PDA

View Full Version : Uitslagen RESPECT.2 - 07.11.09



Bosco Baracus
08-11-2009, 00:57
Amateur -77kg - Stefan Kötter vs. Bastiaan Malotaux wins by ?
Amateur +93kg - Kevin Stolz vs. Daniel Kimmling wins by Submission
Amateur -93kg - Toni Karlovic vs. Danny Pols wins by KO
Semi-Pro -77kg - Markus Camara vs. Laurens-Jan Thijssen wins by TKO
Semi-Pro -77kg - Christian Spieker vs. Paul Urbanik wins by TKO (Cut)
Semi-Pro -91kg - Jonas Bilstein vs. Nils Wienböcker wins by TKO
Semi-Pro -84kg - Michael Erdinc vs. Gabriel Pauni wins by TKO
Pro -73,5kg - Dominik Tschense vs. Gary Lilly wins by Points
Semi-Pro -84kg - Stefan Heber vs. Maurice van Waeyenberghe wins by TKO
Semi-Pro +93kg - Björn Schmiedeberg vs. Manuel Masuch wins by TKO
Semi-Pro -86kg - Christian Kroetsch vs. Gregory Oehlers wins by Submission
Semi-Pro -70kg - Marcel Jedidi vs. Mario Witteman wins by TKO
Semi-Pro +93kg - Waldemar Giesbrecht vs. Martin Hopf wins by TKO
Pro -78kg - Sebastian Baron vs. Raymond Jarman wins by Submission (Triangel Choke)


Officiële uitslag morgen - Dit is wat ik herinner ;)

Mr 1 Leg
08-11-2009, 09:58
laurens en raymond congratz de rest op naar de volgende jullie knokken dat krijgt al zowiezo respect van mij grtz :thup:

ijsblok
08-11-2009, 12:27
is de mm nogal wat veranderd op de laatste dag?

Jeru
08-11-2009, 12:45
Bedankt voor de uitslagen! Druk daggie MMA gisteren!!

Iggy
08-11-2009, 14:10
Ik had kaarten gewonnen met de prijsvraag en was gisteren dus ook aanwezig. Het was een leuk gala met 2 partijen die eruit sprongen. De partij van gary lilly tegen dominik tschense was echt een hele mooie spannende partij. En de partij van raymond jarman tegen baron was ook een mooie.Jarman vocht heel sterk die volgens mij bijna eerder werd gestopt na een knie in het gezicht van baron. Hij liep snee in zn gezicht op. Jarman maakte het af met een traingel shoke. Enigste wat jammer was dat er 2 hele lange pauzes waren.

Jeru
08-11-2009, 17:58
Zag dat net foto's in de andere topic waren gezet... misschien waren ze hier beter geweest :D

Milan-
08-11-2009, 23:31
Ik had kaarten gewonnen met de prijsvraag en was gisteren dus ook aanwezig. Het was een leuk gala met 2 partijen die eruit sprongen. De partij van gary lilly tegen dominik tschense was echt een hele mooie spannende partij. En de partij van raymond jarman tegen baron was ook een mooie.Jarman vocht heel sterk die volgens mij bijna eerder werd gestopt na een knie in het gezicht van baron. Hij liep snee in zn gezicht op. Jarman maakte het af met een traingel shoke. Enigste wat jammer was dat er 2 hele lange pauzes waren.

op de livestream stond vermeld: KURZE PAUZE :d

bmalotaux
19-11-2009, 18:08
ik had verloren op TKO vanwege vermoeidheid :( (en mijn contactlens was uit mijn oog geslagen... ik weet het, die hoor ik ook niet te dragen in een gevecht)