PDA

View Full Version : Rodney Glunder stopt met MMA



Tony
08-11-2009, 00:46
Thanks voor de tip Niels :)

Van mike's gym:

Rodney heeft na zijn partij tegen Dion Starring op het Golden Glory gala zijn elleboog gebroken en zit daarom momenteel 3 weken in het gips. Zelf dacht Rodney dat na de partij een spier in de elleboog was verrekt. Echter, zijn elleboog zwol steeds meer op. Hierop besloot Rodney om naar het ziekenhuis te gaan, daar bleek dat zijn elleboog gebroken was. Het revalideren duurt 6 tot 12 weken. Om deze redenen gaan zijn partijen op Art of War (China) en Backstreetfights (Duitsland) niet door.
Rodney wil niet het risico lopen om kreupel te blijven als hij weer eens in een klem komt en vervolgens weer iets breekt of afscheurt. 2 jaar geleden brak Rodney al zijn andere arm in een andere MMA partij. Met pijn in zijn hart maar met vol verstand heeft Rodney dan ook de beslissing genomen om op 23 december 2009 afscheid te nemen van het MMA . Hij zal op die dag zijn laatste MMA partij op het Slamm Event: Klaar om te Bossen! in Suriname tegen Chico ‘El Toro’ Martinez vechten. Chico kan zijn borst natmaken want Rodney wil op een waardige manier afscheid nemen en wil met een spectaculaire overwinning zijn MMA carrière afsluiten.

Zijn fans hoeven Rodney niet te veel te missen want Rodney wil zich nu gaan richten op het kickboksen. Rodney vindt dat hij in zijn gewichtsklasse (85kg-95kg) absoluut mee kan doen met de kickboks top. Daarin vindt hij de motivatie en de wil om weer tot het uiterste te gaan en uit te blinken in het kickboksen. De motivatie vinden voor MMA werd ook steeds meer moeilijker. Rodney is zich ervan bewust dat het tijd kost om zijn grondwerk bij te schaven en het niveau wordt steeds hoger.

Rodney traint sinds kort bij Mike’s Gym. Hoewel hij pas 2 wedstrijden heeft gevochten sinds hij bij Mike Passenier zit, is hij naar eigen zeggen wel tevreden. Hij heeft minder goede tijden beleefd maar steeds niet opgegeven en flink doorgezet. Zolang mensen het interessant vinden zal Rodney blijven vechten. Hij traint weer met plezier, de werksfeer is goed en hij leert erg veel van de trainingen met de echte K1 toppers. Volgens Rodney werkt het allemaal in fases. Mike heeft een bepaalde stijl voor ogen die voor Rodney het beste is. De bedoeling is nu die juiste weg te vinden in dat proces.

Marco
08-11-2009, 02:02
verstandige keus, ik ben geen dokter maar ik snap het wel.

rodney vs spong ergens in 2010 ? lijkt me wel wat!

Justinian
08-11-2009, 08:11
Repost, maar het verdient wel een eigen thread. Jammer voor Rodney, want ook als MMA-vechter kon hij mijns inziens op een hoog podium presteren. Ik ben er zelf bij geweest tijdens zijn partijen tegen Jamez Zikic en Robert Jocz. Tegen Zikic (voormalig Cage Rage kampioen) draaide hij een goede partij en tegen Jocz vond ik hem zelfs beter.

Onderstaande komt van de site van Rodney.

Tot mijn grote spijt moet ik melden dat ik op 23dec 2009 (slamm gala Suriname) mijn laaste MMA partij zal vechten.

Deze met pijn in mijn hart maar met volle verstand genomen beslissing volgt na weer een vervelende blessure die ik heb overgehouden na mijn partij met Dion Starring.(verlies)

Ik wil niet het risico lopen kreupel te blijven als ik weer eens in een klem kom en dan weer iets breek of afscheur.
Ik blijf echter wel kickboksen dus jullie zijn niet van mij af!

Ik wil alvast alle trainers en fans bedanken die mij de afgelopen jaren hebben bijgestaan in het MMA gebeuren. Hoogte en diepte punten meegemaakt maar de koek is wat dit betreft op!
gezondheid gaat voor alles...

23 dec is mijn tegenstander Chico El Toro en hij kan zijn borst nat maken, want ik wil dit hoofdstuk spectaculair afsluiten!!

greetz rodney glunder


MixFight.nl - View Single Post - Rodney Glunder Aziz BS Fights Cologne 12.12.2009 (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=828331&postcount=20)

MataLeo
08-11-2009, 09:14
Succes Rodney

Wheelie
08-11-2009, 21:09
Jammer maar gelukkig blijft hij nog wel vechten.

Succes Rodney.

http://i33.tinypic.com/262lbub.png

K-1sunstarr
08-11-2009, 21:23
Rodney ik snap het helemaal, suc6 verder met kickboksen.

Marco (scheids)
08-11-2009, 21:36
Ga er proberen bij te zijn, ik scheidste zn eerste titel in Hellevoetsluis.

Jammer, maar met Rodney in de ring nooit met zn mma partijen nooit verveeld, respect voor zn besluit.

adenane
08-11-2009, 21:44
Vroeg aan Rodney tegen wie hij wilde vechten en hij antwoordde me dat hij wel tegen Saki of Karaev wilde vechten.

Hij zou zelf absoluut nooit tegen Spong vechten. Die twee zijn praktisch familie van elkaar en hebben samen zo veel meegemaakt, die partij ging er niet komen, volgens Rodney.

bryan
09-11-2009, 00:21
loopt wel leeg bij carbin.... echt alle toppers zijn weg.. wel jammer dacht dat het heel close met name surinaams team was.. nu hebben ze superpiele.. is toch niet het zelfde

The Bulldog
09-11-2009, 00:26
damn rodney das klote...

vind het een gemis voor het mma...
snap het wel....hoop dat jij en chico als oude trainings maatjes een leuke partij neer gaan zetten...enne doe mekaar maar even lekker pijn hehehehe

Richelieu
09-11-2009, 00:54
Het is zeker minder, maar we zullen er in ieder geval bij zijn om een uitgebreid verslag te maken van deze topper zijn laatste MMA partij!

STERKE JERKE
09-11-2009, 07:23
Misschien v

STERKE JERKE
09-11-2009, 07:24
Ik wilde dus schrijven: misschien verstandig om helemaal te stoppen?