PDA

View Full Version : Fedor *SPOILER



Tony
08-11-2009, 06:14
Is de baas!

amen :thup:

spacebox
08-11-2009, 06:17
Ja dat was niet mis was het wachten zeker waard :D Nu nog tegen overeem.

En ohja Lekker zo een gratis stream !!!

Naj85
08-11-2009, 06:21
ik vind overeem cool maar Fedor gaat hem ook ongeveer zo KO slaan vrees ik..

MrLoverrr
08-11-2009, 06:23
SHITTT WAT WAS DAT SPANNEND, MAAR MET EEN PRACHTIGE EINDE!

maar toch schat ik de kansen van Overeem groter, omdat Overeem nou eenmaal meer techniek en ervaring heeft dan die lompe sterke rogers.

Al met AL Fedor is de keizer!

T15Boxing
08-11-2009, 06:23
Wat een right cross heeft hij toch. Nu al 2 keer achter elkaar iemand mee geklapt.
Gewoon alle respect voor Fedor. Het zat er niet mee met die bloedneus en een paar akelige momenten maar als een echte kampioen vecht hij er doorheen.

rafi
08-11-2009, 06:25
maar toch is die rogers wel een sterke maderfucker. die niet meer onderschat moet worden.

marcelt
08-11-2009, 06:29
ik vind overeem cool maar Fedor gaat hem ook ongeveer zo KO slaan vrees ik..

Zeker!

leks
08-11-2009, 06:33
rogers kan idd wel wat boeiende pot, verder blijft het een sukkel :D

The_Rock
08-11-2009, 06:50
Prachtig!

Ik maakte me zorgen toen Fedor's neus "brak" ..ik dacht meteen aan Gonzaga vs Couture.
Wat een held is het.

Ik keek het samen met een amigo via msn ..en dan zie je echt zulke reacties "KOOOOOOO" met veel uitroep tekens haha

Wat mij opviel is hoe goed Fedor is in Takedowns!

El Bambino
08-11-2009, 09:07
Ja dat was niet mis was het wachten zeker waard :D Nu nog tegen overeem.

En ohja Lekker zo een gratis stream !!!

hahaha arme Overeem, die Rogers schat ik sterker en we hebben kunnen zien wat er gebeurde. Hij lag als een kleine rezue baby op de grond smekend om geen klappen meer te krijgen hahahaha
FEDOR wat hou ik tog van deze vechter, geen praatjes maar daden!!

el bastardo
08-11-2009, 12:27
Joe (http://twitter.com/joerogandotnet) Rogan:



Mark my words: Alistair Overeem is going to give Fedor mad problems if they fight

Rougemonkey
08-11-2009, 12:31
Wat een kin ook die Fedor. Die ground en pound die hij ontving was geen kattenpis.

123trisweat
08-11-2009, 12:33
wat mij opviel is hoe sterk en actief rogers nog op zijn rug was, voor een true heavyweight. Verder zat rogers veelal in de defense.

Justinian
08-11-2009, 12:37
Wat mij opviel was het gemak waarmee Fedor zijn tegenstander gooide. Rogers leek wel een 'ragdoll'.

Guillermo
08-11-2009, 12:37
Damn wat een fight! Rogers deed het verrassend niet slecht vind ik, en dan uit het niets=> Boom! :D
Toch respect voor Rogers, hij hield het langer vol dan de rest.

MilfhunterMMA
08-11-2009, 12:39
man oh man he wat mooi. wat een knal.

LemsterNL
08-11-2009, 12:39
Fedor had wel degelijk problemen met zijn neus volgens mij, maar wat een mooi k.o
En die ground and pound van rogers viel in de herhaling ook wel mee, het meeste was mis. Maar toch ik had niet verwacht dat er een tweede ronde zou komen

steftheboxer
08-11-2009, 12:41
Inderdaad wat een gevecht! heb het nu een aantal keer terug gekeken en Rogers deed het geen eens zo slecht! Wel weer mooi dat Fedor Rogers op zijn eigen terrein verslaat. heb wel gehoord dat zijn neus en en waarschijnlijk zijn hand is/ zijn gebroken...

el bastardo
08-11-2009, 12:42
Als vechter idd respect voor Rogers. Liet meer zien, dan ik verwachtte. Voor de persoon Rogers... Hij is in mijn beleving nu nog zieliger dan dat ie voor de fight al was. Je moet weten wanneer je verloren hebt. Zulke praatjes na je gevecht doen je geen goed.

BoerHarms
08-11-2009, 12:43
Wat een knal!! Ik zat echt 10 minuten te lachen hier!

Maar Fedor zijn zwakke punt is wel straight up boxen, dat heeft arlovski al laten zien.

Maar die knal!! Brb ik ga het weer even kijken. :D

ReZp
08-11-2009, 12:44
Deze man kent geen pijn. wat een beest

Italian*Berlusconi*
08-11-2009, 12:47
en steeds 1 en dezelfde gezichts uitdrukking, wat een champ is dit toch.
Hoop dat de pot tegen Allistair snel komt en dan laat zien dat Fedor toch de undisputed champ is en BLIJFT!!

Garcia
08-11-2009, 12:49
Echt geweldig dat hij Rogers op z'n eigen terrein heeft verslagen. En ik ben het met Roy eens, 't gemak waarmee Fedor Rogers naar de grond kreeg, 't leek wel oefenen met een dummy.

Op naar de volgende!!

PigDog
08-11-2009, 12:57
F. rulezz

Casparvdzouw
08-11-2009, 13:04
huh alweer zn hand gebroken
wt heeft ie daar toch mee+D

sergio2285
08-11-2009, 13:04
ik vind overeem cool maar Fedor gaat hem ook ongeveer zo KO slaan vrees ik..

ik denk dat overeem wel voor een leuke verrassing gaat zorgen

Mickey
08-11-2009, 13:10
Damnit. Echt een klasse apart die kerel.

Jeru
08-11-2009, 13:14
Mooie partij man!! Rogers deed het echt heel goed. Die eerste stoot was perfect!
Maar gewoon weer goed gevochten van Fedor. Wat een vechter...

ZakKa!
08-11-2009, 13:16
Wat een ongelooflijk spektakel zeg. Partij van het jaar als je het mij vraagt. Goed werk van Rogers die het wel zeker spannend maakte. En wat een ZIEKE knock-out. Heb het net gekeken en ik schreeuwde het echt uit haha.

Guile
08-11-2009, 13:22
Hele vette partij met Fedor die toch wat moet incasseren, maar weer eens laat zien dat hij de absolute nummer 1 is. Hoop dat het meevalt met zijn hand en dan in april tegen Overeem. Denk dat Overeem een stuk completere vechter is dan Rogers en dan ook meer kans maakt.

Mickey
08-11-2009, 13:23
ik denk dat overeem wel voor een leuke verrassing gaat zorgen

Precies. Zoals ie de laatste tijd wel vaker doet. :thup:

Pernik
08-11-2009, 13:26
Geweldig hoe het Amerikaanse publiek uit zijn dak gaat voor een Rus die een Amerikaan KO mept.

mikeymcd
08-11-2009, 13:57
HEERLIJKE POT!!!!! Dat is nog eens goed wakker worden. Wil iemand rogers ff in die wallpaper op die stapel erbij gooien ;)

Tykill
08-11-2009, 14:16
Geweldig hoe het Amerikaanse publiek uit zijn dak gaat voor een Rus die een Amerikaan KO mept.


Inderdaad, dat is zeldzaam!

mooi te zien hoe Fedor steeds bekender word en meer geliefd.

tom l
08-11-2009, 14:23
Er zijn nog zekerheden in het leven... Fedor owns! Gotta love the guy! Echt 1 van die vechters waardoor ik ook echt slechtgezind zou worden moest ik hem zien verliezen.

Ritchie Vink
08-11-2009, 14:25
Geweldig hoe het Amerikaanse publiek uit zijn dak gaat voor een Rus die een Amerikaan KO mept.

Kun je wel zien dat de koude oorlog echt over is;)

Een van de spannendste potten van fedor:thup:

Ronald
08-11-2009, 14:27
Heerlijke partij, vooral ook omdat ik me de partij ervoor nogal zat te irriteren (waar ik verder niets over zal zeggen vanwege de spoilers ;)). Maar die Rogers is ook echt the real deal. Ondanks z'n KO verlies heeft ie toch echt wat kunnen laten zien.

Jeru
08-11-2009, 14:29
Heerlijke partij, vooral ook omdat ik me de partij ervoor nogal zat te irriteren (waar ik verder niets over zal zeggen vanwege de spoilers ;)).

Open daar dan eens even een nieuwe topic over Ronald ;)

strasse
08-11-2009, 14:43
Echt 1 van die vechters waardoor ik ook echt slechtgezind zou worden moest ik hem zien verliezen.

same!

Hij heeft het toch hard te verduren gekregen en met die neus enzo

maar wat een beest is het toch :D

Italian*Berlusconi*
08-11-2009, 14:47
Toch een gebroken hand en neus volgens verschillende MMA bronnen.

http://i271.photobucket.com/albums/jj146/Psychosis_album/vdz6zm.gif

Oorzaak gebroken hand?

jesselaar
08-11-2009, 14:56
rogers heeft het tot nu toe nog het beste gedaan dan elke andere tegenstander van fedor,alistair vs rogers zou een mooie partij zijn of alistair tegen werdum en de winnaars tegen fedor

TOON
08-11-2009, 15:01
Toch een gebroken hand en neus volgens verschillende MMA bronnen.

http://i271.photobucket.com/albums/jj146/Psychosis_album/vdz6zm.gif

Oorzaak gebroken hand?

das echt kut...heeft ie al vaker gehad, gebroken hand, toch een zwak punt van Fedor, hij slaat gewoon te hard ;)
hoop niet dat ie te lang uit de roulatie is! is toch iedere keer te gek om hem te zien vechten!!

BoerHarms
08-11-2009, 15:02
http://i34.tinypic.com/168yjr4.gif

Wheelie
08-11-2009, 15:03
Fedor heeft de X-FACTOR, damn wat een geweldige vechter is het toch !!!!
Ben benieuwd naar Dana White's reactie, de beste MMA HW vechter van de wereld zit niet bij de UFC :lol:

BoerHarms
08-11-2009, 15:05
Fedor heeft de X-FACTOR, damn wat een geweldige vechter is het toch !!!!
Ben benieuwd naar Dana White's reactie, de beste MMA HW vechter van de wereld zit niet bij de UFC :lol:

Brock gaat Fedor wel het leven zuur maken hoor. Ik gok nog steeds op Fedor dan, maar Brock is een heel ander kaliber heavyweight.

TOON
08-11-2009, 15:13
je kon wel zien dat Rogers puur op kracht die sub-pogingen wist te vermijden...denk dat fedor daarom in ronde twee dacht, dan maar een enkeltje naar het canvas, EAT THIS!!

dirk5
08-11-2009, 15:13
Daar gaan we weer.

Fedor wint van Sylvia, Arlovski is de man die het Fedor moeilijk kan maken.
Fedor wint van Arlovski, Rogers is de man die het hem moeilijk gaat maken.
Fedor wint van Rogers, Overeem is de man die het Fedor moeilijk gaat maken.

Fedor wint ook gewoon van Overeem met gemak. Wanneer dit na al die jaren nog niet duidelijk is dan weet ik het ok niet meer.

Dat Fedor zijn hand weer zou breken is opzich geen verassing, hij breekt hem vaker wel dan niet in zijn gevechten, zijn die russische looping punches.

Fedorr
08-11-2009, 15:16
Fedorr!!!! geweldigg

delightone
08-11-2009, 15:18
Brute K.O.!!!

Iggy
08-11-2009, 15:23
Wat een knal zeg. Heerlijk gevecht en ben ook best onder de indruk van rogers .

Fyodor
08-11-2009, 15:28
Wat een knal zeg. Heerlijk gevecht en ben ook best onder de indruk van rogers .

Absoluut, credit voor Rogers dat hij het zo lang uithield. Maar geen credit voor z'n post fight interview... wat een arrogantie zeg. Net als Arlovski tegen Fedor. Bah.

Probeer je trouwens eens voor te stellen als Rogers niet 280 pound woog, maar ook rond de 230 is. Murder all over the place! Eigenlijk is het niet eens eerlijk, Fedor die keer op keer tegen die zware gasten moet vechten en nog zwaar bekritiseerd wordt.

Biiyen
08-11-2009, 15:30
Respect voor Fedor wat een gek.... dacht serieus dat die ground en pound in ronde 1 een KO werd. Hij kreeg echt een paar goeie stompen op zijn bakkes.

TheHagueBoxer
08-11-2009, 15:40
prachtige laatste stoot...

maar wtf alweer zn hand gebroken?? gaat dus weer lang duren voordat we hem zien vechten... dat wordt nog eens het eind van z'n carriere ik bedoel hoevaak kan je je hand blijven breken totdat het echt iets wordt waardoor je niet meer kan vechten??

er wordt altijd gezegd ja hij bokst wel onorthodox maar het werkt toch?? maar dit is dus het grote nadeel, er is een reden voor goede stoottechniek, o.a dat je met het sterkste deel van je hand/knokkels slaat, fedor slaat meer met de zijkant van z'n hand dus veel kans op blessures.

btw ook een mooi moment dat fedor gewoon door die zware GnP van Rogers heen gewoon weer voor de armbar vanaf zn rug gaat, als hij ooit tegen brock vecht zal hij op die manier winnen!!

bring on Fedor vs Overeem

Fyodor
08-11-2009, 15:47
maar wtf alweer zn hand gebroken?? gaat dus weer lang duren voordat we hem zien vechten... dat wordt nog eens het eind van z'n carriere ik bedoel hoevaak kan je je hand blijven breken totdat het echt iets wordt waardoor je niet meer kan vechten??

er wordt altijd gezegd ja hij bokst wel onorthodox maar het werkt toch?? maar dit is dus het grote nadeel, er is een reden voor goede stoottechniek, o.a dat je met het sterkste deel van je hand/knokkels slaat, fedor slaat meer met de zijkant van z'n hand dus veel kans op blessures.


Die hand (duim) is inderdaad de achilleshiel van Fedor.

Sowieso zou het me niet verbazen als hij na nog 2 of 3 gevechten besluit te stoppen met vechten. Ik bedoel, hij is de beste maar ik geloof niet dat hij die echte honger heeft om zich keer op keer te willen bewijzen. Fedor is niet een Randy Couture in dat opzicht, die doorgaat met vechten totdat hij in een rolstoel zit. Werdum zou hij relatief makkelijk moeten verslaan, Overeem wordt interessant en dan misschien een superfight met Lesnar, hem submitten en met pensioen gaan. Ik zou er geen moeite mee hebben :)

T15Boxing
08-11-2009, 16:17
Volgens mij komt het omdat Fedor op 1 moment zo'n Shogun achtige flying punch deed terwijl Rogers op zn rug lag. Hij miste en raakte de grond dus tja.

K-1sunstarr
08-11-2009, 16:18
Wat een overwinning van Fedor zeg, beetje sneu van zijn hand. En het zal inderdaad een tijdje duren voordat wij hem weer in actie zullen zien. Maar gezondheid gaat voor.
Wensen hem dan ook beterschap mee, wat een vecht machine zeg.
Roger heeft buiten iedereen verwachting lang vol gehouden tegen Fedor, maar bijna (ergens ) in de eerste ronde had Roger opgegeven qua "conditioneel"
Roger “grondgame” was verassen goed, dat mag ook gezegd worden.
Hij heeft Fedor wel moeilijk gemaakt in de eerste ronde, jongens ik zie dus Ali Overeem en of Lesner een kans maken tegen Fedor, veronderstel dat hij van die twee genoemde wint, dan is hij "terecht de aller beste Heavy MMA vechter van de wereld"

Djani
08-11-2009, 16:25
Wat een overwinning van Fedor zeg, beetje sneu van zijn hand. En het zal inderdaad een tijdje duren voordat wij hem weer in actie zullen zien. Maar gezondheid gaat voor.
Wensen hem dan ook beterschap mee, wat een vecht machine zeg.
Roger heeft buiten iedereen verwachting lang vol gehouden tegen Fedor, maar bijna (ergens ) in de eerste ronde had Roger opgegeven qua "conditioneel"
Roger “grondgame” was verassen goed, dat mag ook gezegd worden.
Hij heeft Fedor wel moeilijk gemaakt in de eerste ronde, jongens ik zie dus Ali Overeem en of Lesner een kans maken tegen Fedor, veronderstel dat hij van die twee genoemde wint, dan is hij "terecht de aller beste Heavy MMA vechter van de wereld"

Dat is hij sowieso al, totdat iemand anders het tegendeel bewijst. Zo simpel als dat.

Jeru
08-11-2009, 16:33
Fedor is al de beste HW op dit moment al heeft hij niet een echte wereldtitel om het te bewijzen....

Fyodor
08-11-2009, 16:41
Fedor is al de beste HW op dit moment al heeft hij niet een echte wereldtitel om het te bewijzen....

Tja, hij heeft wel de WAMMA belt, maar daar hecht niemand, inclusief Fedor, waarde aan...

Justinian
08-11-2009, 16:43
Die hand (duim) is inderdaad de achilleshiel van Fedor.

Sowieso zou het me niet verbazen als hij na nog 2 of 3 gevechten besluit te stoppen met vechten. Ik bedoel, hij is de beste maar ik geloof niet dat hij die echte honger heeft om zich keer op keer te willen bewijzen. Fedor is niet een Randy Couture in dat opzicht, die doorgaat met vechten totdat hij in een rolstoel zit. Werdum zou hij relatief makkelijk moeten verslaan, Overeem wordt interessant en dan misschien een superfight met Lesnar, hem submitten en met pensioen gaan. Ik zou er geen moeite mee hebben :)
Dat is een mooi scenario inderdaad!

Jeru
08-11-2009, 16:48
Tja, hij heeft wel de WAMMA belt, maar daar hecht niemand, inclusief Fedor, waarde aan...

Dus dat.

Pernik
08-11-2009, 17:00
Tja, hij heeft wel de WAMMA belt, maar daar hecht niemand, inclusief Fedor, waarde aan...

Toch, als je de volgende bezitter bent van die belt betekend het dat je Fedor hebt verslagen, en dan is het opeens een hele aansprekende belt !!!

dietrik
08-11-2009, 17:08
Dat is hij sowieso al, totdat iemand anders het tegendeel bewijst. Zo simpel als dat.

Precies! Er zullen altijd wel nieuwe top HW opstaan als je die dan allemaal moet verslaan om de "terechte" kampioen te blijven kun je wel blijven doorgaan natuurlijk.

Pernik
08-11-2009, 17:57
Ook wel geinig,

ronde 1

http://www.youtube.com/user/sacatripa#p/a/u/0/IFmP78A1GoE

ronde 2

http://www.youtube.com/user/sacatripa#p/a/u/1/xmcHKPRcNao

Fyodor
08-11-2009, 17:57
Toch, als je de volgende bezitter bent van die belt betekend het dat je Fedor hebt verslagen, en dan is het opeens een hele aansprekende belt !!!

Oh absoluut, daar heb je zonder meer gelijk in.

Fedor heeft eigenlijk alleen maar te verliezen. Hij wordt geacht altijd te winnen van zijn tegenstander en dan is het 'normaal'.

Fyodor
08-11-2009, 18:09
Lolol!

http://i34.tinypic.com/124hoav.jpg

Ray1970
08-11-2009, 18:18
Het is toch mooi dat we van deze man (fedor) kunnen genieten. zo'n vechter komt niet elker nieuwe generatie voor.

Waar ik persoonlijk van geniet is dat hij vaak grotere en zwaardere tegenstanders ontmoet en met deze vaak korte mette maakt.

Tony Galento
08-11-2009, 19:08
Brock gaat Fedor wel het leven zuur maken hoor. Ik gok nog steeds op Fedor dan, maar Brock is een heel ander kaliber heavyweight.


Brock kopt dit soort stoten ook niet terug. En het gaatje valt altijd.

Remco
08-11-2009, 19:09
Wat ik het mooie vind is het contrast tussen de innerlijke rust en het nietsontziende beest als hij een kans ziet. Al kost het hem een duim, hand of arm: het doel dient zo snel en zo hard mogelijk geraakt te worden! Fedor is onbetwist nr. 1.

Rogers is overigens wel levensgevaarlijk. Ik vond niet dat Fedor hem als een lappenpop rondgooide: hij vertilde zich eerder, zo leek het. Change of plans en BAM! Ik sprong serieus een gat in de lucht, de buren zullen wel gedacht hebben...

bigboz
08-11-2009, 22:45
Ook wel geinig,

ronde 1

http://www.youtube.com/user/sacatripa#p/a/u/0/IFmP78A1GoE

ronde 2

http://www.youtube.com/user/sacatripa#p/a/u/1/xmcHKPRcNao

hahaha wat een leipos haha

Jeru
08-11-2009, 23:13
Pfff haha een beetje gillen als een stelletje wijven :D

CannieY
08-11-2009, 23:15
FƩDOR -> Veni Vidi Vici

Bossie
08-11-2009, 23:39
weer een genot om naar te kijken, hopelijk kunnen we nog lang genieten van the last emperor :-)

nu hopelijk rogers tegen overeem, ik denk dat overeem daar nog een beste kluif aan gaat krijgen.

Fyodor
09-11-2009, 01:13
Prachtige foto:

http://i35.tinypic.com/2h3zp08.jpg

Lionheart
09-11-2009, 04:17
Fedor, echt mijn held!!

Er komt pas een nieuwe nr 1 als Fedor stopt.
Tot zijn laatste partij (misschien over 2,3 jaar) zal hij de nr 1 blijven!

Maar ook all the credits naar Rogers zijn "will to fight"!
In mijn ogen, de 1e tegenstander ooit die het Fedor zo moeilijk heeft gemaakt.

d3mon1977
09-11-2009, 08:07
Hij is in mijn beleving nu nog zieliger dan dat ie voor de fight al was. Je moet weten wanneer je verloren hebt. Zulke praatjes na je gevecht doen je geen goed.

Ja dat vond ik en mijn medekijkers ook.
had ik ook niet verwacht eigenlijk.
Hij deed het goed, hoor. Bewoog goed voor zijn lompe gestalte!
Heerlijk gevecht. Fedor liet zien dat 'ie zijn kop er nog steeds goed bij heeft ... zelfs zonder adem door z'n neus.

heel vet gevecht!

TOON
09-11-2009, 09:48
Fedor, echt mijn held!!

Er komt pas een nieuwe nr 1 als Fedor stopt.
Tot zijn laatste partij (misschien over 2,3 jaar) zal hij de nr 1 blijven!

Maar ook all the credits naar Rogers zijn "will to fight"!
In mijn ogen, de 1e tegenstander ooit die het Fedor zo moeilijk heeft gemaakt.

de 1e tegenstander na z'n Pride tijd wellicht....maar OOIT????

MilfhunterMMA
09-11-2009, 10:29
de 1e tegenstander na z'n Pride tijd wellicht....maar OOIT????

ik vond zijn lastigste pot die met arona.

dirk5
09-11-2009, 11:28
Waarom zegt iedereen nu ineens dat we Fedor nog nooit zo in de problemen hebben gezien?

Hij heeft in de gnp 6 tikken op zijn kop gehad, en draaide gewoon weg voor de armbar.

Tegen Fuijita werd zijn kop bijna van zijn romp geslagen en was ie ko on his feet, wist toen uit allemacht vast te houden en won nog.
Tegen Randleman werd hij zo gruwelijk geslammed dat ie 1 van zijn ribben had gebroken, 30 seconde later won ie op kimura.
Tegen Hunt lag hij op een haar na in de kimura en won hij daarna ook nog met gemak.

conclusie, niks van problemen, gewoon de tegenstander even het idee geven dat hij iets kan en dan genadeloos toe slaan. Zo heeft de verliezende vechter nog iets van eer en hebben wij als toeschouwer toch nog effe naar een leuke partij gekeken inplaats van een slachting.

:)

Guillermo
09-11-2009, 12:03
Waarom zegt iedereen nu ineens dat we Fedor nog nooit zo in de problemen hebben gezien?

Hij heeft in de gnp 6 tikken op zijn kop gehad, en draaide gewoon weg voor de armbar.

Tegen Fuijita werd zijn kop bijna van zijn romp geslagen en was ie ko on his feet, wist toen uit allemacht vast te houden en won nog.
Tegen Randleman werd hij zo gruwelijk geslammed dat ie 1 van zijn ribben had gebroken, 30 seconde later won ie op kimura.
Tegen Hunt lag hij op een haar na in de kimura en won hij daarna ook nog met gemak.

conclusie, niks van problemen, gewoon de tegenstander even het idee geven dat hij iets kan en dan genadeloos toe slaan. Zo heeft de verliezende vechter nog iets van eer en hebben wij als toeschouwer toch nog effe naar een leuke partij gekeken inplaats van een slachting.

:)

LOL, je schildert Fedor af als een soort halfgod, immortal iets. Hij kwam in die voorbeelden echt wel in de problemen hoor. He's just a man :whistling:

dirk5
09-11-2009, 12:08
Het laatste stukje dien je met een knipoog te lezen.

Wil er idd mee zeggen dat er tegen Rogers weinig problemen waren in vergelijk met andere partijen. Dus dat Rogers ook wel op lager voetstuk mag worden gezet, wat heeft ie naast jab en gnp laten zien? Dat ie niet helemaal als een vis uit het water is op de grond (zoals ik wel dacht) en hoe goed ie iemand tegen de kooi kan drukken.

Edit: verder benoem ik liever Fedor als god dan een fictioneel persoon wat blijkbaar 2009 jaar geleden over water kon lopen. ;)

Guillermo
09-11-2009, 12:15
Edit: verder benoem ik liever Fedor als god dan een fictioneel persoon wat blijkbaar 2009 jaar geleden over water kon lopen. ;)

Haha!! Reps nigga!!! :D

bigboz
09-11-2009, 12:54
http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail_crop/600/_images/pictures/20091109122024_IMG_0005.JPG

TOON
09-11-2009, 12:55
Het laatste stukje dien je met een knipoog te lezen.

Wil er idd mee zeggen dat er tegen Rogers weinig problemen waren in vergelijk met andere partijen. Dus dat Rogers ook wel op lager voetstuk mag worden gezet, wat heeft ie naast jab en gnp laten zien? Dat ie niet helemaal als een vis uit het water is op de grond (zoals ik wel dacht) en hoe goed ie iemand tegen de kooi kan drukken.

Edit: verder benoem ik liever Fedor als god dan een fictioneel persoon wat blijkbaar 2009 jaar geleden over water kon lopen. ;)

yep! absoluut mee eens....

tom l
09-11-2009, 13:06
Waarom zegt iedereen nu ineens dat we Fedor nog nooit zo in de problemen hebben gezien?

Hij heeft in de gnp 6 tikken op zijn kop gehad, en draaide gewoon weg voor de armbar.

Tegen Fuijita werd zijn kop bijna van zijn romp geslagen en was ie ko on his feet, wist toen uit allemacht vast te houden en won nog.
Tegen Randleman werd hij zo gruwelijk geslammed dat ie 1 van zijn ribben had gebroken, 30 seconde later won ie op kimura.
Tegen Hunt lag hij op een haar na in de kimura en won hij daarna ook nog met gemak.

conclusie, niks van problemen, gewoon de tegenstander even het idee geven dat hij iets kan en dan genadeloos toe slaan. Zo heeft de verliezende vechter nog iets van eer en hebben wij als toeschouwer toch nog effe naar een leuke partij gekeken inplaats van een slachting.

:)

Word! My thoughts exactly! Overigens had hij volgens mij het meeste moeite met Arona back in the days.

Tony
09-11-2009, 13:19
tegen schilt had fedor ook 3 ronden nodig om te winnen op decision.

dietrik
09-11-2009, 13:19
Ik vond dat ie tegen arona zelfs goed weg kwam.

dietrik
09-11-2009, 13:24
tegen schilt had fedor ook 3 ronden nodig om te winnen op decision.

Dat leest zo meer dan het is. Schilt heeft alleen maar op zijn rug gelegen.

Chico
09-11-2009, 13:41
http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail_crop/600/_images/pictures/20091109122024_IMG_0005.JPG
Ziet er niet echt uit als de goat van het heavyweight mma :confused:

blijft mooi dat als je aan een niet-kenner vraagt wie er wint en je laat Fedor zien en een willekeurige tegenstander.. dat 99% de tegenstander zal aanwijzen :D

Tony
09-11-2009, 13:43
Dat leest zo meer dan het is. Schilt heeft alleen maar op zijn rug gelegen.

klopt... maar toch lukte het fedor maar niet om binnen 3 ronden te winnen.

Marquis
09-11-2009, 14:00
Ik vond zowel Rogers als Fedor niet overtuigen,..

Als Rogers wat meer techniek en conditie zou bezitten dan zou
Rogers zeker weten winnen.

Alistair zie ik dan ook best winnen van Fedor op KO




(kom maar op groupies :lol:)

fedor
09-11-2009, 14:01
Inmiddels denken de buren officieel dat ik niet goed bij m'n hoofd ben als ze al dat geschreeuw horen uit de huiskamer op zondagavond terwijl er geen voetbal meer op tv is :)

Zoals het er nu uitziet, geen gebroken neus of hand maar z'n hand wel behoorlijk beschadigd dus dat kan idd wel even gaan duren.

Rogers gaf in het begin een jab die eigenlijk het hele gevecht veranderde. Als hij die jab niet uitgedeeld had hij na 15 seconden al plat gelegen imho.
Ik had vooraf die FightCamp special bekeken en daar zie je dat de trainers al heel wat blaadjes volgeschreven hadden met puntjes om op te letten.

Als je de 2e ronde bekijkt zie je dat Fedor net als in het begin van het gevecht "zoekt" naar dat moment...alleen had Rogers nu geen jab klaar en ontving hij als dank daarvoor een Katusha raket van Fedor op z'n kin.


Joe Rogan is een UFC marionet maar ik geef 'm iets meer creds..ik heb 'm ten tijde van Pride of vlak daarna openlijk horen praten over Fedor op een radioshow, hij was lyrisch over 'm.
Je zult Rogan nooit de woorden van Dr Evil horen herhalen over dat Fedor niks is en tegen niemand gevochten heeft.(wat dan waarschijnlijk komt door het feit dat Rogan in tegenstelling tot White wel iets heeft bereikt in de martial arts wereld)

Ben het wel eens met het feit dat de meeste mensen (kenners, media) gewoon weg "vergeten" dat de tegenstanders tegen wie hij vecht meestal 50> pounds zwaarder zijn wat zijn de overwinningen alleen maar nog meer bewonderswaardiger maken

Iemand hier eigenlijk een idee waarom Overeem die titel na 2 jaar nog niet heeft verdedigd..?

Marquis
09-11-2009, 14:09
Ben het wel eens met het feit dat de meeste mensen (kenners, media) gewoon weg "vergeten" dat de tegenstanders tegen wie hij vecht meestal 50> pounds zwaarder zijn wat zijn de overwinningen alleen maar nog meer bewonderswaardiger maken

Dat Sem Shilt 3.80 m :lol: is hoor ik ook niemand over.

Rogers is geen complete vechter die man heeft alleen maar lompe kracht,.. en qua techniek is hij zeer matig. En dat is de compensatie tegen over Fedor.

Als Rogers even goed was als Fedor met vechten dan zou gewicht idd een rol spelen.

PigDog
09-11-2009, 14:12
Als Rogers wat meer techniek en conditie zou bezitten dan zou
Rogers zeker weten winnen.
Alistair zie ik dan ook best winnen van Fedor op KO
(kom maar op groupies :lol:)

Da's lekker lullen. Als ik wat meer techniek en conditie heb, wil ik het ook wel eens proberen tegen Fedor...

De enige hoop voor Ali O. tegen Fedor is een lucky punch......
Dus laat hem eens lekker tegen Lesnar of Rogers vechten, dat zal een mooiere pot worden..

Marquis
09-11-2009, 14:18
Da's lekker lullen. Als ik wat meer techniek en conditie heb, wil ik het ook wel eens proberen tegen Fedor...

De enige hoop voor Ali O. tegen Fedor is een lucky punch......
Dus laat hem eens lekker tegen Lesnar of Rogers vechten, dat zal een mooiere pot worden..


Jullie geilen zo op die kalende man met borsthaar dat jullie de realiteit niet meer zien.

Stel dat deze pot er komt en Alistair stompt fedor de hele ring door en vervolgens KO. Dan zal Fedor in jullie ogen zeker een bad day hebben of Alistar had wind mee. :whistling:

Pernik
09-11-2009, 14:25
Jullie geilen zo op die kalende man met borsthaar dat jullie de realiteit niet meer zien.


Vergeet die heerlijke buik niet :icon25:

dirk5
09-11-2009, 14:32
Jullie geilen zo op die kalende man met borsthaar dat jullie de realiteit niet meer zien.

Stel dat deze pot er komt en Alistair stompt fedor de hele ring door en vervolgens KO. Dan zal Fedor in jullie ogen zeker een bad day hebben of Alistar had wind mee. :whistling:

beste mods, kunnen we geen script instellen dat white belts het woord Fedor niet meer mogen posten?

"Als die beter was in vechten op de grond en staand dan was Fedor de lul"

THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS!!!!

Verrijk ons eens met jouw White belt knowlegde en leg ons eens uit hoe Ali op bepaalde punten beter is en hoe hij daar gebruik van gaat maken tijdens een partij met Fedor. Dit alles natuurlijk wel gebaseerd op wedstrijden uit het verleden en niet op je hersenspinsels.

Dus feiten graag, ben echt benieuwd.

dreamone
09-11-2009, 14:32
Ik vond zowel Rogers als Fedor niet overtuigen,..

Als Rogers wat meer techniek en conditie zou bezitten dan zou
Rogers zeker weten winnen.

Alistair zie ik dan ook best winnen van Fedor op KO

(kom maar op groupies :lol:)

Als, als, als... Als m'n tante een pik had, was het misschien wel m'n oom geweest...

PigDog
09-11-2009, 14:34
Met "stel dat" vragen kom je niet ver in de wereld. Maar dit is voorlopig wel hoe de situatie in elkaar steekt. Fedor is onoverwinnelijk (feit) en Allistair moet zich nog bewijzen (feit) dus mag hij het, net als de anderen, heus wel eens proberen tegen de man, maar het zou fijner zijn als hij ook eens dertig partijen draaide zonder te verliezen. Dan kan je praten van een mooie match up...

PigDog
09-11-2009, 14:36
beste mods, kunnen we geen script instellen dat white belts het woord Fedor niet meer mogen posten?
.

Die rode streepjes op mijn witte belt, zijn dat "mag over Fedor schrijven" tekentjes?

dirk5
09-11-2009, 14:38
Die tekentjes staan voor: ga niet met mij in discussie, dat win je toch niet :)

Marquis
09-11-2009, 14:59
beste mods, kunnen we geen script instellen dat white belts het woord Fedor niet meer mogen posten?

"Als die beter was in vechten op de grond en staand dan was Fedor de lul"

THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS!!!!

Verrijk ons eens met jouw White belt knowlegde en leg ons eens uit hoe Ali op bepaalde punten beter is en hoe hij daar gebruik van gaat maken tijdens een partij met Fedor. Dit alles natuurlijk wel gebaseerd op wedstrijden uit het verleden en niet op je hersenspinsels.

Dus feiten graag, ben echt benieuwd.



Een beetje sneu van je om mijn "white belt" tegen mij te gebruiken om zo je
liefde voor die onbereikbare man kenbaar te maken hier. (Ik loop al een tijdje mee op mixfight
alleen wegens omstandigheden heb ik een nieuwe account)

De partij Fedor vs Alistair is nog niet geweest dus dan zal deze discussie
van jouw kant zowel als die van mij puur op speculatie gebaseerd zijn.

Niet meer niet minder.

En waarom zou ik mijn motivatie baseren op de wedstrijden uit het verleden omdat jij zogenaamd deze
discussie aan het leiden bent ? hahaha

Ik baseer mijn motivatie aan de vorm van Alistair en de laatste wedstrijden van Fedor,.. Zoals IK dat nu
zie schat ik de kwaliteiten van Alistair hoger in dan de laatste tegenstanders van Fedor.

En beste groupie dit is nog steeds een openbare forum waar iedereen zijn ei kwijt kan (vrijheid van meningsuiting)…al is jouw ei gebaseerd
op liefde en warme gevoelens voor Fedor.

TOON
09-11-2009, 15:12
als ik meer verstand had van plaatjes posten e.d. zou hier een plaatje met de tekst 'don't feed the troll' staan ;)

Chico
09-11-2009, 15:12
ach... over dat white belt argument heb je gelijk...

maar voor de rest heeft Dirk wel een sterk punt.. als iemand beter is dan kan ie fedor misschien aan... tja.. maar hij was het niet.. dus kon hij hem niet aan..

dirk5
09-11-2009, 15:15
dus jij baseerd de vorm van ali waarin hij Fedor kan verslaan op de volgende wedstrijden:

31-11-1 Win James Thompson Submission (Guillotine Choke) DREAM.12 10/25/2009 1 0:33 Osaka, Japan
30-11-1 Win Tony Sylvester Submission (Guillotine Choke) Ultimate Glory 11: A Decade of Fights 10/17/2009 1 1:23 Amsterdam, Netherlands
29-11-1 Win Gary Goodridge Submission (Kimura) Ultimate Glory 10: The Battle of Arnhem 11/09/2008 1 1:42 Arnhem, Netherlands
28-11-1 zNC Mirko Filipovic No Contest (Groin strikes) DREAM.6: Middle Weight Grandprix 2008 Final Round 9/23/2008 1 6:09 Saitama, Japan
28-11 Win Mark Hunt Submission (Keylock) DREAM.5: Light Weight Grandprix 2008 Final 7/12/2008 1 1:11 Osaka, Japan
27-11 Win Lee Tae-Hyun KO (Punches) DREAM.4: Middle Weight Grandprix 2008 Quarter Final 6/15/2008 1 0:36 Yokohama, Japan

jij bent geen groupie?

ja dat white belt is natuurlijk een beetje zwakjes van me maar moest ergens mee beginnen.

Marquis
09-11-2009, 15:34
Daar gaan we weer.

Fedor wint van Sylvia, Arlovski is de man die het Fedor moeilijk kan maken.
Fedor wint van Arlovski, Rogers is de man die het hem moeilijk gaat maken.
Fedor wint van Rogers, Overeem is de man die het Fedor moeilijk gaat maken.

Fedor wint ook gewoon van Overeem met gemak. Wanneer dit na al die jaren nog niet duidelijk is dan weet ik het ok niet meer.

Dat Fedor zijn hand weer zou breken is opzich geen verassing, hij breekt hem vaker wel dan niet in zijn gevechten, zijn die russische looping punches.


Ik baseer mijn mening/motivatie op de vorm waar Alistair zich nu in verkeerd,.. dus niet over
zijn laatste wedstrijden (Peter Aerts,Badr Hari en Remy Bonjaski kan je best toevoegen
in dat lijstje aangezien je in de MMA ook K1 handelingen toepast).

Begrijpend lezen misschien ??

Ik baseer mijn mening op de laatste tegenstanders van Fedor en aan de vorm van Alistair.
Alistair schat ik veel hoger in dan een Rogers of een Arlovski.

Dwz dat ik Alistair wel zie winnen van Fedor aangezien Fedor door de laatste toch beschadigt is.

Chico
09-11-2009, 15:36
je schat Alistair veel hoger in dan een fedor?

Marquis
09-11-2009, 15:38
je schat Alistair veel hoger in dan een fedor?


Rogers !! aangepast

dirk5
09-11-2009, 15:43
Hoe lang keek je al mma? of natuurlijk k-1, tis toch bijna hetzelfde :)

fedor
09-11-2009, 15:50
Is er uberhaupt al gesproken over die matchup? Ik weet dat Overeem in december naar het K1 tournooi vertrekt maar ik heb niets gehoord over een eventuele terugkeer naar de VS...

Marquis
09-11-2009, 15:51
Hoe lang keek je al mma? of natuurlijk k-1, tis toch bijna hetzelfde :)


Je moet mijn woorden niet verdraaien snikkelfrits !!
Ik heb nooit gezegd dat K1 en MMA hetzelfde is ,..

Ik heb gezegd dat de handelingen die je in de K1 toepast
ook in de MMA toepast !! En aangezien Alistair van nature
een MMA vechter is mag je zijn laatste wedstrijden in de
K1 niet zomaar weg moffelen.

En dat Dirk bedoel ik met de VORM van Alistair !!

Misschien moet je bovenstaande ff 2 x lezen voor dat je het begrijpt en te snel gaat qouten or what ever.

dirk5
09-11-2009, 15:54
Is er uberhaupt al gesproken over die matchup? Ik weet dat Overeem in december naar het K1 tournooi vertrekt maar ik heb niets gehoord over een eventuele terugkeer naar de VS...

Hij heeft na zijn gevecht tegen Thompson aangegeven:

"All of you, write it down, I want to fight Fedor in April 2010!"

Raar genoeg gaf hij daarna wel meteen aan liever in Japan te vechten dan in Amerika voor de belt die hij al 2 jaar niet meer verdedigd heeft. I wonder why....

dirk5
09-11-2009, 16:10
Je moet mijn woorden niet verdraaien snikkelfrits !!
Ik heb nooit gezegd dat K1 en MMA hetzelfde is ,..

Ik heb gezegd dat de handelingen die je in de K1 toepast
ook in de MMA toepast !! En aangezien Alistair van nature
een MMA vechter is mag je zijn laatste wedstrijden in de
K1 niet zomaar weg moffelen.



Hoezo mag ik dat niet? het zijn 2 verschillende sporten...

k-1 = ring
mma strikeforce = kooi

k-1 = grote handschoenen
mma = kleine handschoenen

k-1 = mag niet langer dan 1 knie clinchen
mma = clinch game is een van de grotere onderdelen bij mma

k-1 = down = opstaan binnen 8 tellen en verdergaan
mma = down is zo snel mogelijk gaurd pullen of flink klappen krijgen

k-1 = staand
mma = enkele partijen waar de actie niet op 1 moment op de grond plaatsvind.

Je mag best zeggen dat Ali en geweldenaar is in het staande gebeuren, maar je kunt op geen enkele manier denken dat ali Fedor wel effe verslaat omdat ie won van Aerts.

dat zijn de spreekwoordelijke appels en peren.

Marquis
09-11-2009, 16:33
Hoezo mag ik dat niet? het zijn 2 verschillende sporten...

k-1 = ring
mma strikeforce = kooi

k-1 = grote handschoenen
mma = kleine handschoenen

k-1 = mag niet langer dan 1 knie clinchen
mma = clinch game is een van de grotere onderdelen bij mma

k-1 = down = opstaan binnen 8 tellen en verdergaan
mma = down is zo snel mogelijk gaurd pullen of flink klappen krijgen

k-1 = staand
mma = enkele partijen waar de actie niet op 1 moment op de grond plaatsvind.

Je mag best zeggen dat Ali en geweldenaar is in het staande gebeuren, maar je kunt op geen enkele manier denken dat ali Fedor wel effe verslaat omdat ie won van Aerts.

dat zijn de spreekwoordelijke appels en peren.



Dat zijn aannames die je doet.

Ik heb nooit beweert dat MMA en K1 dezelfde sport is.
Blijkbaar wil je niet begrijpen wat ik bedoel met de VORM van Alistair.

Chico
09-11-2009, 16:36
Je bedoelt de hoeveelheid spieren die hij opgebouwd heeft?

Marquis
09-11-2009, 16:42
Je bedoelt de hoeveelheid spieren die hij opgebouwd heeft?


Ben je nou zo dom of kan je het niet helpen ?

dirk5
09-11-2009, 16:48
wat jij bedoelt begrijpt volgensmij niemand want je blijft het steeds veranderen:

eerst:
Ik heb gezegd dat de handelingen die je in de K1 toepast
ook in de MMA toepast !! En aangezien Alistair van nature
een MMA vechter is mag je zijn laatste wedstrijden in de
K1 niet zomaar weg moffelen.

En dat Dirk bedoel ik met de VORM van Alistair !!

reactie van mij:
Je mag best zeggen dat Ali en geweldenaar is in het staande gebeuren, maar je kunt op geen enkele manier denken dat ali Fedor wel effe verslaat omdat ie won van Aerts.

reactie van jou:
Dat zijn aannames die je doet.

Ik heb nooit beweert dat MMA en K1 dezelfde sport is.
Blijkbaar wil je niet begrijpen wat ik bedoel met de VORM van Alistair.

dus, resumee:

eerst zeg je dat jij hem hoog inschat dankzij zijn partijen in k-1
dan zeg ik dat je onzin praat, want k-1 partijen als vorm gebruiken voor mma wedstrijden is de grootste onzin ooit, het is een andere sport.
en dan krijg ik een reply:
Dat zijn aannames die je doet.

Ik heb nooit beweert dat MMA en K1 dezelfde sport is.
Blijkbaar wil je niet begrijpen wat ik bedoel met de VORM van Alistair.

WTF? Chico, begrijp jij het?

fedor
09-11-2009, 16:49
Je bedoelt de hoeveelheid spieren die hij opgebouwd heeft?

ROFL + reps! :thup:
Chico long time no speak..hoop dat alles goed gaat met je!

Wheelie
09-11-2009, 16:51
Alistair is next in line.
Ik denk niet dat Alistair wint maar ben wel van mening dat Alistair een kans maakt ;)

elimination
09-11-2009, 17:04
Zo.. Overeem wordt zwaar overschat hier, ik begrijp die hype niet. Ik denk dat hij de 1e ronde met Fedor niet eens door zal komen, c'mon

Chico
09-11-2009, 17:04
Ben je nou zo dom of kan je het niet helpen ?
Ik kan het niet helpen dat ik zo dom ben.. sorry.. :whistling:

@ Dirk.. geen flauw idee... hij doet me een beetje denken aan een schilder die zichzelf in een hoek geschilderd heeft..:twak:

@ Fedor.. long time indeed, hard aan het werk en les geven.. weinig tijd voor seminars en trainingen helaas.. hoe is het bij jou :D

fedor
09-11-2009, 17:05
Jongens laten we niet mee gaan doen met de Amerikanen, punchers chance bla bla. Er zijn zoveel factoren welke de uitkomst van een gevecht bepalen.
Serra heeft absoluut geen kans om ooit van GSP te winnen...but it did happen, dat is 1 van de mooie dingen van de sport.
Zoals Chico al zei, zet Fedor naast elk van z'n tegenstanders en de niet-kenners kiezen altijd voor de tegenstander...Fedor defying the odds since birth ;)

@Chico..alleen maar werk en nog meer werk..de rest = family time, amper tijd voor Mixfight maar in deze tijden moet ik wel even re-presenten :)

dirk5
09-11-2009, 17:07
Serra heeft absoluut geen kans om ooit van GSP te winnen...but it did happen.

Dit had ik uit mijn geheugen verbannen...

Thank you for bringing it back :( ;)

PigDog
09-11-2009, 17:09
Ik snap er geen vagina meer van. Wat een zinloze discussie. Blijkbaar hebben we hier een trainingsmaatje van Ali, want voor de rest weet niemand in wat voor vorm hij is, behalve dat hij wat meer spierballen heeft gekregen en nu uitblinkt in zijn oude sport,het kickboksen. Want ik heb vroeger wel thaibokspartijen van hem gezien, dus zo'n uitstap is dat nu ook niet.
Maar blijkbaar hebben we hier MMA guru's die precies weten welke vorm Ali heeft in het MMA.

Knap!

fedor
09-11-2009, 17:19
Dit had ik uit mijn geheugen verbannen...

Thank you for bringing it back :( ;)

Ik schrik er soms nog wakker van..:)

Serra=The little Italian that could..rocky is alive!

leks
09-11-2009, 17:34
Ali lijkt erorm gegroeid qua kracht maar ook qua uithouding.

Maar idd in mma is zijn verbeterde versie nog onbewezen.

En laten we eerlijk zijn hij had toch een aantal zwakke punten in zijn spel, die overigens enkel konden worden uitgebuit door de toppers (niet de zangers).

Persoonlijk zie ik liever, Ali zich eerst bewijzen tegen een goede Braziliaan oid. voordat hij Fedor gaat lopen challengen.

Tony
09-11-2009, 17:56
Alistair was altijd al een goeie knokker met een solide standup game en een zeer redelijk grondspel.

Op dit moment is Alistair alleen maar beter geworden... Sowieso staand... twijfel ik niet aan.. Op de grond weet ik niet.. daar heb ik al lang niks meer van gezien.. maar denk niet dat het slechter geworden is.

Conditioneel lijkt hij erop vooruitgegaan.. (op basis van K1 partijen)

Dus... Gaat alistair Fedor verslaan? I dont know.. maar hij heeft zeer zeker een kans.
Mijn onderbuikgevoel vind nog altijd dat Overeem mogelijk de gevaarlijkste tegenstander is voor fedor (samen met brock) op dit moment.
let op het woordje onderbuikgevoel.. want zeker weten doen we het allemaal niet.

oliebol
09-11-2009, 18:12
Zeker weten kan je niks voordat de partij plaatgevonden heeft :lol:

El Bambino
09-11-2009, 18:12
Zo.. Overeem wordt zwaar overschat hier, ik begrijp die hype niet. Ik denk dat hij de 1e ronde met Fedor niet eens door zal komen, c'mon

ZWAAR OVERSCHAT!!!
En dat komt omdat wij in nederland geen toppers hebben in de MMA, en wij willen zo graag meedoen met de toppers in de MMA. Dus dan gaan velen Ali als de verlosser beschouwen op gevoel en niet op feiten :D

fedor
09-11-2009, 18:18
ZWAAR OVERSCHAT!!!
En dat komt omdat wij in nederland geen toppers hebben in de MMA, en wij willen zo graag meedoen met de toppers in de MMA. Dus dan gaan velen Ali als de verlosser beschouwen op gevoel en niet op feiten :D
Mousasi? geen HW weliswaar maar toch wel top inmiddels..? (en natuurlijk geen tegenstander voor Fedor vanwege hun link samen)

oliebol
09-11-2009, 18:25
Struve als top HW :) Yvel is ook een topper. Het gaat de goede kant op met het Nederlandse MMA.

kooivechter
09-11-2009, 18:54
Waarom zegt iedereen nu ineens dat we Fedor nog nooit zo in de problemen hebben gezien?

Hij heeft in de gnp 6 tikken op zijn kop gehad, en draaide gewoon weg voor de armbar.

Tegen Fuijita werd zijn kop bijna van zijn romp geslagen en was ie ko on his feet, wist toen uit allemacht vast te houden en won nog.
Tegen Randleman werd hij zo gruwelijk geslammed dat ie 1 van zijn ribben had gebroken, 30 seconde later won ie op kimura.
Tegen Hunt lag hij op een haar na in de kimura en won hij daarna ook nog met gemak.

conclusie, niks van problemen, gewoon de tegenstander even het idee geven dat hij iets kan en dan genadeloos toe slaan. Zo heeft de verliezende vechter nog iets van eer en hebben wij als toeschouwer toch nog effe naar een leuke partij gekeken inplaats van een slachting.

:)

hoor nu voor het eerst dat hij met die slam van randelman z'n rib heeft gebroken.

fedor
09-11-2009, 18:58
Struve als top HW :) Yvel is ook een topper. Het gaat de goede kant op met het Nederlandse MMA.

Subtop at most..

Struve is jong en ontwikkelt zich stormachtig, Yvel is goed maar de zwakheden in z'n game zijn te groot om 'm top te noemen...imho

superfreak
09-11-2009, 19:16
hoor nu voor het eerst dat hij met die slam van randelman z'n rib heeft gebroken.

Twee ribben zelfs.

oliebol
09-11-2009, 19:41
Subtop at most..

Struve is jong en ontwikkelt zich stormachtig, Yvel is goed maar de zwakheden in z'n game zijn te groot om 'm top te noemen...imho

Ja ok, bedoelde ook niet echt dat ze voor UFC champ meevochten of zo, maar dat ze wel op de goede weg zijn:)

TOON
09-11-2009, 19:42
Ik begrijp de frustratie bij Dirk en anderen wel...Fedor wint op overtuigende wijze in mijn ogen, ja hij kreeg een stoot op z'n kanis en ja een paar stoten tijdens de GnP maar verder heeft Rogers geen fuck kunnen doen. Fedor heeft gewoon dik verdiend gewonnen en dan nog krijg je nog te horen, ja maar als ie zo vecht tegen Alistair dan verliest ie...

Op dit niveau zijn er altijd wel momenten in een wedstrijd dat je het moeilijk hebt, het verschil met andere vechters is dat Fedor nog in IEDERE wedstrijd aan het langste eind heeft getrokken, hij kwam door de moeilijke momenten heen, wist zich aan te passen en wist te winnen! Hoe had hij Rogers dan moeten verslaan?? Door hem met een stoot naar het canvas te meppen na 10 seconden? want dan had je weer te horen gekregen dat Rogers een of andere douchebag is die geen reet voorstelde....

kortom Fedor kan het in de ogen van mensen die er geen verstand van hebben toch geen goed doen ;)

na de wedstrijd tegen Sylvia zeiden ze ja maar Arlovski pakt um wel
Na arlovski zeiden ze ja maar Barnett pakt um wel
Toen sylvia en arlovski hun partijen daarna jammerlijk verloren stelde die wins van Fedor geen reet meer voor
na de wedstrijd tegen Rogers zeiden ze dat ie het wel heel moeilijk heeft gehad of dat Overeem hem wel zou pakken....

das gewoon jammer, Fedor verdiend zoiets niet, hij heeft gewoon wederom op een spectaculaire manier gewonnen, laten we die prestatie niet tekort doen aub!!

Briant
09-11-2009, 19:51
Fedor heeft terecht gewonnen. Ik hoorde dat zijn neus niet gebroken was, maar zo bloedde door een snee. De klap waar Fedor mee won, was zeker niet lucky zoals sommigen beweren, maar een getrainde reflex. Hij berekende de bewegingen van Rogers en klapte er op het juiste moment op.

Alistair, ik vind het leuk dat er een Nederlander is die zo goed mee doet op het hoge niveau, maar ik denk niet dat hij Fedor kan pakken. Zijn zwakte is namelijk dat hij niet zo graag klappen krijgt en dan ben je bij Fedor aan het verkeerde adres. Dit is een mentale en geen fysieke kwestie.

En geen Nederlandse toppers? Mousasi is op dit moment in mijn ogen de beste in de wereld, zullen er maar heel weinig zijn die hem kunnen verslaan.

Lionheart
09-11-2009, 20:28
Fedor is gewoon de beste, en zolang hij zo doorgaat met het verslaan van zijn tegenstanders zal en gespeculeerd worden in de zin van : "na deze partij zal vechter B hem wel pakken. Als vechter B faalt dan zal het vechter C zijn.

Zo zal het doorgaan tot Fedor een keer verliest. En daarmee wordt Fedor niet gedoubt op zijn skills, maar met zulke speculaties blijft het alleen maar leuk het MMA.
Want de supporters moeten toch iets hebben om naar toe te leven en een vechter hebben die het wel een keer zal winnen van Fedor.

Dat houdt het leuk.

fedor
09-11-2009, 20:52
Las dit op het ufc, sorry het sd forum, vond het wel een leuke opsomming van het gevoel wat vast bij meer mensen leeft..al is het erbij halen van al die andere vechters onnodig om z'n punt te maken...:

He has more fights than Chuck Liddell, Randy Couture, Anderson Silva, BJ Penn, GSP, obviously Brock Lesnar, and Machida. Unlike these guys, (and not counting that sham of a loss via cut) his record isn't tainted by any fluke losses, ie Ryo Chonan, Daiju Takase, Matt Serra, Mikhail Iloukhine, or Enson Inoue. He's held 5 seperate titles, has wins over several different former UFC champs, and has been undefeated for almost 9 years. Still, he's accused of not having "proven" himself (in other words, not fighting a guy that's 4-1, and got his title shot after taking a non top 10 opponent to a decision). Why is this? He still fights top 10 ranked fighters, and even though he defeats them all, people go out of their way to find "proof" that he's not all he's cracked up to be. Just like with the Arlovski win, people are going with the argument of, "Fedor was losing, before he won via brutal KO." Keep in mind that he regularly fights people 30-120 lbs bigger than him, and it's completely overlooked. Anderson on the other hand cuts disgusting amounts of weight to fight at 185, and is praised when he actually fights at 205, a more regular weight for him. BJ Penn has 1 decent win at WW, and he's only giving up 10 to 20lbs to his opponents. Randy Couture heads back down to LHW any time he strings together a few losses, and GSP has yet to fight anywhere but WW. Whereas the previous fighters occasionally flirt with fighting in higher weight classes, Brock Lesnar takes the opposite approach and hasn't fought anyone that isn't at least 30 lbs LESS than him. As a Fedor fan I realise that he's getting older, has a ton of fights under his belt, and will eventually lose. People are going to cite this as proof that he is/was overrated, and it's a total load of shit.

TOON
09-11-2009, 20:56
sherdog probeer ik altijd te vermijden in zo'n tijd hahahaha maar dit is wel een erg goede post zeg....!! klopt ook gewoon....thanx

steftheboxer
09-11-2009, 21:03
Onbegrijpelijk dat deze discussie elke keer weer wordt gevoerd. Fedor heeft weer een top partij neergezet. Heb de wedstrijd nu 10 x bekeken en hij was gewoon dominant punt uit. Ik zie ook steeds meer waar de kracht van Fedor vandaan komt. Hij heeft geen praatjes en zal nooit een tegenstander zwart maken voor een partij, hij traint in een aftands trainingcenter ergens in Rusland en heeft geen playmate als vriendin ( Arlovski ) maar zijn grootste kracht is de rust in de ring daardoor let hij op alles van zijn tegenstander en kan hij anticiperen. Rogers was ook door hem geintimideerd bij een eerder fotoshoot samen. Hij had hem in zij ogen gekeken en zag daar geen emotie in, bam 1-0 voor fedor en Rogers durfde zijn eigen spelletje niet meer te spelen...

Fedor is gewoon de beste zwaargewicht in MMA

Tony Galento
09-11-2009, 21:14
Als je zelf met vechtsport bezig bent moet je toch kunnen zien dat je met Fedor naar heel iets speciaals zit te kijken.

Als je dat niet ziet kan je beter gaan korfballen of zoiets.

El Bambino
09-11-2009, 21:41
Als je zelf met vechtsport bezig bent moet je toch kunnen zien dat je met Fedor naar heel iets speciaals zit te kijken.

Als je dat niet ziet kan je beter gaan korfballen of zoiets.

Fedor is categorie Mike Tyson, Michael Jordan, Diego Maradona, kortom een legende en deze legende's worden om de 100 jaar, 200 jaar geboren :thup:

Wheelie
09-11-2009, 22:59
en nu uitblinkt in zijn oude sport,het kickboksen. Want ik heb vroeger wel thaibokspartijen van hem gezien, dus zo'n uitstap is dat nu ook niet.
Dat kunnen er niet veel zijn geweest :D

kooivechter
09-11-2009, 23:26
Als je zelf met vechtsport bezig bent moet je toch kunnen zien dat je met Fedor naar heel iets speciaals zit te kijken.

Als je dat niet ziet kan je beter gaan korfballen of zoiets.

dat heb ik zelf ook. met deze partij ook weer. echt mma op z'n best! Bij elke actie die hij maakt, zit ik op men puntje van men stoel. Daarna spoel ik elke toffe actie weer terug.( dat zijn er veel) Hoog niveau bokswerk, timing, vechtershart, schitterende takedowns, een top game waarin hij steeds voor submissions gaat en ook vanuit z'n guard. Alles heeft hij laten zien. Ik vond het echt een superpot. En die Rogers is wel een voor de toekomst. Jammer dat hij zich na afloop zo verschrikkelijk liet kennen.

Irishrover
09-11-2009, 23:27
Ik begrijp de frustratie bij Dirk en anderen wel...Fedor wint op overtuigende wijze in mijn ogen, ja hij kreeg een stoot op z'n kanis en ja een paar stoten tijdens de GnP maar verder heeft Rogers geen fuck kunnen doen. Fedor heeft gewoon dik verdiend gewonnen en dan nog krijg je nog te horen, ja maar als ie zo vecht tegen Alistair dan verliest ie...

Op dit niveau zijn er altijd wel momenten in een wedstrijd dat je het moeilijk hebt, het verschil met andere vechters is dat Fedor nog in IEDERE wedstrijd aan het langste eind heeft getrokken, hij kwam door de moeilijke momenten heen, wist zich aan te passen en wist te winnen! Hoe had hij Rogers dan moeten verslaan?? Door hem met een stoot naar het canvas te meppen na 10 seconden? want dan had je weer te horen gekregen dat Rogers een of andere douchebag is die geen reet voorstelde....

kortom Fedor kan het in de ogen van mensen die er geen verstand van hebben toch geen goed doen ;)

na de wedstrijd tegen Sylvia zeiden ze ja maar Arlovski pakt um wel
Na arlovski zeiden ze ja maar Barnett pakt um wel
Toen sylvia en arlovski hun partijen daarna jammerlijk verloren stelde die wins van Fedor geen reet meer voor
na de wedstrijd tegen Rogers zeiden ze dat ie het wel heel moeilijk heeft gehad of dat Overeem hem wel zou pakken....

das gewoon jammer, Fedor verdiend zoiets niet, hij heeft gewoon wederom op een spectaculaire manier gewonnen, laten we die prestatie niet tekort doen aub!!

x2, heel goed verwoord.

DaveMalone
09-11-2009, 23:29
Even tussendoor, de klap die Arlovski en Rogers afmaakte overleefde Nogueira wel. Just a reminder xD