PDA

View Full Version : Hoost en Tyrone kort interview video



marcelt
03-11-2009, 23:37
http://www.youtube.com/watch?v=DO5wzL-5jWY

Irishrover
03-11-2009, 23:51
http://www.youtube.com/watch?v=DO5wzL-5jWY

Op het laatst zegt hij: Insha Allah, wat betekent: Als Allah wilt.
Opmerkelijk en leuk

Jeru
04-11-2009, 00:11
Hopelijk kan zijn motivatie inderdaad weer hervinden en ouderwets knallen!

kmr
04-11-2009, 02:10
Op het laatst zegt hij: Insha Allah, wat betekent: Als Allah wilt.
Opmerkelijk en leuk

Opmerkelijk, ja, maar leuk is anders:pimp:

niels
04-11-2009, 02:26
Op het laatst zegt hij: Insha Allah, wat betekent: Als Allah wilt.
Opmerkelijk en leuk

allahu akbar.
nee ben ervan overtuigd, als je iets echt wilt en je knokt ervoor dan zul je het maximale uit jezelf halen, daar heb je geen enkele gods overtuiging voor nodig.
Dat is puur je eigen kracht!

Tyrone komt nog wel verder.

anoniem gg
04-11-2009, 04:53
allahu akbar.
nee ben ervan overtuigd, als je iets echt wilt en je knokt ervoor dan zul je het maximale uit jezelf halen, daar heb je geen enkele gods overtuiging voor nodig.
Dat is puur je eigen kracht!

Tyrone komt nog wel verder.

hummm

M. Ali
M. Tyson

Deden het niet zo goed toen ze gingen vertrouwen op Allah!

El Bambino
04-11-2009, 08:11
Ouderwets knallen ??
Tyrone bedoelt op zijn oude gewicht want op zwaar gewicht heeft ie tot nu toe niks laten zien. Laten we hopen dat ie met Hoost wel eens gaat knallen op dit gewicht .....:thup:

niels
04-11-2009, 14:00
hummm

M. Ali
M. Tyson

Deden het niet zo goed toen ze gingen vertrouwen op Allah!

Misschien zouden zij het net zo goed doen, als zij vertrouwde/geloofden in/op zichzelf, net zo fanatiek als zij dat deden in Allah.

cornelus
04-11-2009, 14:03
Take it easy Tyrone!

Gokhan
04-11-2009, 14:18
hummm

M. Ali
M. Tyson

Deden het niet zo goed toen ze gingen vertrouwen op Allah!

klopt M. tyson bekeerde zich pas in zijn latere bokscarriere...
en we weten dat Tyson een mindere jeugd heeft gehad en daardoor
onstabiel is..

wat betreft Ali vind ik dat je ongelijk hebt..
M. Ali is nog steeds een voorbeeld voor mij en voor velen denk ik
en is nog steeds moslim.. Toen hij zijn naam veranderde in M. Ali
was hij al moslim..

ik denk dat iedereen wel mentaal moet voorbereid zijn..
sommige mensen "fokken" zich zelf op voor een wedstrijd
sommige worden heel rustig en sommige gaan bidden...
het is maar wat degene fijn vind toch

bryan
04-11-2009, 14:18
hmm vind het er nou niet echt super uit zien.. denk dat Ty het ondanks zijn talent echt super zwaar gaat krijgen in dat gewicht.. hij komt met snelheid, combinaties en kracht toch beter uit de verf tot 85 kilo.. gevecht tegen manhoef wordt daarom ook super ! maar tegen gasten van 100 kilo + wordt het heel moeilijk denk ik.. vind het ook echt jammer dat hij met carbin gebroken heeft..maar goed back to basic met mr perfect

Gokhan
04-11-2009, 14:29
on topic Hoop dat tyrone goed presteert in zijn huidige gewicht..

goro
04-11-2009, 16:39
hmm vind het er nou niet echt super uit zien.. denk dat Ty het ondanks zijn talent echt super zwaar gaat krijgen in dat gewicht.. hij komt met snelheid, combinaties en kracht toch beter uit de verf tot 85 kilo.. gevecht tegen manhoef wordt daarom ook super ! maar tegen gasten van 100 kilo + wordt het heel moeilijk denk ik.. vind het ook echt jammer dat hij met carbin gebroken heeft..maar goed back to basic met mr perfect
Dat kan je zien in 20 sec film. Wauw je bent rudimar zelf!

bryan
04-11-2009, 17:09
Dat kan je zien in 20 sec film. Wauw je bent rudimar zelf!

nee hoor maar vind jij het nou echt plezier en kracht uitstralen ? of echt trainingsbeelden van wauw.. die gasten zijn goed bezig ? vergelijk het alleen met de eerdere beelden van Ty ven carbin.. ben een super fan van Ty, hoost en carbin.. dus was niet negatief bedoeld.. maar meer dat ik zorgelijk bedoelde..

iconian
04-11-2009, 17:13
jammer dat de K1 geen permanente -92kg klasse op kan starten, kunnen namen als karaev, spong, saki, corbett, karacs, manhoef, bepalen wie de sterkste is op hun natuurlijke gewicht zonder tegen reuzen te komen te staan.

Wheelie
04-11-2009, 17:15
Ik hoop dat Spong met de hulp van Hoost zich in de toekomst kan kwalificeren voor het grote toernooi.
Ik gun het hem van harte echt een top gozer.

pavani
04-11-2009, 23:48
jammer dat de K1 geen permanente -92kg klasse op kan starten, kunnen namen als karaev, spong, saki, corbett, karacs, manhoef, bepalen wie de sterkste is op hun natuurlijke gewicht zonder tegen reuzen te komen te staan.

X1.

Dat zou een mooie klasse kunnen worden, met een sterk deelnemersveld.

KO TKO
05-11-2009, 00:06
Tyrone Spong zag er wat langzaam uit. Ik heb het gevoel dat de stap van midden gewicht naar zwaar gewicht een te grote stap was.

Als ik naar zijn lichaams bouw kijk past dat beter bij de gewichts klasse onder de 85 kilo. Als hij gewicht gaat kwijt raken wordt hij ook weer sneller.

Zijn nivo is natuurlijk van wereldnivo. Maar bij kickboksen heb je niet echt top vechters bij de gewicht klasse onder 85 kilo. Het zou leuk zijn als hij dan MMA zou gaan doen met zijn Muay Thai/ kickboksen zou hij misschien een nieuwe soort Anderson Silva kunnen worden. Ze hebben allebei volgens mij ook ongeveer het zelfde lengte.

univers1l
05-11-2009, 10:11
is tyrone spong echt bekeerd? bij de buren ft wordt er gesugereerd van wel.

Djani
05-11-2009, 10:17
X1.

Dat zou een mooie klasse kunnen worden, met een sterk deelnemersveld.

Dan zouden Maeda of andere japanse zwaargewichten ook meer kans maken. Dus het zou niet onlogisch zijn als die klasse er zou komen

Mattie73
05-11-2009, 13:02
hummm

M. Ali
M. Tyson

Deden het niet zo goed toen ze gingen vertrouwen op Allah!

M. Ali klopt niet Bas.

Want zijn meest legendarische gevechten; namelijk "the Rumble in the Jungle" tegen George Foreman en "the Thrilla in Manilla" tegen Joe Frazier, vocht hij toen hij al jaren op Allah vertrouwde.

Marco
05-11-2009, 14:32
M. Ali klopt niet Bas.

Want zijn meest legendarische gevechten; namelijk "the Rumble in the Jungle" tegen George Foreman en "the Thrilla in Manilla" tegen Joe Frazier, vocht hij toen hij al jaren op Allah vertrouwde.

Bas zit idd fout, in 1964 won Cassius Clay van Sonny Liston de wereldtitel, hierna maakte hij bekend dat hij tot Moslim was bekeerd, weer even later veranderde hij zijn naam in Cassius X en vervolgens in Muhammad Ali.
Hij stond dus nog aan het begin van zijn carriere toen hij Moslim werd en het ging pas veel later minder qua carriere/gezondheid ...