PDA

View Full Version : one gate 2 far live uitslagen (spoiler)



FightingDutchman
07-11-2009, 21:02
titiana zou een verslag maken, maar voor de mensen die niet kunnen wachten:1e 4 partijn zijn geweest, jeffrey heiden verliest op decision, jeffrey overeem op submission, mbo ndundu op guillotine.jeroen ?? van team relex wint net op lelijke heelhook, tegenstander ziet er niet 100% uit....

FightingDutchman
07-11-2009, 21:08
weet overigens niet de namen van iedereen dus post gewoon wat ik weet....Hans stringer btw nu in de ring als refferee!

Jeru
07-11-2009, 21:20
Bedankt! Dit zou (volgens de officiële site) de matchmaking moeten zijn dus wellicht herken je wat namen ;)


Danny Hoyer ( Hoyer's Gym) - Robert Westerman ( Lutra Livre Stuttgart )

A - klasse heren pro rules


Oktay Karatas (Team Relex) - Adam Polgar (Kamlung Pro Hongaria)


A-klasse heren pro rules


Nathan Schouteren ( VC De Groot) - Norbert Polgar (Kamlung Pro Hongaria)


A-klasse heren pro rules


Michael Kuiper( Team TopFighter) - Iwan Brugljan ( Kamling Pro Croatie )


A - klasse heren pro rules


Clarence Noordzee - Kurt Verschueren (VC de groot)


A -klasse heren pro rules


Jordy Peute ( team Pardoel ) - Azad Soufi (Team Relex)


A-klasse heren pro rules


John de Wilde ( Hoyer's Gym) - Semy Turky ( Gym Oosterbaan )


B-klasse heren pro rules


Dave Dormans ( Hoyer's Gym) - Tom Brodzinski (all Good Fighters Belgie)


B-klasse heren pro rules


Ben Boekee ( Hoyer's Gym) - Arman Soufi (team relex)


B-klasse heren pro rules


Iwan Pang ( team relex) - Robin Dutry (All Good Fighter)


B-klasse heren pro rules


Mbo Ndundu( Hoyer's Gym) - Bünyamin Sahin (muaythai Genk)


C-klasse heren


Maurice Kelleners ( Hoyer's Gym) - Turgal Okay ( Gym Oosterbaan )


C-klasse heren


Artur Lafertin (team Topfighter) - Navid Tokhi ( KKS Shouraki Aachen DL )



C-klasse heren


Jeffry Overheem ( Hoyer's Gym) - Bilal Demerci (all Good Fighters Belgie)


C-klasse heren


Arne Boekee ( Hoyer's Gym) - Puya Azaran


C-klasse heren


Remy Friedrich ( Hoyer's Gym) - Arselan zaynoladidov (KKS Shouraki )

C-klasse heren


Jeffrey Waltmans ( Hoyer's Gym) - Danny Pinas (Team Oosterbaan)


C-klasse heren


Jeff Heiden ( Hoyer's Gym) - Hayati Suzus (all Good Fighters Belgie)


C-klasse heren


Jeroen Uleman (team Relex) - Myronne Eijgelaar ( Hoyer's Gym)

FightingDutchman
07-11-2009, 21:28
thanx! heb geen mm bij de hand hier... Arne boeke wint net op beslissing. Leek me een close partij!

FightingDutchman
07-11-2009, 21:31
Jeffrey waltmans wint op submission van pinas (oosterbaan gym).

FightingDutchman
07-11-2009, 21:36
Turgal Okay wint op rnc van Maurice Kelleners ronde 1

el bastardo
07-11-2009, 21:52
tnx voor de updates

FightingDutchman
07-11-2009, 22:07
Arsalan Zalyonadidos ofzoiets wint zeer terecht op decision. Tegenstander was niet dee oorspronkelijke jonge van hoyer maar een vechter van topfighters (jelle) die schijnbaar vannacht om 4 uur thuis was en vanochtend te horen kreeg dat hij kon vechten. Zeker goed gevochten van um! Nu B klasse Iwan Pang vs Robin Dutry. Dutry wint op decision na een partij die vrij dicht bij elkaar lag. mooie pot!

Mr 1 Leg
07-11-2009, 22:24
Arsalan Zalyonadidos ofzoiets wint zeer terecht op decision. Tegenstander was niet dee oorspronkelijke jonge van hoyer maar een vechter van topfighters (jelle) die schijnbaar vannacht om 4 uur thuis was en vanochtend te horen kreeg dat hij kon vechten. Zeker goed gevochten van um! Nu B klasse Iwan Pang vs Robin Dutry. Dutry wint op decision na een partij die vrij dicht bij elkaar lag. mooie pot!thanks reps krijg je al zowiezo dutchman hou ons zeker op de hoogte grtz

FightingDutchman
07-11-2009, 23:14
pauze is geweest en alweer 3 partijen voorbij:Jordy Peute submits azad soufi dmv armbar ronde 1Ben Boeke submits armand soufi dmv armbar ronde 1Micheal Kuipers wint dmv ref stoppage door ground and poundDave Dormans nu aan de bak!

FightingDutchman
07-11-2009, 23:33
Dave Dormans net gewonnen op armbar in ronde 1. Kurt Verschuren wint nu na een mooie pot op kneebar in ronde 2!volgens mij nog maar 2 partijen nu (oktay vs een hongaar en Nathan vs een hongaar)

Justinian
07-11-2009, 23:36
Thanks voor de update Fightingdutchman!

Jordy gefeliciteerd!!

FightingDutchman
07-11-2009, 23:54
Oktay wint op punten! Hij was zwaar dominant, kwam wel 2 of 3 keer in gevaar door een triangle van zn tegenstander maar heeft verder zeer sterk gedomineerd.Nu de laatste partij volgens mij.

FightingDutchman
08-11-2009, 00:12
Nathan wint op RnC in ronde 1! Dit was de laatste partij dus ga nu lekker feestje vieren.

Justinian
08-11-2009, 00:17
Nathan wint op RnC in ronde 1! Dit was de laatste partij dus ga nu lekker feestje vieren.
Super, Nathan gefeliciteerd! En jij nogmaals bedankt voor de pbp/uitslagen!

Arno verbraak
08-11-2009, 01:09
mooi nieuws! nathan gefeliciteerd jongen. 100% gegund ;)

mma groentje
08-11-2009, 01:28
mooi en goed georganiseerd gala met geweldige partijen. complimenten voor loe en danny. enige minpuntje was dat een vechter een kwartier voordat hij de ring in moest te kennen gaf om toch niet te willen vechten. hij zou tot deze beslissing zijn gekomen toen hij zijn tegenstander zag opwarmen.

Khanom Thom
08-11-2009, 01:36
Thanx voor de uitslagen! Top...

el bastardo
08-11-2009, 04:59
Wat heeft Danny Hoyer gemaakt, of lees ik daar overheen?

Feli Ben en Dave!

"the terror" jeff
08-11-2009, 05:20
Wat heeft Danny Hoyer gemaakt, of lees ik daar overheen?

Feli Ben en Dave!


die heeft niet gevochten.
vet gala trouwens.
mooie partijen.

FightingDutchman
08-11-2009, 06:40
[quote=Justinigefeliciteerd! En jij nogmaals bedankt voor de pbp/uitslagen![/quote]

hahaha een echte pbp kan je het niet noemen. Vond het gewoon leuk om mixfight.nl op de hoogte te houden! @ bastardo, danny heeft inderdaad niet gevochten door een blessure, dat was wel jammer. Verder was het een super goed georganiseerd gala! Alle lof naar Loe en Danny Hoyer wat dat betreft! Zij hebben toch hun nek uitgestoken en het eerste 100% MMA gala in Limburg georganiseerd. Complimenten!Mma groentje, ik denk dat je doelt op de partij van John de Wilde? Dat was inderdaad jammer, hij baalde er zelf ook flink van had ik het idee.trouwens redelijk lastig typen terwijl je naar huis loopt vanuit de stad na een goed feestje te hebben gevierd ;)

Iwan
08-11-2009, 10:11
Het gala was super georganiseerd. Lou en Danny hartstikke bedankt mannen!!!

Mr 1 Leg
08-11-2009, 10:55
micheal kuipers kurtje nathan en de rest die heeft gewonnen congratz het is jullie gegund mooie uitslag iedere fighter waar ik achter sta heeft gewonnen simpel mooier kan niet voor mij grtz en thanks voor de uitslagen :thup:

micha
08-11-2009, 10:58
gefeliciteerd mannen

Jeru
08-11-2009, 13:42
Bedankt voor de uitslagen! Had het wel willen zien.

Tizy
08-11-2009, 13:46
ben met de laatste puntjes op de i bezig zodat ik mijn verslag incl foto's kan plaatsen. sorry voor het lange wachten maar moest ook op de foto's wachten.

Justinian
08-11-2009, 13:59
ben met de laatste puntjes op de i bezig zodat ik mijn verslag incl foto's kan plaatsen. sorry voor het lange wachten maar moest ook op de foto's wachten.
Hahaha het is nog maar zondag hoor, het gala is amper afgelopen ;)

Jeru
08-11-2009, 14:00
Bedankt Tizy! Je hoeft je niet te haasten hoor ;)

cobra
08-11-2009, 14:08
ben met de laatste puntjes op de i bezig zodat ik mijn verslag incl foto's kan plaatsen. sorry voor het lange wachten maar moest ook op de foto's wachten.

Zolang heb je niet moeten wachten Foto's waren binnen 5 minuten aanwezig nadat dat ik je e-mail adres had ontvangen hahahaha :-)

PS bij de buren staan de foto's

Greets

Wheelie
08-11-2009, 14:52
Bedankt voor de uitslagen.