PDA

View Full Version : Jerome Le Banner interview



marcelt
06-11-2009, 23:55
I announce JLB's voice in this 1 month.

* before FINAL8 Tournament Draw.


I: Whom do you want to fight against in QUARTER FINAL?

JLB: I want to fight Alistair Overeem!
Because,Overeem is not K-1 fighter. He is MMA fighter.
But,Overeem knocked out Badr Hari,and domineted Remy Bonjasky,and beat down Peter Aerts.
I respect Overeem. I like MMA. But,I want to save K-1. So,I will knock out Overeem!!!


I: If Overeem has already chosen his opponent,whom do you want to fight in QUARTER FINAL?

JLB: Of course,Badr Hari. I want to fight Badr Hari since 2years ago.


* This is true. JLB said "I want to fight Badr Hari!" in 2years ago his interview.
FIGHTHYPE \\ JEROME LE BANNER: "I WOULD LOVE TO FIGHT HIM! I WOULD LOVE TO FIGHT AT LEAST ONCE IN THE UFC CAGE." (http://fighthype.com/pages/content1546.html)


JLB: This match is "K-1 BANCHO" vs "BAD BOY"!!!
"BANCHO" means "Boss of Bad Boys" by Japanese language.
I'm K-1 BANCHO! Badr Hari is BAD BOY.
So,I am Badr Hari's Boss! Badr Hari is my henchman! Ahahahahaha Laughing


I: about FINAL16.

JLB: I wanted to fight Badr Hari or Ewerton Teixeira in FINAL16.

I don't care to fight my friend.For example I will konck out Peter Aerts,Musashi.
But last time was unusually match.Because,my friend Musashi's final match in his career.
So,I didn't want to finish Musashi's career. And,I want to fight Badr Hari or Teixeira.


I: Why did you fight Musashi?

JLB: I respect Musashi. And,my request match didn't be realized.

I want to fight Badr Hari since 2years ago.
Maybe,Badr Hari wanted to fight me,too.
This match is biggest fight in kickboxing history.
I don't think that he escaped from me. Because,Badr Hari is brave fighter.
So,this is mysterious.


I: Do you think about Peter Aerts vs Alistair Overeem?

JLB: I supported Peter.
All old K-1 fighters is nothig in this year K-1WGP FINAL8.

Mr.K-1 Andy Hug was died,Ernesto Hoost retire,Peter Aerts lost.
And,many graet uncrowned fighters,Ray Sefo could't fight K-1 in this year,Mike Bernardo,Sam Greco,and Musashi retired.

I am the last man of old K-1 fighters.

We fought in big big battle! We made K-1 history! Our fighting spirit never die!
I am proud of K-1! I love K-1!
I will show every one my power!

I will fight for K-1 fans,these great warriors,my family,my friends,and make legendary K-1 history!!!!!

I don't think about film movie. I will concentrate about fight!!
I will be K-1 WORLD GP 2009 champion!!!!!



* After FINAL8 Tournament Draw


I: Next your match is boxing rule match in November 13.But,K-1 WGP FINAL is December 5.
This is hard schedule!

JLB: Don't worry!This boxing match is 4round match.This match is warming up match for K-1 WGP FINAL!
I will work with former Evander Holyfield's trainer,Don Turner.

I: How do you beat Semmy Schilt?

JLB: I will go to work in Chakuriki gym!I will train with Thom Harinck,Peter Aerts.
Thom Harinck is greatest trainer.He will work out a plan.
I will sparring with many strong Chakuriki fighters.

Kickboxing is not famous in France.Especially,strong heavyweight kickboxers are nothing in France.Brice Guidon sometaimes work in Mejiro gym.

So, I looked for heavyweight sparring partner everyday.
But,I can sparring in Chakuriki everyday!


I: Who come to fighr in FINAL?

JLB: I will knock out anyone!!!!!
I will fight anyone,anywhere,anytime,anyrule!!!!!


* When I talked with JLB, he often coughed. JLB was not 100% condition in FINAL16 against Musashi. Because,JLB's wife catch cold. And,his wife's cold went to JLB.



* about a few weeks ago

I: When will you go to Chakuriki gym?

JLB: I don't decide yet. I will go to Chakuriki gym,before or after next boxing match.

I: Where will you work?

JLB: I will go to train in Montreal.

Jeru
07-11-2009, 01:03
Toch wel apart dat hij voornamelijk in Canada zal gaan trainen... Zal mij benieuwen of die paar weken bij Chakuriki hem langs Schilt zullen leiden. Denk het niet overigens.

Rougemonkey
07-11-2009, 11:45
Waarom altijd die geschreven interviews? We leven in 2009. :o

marcelt
07-11-2009, 11:58
Waarom altijd die geschreven interviews? We leven in 2009. :o


Dat is voor de personen die lezen kunnen.

sjaakie'tje
07-11-2009, 12:11
Blijft wel een van m'n favouriete vechters en als hij ermee stopt zal ie toch wel een leegte achterlaten.

Agressieve vechtstijl, KO power in beide handen, goede bokstechnieken en goede kicks gecombineerd met de look van een echte killer. Hij is een indrukwekkende verschijning.

Vind vechters met goede bokstechnieken altijd leuk om te zien. Sefo and Bernardo waren er ook zo twee, al waren ze nooit zo volledig als Le Banner omdat die laatste altijd veel betere kicks had.

Al is hij aan zijn laatste jaartjes bezig, kijk er toch naar uit om hem te zien vechten.

Ik denk overigens dat hij in Canada traint om met één van die UFC mannetjes te sparren ( dacht Racheed of zo) en standup te verbeteren.

Rougemonkey
07-11-2009, 12:27
Dat is voor de personen die lezen kunnen.

zzz

Justinian
07-11-2009, 13:06
Thanks, leuk interview. Ga er alleen niet vanuit dat Lebanner een ronde verder komt ;)

marcelt
07-11-2009, 14:36
De oude soldaten Jerome en Peter kunnen nog wel een paar mooie gevechten leveren ,maar hun tijd is geweest. Denk ook niet dat JLB een ronde verder komt.

univers1l
07-11-2009, 16:29
wie weet verrast ie iedereen, want schilt z'n zwakke punten zijn bekend nu. vorige wedstrijden wist ie geen raad met die reus, mischien nu wel

simtekf1
10-11-2009, 12:07
Ik weet niet hoor, maar hij had toch een vrije grote kans om tegen Badr te vechten, als hij tijdens de loting gewoon op plek 3 was gaan staan, maar hij ging zelf naar de andere hoek.

snip83
12-11-2009, 12:50
Ik weet niet hoor, maar hij had toch een vrije grote kans om tegen Badr te vechten, als hij tijdens de loting gewoon op plek 3 was gaan staan, maar hij ging zelf naar de andere hoek.

Precies omdat hij in ze broek schijt

Djani
12-11-2009, 14:27
Precies omdat hij in ze broek schijt

Het is wel extreem naief om te denken dat er op dat niveau, en dan vooral Le Banner met zijn record, vechters bang zijn van elkaar. Bestaat niet, punt. Wel is het mogelijk dat hij een voorkeur heeft om in een latere ronde van het toernooi tegen Badr te vechten omdat hij zichzelf dan een betere kans geeft.

snip83
12-11-2009, 15:49
Het is wel extreem naief om te denken dat er op dat niveau, en dan vooral Le Banner met zijn record, vechters bang zijn van elkaar. Bestaat niet, punt. Wel is het mogelijk dat hij een voorkeur heeft om in een latere ronde van het toernooi tegen Badr te vechten omdat hij zichzelf dan een betere kans geeft.

Welke ronde maakt niet uit, hij weet dat Badr hem sloopt

Wat zegt zijn record over de JLB die er nu staat?????
Helemaal niets, die man heeft er niets meer te zoeken, en zou het echt jammer vinden als Simon hem tegenover Badr zet in de ArenA

Djani
12-11-2009, 15:54
Welke ronde maakt niet uit, hij weet dat Badr hem sloopt

Wat zegt zijn record over de JLB die er nu staat?????
Helemaal niets, die man heeft er niets meer te zoeken, en zou het echt jammer vinden als Simon hem tegenover Badr zet in de ArenA

Badr zal vast van hem winnen dat is geen gekke statement. Maar je lult jezelf voorbij, je kan niet voor hem gaan praten wat hij allemaal wel of niet eng vindt.

sjaakie'tje
12-11-2009, 19:32
Het is wel extreem naief om te denken dat er op dat niveau, en dan vooral Le Banner met zijn record, vechters bang zijn van elkaar. Bestaat niet, punt. Wel is het mogelijk dat hij een voorkeur heeft om in een latere ronde van het toernooi tegen Badr te vechten omdat hij zichzelf dan een betere kans geeft.

Precies! Trouwens als Le Banner zelf reeds openlijk de interesse toont voor een match met Hari, dan zal die partij heus wel plaatsvinden.
De finale lijkt niet eens zo'n goed moment, maar het is een top affiche, absoluut de main event van een K-1 gala.

Le Banner vs Hari in de Arena lijkt me top.

In 2002 had Le Banner de kans om tegen Sapp te vechten in de eerste ronde, maar dat deed hij niet. Dus zal hij wel bang geweest zijn van Sapp zeker? Nee, natuurlijk niet, als je tegen een uitgeputte Sapp moet vechten in de tweede ronde is dat natuurlijk veel slimmer dan in de eerste ronde zijn bruut geweld trachten te trotseren met de kans dat je daarbij op een wilde stoot loopt.

Laten we ook niet vergeten dat er achter elke vechter een manager staat en de invloed daarvan op de mogelijke tegenstanders is ook niet te minimaliseren.

blackadder
12-11-2009, 20:20
Ik denk overigens dat hij in Canada traint om met één van die UFC mannetjes te sparren ( dacht Racheed of zo) en standup te verbeteren.
Denk toch dat hij bij Chakuriki de betere sparringspartners zou hebben en de kans om zijn standup te verbeteren ook groter zou zijn als hij gewoon fulltime in Amsterdam zou blijven trainen.

sjaakie'tje
12-11-2009, 20:54
Denk toch dat hij bij Chakuriki de betere sparringspartners zou hebben en de kans om zijn standup te verbeteren ook groter zou zijn als hij gewoon fulltime in Amsterdam zou blijven trainen.

Zeker, maar had iets te maken met het feit dat hij er zich mocht voorbereiden voor de partij tegen Musashi omdat hij films aan het maken was in Canada - als wederdienst - zeg maar.

Hij heeft deze vrijdag ook nog een bokspartij - live op Eurosport te volgen. Focus op bokstraining is sowieso altijd goed.

21:04
http://layout.tv.eurosport.nl/i/logo/tvschedule/epg/live.gif
BOKSEN
BOKSEN: Internationale wedstrijd in Deauville (Frankrijk) - Gevecht in het Middengewicht J. Jomardashvili (Georgië ) - A. KODZOEV (Rusland) (112min)

snip83
12-11-2009, 22:03
Badr zal vast van hem winnen dat is geen gekke statement. Maar je lult jezelf voorbij, je kan niet voor hem gaan praten wat hij allemaal wel of niet eng vindt.

Ik lul mezelf voorbij?
WTF lul jij Dude...
Als je iets duidelijk wilt maken doe dat dan duidelijk of blijf van de drank af

Djani
12-11-2009, 22:08
Ik lul mezelf voorbij?
WTF lul jij Dude...
Als je iets duidelijk wilt maken doe dat dan duidelijk of blijf van de drank af

Eerst praat je over een in zijn broek schijtende Le Banner en nu moet ik van de drank blijven. Je praat wel over een heleboel dingen die je niet kunt weten, blijf vooral door speculeren;)

Zoals ik al zei: naief:D

snip83
12-11-2009, 22:12
Eerst praat je over een in zijn broek schijtende Le Banner en nu moet ik van de drank blijven. Je praat wel over een heleboel dingen die je niet kunt weten, blijf vooral door speculeren;)

Zoals ik al zei: naief:D

Pfffff weer een typische Badr hater hier hoor
Ben je een vriendje van Marcelt ofzo?

Jij snapt best wat ik bedoel met `in zijn broek schijt`
dan moet je niet gaan zeggen je moet niet dit en dat
Het komt er gewoon op neer dat JLB hem ontloopt
En als de partij er dan toch komt in de ArenA denk ik dat die
nog sneller is afgelopen als de partij van Badr tegen sem

want die werd toch ff aardig GGeschilt, of was die ze schilt vergeten?

blackadder
12-11-2009, 23:24
Zeker, maar had iets te maken met het feit dat hij er zich mocht voorbereiden voor de partij tegen Musashi omdat hij films aan het maken was in Canada - als wederdienst - zeg maar.
Leuk en aardig. Maar die wederdienst zou hij ook na de K1 finale hebben kunnen bewijzen. Hij heeft zich er uiteindelijk alleen zelf ermee als hij zich sub optimaal op de finale voorbereidt. En ik kan het natuurlijk mishebben maar Canada is nou niet bepaald dé plek om je op een K1 partij voor te bereiden.


Hij heeft deze vrijdag ook nog een bokspartij - live op Eurosport te volgen. Focus op bokstraining is sowieso altijd goed.

Met boksen alleen zal hij het niet redden.

J_roen
12-11-2009, 23:57
Pfffff weer een typische Badr lover hier hoor!

Met speculeren kom je niet ver, denk niet dat jerome bang is voor badr.
Niet dat ik hem een goede kans geef maar door te zeggen dat hij *in zijn broek schijt* en dat hij badr ontloopt sla je wel de plank mis denk ik

Wiseguy
13-11-2009, 01:17
Viel me wel op dat tijdens de loting iedereen badr probeerde te ontlopen.