PDA

View Full Version : Hoe is het met Ruslan Karaev ?



Marco
05-11-2009, 15:07
ik heb met verbazing gezien hoe Karaev bleef staan en een ongenadig pak slaag kreeg van Hesdy Gerges, ben dus ook wel benieuwd of ie er al wat boven op is, kan me voorstellen dat de man onder de blessures zit. Vooral zijn bovenbenen die paars waren na afloop.

Djani
05-11-2009, 15:08
Maar hij leek voorafgaand aan dat pak slaag al niet zichzelf, vraag me nog steeds af of er iets aan de hand was

bananenplukster
05-11-2009, 15:22
Maar hij leek voorafgaand aan dat pak slaag al niet zichzelf, vraag me nog steeds af of er iets aan de hand was

Wat dacht je van dat hij wil dat badr hari hem heel erg gaat onderschatten en zichzelf dus express heeft laten vernederen door hesdy gerges.(dit zou een GG aanhanger zeggen).

snip83
05-11-2009, 15:28
ik denk dat het nu wel goed met m gaat

denk alleen na zijn party tegen badr dat t iets minder gaat

kooivechter
05-11-2009, 15:36
Maar hij leek voorafgaand aan dat pak slaag al niet zichzelf, vraag me nog steeds af of er iets aan de hand was

ja klopt. ben nou ook wel is benieuwd naar dat antwoord. van het begin af aan blokte hij bewust al niks, waarom? Bas Boon zal er wel wat meer van weten. Where are you Bas?

micha
05-11-2009, 16:17
met Ruslan gaat het prima en hij is volop aan het trainen in Breda. gewoon iedere dag

oliebol
05-11-2009, 16:24
Gaat hij ook altijd als laatste de gym uit?:lol:
maar ff serieus.. ik dacht voor de partij tegen Hesdy dat het hij het Badr best moeilijk zou kunnen maken in tegenstelling tot de meeste die dachten dat het een walkover zou worden. Maar als hij weer zo vecht als tegen Gerges moet ik helaas mijn mening bijstellen:( jammer want ik vond hem altijd een goede vechter. Ik hoop dat hij weer snel terug zit op zijn oude niveau.

simtekf1
05-11-2009, 16:44
met Ruslan gaat het prima en hij is volop aan het trainen in Breda. gewoon iedere dag

Mooi man, het was in zijn partij tegen Gerges goed te zien dat Ruslan elke dag traint met alle goede zwaargewichten bij elkaar.

Djani
05-11-2009, 19:11
Mooi man, het was in zijn partij tegen Gerges goed te zien dat Ruslan elke dag traint met alle goede zwaargewichten bij elkaar.

x2

Nightwalker
05-11-2009, 19:54
Nou zelfs ik ben nu beetje aan het overwegen om Ruslan Karaev uit te dagen...:):)

Straight
05-11-2009, 22:27
Met zulke mishandelde benen geloof ik nu best dat hij de gym als laatst verlaat. :whistling:

JeMalleMoer
05-11-2009, 23:56
Denk dat het wel even geduurd heeft voordat die weer op de been was.

Irishrover
06-11-2009, 00:44
Nou zelfs ik ben nu beetje aan het overwegen om Ruslan Karaev uit te dagen...:):)

hahaha. Ik ook stiekem.

anoniem gg
06-11-2009, 00:59
ja klopt. ben nou ook wel is benieuwd naar dat antwoord. van het begin af aan blokte hij bewust al niks, waarom? Bas Boon zal er wel wat meer van weten. Where are you Bas?

Jullie moeten als informatie geile forumwarriors wat meer GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com) lezen

Voor de forumwarriors die geen engels kunnen.

Karaev had zijn kniebanden ingescheurd al voor de partij tegen de japanner in Korea en was dus nogal 'gehandicapt" en kon daardoor niet trappen of blokken in die partij.
Na die partij zou hij rust krijgen en met fysio zouden we weer werken aan zijn blessure, dat waren we net een week aan het doen toen we te horen kregen dat de oorspronkelijke GG tegenstander van Hesdy niet kon vechten op 17 October (voor de forum liefhebberds Chalid zal wel een visum probleem hebben gehad). Ruslan bood zichzelf toen aan, hij heeft eigenlijk maar een week getraint voor die partij en kon nog steeds niet een blok maken met zijn knie, maar dat was iedereen wel opgevallen. Doet niks af aan de prestatie van Hesdy, is gewoon een goede complete vechter!

Love and Peace

gieloe
06-11-2009, 05:10
Sorry hoor maar als dit waar is. Wat voor een eikel ben je dan dat je zo een jongen de ring in gooit? En al helemaal met de K-1 Grand Prix in het vooruitzicht...

snip83
06-11-2009, 05:28
Sorry hoor maar als dit waar is. Wat voor een eikel ben je dan dat je zo een jongen de ring in gooit? En al helemaal met de K-1 Grand Prix in het vooruitzicht...

X2

Kingster
06-11-2009, 06:23
Waarom namen jullie hem niet in bescherming tegen zichzelf?
Met het saki arena verhaal in het achterhoofd vind ik dit echt triest.

Illest
06-11-2009, 07:50
'gehandicapt' een partij vechten tegen Gerges.....vlak voor de grote K1-finale....




apart zeg

Djani
06-11-2009, 08:10
Waarom namen jullie hem niet in bescherming tegen zichzelf?
Met het saki arena verhaal in het achterhoofd vind ik dit echt triest.

x2

MB667
06-11-2009, 08:14
een ingescheurde knieband is toch niet binnen 2 maanden genezen.....

wordt lastig tegen hari, vooral als het op het internet staat wat er met Karaev aan de hand is.....zal wel onzin zijn, want je gaat niet de komende tegenstander vertellen wat er met je pupil aan de hand is.

Garcia
06-11-2009, 08:18
Ik hoop dat de partij tegen Badr vuurwerk gaat opleveren. Ik vind Karaev een leuke vechter om te zien met een spectaculaire stijl. Ik hoop dat hij z'n niveau snel hervind en dat tegen Badr laat zien want anders is het over en uit in de 1e ronde tegen Badr ben ik bang.

doom
06-11-2009, 08:37
wat een lulkoek verhaal van Bas.Na de partij Silva vs Leko vertelde Bas aan een tafeltje waar ik ook zat.toen we hem dolde met zijn verlies partij van Stefan Leko dat we maar moesten wachten op Karaev dat dat wel een andere partij zou worden.Nou dat hebben we gezien dus geen excuses van blesurres.Ook laat je echt niet een jongen vechten die wat heeft die later bij de laatste acht staat dus Bas wees een kerel en zeg gewoon Hesdy was veel veel veel beter die dag

micha
06-11-2009, 08:49
Hesdy was ook gewoon veel beter die dag.

Illest
06-11-2009, 09:18
wat een lulkoek verhaal van Bas.Na de partij Silva vs Leko vertelde Bas aan een tafeltje waar ik ook zat.toen we hem dolde met zijn verlies partij van Stefan Leko dat we maar moesten wachten op Karaev dat dat wel een andere partij zou worden.Nou dat hebben we gezien dus geen excuses van blesurres.Ook laat je echt niet een jongen vechten die wat heeft die later bij de laatste acht staat dus Bas wees een kerel en zeg gewoon Hesdy was veel veel veel beter die dag

now the monkey's coming out of the sleeve....

wat een gast is t ook he....:lol:

goro
06-11-2009, 10:04
Gaat hij ook altijd als laatste de gym uit?:lol:
maar ff serieus.. ik dacht voor de partij tegen Hesdy dat het hij het Badr best moeilijk zou kunnen maken in tegenstelling tot de meeste die dachten dat het een walkover zou worden. Maar als hij weer zo vecht als tegen Gerges moet ik helaas mijn mening bijstellen:( jammer want ik vond hem altijd een goede vechter. Ik hoop dat hij weer snel terug zit op zijn oude niveau.

Ruslan vecht helemaal niet slecht. Alleen Hesdy is gewoon een beest!

Darkness
06-11-2009, 11:27
Als hij zo tegen Badr hari vecht,dan is de vraag of hij nog zou kunnen lopen!

snip83
06-11-2009, 11:42
Ruslan vecht helemaal niet slecht. Alleen Hesdy is gewoon een beest!

dat valt ook wel weer mee

snip83
06-11-2009, 11:43
Als hij zo tegen Badr hari vecht,dan is de vraag of hij nog zou kunnen lopen!

Denk dat hij horizontaal de ring verlaat

anoniem gg
06-11-2009, 12:25
Sorry hoor maar als dit waar is. Wat voor een eikel ben je dan dat je zo een jongen de ring in gooit? En al helemaal met de K-1 Grand Prix in het vooruitzicht...

omdat wij eikels zijn
net zoals we eikels waren om Sem Schilt in zijn tweede partij tegen Hoost te zetten
of Alistair Overeem op K-1 regels tegen Peter Aerts
Wij zijn gewoon eikels, maar wel lekkere goeie sappige eikels, van die duitse helm modellen!

Illest
06-11-2009, 12:47
lang geen 'Karaevje' gezien....laatste keer was Arena (Manhoef)...

ajajaj....wat waren die 'Karaevjes' toch spectaculair altijd...

schit-te-rend....:pimp:

spacebox
06-11-2009, 12:47
Wat een shit commentaar weer van die Bas. Kan je niks beter bedenken!?? Die mensen hebben toch gelijk een maand voor een k1 finale iemand zo laten opdraven is idd niet slim. Maar ja jij zal het wel beter weten.


"edit"

Hou het even netjes svp

Gr. Garcia

"edit"

erwingeak
06-11-2009, 13:20
meneer Boon ( mister Bean )

I think u are full of crap!

simtekf1
06-11-2009, 13:34
Omg, Basje toch, beetje liegen he. :p

8701.
06-11-2009, 13:52
Basje Liar Liar

bananenplukster
06-11-2009, 14:01
Laag van je bas om excuses te gaan bedenken daarmee doe je hesdy gerges tekort. Hij heeft karaev(die als laatste de gym verlaat) gewoon gedeklasseerd:thup:

GGegroet

dietrik
06-11-2009, 14:01
Hesdy was ook gewoon veel beter die dag.

O ja joh?

oliebol
06-11-2009, 16:45
Ruslan vecht helemaal niet slecht. Alleen Hesdy is gewoon een beest!

Hij is wel erg goed, maar vind niet dat hij nu al op het niveau van mannen als Badr staat. Maar hij is op de goede weg:pimp:

univers1l
06-11-2009, 17:10
is dit echt bas boon die hier reageert, kan ik me niet voorstellen. als manager van grote namen, hoor je niet zulke uitspraken te doen.

als het waar is van bas dan verwacht ik dat karaev zal afmelden tegen badr, wat gebeurt er dan?? wie krijgt zijn plek of gaat badr door.

anoniem gg
06-11-2009, 17:10
wat een lulkoek verhaal van Bas.Na de partij Silva vs Leko vertelde Bas aan een tafeltje waar ik ook zat.toen we hem dolde met zijn verlies partij van Stefan Leko dat we maar moesten wachten op Karaev dat dat wel een andere partij zou worden.Nou dat hebben we gezien dus geen excuses van blesurres.Ook laat je echt niet een jongen vechten die wat heeft die later bij de laatste acht staat dus Bas wees een kerel en zeg gewoon Hesdy was veel veel veel beter die dag

Beste Marc

Ik had gezegd dat Karaev veel meer getraint had als Leko, niet hoeveel Leko had getraint.
Ook kan ik jouw moeilijk gaan vertellen als Hesdy fan, of Karaev gebleseerd is aan zijn knie voor zijn partij.
Daar kwam overigens Hesdy zelf snel genoeg achter. Overigens heb ik in nederlandse taal geschreven dat het niks afdoet aan de prestatie van Hesdy. Ben blij dat wij hem niet tegen onze fitte duitser hebben laten vechten. Want jullie wilden iemand met naam nadat wij Saki hadden afgemeld!

groetjes van

een dikke vette eikel

erwingeak
06-11-2009, 17:15
mister bean


zeggen dat het niks afdoet aan de prestatie van hesdy is hetzelfde als dat faldir zijn coaches gaan posten: jaa faldir heeft gevochten op 50% van zijn kunnen tegen nieky omdat hij allebei zijn enkels heeft verzwikt voor de wedstrijd en daarna nog gaan zeggen maar dit doet niks af aan de goede prestatie van nieky

BULLSHIT DUS

anoniem gg
06-11-2009, 17:19
is dit echt bas boon die hier reageert, kan ik me niet voorstellen. als manager van grote namen, hoor je niet zulke uitspraken te doen.

als het waar is van bas dan verwacht ik dat karaev zal afmelden tegen badr, wat gebeurt er dan?? wie krijgt zijn plek of gaat badr door.

??????

Karaev blokte niet omdat zijn knieband bijna genezen was (na die partij met Jappaner), die knieband is nu helemaal genezen omdat hij niet blokte in zijn partij tegen Hesdy en Karaev is gewoon goed aan trainen. Kijk anders gewoon een keertje in Breda om 12 uur zijn ze daar aan het hakku. Niet van achter je pctje beterwetertje gaan spelen, gewoon even met je eigen oogjes kijken en zelf even op onderzoek uitgaan.
Karaev heeft zich gewoon officieel gekwalificeert, toernooi Tapei, laatste 16 en laaste 8 vorig jaar en nu weer laatste 16, niet allemaal zo janken mensen.
En Hesdy komt er wel, zoals ik al eerder schreef een goeie prestatie.

Love and Peace

anoniem gg
06-11-2009, 17:24
mister bean


zeggen dat het niks afdoet aan de prestatie van hesdy is hetzelfde als dat faldir zijn coaches gaan posten: jaa faldir heeft gevochten op 50% van zijn kunnen tegen nieky omdat hij allebei zijn enkels heeft verzwikt voor de wedstrijd en daarna nog gaan zeggen maar dit doet niks af aan de goede prestatie van nieky

BULLSHIT DUS

Kom op Remy had ook zijn miniscus verdraait een dag voor zijn gevecht met Alistair. Badr was niet goed voorbereid tegen Alistair. En Peter had zijn dag niet tegen Alistair.
Ik geef alleen aan waarom hij niet blokte in de partij en dat hij na zijn partij in Japan eigenlijk maar een week na jet leg en fysiobehandelingen heeft kunnen trainen.
Dat komt omdat sommige forumwarriors mij vroegen om excuses te maken en die kan ik toch niet zomaar zonder antwoord laten zitten?

Originally Posted by Djani
Maar hij leek voorafgaand aan dat pak slaag al niet zichzelf, vraag me nog steeds af of er iets aan de hand was

ja klopt. ben nou ook wel is benieuwd naar dat antwoord. van het begin af aan blokte hij bewust al niks, waarom? Bas Boon zal er wel wat meer van weten. Where are you Bas?

Bananenplukker en kooivechter waren mij vragen aan het stellen, ik ben niet zelf met een excuus gekomen niet voor en niet na een gevecht, geef alleen antwoord op een vraag van Djani!

Love and Peace

kooivechter
06-11-2009, 17:54
Mooi man, het was in zijn partij tegen Gerges goed te zien dat Ruslan elke dag traint met alle goede zwaargewichten bij elkaar.

hahaha daar sla je de spijker op z'n kop

anoniem gg
06-11-2009, 18:19
hahaha daar sla je de spijker op z'n kop

Nu wel ja, voorheen mis!

Garcia
06-11-2009, 18:26
Graag hierbij het verzoek om de discussie netjes te houden zonder persoonlijk aan te vallen of te schelden svp.

Djani
06-11-2009, 21:06
Kom op Remy had ook zijn miniscus verdraait een dag voor zijn gevecht met Alistair. Badr was niet goed voorbereid tegen Alistair. En Peter had zijn dag niet tegen Alistair.
Ik geef alleen aan waarom hij niet blokte in de partij en dat hij na zijn partij in Japan eigenlijk maar een week na jet leg en fysiobehandelingen heeft kunnen trainen.
Dat komt omdat sommige forumwarriors mij vroegen om excuses te maken en die kan ik toch niet zomaar zonder antwoord laten zitten?

Originally Posted by Djani
Maar hij leek voorafgaand aan dat pak slaag al niet zichzelf, vraag me nog steeds af of er iets aan de hand was

ja klopt. ben nou ook wel is benieuwd naar dat antwoord. van het begin af aan blokte hij bewust al niks, waarom? Bas Boon zal er wel wat meer van weten. Where are you Bas?

Bananenplukker en kooivechter waren mij vragen aan het stellen, ik ben niet zelf met een excuus gekomen niet voor en niet na een gevecht, geef alleen antwoord op een vraag van Djani!

Love and Peace

Thanks for answering!

erwingeak
06-11-2009, 22:28
http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs

kijk deze partij maar eens... wat was karaev zijn smoes dat hij ook geen 1 lowkick heeft geblokt... ckr ook weer die knieblessure? hij bleef ook maar lowkicks eten van badr toen.

kooivechter
06-11-2009, 23:08
Kom op Remy had ook zijn miniscus verdraait een dag voor zijn gevecht met Alistair. Badr was niet goed voorbereid tegen Alistair. En Peter had zijn dag niet tegen Alistair.
Ik geef alleen aan waarom hij niet blokte in de partij en dat hij na zijn partij in Japan eigenlijk maar een week na jet leg en fysiobehandelingen heeft kunnen trainen.
Dat komt omdat sommige forumwarriors mij vroegen om excuses te maken en die kan ik toch niet zomaar zonder antwoord laten zitten?

Originally Posted by Djani
Maar hij leek voorafgaand aan dat pak slaag al niet zichzelf, vraag me nog steeds af of er iets aan de hand was

ja klopt. ben nou ook wel is benieuwd naar dat antwoord. van het begin af aan blokte hij bewust al niks, waarom? Bas Boon zal er wel wat meer van weten. Where are you Bas?

Bananenplukker en kooivechter waren mij vragen aan het stellen, ik ben niet zelf met een excuus gekomen niet voor en niet na een gevecht, geef alleen antwoord op een vraag van Djani!

Love and Peace

Mooi dat je even wilde reageren Bas. Bedankt, waren mijn vermoedens wel juist. Je zag dat hij bewust niets blokte. Maar waarom ze hem toch hebben laten knokken. Vind ik een gewaagde beslissing. Maar het heeft goed uitgepakt als hij weer op volledige sterkte aan het trainen is.

Marco
07-11-2009, 10:21
nou ik heb een duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag en nog wat inside info haha. bedankt allemaal voor de reacties.
ben nu wel zeer benieuwd hoe ruslan het gaat doen tegen badr.