve turned the tables with his own throw and mount, then clasped Gormley's head, neck, and shoulder between his legs in what is called a "triangle choke hold." At this point the woman, who was sitting with two quiet and increasingly embarrassed men, moaned lustfully then turned to her companions and told them she was "getting ideas" for things to do with her boyfriend. A man wearing skull-and-bones MMA gear sitting near me slammed down his Bud Lime and shouted at her that she was "ruining the fight."
I found out later that the two men sitting with the aroused women were among a growing gay MMA fan base. They told me that they were just as turned on by the action as their female friend but contained themselves for fear of retribution from the "hyper-macho" crowd. "She says what we can't when we watch the fights in public," one said.


Zie volledige artikel HIER (http://www.thedailybeast.com/blogs-and-stories/2009-10-31/is-ultimate-fighting-gay/?cid=hp:originalslist5)

thrillseekah
02-11-2009, 10:37
bizar dat mensen er iets erotisch in zien. zelfs vechtende wijven vind ik al niet meer geil, laat staan struve

Sendur
02-11-2009, 14:07
bizar dat mensen er iets erotisch in zien. zelfs vechtende wijven vind ik al niet meer geil, laat staan struve

Ik merk dit ook.

het is echt raar, van mijn vrienden was ik een van de weinige die mma kijkt.
Als ik iets zei vonden hun het maar gay omdat er 2 mannen een het stoeien waren op de grond.

Nu is hun kijk wel veranderd nu ze weten wat mma inhoud en dat het geen geintje is.

Sommige mensen weten pas wat het is als ze het zelf doen of gedaan hebben.
Als ze zelf klappen krijgen is het in eens heel anders dan op tv kijken.

superfreak
02-11-2009, 14:23
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen dit gay vinden. Door de ground and pound die je ziet haalt het al het gay element weg. Dan vind ik dat de in Amerika zo populaire college wrestling al veel meer iets gay heeft door de pakjes en bepaalde houdingen waar ze in beginnen. Echter doe aan beide maar een keer mee en je komt hier snel van terug.

Jeru
02-11-2009, 20:54
Hahaha wat een verhaal... net echt.

Lennie
02-11-2009, 21:12
zou je maar gebeuren dat je tegenstander een boner krijgt

Groundwork
02-11-2009, 21:17
Daarvoor dient die schelp dus é..

Biiyen
02-11-2009, 21:18
Ach mijn vriendin zegt vraagt ook al op zaterdag of ik seks-vechten ga kijken...

ijsbier
02-11-2009, 21:28
moet ik nou beledigd zijn? echt, who cares?!?