PDA

View Full Version : UFC 111: CroCop vs Ben Rothwell



wrestler_nl
05-11-2009, 22:24
Report: Mirko Cro Cop vs Ben Rothwell being considered for UFC 111 (http://mmamania.com/2009/11/05/report-mirko-cro-cop-vs-ben-rothwell-being-considered-for-ufc-111/)


http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/11/filipovic-rothwell.jpg
Famed heavyweight striker Mirko Filipovic (25-7-2) is reportedly considering a return to the Octagon to face fellow MMA transplant Ben Rothwell (30-7) at UFC 111, tentatively scheduled for the Acer Arena in Sydney, Australia, on Feb. 21 according to Sherdog.com.

“Cro Cop” threw in the towel in his submission (verbal) loss to Junior dos Santos at UFC 103: “Franklin vs. Belfort” from the American Airlines Center in Dallas, Texas, on Sept. 19. He was beaten to the punch, and pretty much beat up, in what essentially turned out to be a striking match for two-plus rounds.

The Croatian waved off the Brazilian in the third after eating a brutal knee to the face that wiped out his vision. It marked his third loss inside the Octagon in five attempts — a far cry from the world beater who was scalping his opponents just three years ago under the Pride banner. In fact, he has not defeated a top-level fighter since he made Josh Barnett quit at “Final Conflict Absolute,” which earned him the Pride FC 2006 Open Weight Grand Prix Championship.

According to Filipovic, he’s battled depression and other psychiatric issues since the September loss and spoke of his inability to break a “mental block” that’s prevented him from returning to his old self.
It’s not unreasonable to think a knockout win over Rothwell could do more in one night than two years of ongoing therapy.

Fyodor
05-11-2009, 22:29
Wie zit hier nu op te wachten.............
De laatste keer dat we een goed gevecht van CroCop hebben gezien is toen hij Wanderlei Silva bijna dood trapte in de halve finale van de OWGP.

Als hij spectaculair wint van Rothwell met een left highkick dan neem ik m'n hoed af (deze: :pimp:)
Maar serieus, ik denk niet dat we ooit nog een goed gevecht van CroCop zien.

kooivechter
06-11-2009, 00:04
crocop stop ermee!!! je hele legacy gaat naar de klote

Vincentino
06-11-2009, 02:02
Dit is een hele goede partij voor Cro Cop, de matchmakers gunnen het hem. Het verschil met andere tegenstanders is dat Cro Cop niet geïntimideerd is door iemand als Rothwell, Rothwell lijkt me zelf iemand die niet zo heel sterk in zijn schoenen staat, zoals bijvoorbeeld Nogueira of Fedor, die door niemand geïntimideerd zijn. Dit is een goede kans om zn zelfvertrouwen terug te krijgen, het zit er echt nog wel in denk ik. Als je Cro Cop nu tegen Shane Carwin, Cain Velazquez of nog een keer Gonzaga/ Nogueira zet dan was het echt afgelopen met m. Dit is nog wel een klein kansje om de oude Cro Cop terug te zien.

Als ie dit wint Cro Cop tegen Kimbo zetten voor de kijkcijfers en dan is ie weer helemaal terug! Miniwar Crocop!

dutchnl
06-11-2009, 03:58
van wikipedia

UFC 110 is an upcoming mixed martial arts event to be held by the Ultimate Fighting Championship (UFC) on February 20, 2010 in Sydney, Australia at the Acer Arena. The event will mark the UFC's first trip to Australia. [1]

Announced Matchups
These matches have been reported as finalized by reliable sources but have not yet been added to the official card on UFC.com

Middleweight Bout: Wanderlei Silva vs. Yoshihiro Akiyama[2]
Heavyweight Bout: Ben Rothwell vs. Mirko Filipović[3]
Light Heavyweight Bout: Jamie Te Huna vs. TBA[4]

bryan
06-11-2009, 10:27
hoeveel kansen moet hij krijgen... echt ga gewoon lekker met pensioen.. bedankt voor alle super partijen.. maar er komt een tijd voor iedere vechter om gewoon lekker te stoppen met wedstrijden..

Tony
06-11-2009, 10:47
Tegen Rothwell?

Normaal gesproken zou ik zeggen... CC, als het niet meer gaat, dan gaat het niet...
Maar tegen Rothwell wil ik nog wel zien hoor.. Ik denk dat een Rothwell niet diegene zal zijn die CC in zijn achteruit zal zetten.

Ik gooi er weer eens een ouderwetse WAR CROCOP!!! in.

Mr 1 Leg
06-11-2009, 10:49
hoeveel kansen moet hij krijgen... echt ga gewoon lekker met pensioen.. bedankt voor alle super partijen.. maar er komt een tijd voor iedere vechter om gewoon lekker te stoppen met wedstrijden..x2 hij heeft genoeg bewezen dat hij een knokker is en steeds zo te zien we zullen zien maar ik vrees ervoor.;)

wrestler_nl
06-11-2009, 13:11
Dit is idd een goeie kans om terug te komen voor Cro Cop. Hiermee kan hij z'n zelfvertrouwen terug winnen. Ben Rothwell is een vechter die het liefst staand vecht maar ik vind CroCop stand beter. Tenminste niet als hij vecht zoals hij tegen Dos Santos deed. Als hij daar is met z'n 'hoofd' waar hij moet zijn dan wint hij dit.