PDA

View Full Version : PPV Promo Slamm!! VI "Holland vs Thailand"



Wheelie
06-11-2009, 09:05
http://www.youtube.com/watch?v=9VLY5xCjdTg

Mr 1 Leg
06-11-2009, 10:11
http://www.youtube.com/watch?v=9VLY5xCjdTgthanks wheelie reps.:thup:

Justinian
06-11-2009, 15:07
Heel strak filmpje! Ben zeker van de partij.

Kameleon
06-11-2009, 20:48
Mooie promo! Maar als het live te zien is, gaan de mensen dan nog wel een kaartje kopen? Ik weet niet of het zo'n slimme zet is. Maar geweldig dat Yodsaenklai er weer staat!!!! SUPER!

marcelt
06-11-2009, 22:49
Heel strak filmpje! Ben zeker van de partij.

ik heb al kaartjes!

Richelieu
10-11-2009, 10:15
Mooie promo! Maar als het live te zien is, gaan de mensen dan nog wel een kaartje kopen? Ik weet niet of het zo'n slimme zet is. Maar geweldig dat Yodsaenklai er weer staat!!!! SUPER!

Denk juist dat het een hele slimme zet is vooral gezien de naam die Slamm!! internationaal heeft. Door deze goede promo van de Gebr Gross is de boodschap voor iedereen erg duidelijk lijkt mij. Slamm!! Events bied voor iedereen het gala in HD kwaliteit aan voor een zeer betaalbare prijs! De echte fans uit Nederland zullen toch wel het gala gaan bezoeken want hoe goed PPV ook is, het zal nooit bij the real thing komen, maar voor thaiboksfans in bijv. Australie, Azie- en Amerika is Slamm!! nu ook zeer tastbaar geworden met deze stream.

BiCkOnE
10-11-2009, 10:23
Ziet er SLAMMING goed uit!!

Khanom Thom
10-11-2009, 11:54
Vet, slimme zet van SLAMM!!!

Wheelie
27-11-2009, 15:59
Denk juist dat het een hele slimme zet is vooral gezien de naam die Slamm!! internationaal heeft. Door deze goede promo van de Gebr Gross is de boodschap voor iedereen erg duidelijk lijkt mij. Slamm!! Events bied voor iedereen het gala in HD kwaliteit aan voor een zeer betaalbare prijs! De echte fans uit Nederland zullen toch wel het gala gaan bezoeken want hoe goed PPV ook is, het zal nooit bij the real thing komen, maar voor thaiboksfans in bijv. Australie, Azie- en Amerika is Slamm!! nu ook zeer tastbaar geworden met deze stream.
Kost de PPV in Nederland nog steeds 40 euro ?

Ik ben er in ieder geval bij

Kingster
27-11-2009, 16:14
Yep ...... :boos:

Had zelfs een kaartje kunnen krijgen maar kan niet weg. Hopelijk zet iemand het op justin.