PDA

View Full Version : Strikeforce overall( spoiler)



inc
08-11-2009, 14:21
wat een goed evenement...

miller tegen shield was vet...
gegard en fedor waren beide super...

Ik hoop echt van harte dat strikeforce deze ingezette lijn voort zal zetten. het is jammer dat ze niet eens per maand zo'n show neerzetten... wellicht als de centjes gaan rollen dat er meer van dit soort evenementen gaan krijgen... kunnen wij iig wat vaker en meer genieten van fedor...

dirk5
08-11-2009, 14:31
miller tegen shield was vet...


Als er iets niet vet was dan was het wel Shields die 5 rondes lang een deken speelde.

Verder leuk gala, jammer van de reclames maar dan moet ik er maar 5 euro voor over heben.

LemsterNL
08-11-2009, 14:43
ik heb me kapot lopen ergeren aan het amerikaanse booooooeeee roep publiek. Shields was 5 rondes lang behoorlijk dominant en had de meeste tijd echt goed de controle, dat hij het niet af weet te maken is natuurlijk ook een verdienste van miller. Miss, komt hij ook wat kracht te kort, maar ik heb me prima vermaakt met deze pot.

Jeru
08-11-2009, 14:46
Heb tot nu toe alleen Fedor en Mousasi gezien, maar dat was echt top! Als Strikeforce meer van dat soort gasten kan halen zijn ze zeker een force waar Dana rekening mee moet gaan houden.

TheHagueBoxer
08-11-2009, 14:49
mooi evenement idd, deze event verslaat een heeleboel UFC's voor mij man omdat alle partijen gewoon vet waren bij UFC zit er zo vaak maar 1 of 2 goede partijen tussen...

minpunten: reclame, vrij irritante interviewers (die neger.....) en ene fucking microfoon die voor de camera boven de cage hing voor het beeld van de replay beetje amateuristisch.

maargoed de 1e, 2e en laatste partij maakte dat allemaal meer dan goed

edit: oh ja op de een ofandere manier maakte het publiek de indruk nog dommer te zijn dan het UFC publiek....

LemsterNL
08-11-2009, 14:52
ik heb het idee dat er bij strikeforce idd nog meer mensen zitten die alleen bloed willen zien.

el bastardo
08-11-2009, 14:52
Super event! Enige wat ik minder vond waren de reclames die veel te lang duurde. Als ze zo doorgaan wordt het een geduchte concurent voor de UFC.

Pernik
08-11-2009, 14:58
De opkomsten van de vechters vond ik erg matig, lullig vuurwerkje, alleen Miller probeerde wat, de rest was het gewoon naar het podium lopen, geen spannende muziek niets.

dirk5
08-11-2009, 15:07
De opkomsten van de vechters vond ik erg matig, lullig vuurwerkje, alleen Miller probeerde wat, de rest was het gewoon naar het podium lopen, geen spannende muziek niets.

Dang.....

Het zijn vechters, wie (behalve jij dan blijkbaar) geeft er ene neuk om de opkomsten?

TheHagueBoxer
08-11-2009, 15:11
Dang.....

Het zijn vechters, wie (behalve jij dan blijkbaar) geeft er ene neuk om de opkomsten?


idd man als je mooie opkomsten wil zien kan je beter WWE kijken ofzo

Pernik
08-11-2009, 15:18
Dang.....

Het zijn vechters, wie (behalve jij dan blijkbaar) geeft er ene neuk om de opkomsten?


Het gaat ook om de show, kijk naar Pride, dan kun je ze net zo goed in je achtertuin laten vechten, en ik denk niet dat ik zo bijzonder ben dat ik de enige ben die dat vind.
Sterker nog, er zijn hele topics op dit forum over wie de beste opkomst heeft, dus praat nou geen poep.

Italian*Berlusconi*
08-11-2009, 15:20
Dang.....

Het zijn vechters, wie (behalve jij dan blijkbaar) geeft er ene neuk om de opkomsten?

Ik! ik vind bepaalde entrances juist dope en toon zettend voor een gevecht..dat mis ik bijv erg aan Pride FC, daar konden ze er wat van! Maar idd, het zijn en blijven vechters die komm te vechten!

dirk5
08-11-2009, 15:26
Het gaat ook om de show, kijk naar Pride, dan kun je ze net zo goed in je achtertuin laten vechten, en ik denk niet dat ik zo bijzonder ben dat ik de enige ben die dat vind.
Sterker nog, er zijn hele topics op dit forum over wie de beste opkomst heeft, dus praat nou geen poep.

Als het jou om de opkomsten gaat kun je idd beter WWE gaan kijken zoals bovenstaand al staat.

Je mag aan al die mensen in het opkomst topic vragen wat zij belangrijker vinden, de gevechten of de opkomst.

Dus: on the contrary, you mister, are the one talking poep.

Samko
08-11-2009, 15:30
Ik! ik vind bepaalde entrances juist dope en toon zettend voor een gevecht..dat mis ik bijv erg aan Pride FC, daar konden ze er wat van! Maar idd, het zijn en blijven vechters die komm te vechten!

genki sudo kon er ook wat van;.


http://www.youtube.com/watch?v=LRjCfdJbb6g

Jeru
08-11-2009, 15:31
Die opkomsten zie je ook eigenlijk alleen maar in Japan. Maar goed het gaat uiteindelijk om het feit dat een promotie goede vechters heeft en niet goede dansers ;)

Pernik
08-11-2009, 15:33
Als het jou om de opkomsten gaat kun je idd beter WWE gaan kijken zoals bovenstaand al staat.

Je mag aan al die mensen in het opkomst topic vragen wat zij belangrijker vinden, de gevechten of de opkomst.

Dus: on the contrary, you mister, are the one talking poep.

De naam van dit topic is "Strikeforce overall" beste vriend, en daar geef ik commentaar op, dus helaas, het is toch echt jij die poep praat:thup:

dirk5
08-11-2009, 15:37
De naam van dit topic is "Strikeforce overall" beste vriend, en daar geef ik commentaar op, dus helaas, het is toch echt jij die poep praat:thup:

Ik zeg ook niet dat het hier niet thuis hoort. Ik zeg alleen dat je een behoorlijke jankerd bent wanneer dat het enige is waar je iets over te zeggen heeft. Who gives a fuck?

Pernik
08-11-2009, 15:45
Voor jou dan, ik vond het alle 4 geweldige gevechten, heb er totaal geen spijt van dat ik 6 dollar heb betaald en tot 6 uur ben opgebleven ondanks dat ik er vroeg uitmoest, de buren zullen niet blij geweest zijn na de KO van Fedor, klein minpuntje is dat de opkomsten van mij iets spectaculairder mogen, zo goed Dirk

micha
08-11-2009, 16:05
veel beter dan de UFC

Sendur
08-11-2009, 16:15
Mensen zeggen beter dan de UFC.

maarja ik kijk echt alleen voor Fedor en Mousasi.
De UFC zet over het algemeen meer klasse partijen neer dat Strikeforce.

Je kunt niet elke maand Fedor en Mousasi gebruiken, verder heeft Strikeforce niet veel in zijn mars.

dirk5
08-11-2009, 16:22
Voor jou dan, ik vond het alle 4 geweldige gevechten, heb er totaal geen spijt van dat ik 6 dollar heb betaald en tot 6 uur ben opgebleven ondanks dat ik er vroeg uitmoest, de buren zullen niet blij geweest zijn na de KO van Fedor, klein minpuntje is dat de opkomsten van mij iets spectaculairder mogen, zo goed Dirk

als je nu ook nog zou zeggen dat Shields lafjes heeft gevochten ben je een man naar mijn hart. :)

marcelt
08-11-2009, 17:13
Vond de productie, commentaar en opkomsten wel voor verbetering vatbaar. Gewoon even goed naar de UFC kijken op een paar punten . Beter goed gestolen, dan slecht verzonnen. De gevechten waren erg goed. Ik hoop dat het Strikeforce wel lukt een grote speler naast de UFC te zijn. Ben blij dat ze er zijn. De stream was erg goed. Voor zo'n bedrag koop ik graag een stream om zo heerlijk vol scherm te kijken.

MMARuud
08-11-2009, 17:34
Als er iets niet vet was dan was het wel Shields die 5 rondes lang een deken speelde.

Mag jij vinden (natuurlijk), maar besef wel dat dit een(/jouw) mening is. Als je zelf geen bjj of iets dergelijks doet lijkt het misschien niet zo, maar ik vond Shields wel degelijk erg actief op de grond en hij liet serieuze skills zien.

Als Miller zelf niet zo gevaarlijk en verdraaid moeilijk te submitten was op de grond, had dit geen 5 ronden geduurd.

TOON
08-11-2009, 18:07
lay and pray, like Guida

x2 geen reet an! maar das mijn bescheiden mening...

Remco
08-11-2009, 18:13
Mooi evenement, zeker na een teleurstellend UFC 104. Dana zal niet erg blij zijn. Het commentaar vond ik wel slecht hoor: alles was precies het tegenovergestelde van wat ik dacht. Frank Shamrock die niet eens een ronde kan beoordelen en als reactie geeft: anything can happen in MMA. Mauro Ranello is normaal prima, maar was er nu niet weg van. Wel goed om Big John terug te zien. Heb me vermaakt (en veel vCash verdiend)

slee
08-11-2009, 18:42
Ik vond het ook een mooi evenement. Aantal randzaken waren niet optimaal (bijv. entrance, commentaar en reclame), maar de hoofdzaken waren prima (vechters en de gevechten). Alle gevechten waren spectaculair.

Ook die van Shields vs Miller was het aanzien waard. Ik ben normaal geen fan van worstelpartijen, maar op een van de ander manier werd ik toch niet verveeld.