PDA

View Full Version : Nog 2 weken... Dutch Open BJJ



casca grossa
04-11-2009, 11:03
Dear groundfighter,

We are proud to present the 7th BJJ DUTCH OPEN on November 14th organized by Mathieu Peters and Cadu Francis.
500 EURO MONEYPRICE will be awarded for the BEST TEAM. The winners of the Open Class and in the Elite Class will win a gi!
The BJJ Dutch Open BJJ is sponsored by GROUNDFIGHTER.EU
What : BJJ DUTCH OPEN 2009 , 7th edition
When: Saturday 14th of November
Where sportcentrum Rusheuvel, Rusheuvelstraat 5, Oss, The Netherlands
Register untill 8th of november
Register fee: 25 euro
Spectator fee: 5 euro

500 EURO Prizemoney for Best Team
SPONSORS Groundfighter.eu, Team Beast Of The East, Vulkanstore.com, Body Effect: the perfect solution.
More info & registration: BJJ Dutch Open 2009 - Brazilian Jiu-Jitsu (http://www.bjjdutchopen.nl)

Win your register fee back!
http://www.groundfighter.eu/nl/sponsor-van-de-dutch-open/

Tuplad
04-11-2009, 12:22
5 euro om te kijken ? :eek::eek::eek::eek::eek: Afripperij!

mdk
04-11-2009, 14:50
@ Casca Grossa:

Is er al een tijdschema bekend voor de verschillende banden en gewichten?

Justinian
04-11-2009, 14:52
5 euro om te kijken ? :eek::eek::eek::eek::eek: Afripperij!
Lijkt me op zich wel normaal. Ik ben judowedstrijden gewend en dan wordt er (vrijwel) standaard een entreeprijs van pakweg 5 euro gevraagd.

Mr 1 Leg
04-11-2009, 15:33
ik ben er spijtig genoeg niet bij ik moet 2weken erna de ring in en ik wil zeker geen blesure oplopen maar ik kom kijken zeker weten aanmoedingen en suporteren voor mijn vrienden en forumbroeders grtz

Danco
04-11-2009, 16:10
25 euro inschijving dit is echt belaggelijk

bigboz
04-11-2009, 16:50
25 euro inschijving dit is echt belaggelijk

indd wat hoog maarja heb het er voor over, omgerekend meer dan 50 gulden, klink wel weer onwijs veel.

FightingDutchman
04-11-2009, 16:59
25 euro inschijving dit is echt belaggelijk

De toernooien van HBN kosten ook altijd rond de 25 euro. Voor zover ik weet is een bedrag van ongeveer 20 euro toch wel redelijk normaal voor BJJ toernooien. Ik zou zeggen wees eerder blij dat er toernooien worden georganiseerd dan dat je zit te zeuren over het inschrijfgeld :twak:. Als je het teveel vindt blijf je toch lekker weg!

Ik ben er in iedergeval zeker bij. Heb me al ingeschreven en heb er echt zin in!

Mr 1 Leg
04-11-2009, 17:42
De toernooien van HBN kosten ook altijd rond de 25 euro. Voor zover ik weet is een bedrag van ongeveer 20 euro toch wel redelijk normaal voor BJJ toernooien. Ik zou zeggen wees eerder blij dat er toernooien worden georganiseerd dan dat je zit te zeuren over het inschrijfgeld :twak:. Als je het teveel vindt blijf je toch lekker weg!

Ik ben er in iedergeval zeker bij. Heb me al ingeschreven en heb er echt zin in!x2 wat is nou 25 euro om eens goed te rollen en je te amuseren PS je wordt ook beter van in ieder geval.alle ja das mijn mening ik respecteer ieder zijn mening natuurlijk ;)

PinPoint
04-11-2009, 19:17
Wat die Duchtman al zegt, wees blij dat er iemand de moeite neemt om toernooien te organiseren zeg. Naast HBN zijn er geen andere organisatoren...

En zolang je belachelijk nog schreift zoals jij dat doet, mag je geen commentaar leveren :P

FightingDutchman
04-11-2009, 19:37
En zolang je belachelijk nog schreift zoals jij dat doet, mag je geen commentaar leveren :P

Lol!

Christophe
04-11-2009, 20:06
Het is inderdaad niet goedkoop, maar langs de andere kant moet je weten dat ik hier in Mexico hetzelfde betaal voor het nationaal kampioenschap (en mensen verdienen hier heel wat minder dan in Europa) waar het allemaal niet zo lekker geregeld is als op de Dutch Open.

In Juli ook nog hetzelfde betaald voor een shittornooi in Acapulco (waar ik heen ga bij gebrek aan beter), waar ze zelfs geen medailles gaven maar een stom A4'tje. Toen was ik wel wat op mijn pik getrapt!

Effe ter illustratie, daar zag het dus zó uit:

YouTube - Torneo Acapulco JJB/BJJ 2009: Lugar (http://www.youtube.com/watch?v=lL3bah2ADj8&feature=channel)

Dus al bij al hebben jullie daar in Nederland en België niet te veel reden om te klagen! Massaal deelnemen, zou ik zeggen! :thup:




En zolang je belachelijk nog schreift zoals jij dat doet, mag je geen commentaar leveren :P

Dit was sarcasme, right?! :confused:

sprAe
04-11-2009, 20:10
In de VS betaal je ook makkelijk het dubbele voor een toernooi.

Jeru
04-11-2009, 21:19
Top dat er weer iets georganiseerd wordt! Succes iedereen.

Strange Cutbean
05-11-2009, 09:47
Ik ga in ieder geval!

ijsblok
05-11-2009, 12:26
ingeschreven!

Samko
05-11-2009, 13:03
holy crap Christophe, geen matten ? willen zeker guard springers weghouden :D

Tuplad
05-11-2009, 13:03
De toernooien van HBN kosten ook altijd rond de 25 euro. Voor zover ik weet is een bedrag van ongeveer 20 euro toch wel redelijk normaal voor BJJ toernooien. Ik zou zeggen wees eerder blij dat er toernooien worden georganiseerd dan dat je zit te zeuren over het inschrijfgeld :twak:. Als je het teveel vindt blijf je toch lekker weg!

Ik ben er in iedergeval zeker bij. Heb me al ingeschreven en heb er echt zin in!

Echt zo'n Amerikaans/Europees mentaliteit :fp: Wees blij dat er mensen willen meedoen... dan nog is €25 vragen. Gewoon om al te beginnen is da een fout principe. Er zijn andere manieren op "winst" te maken.

FightingDutchman
05-11-2009, 13:26
Echt zo'n Amerikaans/Europees mentaliteit :fp: Wees blij dat er mensen willen meedoen... dan nog is €25 vragen. Gewoon om al te beginnen is da een fout principe. Er zijn andere manieren op "winst" te maken.

Als ze winst willen maken waarom geven ze dan 500 euro prijzengeld voor het beste team? Lijkt mij dat als je winst wilt maken je dit geld lekker in je zak zou houden. Dus dat is denk ik al de eerste misconceptie.

Verder wonen we toevallig in Europa dus zie ik niet wat er mis is met een in jou woorden 'Europese Mentaliteit :fp:'.....

25 euro is voor zover ik weet een vrij gemiddelde prijs voor een BJJ toernooi in NL. Bovendien betaal je voor het EK geloof ik iets van 80 euro plus rijs en verblijfkosten dus vergeleken daarbij valt 25 euro best mee.

Je geeft aan dat mensen blij moeten zijn als er deelnemers zijn voor een toernooi!? Denk er ook aan dat er kosten komen kijken bij een toernooi zoals zaal huur en weet ik veel wat allemaal voor andere dingen. Ik denk dat wereldtopper Xande Ribeiro ook niet voor noppes naar NL komt alleen omdat hij het leuk vindt om de Dutch Open te scheidsen.

Conclusie, zoek de toernooien uit die jou aanspreken en kom daar heen. Als 25 euro te veel is voor je dan kom je toch gewoon niet naar dit toernooi of naar toernooien als de Amsterdam Open en Holland Gi Challenge en Zona No Gi cup. Als dat jou keuze is prima, maar gezien dit wel toernooien zijn waar veel internationale deelnemers op af komen is het misschien toch verstandig om te overwegen om deel te nemen met het oog op je eigen ontwikkeling. Maar je moet het zelf weten. Ik heb 25 euro in iedergeval wel over voor iets wat ik met plezier doe.

Tuplad
05-11-2009, 14:32
Als ze winst willen maken waarom geven ze dan 500 euro prijzengeld voor het beste team? Lijkt mij dat als je winst wilt maken je dit geld lekker in je zak zou houden. Dus dat is denk ik al de eerste misconceptie.

Verder wonen we toevallig in Europa dus zie ik niet wat er mis is met een in jou woorden 'Europese Mentaliteit :fp:'.....

25 euro is voor zover ik weet een vrij gemiddelde prijs voor een BJJ toernooi in NL. Bovendien betaal je voor het EK geloof ik iets van 80 euro plus rijs en verblijfkosten dus vergeleken daarbij valt 25 euro best mee.

Je geeft aan dat mensen blij moeten zijn als er deelnemers zijn voor een toernooi!? Denk er ook aan dat er kosten komen kijken bij een toernooi zoals zaal huur en weet ik veel wat allemaal voor andere dingen. Ik denk dat wereldtopper Xande Ribeiro ook niet voor noppes naar NL komt alleen omdat hij het leuk vindt om de Dutch Open te scheidsen.

Conclusie, zoek de toernooien uit die jou aanspreken en kom daar heen. Als 25 euro te veel is voor je dan kom je toch gewoon niet naar dit toernooi of naar toernooien als de Amsterdam Open en Holland Gi Challenge en Zona No Gi cup. Als dat jou keuze is prima, maar gezien dit wel toernooien zijn waar veel internationale deelnemers op af komen is het misschien toch verstandig om te overwegen om deel te nemen met het oog op je eigen ontwikkeling. Maar je moet het zelf weten. Ik heb 25 euro in iedergeval wel over voor iets wat ik met plezier doe.

Dan moet hij het maar leuk beginnen vinden, of anders komt hij gewoon niet :thup:

Zo duur is het niet om een wedstrijd te organiseren, trust me... als je dan toch geld wil verdienen, zet een kraam met DEFTIG eten en wat andere spullen die je kan kopen + €5 inkom voor deelnemers/toeschouwers ipv €25 voor deelnemers. Zo heb je direct alles al opgehaald, maar €25 is toch wel een belachelijke prijs, zeker als je ziet dat het €40 kost als je ter plaatse komt inschrijven. :fp:

Ik zeg het nog is: dikke afripperij.

casca grossa
05-11-2009, 16:35
25 euro inschrijving dit is echt belaggelijk



Heb je enig idee wat het kost om een zaal van dit formaat te huren? 500 euro prijzengeld?
T-shirts inc zeefdruk? Dokter inhuren voor de hele dag? Medailles/bekers? Geluidsman? Website met betaal mogelijkheden bouwen? En dan nog niet te spreken over alle voorbereiding m.b.t. regelen van vrijwilligers, plan van aanpak, matten, score borden, broodjes voor de vrijwilligers enz..enz..enz........

Ik denk dat 25 euro inderdaad veel geld is, maar kijk wat eerst wat het allemaal inhoud en kost, en wat je er voor krijgt!

Bedank liever iedereen die deze toernooien mogelijk maken dan gaan zeiken over 25 euro die je in je stamcafe in een uurtje wegzuipt!

Reversal of Dan
05-11-2009, 16:55
ik ben ook van de partij
-82.5 maar weer eens

D.

FightingDutchman
05-11-2009, 17:33
Heb je enig idee wat het kost om een zaal van dit formaat te huren? 500 euro prijzengeld?
T-shirts inc zeefdruk? Dokter inhuren voor de hele dag? Medailles/bekers? Geluidsman? Website met betaal mogelijkheden bouwen? En dan nog niet te spreken over alle voorbereiding m.b.t. regelen van vrijwilligers, plan van aanpak, matten, score borden, broodjes voor de vrijwilligers enz..enz..enz........

Ik denk dat 25 euro inderdaad veel geld is, maar kijk wat eerst wat het allemaal inhoud en kost, en wat je er voor krijgt!

Bedank liever iedereen die deze toernooien mogelijk maken dan gaan zeiken over 25 euro die je in je stamcafe in een uurtje wegzuipt!

Precies wat ik bedoelde inderdaad :)

Tuplad
05-11-2009, 17:53
Precies wat ik bedoelde inderdaad :)

http://www.thewambulance.com/images/wambulance_logo.jpg
op komst!

FightingDutchman
05-11-2009, 18:01
http://www.thewambulance.com/images/wambulance_logo.jpg
op komst!


Hahaha Lol! Sterk tegenargument inderdaad :pimp:

knetter
05-11-2009, 21:12
Helemaal gelijk die mensen snappen er nix van..Ik ben er in ieder geval bij!!

knetter
05-11-2009, 21:13
Helemaal gelijk die mensen snappen er nix van wat is 25 euro nou..Ik ben er in ieder geval bij!!

PinPoint
05-11-2009, 22:56
Dit was sarcasme, right?! :confused:



Good question Simpson, good question :whistling:

Danco
06-11-2009, 00:05
Ik denk niet dat we allemaal grootverdieners zijn! maar voor een student is 25 euro wel veel zeker omdat er meer toernooien zijn + contributie sportschool enz!!!!!!! bij een judo toernooi is het hooguit 5 tot 10 euro daar moet ook huur en anderen zaken betaald worden

mdk
06-11-2009, 08:28
@ Casca Grossa:

Is er al een tijdschema bekend voor de verschillende banden en gewichten?

???

ijsblok
06-11-2009, 15:29
Ik denk niet dat we allemaal grootverdieners zijn! maar voor een student is 25 euro wel veel zeker omdat er meer toernooien zijn + contributie sportschool enz!!!!!!! bij een judo toernooi is het hooguit 5 tot 10 euro daar moet ook huur en anderen zaken betaald worden

judotoernooien betaal je minstens 10 tot 15 euri voor. + daar betaal je ook nog eens bondslidmaatschap, anders doe je helemaal niet mee. En een judotoernooi heeft vaak veel meer deelnemers (vooral kinderen), waardoor de prijs iets lager kan. Want of je nou veel of weinig deelnemers hebt, de zaalhuur blijft gelijk.

Christophe
06-11-2009, 18:11
holy crap Christophe, geen matten ? willen zeker guard springers weghouden :D
Hahahahaha ... die moesten nog gelegd worden. En ze hadden graag dat de deelnemers daarmee hielpen, maar daar heb ik even voor bedankt. We hadden nog niet ontbeten namelijk! ;)



ik ben ook van de partij
-82.5 maar weer eens

Holy Crap, krijg je geen eten meer bij je thuis, of wat is er gebeurt?! :confused:


Ik heb 25 euro in iedergeval wel over voor iets wat ik met plezier doe.
Buiten het feit dat meedoen aan tornooien (en zeker tornooien van deze kwaliteit en omvang) je persoonlijke BJJ-ontwikkeling een flinke duw in de rug geeft, komt het hier inderdaad op neer: Een dag doen wat je graag doet voor €25 is een mooie prijs. Je bent iig méér kwijt als je gaat stappen.



Ik zeg het nog is: dikke afripperij.
Het is gemakkelijk voor iemand om commentaar te hebben, al is dat natuurlijk je goed recht (ook al ben je een witte gordel met erg weinig ervaring en zeg je gewoon voort wat je elders hoort verklaren ;)), ik denk dat je meer indruk maakt als je een tornooi van dezelfde kwaliteit en omvang weet te organiseren, mét T-shirt, fatsoenlijke medailles, prijzengeld en prestigieuze scheids(en) en dit alles voor de helft van het inschrijvingsgeld!

En als je er dan nog geld aan over weet te houden, ben je helemaal een held!

Doen! :thup:

PinPoint
06-11-2009, 18:16
Ik denk niet dat we allemaal grootverdieners zijn! maar voor een student is 25 euro wel veel zeker omdat er meer toernooien zijn + contributie sportschool enz!!!!!!! bij een judo toernooi is het hooguit 5 tot 10 euro daar moet ook huur en anderen zaken betaald worden


De student gebruikt maar wat graag dat "voor een student is het als snel vee geld".........zo lekker makkelijk.

Noem jij alle BJJ toernooien in Nederland eens op!!

Maak ik een leuke rekensom voor je....

Tuplad
06-11-2009, 18:43
Het is gemakkelijk voor iemand om commentaar te hebben, al is dat natuurlijk je goed recht (ook al ben je een witte gordel met erg weinig ervaring en zeg je gewoon voort wat je elders hoort verklaren ;)), ik denk dat je meer indruk maakt als je een tornooi van dezelfde kwaliteit en omvang weet te organiseren, mét T-shirt, fatsoenlijke medailles, prijzengeld en prestigieuze scheids(en) en dit alles voor de helft van het inschrijvingsgeld!

En als je er dan nog geld aan over weet te houden, ben je helemaal een held!

Doen! :thup:

Hier is em weer :crying:. Wat zeg ik dan "voort wat ik elders anders hoor verklaren" :confused: ? €25 is afripperij, hoe je het draait of keert.

Doe die "prestigieuze" scheids er maar uit, 't is toch maar voor prestige... :eek: dan heb je direct al een pak bespaard. Die tshirts zijn voor niets goed... zijn wij 16 jarige meisjes ofzo die een verkleedparty houden ? Met fatsoenlijke medailles ga ik wel akkoord.

Mark105
06-11-2009, 19:28
Je moet gewoon voor jezelf de afweging maken of je 25 euro over hebt voor een leuk en goed georganiseerd BJJ toernooi.

Hoe moeilijk kan het zijn?!

mdk
06-11-2009, 19:40
Hier is em weer :crying:. Wat zeg ik dan "voort wat ik elders anders hoor verklaren" :confused: ? €25 is afripperij, hoe je het draait of keert.

Doe die "prestigieuze" scheids er maar uit, 't is toch maar voor prestige... :eek: dan heb je direct al een pak bespaard. Die tshirts zijn voor niets goed... zijn wij 16 jarige meisjes ofzo die een verkleedparty houden ? Met fatsoenlijke medailles ga ik wel akkoord.


Kan het met het gezeik nou afgelopen zijn, het is voor iedereen wel duidelijk hoe jij er over denkt (en dat is je goed recht) maar, de grote meerderheid in dit topic heeft er wel 25 euro voor over.

Misschien eens een idee om de organisaties positief te benaderen.
Ik ben b.v. één van de vrijwilligers die mee helpt met de Amsterdam Open, Holland Gi Challenge en Zona no gi cup.
Ik loop dan heel de dag gratis mijn poten uit het lijf om een leuk toernooi voor iedereen neer te zetten, ik werk daarbij ook in de continuedienst en vaak kost zo'n dag mij dan ook nog eens vakantiedag (Deze vrije dag had ik ook aan mijn vrouw/familie kunnen besteden).
Na dat ik klaar ben met het heen en weer hollen probeer ik zelf ook nog de mat op te gaan om een potje te rollen, daarbij leg ik zelf dan ook nog eens 25 euro neer omdat ik niet van belangenverstrengeling beschuldigd wil worden.

Maar als jij graag elke keer over de 25 euro inschrijfgeld wil vallen en de leuke dingen zoals topreferees en een t-shirt niet kan waarderen dan ben je misschien wel niet op je plaats bij zo'n toernooi!
Kom gewoon niet meer langs, we zullen je niet missen...

Jouw soort posts zijn al voor veel vrijwilligers de reden geweest om te stoppen.
We kunnen het bij sommige mensen nooit goed doen...

PinPoint
06-11-2009, 20:10
amen....

slotje er op?

casca grossa
06-11-2009, 21:16
Kan het met het gezeik nou afgelopen zijn, het is voor iedereen wel duidelijk hoe jij er over denkt (en dat is je goed recht) maar, de grote meerderheid in dit topic heeft er wel 25 euro voor over.

Misschien eens een idee om de organisaties positief te benaderen.
Ik ben b.v. één van de vrijwilligers die mee helpt met de Amsterdam Open, Holland Gi Challenge en Zona no gi cup.
Ik loop dan heel de dag gratis mijn poten uit het lijf om een leuk toernooi voor iedereen neer te zetten, ik werk daarbij ook in de continuedienst en vaak kost zo'n dag mij dan ook nog eens vakantiedag (Deze vrije dag had ik ook aan mijn vrouw/familie kunnen besteden).
Na dat ik klaar ben met het heen en weer hollen probeer ik zelf ook nog de mat op te gaan om een potje te rollen, daarbij leg ik zelf dan ook nog eens 25 euro neer omdat ik niet van belangenverstrengeling beschuldigd wil worden.

Maar als jij graag elke keer over de 25 euro inschrijfgeld wil vallen en de leuke dingen zoals topreferees en een t-shirt niet kan waarderen dan ben je misschien wel niet op je plaats bij zo'n toernooi!
Kom gewoon niet meer langs, we zullen je niet missen...

Jouw soort posts zijn al voor veel vrijwilligers de reden geweest om te stoppen.
We kunnen het bij sommige mensen nooit goed doen...



Zo is het!!

casca grossa
06-11-2009, 21:17
???


Niet dat ik weet, ik zal het ff navragen.

Tuplad
06-11-2009, 23:04
Kan het met het gezeik nou afgelopen zijn, het is voor iedereen wel duidelijk hoe jij er over denkt (en dat is je goed recht) maar, de grote meerderheid in dit topic heeft er wel 25 euro voor over.

Misschien eens een idee om de organisaties positief te benaderen.
Ik ben b.v. één van de vrijwilligers die mee helpt met de Amsterdam Open, Holland Gi Challenge en Zona no gi cup.
Ik loop dan heel de dag gratis mijn poten uit het lijf om een leuk toernooi voor iedereen neer te zetten, ik werk daarbij ook in de continuedienst en vaak kost zo'n dag mij dan ook nog eens vakantiedag (Deze vrije dag had ik ook aan mijn vrouw/familie kunnen besteden).
Na dat ik klaar ben met het heen en weer hollen probeer ik zelf ook nog de mat op te gaan om een potje te rollen, daarbij leg ik zelf dan ook nog eens 25 euro neer omdat ik niet van belangenverstrengeling beschuldigd wil worden.

Maar als jij graag elke keer over de 25 euro inschrijfgeld wil vallen en de leuke dingen zoals topreferees en een t-shirt niet kan waarderen dan ben je misschien wel niet op je plaats bij zo'n toernooi!
Kom gewoon niet meer langs, we zullen je niet missen...

Jouw soort posts zijn al voor veel vrijwilligers de reden geweest om te stoppen.
We kunnen het bij sommige mensen nooit goed doen...

:thup: gevoelige boys hier.

Wat wil je nu zeggen, dat je een held bent ofzo ? Daarom is het ook vrijwilligers werk, je WILT het doen of je WILT het NIET. Zo simpel toch ? 't Is even simpel als die €25 betalen.

Die €25 tenzijde dan maar, want jullie worden er overdreve emotioneel over... ga tampons kopen :fp:

Wat over de €5 spectators fee ? Geef nu toe, zo interessant is BJJ niet om naar te kijken... je verveelt je de hele dag, er is geen deftig eten in de buurt en er lopen allemaal bezwete mannen rond :twak: Daarvoor €5 neerleggen ? En wees maar zeker dat ik niet kom :D

Tuplad
06-11-2009, 23:05
Niet dat ik weet, ik zal het ff navragen.

haha, held.

Mr 1 Leg
07-11-2009, 09:44
haha, held.je gaat er over he vlad een beetje respect mag wel.bewijz jezelf eens op de matten voor je zo spreekt dat zou veel beter zijn dan iedereen hier belachelijk te maken of toch te proberen in ieder geval.

Tuplad
07-11-2009, 11:35
je gaat er over he vlad een beetje respect mag wel.bewijz jezelf eens op de matten voor je zo spreekt dat zou veel beter zijn dan iedereen hier belachelijk te maken of toch te proberen in ieder geval.

Ik heb niemand beledigd, of ik heb toch geprobeerd om niemand te beledigen. Maar 't is hier een gevoelige boel :twak: Voor zover ik weet, hoef ik niet per sé mij te bewijzen op de mat om te spreken over de organisatie van iets, daar kunde mij gelijk in geven, niet ? Wel, da is wat er nu aant gebeuren is.

JP
07-11-2009, 12:35
Ik denk dat je best stopt met zagen. In feit is het heel simpel: als je geen 25euro wilt betalen voor een toernooi dan doet gij gewoon niet mee. Punt uit. Maar blijven zagen over iets dat jij persoonlijk kut vindt terwijl andere mensen daar geen probleem mee hebben is gewoon dom. Het wordt hier niet "gevoelig" maar jouw gedrag is gewoon irritant voor de mensen die eingelijk geen interest hebben in jouw gezeik. Moest jij vaker naar competities gaan zou jij best weten dat 25euro nog meevalt. Anders wacht jij maar tot de volgende competitie dat minder dan 15euro kost. Succes.

:boos:

Christophe
07-11-2009, 22:57
@ Tuplad: Kom gewoon niet meer langs, we zullen je niet missen...
:thup:

Ik vind het anders wel jammer dat zowel hij als ik niet komen, ik had hem graag even ontmoet. En als er dan toevallig een mat in de buurt ligt, kan alleen maar handig genoemd worden! :p


je gaat er over he vlad een beetje respect mag wel.bewijz jezelf eens op de matten voor je zo spreekt dat zou veel beter zijn dan iedereen hier belachelijk te maken of toch te proberen in ieder geval.
Inderdaad Franky, ik hoor altijd liever grootspraak van jongens die het waar maken op de mat of in de ring. Maar laat die kerels nu toevallig meestal respectvol en beleefd zijn! ;)


Ik heb niemand beledigd, of ik heb toch geprobeerd om niemand te beledigen. Maar 't is hier een gevoelige boel :twak: Voor zover ik weet, hoef ik niet per sé mij te bewijzen op de mat om te spreken over de organisatie van iets, daar kunde mij gelijk in geven, niet ? Wel, da is wat er nu aant gebeuren is.
Het is hier helemaal geen gevoelige boel, jij bent gewoon een onbeleefde en irritante eikel! En dat is je goed recht, net als je gerust je mening mag geven over de organisatie van iets. En het is ons goed recht te vinden dat je een onbeduidende en vervelende niemand bent (en die geven meestal het meeste commentaar, omdat ze zelf niks kunnen verwezelijken) en dat waarschijnlijk altijd gaat blijven!

Maar goed, veel plezier met de €25 die je NIET aan dit tornooi gaat besteden. Ik ben er zeker van dat je er iets ongelooflijk interessants en waardevols mee gaat doen! :rolleyes:

Christophe
07-11-2009, 23:10
En even voor iedereen die een tornooi wil organiseren dat meer dan €5 kost:

http://img154.imageshack.us/img154/750/avatarbf0.jpg

Vlad Polianskii
Born: August 4, 1990 (1990-08-04) (age 19)

Other names: Tuplad
Residence: Lermontov, Russia
Nationality: Russian
Height. 1.85 m (6 ft 1 in)
Weight: 84 kg (185 lb)
Style: Brazilian Jiu-Jitsu
Fighting out of: Antwerp, Belgium
Team: EXIT BJJ
Rank : white belt in BJJ

http://en.wikipedia.org/wiki/User:Tuplad

Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)

Christophe
07-11-2009, 23:11
Ik ben b.v. één van de vrijwilligers die mee helpt met de Amsterdam Open, Holland Gi Challenge en Zona no gi cup.
Ik loop dan heel de dag gratis mijn poten uit het lijf om een leuk toernooi voor iedereen neer te zetten, ik werk daarbij ook in de continuedienst en vaak kost zo'n dag mij dan ook nog eens vakantiedag (Deze vrije dag had ik ook aan mijn vrouw/familie kunnen besteden).
Na dat ik klaar ben met het heen en weer hollen probeer ik zelf ook nog de mat op te gaan om een potje te rollen, daarbij leg ik zelf dan ook nog eens 25 euro neer omdat ik niet van belangenverstrengeling beschuldigd wil worden.


:thup: Reps kerel, dat doe je goed! :thup:

Christophe
07-11-2009, 23:14
Zo is het!!

En weet je wat ook zo is?! Dat jij - gezien de recente ontwikkelingen - je signature dringend moet aanpassen! ;)

Nogmaals gefeliciteerd voor die onafhankelijkheid trouwens! :thup:

NielsN
07-11-2009, 23:43
Worsteltoernooitjes zijn gratis. :lol:

NielsN
07-11-2009, 23:47
Ik denk verder dat on-topic alles wel zo'n beetje gezegd is, btw.

Tuplad vindt het duur. So what, zou ik zeggen.

En ik heb er erg veel zin in! :thup:

edit: kut, ik zie nu dat alleen mijn laatste opmerking on-topic was, de rest was juist off-topic. :lol:

JP
07-11-2009, 23:51
En even voor iedereen die een tornooi wil organiseren dat meer dan €5 kost:

http://img154.imageshack.us/img154/750/avatarbf0.jpg

Vlad Polianskii
Born: August 4, 1990 (1990-08-04) (age 19)

Other names: Tuplad
Residence: Lermontov, Russia
Nationality: Russian
Height. 1.85 m (6 ft 1 in)
Weight: 84 kg (185 lb)
Style: Brazilian Jiu-Jitsu
Fighting out of: Antwerp, Belgium
Team: EXIT BJJ
Rank : white belt in BJJ

http://en.wikipedia.org/wiki/User:Tuplad

Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)

ahaha you cant escape it, the bjj police always finds you. :lol:

Justinian
07-11-2009, 23:51
Ik denk verder dat on-topic alles wel zo'n beetje gezegd is, btw.

Tuplad vindt het duur. So what, zou ik zeggen.

En ik heb er erg veel zin in! :thup:
Inderdaad, Tuplad mag het ook duur vinden. Als ik het vergelijk met het inschrijfgeld wat je betaalt voor een judotoernooi dan is het inderdaad aan de hoge kant. Aan de andere kant, met judotoernooien kun je over het algemeen geen pakken en geldprijzen winnen ;) Denk dat het goed voor de ontwikkeling van het BJJ in Nederland is dat dit soort toernooien/kampioenschappen worden georganiseerd.

Tuplad
08-11-2009, 13:51
@JP: het zou ooit eens moeten komen :D als jullie dat erg vinden, hebben jullie mijn eerste BJJ wedstrijd nog niet gezien: Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)

En NielsN heeft hier zowa de meest nuttige reactie gezet.

En Christoph:
http://img.chan4chan.com/img/2009-03-30/1238378726899.jpg

Google nog maar wat meer naar mij alrukkend... je vindt nog pikantere foto's.

tom l
10-11-2009, 14:03
:thup:

Ik vind het anders wel jammer dat zowel hij als ik niet komen, ik had hem graag even ontmoet. En als er dan toevallig een mat in de buurt ligt, kan alleen maar handig genoemd worden! :p


Inderdaad Franky, ik hoor altijd liever grootspraak van jongens die het waar maken op de mat of in de ring. Maar laat die kerels nu toevallig meestal respectvol en beleefd zijn! ;)


Het is hier helemaal geen gevoelige boel, jij bent gewoon een onbeleefde en irritante eikel! En dat is je goed recht, net als je gerust je mening mag geven over de organisatie van iets. En het is ons goed recht te vinden dat je een onbeduidende en vervelende niemand bent (en die geven meestal het meeste commentaar, omdat ze zelf niks kunnen verwezelijken) en dat waarschijnlijk altijd gaat blijven!

Maar goed, veel plezier met de €25 die je NIET aan dit tornooi gaat besteden. Ik ben er zeker van dat je er iets ongelooflijk interessants en waardevols mee gaat doen! :rolleyes:

Haha, Christophe, iemand vestigde mijn aandacht op dit topic via facebook. Ik had al een vermoeden dat dat de bjj police onder jou kundige leiding weer zwaar ging huishouden. Wederom niet enkel verbaal (doch beleefd en terecht), maar ook met identificatie.:) Reps!

Christophe
11-11-2009, 06:54
Haha, Christophe, iemand vestigde mijn aandacht op dit topic via facebook. Ik had al een vermoeden dat dat de bjj police onder jou kundige leiding weer zwaar ging huishouden. Wederom niet enkel verbaal (doch beleefd en terecht), maar ook met identificatie.:) Reps!

It's always nice to see my work's appreciated! ;)

casca grossa
11-11-2009, 10:10
En weet je wat ook zo is?! Dat jij - gezien de recente ontwikkelingen - je signature dringend moet aanpassen! ;)

Nogmaals gefeliciteerd voor die onafhankelijkheid trouwens! :thup:

Aangepast! Thanx!

ijsblok
11-11-2009, 13:39
gatverdamme, het is as zaterdag al en juist nu begin ik griepverschijnselen te krijgen..

FightingDutchman
12-11-2009, 10:35
Is er al een tijdschema bekend voor de verschillende banden en gewichten?

Staat inmiddels op hun site zag ik. White belts beginnen om 10 uur. Jij mag om 13:30 aan de bak!

http://www.bjjdutchopen.nl/

mdk
12-11-2009, 11:58
Staat inmiddels op hun site zag ik. White belts beginnen om 10 uur. Jij mag om 13:30 aan de bak!

http://www.bjjdutchopen.nl/

Thanks voor de tip.

Kan ik ook eens uitslapen, haha.

FightingDutchman
12-11-2009, 12:04
Thanks voor de tip.

Kan ik ook eens uitslapen, haha.

Hahaha ja dat is toch het voordeel van de gekleurde banders.