PDA

View Full Version : Brock Lesnar vecht niet op UFC 108



iconian
05-11-2009, 13:04
Hij heeft te kampen met een nog mysterieuze ziekte waardoor hij niet voldoende tijd heeft om te trainen voor 8 januari, gekeken wordt of Shane Carwin een andere tegenstander kan vechten in de tussentijd.

"UFC heavyweight champion Brock Lesnar will be unable to fight Shane Carwin in the main event of UFC 108 on January 2, according to Heavy.com, likely leaving the traditional blockbuster event without a championship headliner.

Lesnar was to take on Carwin later this month in the main event of UFC 106, but was forced to postpone the matchup due to an extended illness, believed to be mononucleosis, that has prevented him from training for over a month.

UFC 108, which takes place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, features Cain Velasquez vs. Antonio Rodrigo Nogueira and Rashad Evans vs. Thiago Silva. The pay-per-view event is also expected to includes Junior dos Santos vs. Gabriel Gonzaga and Carlos Condit vs. Paul Daley."

Report: Brock Lesnar Unable to Fight Shane Carwin in January at UFC 108 | MMAFrenzy.com (http://mmafrenzy.com/12068/report-brock-lesnar-unable-to-fight-shane-carwin-in-january-at-ufc-108/)

Samko
05-11-2009, 13:06
damn, nu hebben ze zelfs geen title bout meer voor hun NYE event?

Biiyen
05-11-2009, 13:10
Damn... Veel goeie partijen weg zo aan het einde van het jaar... :-(

FightingDutchman
05-11-2009, 13:14
Dit is een repost volgens mij!

iconian
05-11-2009, 13:14
Dit is een repost volgens mij!

vorige was dat ze niet op UFC 106 vochten, maar dus ook niet op 108 :p

FightingDutchman
05-11-2009, 13:27
vorige was dat ze niet op UFC 106 vochten, maar dus ook niet op 108 :p

Ah oke, sorry! Heb blijkbaar niet genoeg koffie gedronken vanochtend

Sendur
05-11-2009, 13:34
Ik wil brock zien knallen!!!!

iconian
05-11-2009, 13:58
Ik wil brock zien knallen!!!!

x2 maarja elke keer is er wel iets met hem, of de UFC wil hem zo lang mogelijk in the picture houden voordat iemand hem verslaat

Mr 1 Leg
05-11-2009, 14:06
x2 maarja elke keer is er wel iets met hem, of de UFC wil hem zo lang mogelijk in the picture houden voordat iemand hem verslaatx3

Mule-Kick
05-11-2009, 14:24
Mono is wel kut, daar kun je lang last van hebben. Benieuwd of Carwin in tussentijd nog gaat vechten.

topfighter
05-11-2009, 14:31
waarschijnlijk testotestenitis.... ;-)

superfreak
05-11-2009, 14:46
Mono is wel kut, daar kun je lang last van hebben. Benieuwd of Carwin in tussentijd nog gaat vechten.


Inderdaad. Zou je zomaar 6 maanden eruit kunnen liggen. Krijg je nu dan weer een intermim heavyweight champ. Die dan ergens halverwegen volgend jaar tegen Brock moet.

Biiyen
05-11-2009, 14:57
Mono is wel kut, daar kun je lang last van hebben. Benieuwd of Carwin in tussentijd nog gaat vechten.

Klierkoorts ofwel mononucleosis infectiosa, in Nederland bekender onder de naam ziekte van Pfeiffer

De ziekte van Pfeiffer, dat is toch iets voor pubers?

ondiep
05-11-2009, 15:08
Klierkoorts ofwel mononucleosis infectiosa, in Nederland bekender onder de naam ziekte van Pfeiffer

De ziekte van Pfeiffer, dat is toch iets voor pubers?

Nee man me moeder heeft het ook gehad, die shit is ook zwaar besmettelijk via speeksel enzo, drinken uit hetzelfde glas/flesje, kussen etc.. voor een fighter is die ziekte echt een nachtmerrie en dan kan je inderdaad echt niet trainen je bent dan echt enorm vermoeid...

hoe lang het kan duren is verschillend maar de nasleep kan soms langer als een jaar duren..

XanaduNL
05-11-2009, 15:50
Erg slecht nieuws. :(

Biiyen
05-11-2009, 15:58
Nee man me moeder heeft het ook gehad, die shit is ook zwaar besmettelijk via speeksel enzo, drinken uit hetzelfde glas/flesje, kussen etc.. voor een fighter is die ziekte echt een nachtmerrie en dan kan je inderdaad echt niet trainen je bent dan echt enorm vermoeid...

hoe lang het kan duren is verschillend maar de nasleep kan soms langer als een jaar duren..

De meeste mensen krijgen dit in hun peuter/kleuter/tiener jaren en zijn daarna resistent.

ondiep
05-11-2009, 16:01
De meeste mensen krijgen dit in hun peuter/kleuter/tiener jaren en zijn daarna resistent.


Dus als je die ziekte in/als peuter/kleuter/tiener jaren nooit hebt gekregen kan je dit altijd op een latere leeftijd alsnog krijgen aangezien je dan dus niet resistent bent tog?

DaveMalone
05-11-2009, 17:05
Hahah, het klinkt ook best wel zielig eigenlijk. Zou bijna gaan denken dat onze Brockie zn titel wil houden en niet wil vechten...
Dat is een grap, ik weet hoe kut pfeiffer is. Als Brock dat heeft, zit hij 6 weken niks te doen en moet ie daarna weer op gaan bouwen. Pff... ben benieuwd.

Biiyen
05-11-2009, 17:37
Dus als je die ziekte in/als peuter/kleuter/tiener jaren nooit hebt gekregen kan je dit altijd op een latere leeftijd alsnog krijgen aangezien je dan dus niet resistent bent tog?

Blijkbaar wel dus, Brockie zal wel nooit meisjes gekust hebben op de lagere school.

Barbaar
05-11-2009, 17:58
Hij heeft gewoon weer steroids0anabolen gebruikt en wacht tot het weer volledig uit zn lichaam is. Is gewoon logisch voor iemand die altyd anabolen heeft gebruikt.