PDA

View Full Version : Joe Rogan on Fedor *SPOILER*



weks
08-11-2009, 15:41
Op twitter:

'mark my words: alistair overeem is going tot give fedor mad problems if they fight'



hij zou wel eens gelijk kunnen hebben
toch wel wat dingen blootgelegd gisteren
heb lang niet zo in spanning gezeten voor een partij als gisteren
damn

Fyodor
08-11-2009, 15:43
toch wel wat dingen blootgelegd gisteren


Wat is er blootgelegd bij Fedor?
Imo niet veel hoor...


heb lang niet zo in spanning gezeten voor een partij als gisterenNou anders ik wel... ik stierf bijna na de 1e ronde van de spanning :blush:

Justinian
08-11-2009, 15:45
Wat is er blootgelegd bij Fedor?
Imo niet veel hoor...
Mee eens. Fedor deed het top, zoals altijd. Dat hij een keer geraakt wordt is niet zo'n punt, daar kan hij wel mee omgaan. Dat hebben we nu gezien, maar ook tijdens zijn partij tegen Fujita. Ik vond het opmerkelijk om te zien hoe makkelijk Fedor zijn 280pond zware tegenstander wierp. Rogers leek wel een veertje! Ben wel heel benieuwd hoe Alistair het zal doen tegen Fedor.

MilfhunterMMA
08-11-2009, 15:49
Mee eens. Fedor deed het top, zoals altijd. Dat hij een keer geraakt wordt is niet zo'n punt, daar kan hij wel mee omgaan. Dat hebben we nu gezien, maar ook tijdens zijn partij tegen Fujita. Ik vond het opmerkelijk om te zien hoe makkelijk Fedor zijn 280pond zware tegenstander wierp. Rogers leek wel een veertje! Ben wel heel benieuwd hoe Alistair het zal doen tegen Fedor.

inderdaad. fedor heeft bij mij echt geen twijfel over gelaten hoe goed hij wel niet is en ik denk dat Rogers door velen onderschat werd. Ik snap niet hoe het beeld van Fedor door deze geweldige prestatie geschaad zou kunnen zijn....

Jeru
08-11-2009, 15:49
Dat werpen was inderdaad indrukwekkend. Ik denk alleen dat Alistair's basis nu wel een stuk beter is geworden en misschien minder makkelijk wordt gegooid.
Alistair zal het iedereen moeilijk maken, maar zoals ik het nu zie wint Fedor toch.

Rougemonkey
08-11-2009, 15:49
Op twitter:

'mark my words: alistair overeem is going tot give fedor mad problems if they fight'



hij zou wel eens gelijk kunnen hebben
toch wel wat dingen blootgelegd gisteren
heb lang niet zo in spanning gezeten voor een partij als gisteren
damn

Het enige wat blootgelegd is dat zijn neus niet van titanium is, tot veler verbazing.

Justinian
08-11-2009, 15:53
Het enige wat blootgelegd is dat zijn neus niet van titanium is, tot veler verbazing.
:D hahaha reps!

weks
08-11-2009, 15:54
is misschien ook wel zo
was hyped als een gek
heb de partij pas net kunnen kijken omdat ik een weekend weg was
in het begin leek hij het moeilijk te hebben
heb net nog een keer gekeken
wat een vechter
prachtig

tom l
08-11-2009, 15:59
Aangezien dat Fedor mijn favoriete HW is hoop ik dat hij ook Ali O zou verslagen, maar ik moet Rogan gelijk geven, ik denk dat Fedor het heel moeilijk gaat krijgen met Overeem... Ik durf niet wedden op de uitslag alleszins. Ik gun het Overeem overigens ook wel.

steftheboxer
08-11-2009, 16:17
Hecht niet zo veel waarde aan de woorden van Joe Rogan, vindt hem de marionet van Dana White en de UFC. Fedor is helemaal niet exposed, hij verslaat Rogers op zijn eigen terrein. Beeld is iets wat vertroebeld de eerste klap en dat beetje GNP in ronde 1 is echt niet genoeg om Fedor in de problemen te brengen.

Jeroen
08-11-2009, 16:26
Joe Rogan is een karikatuur van zichzelf.

The_Rock
08-11-2009, 16:31
Wat ik grappig vind is hoe Rogan bepaalde vechters verdedigt omdat zij 15 pounds lichter zijn dan hun tegenstander .....maar als het aankomt op Fedor die 50 pounds lichter was dan zijn tegenstander dan durft ie wel te praten alsof Fedor niet de veel kleinere man was.

Wat ik zag is hoe Fedor van alles probeerde ..hij liet zien wat MMA is en domineerde de wedstrijd. Prachtige einde en de keizer is nog op zijn troon. Ik denk wel dat Alistar het IEDEREEN moeilijk zou maken dus dat is niet echt raar om te horen.

iconian
08-11-2009, 16:40
omdat het fedor is ben ik ook nerveus bij zijn partijen, maar als je het terugkijkt is hij geen enkel moment in de problemen geweest. Hij is zelfs zo kalm dat hij rustig 5 stoten eet als hij die armbar aanlegt

steftheboxer
08-11-2009, 16:43
omdat het fedor is ben ik ook nerveus bij zijn partijen, maar als je het terugkijkt is hij geen enkel moment in de problemen geweest. Hij is zelfs zo kalm dat hij rustig 5 stoten eet als hij die armbar aanlegt

Hahaha ik heb exact hetzelfde..ik sta gewoon te springen tijdens zijn partijen! Moet wel zeggen dat ik de partij tegen Arlovski spannender vondt omdat ik die een goede kans gaf tegen Fedor

TheHagueBoxer
08-11-2009, 16:50
deze partij ging eigenlijk precies zoals ik dacht behalve dat ik niet zag aankomen dat Rogers KO zou gaan... had op submissie gegokt

in de arlovski fight vond ik meer dat fedor er slecht voor stond (jajaja hij heeft gewonnen ikweet het fanboys) dan in dit gevecht.

alhoewel ik wel ff stond te kijken dat 1 linker jab zoveel schade aan kan richten:eek:

maargoed dat was ook de enige stoot van rogers die landde (staand dan), en ookal heet je fedor, in een gevecht is de kans groot dat je een paar klappen vangt, dus dat zegt niet zoveel.

maar overeem kan fedor zeker wel problemen geven hoor

TheHagueBoxer
08-11-2009, 16:54
omdat het fedor is ben ik ook nerveus bij zijn partijen, maar als je het terugkijkt is hij geen enkel moment in de problemen geweest. Hij is zelfs zo kalm dat hij rustig 5 stoten eet als hij die armbar aanlegt

dat is bullshit, als je weet dat hij gewonnen heeft dan zie je het niet als een probleem...

in dit gevecht zat hij niet echt in de problemen maar ikw eet nog na de arlovski fight dat iedereen ineens na de partij zei dat fedor eigenlijk stiekem wel in controle was en eigenlijk alles blokte en ontweek... terwijl het feit was dat fedor er vierkant uitgebokst werdt en arlovski een fout maakte die fedor redde maar sommige mensen willen gewoon niet toegeven dat fedor geen robot is en wel zwakke punten in z'n vechtstijl heeft

Emilio
08-11-2009, 20:14
je ervaart een match ook heel anders als je hem voor de 2de x kijkt.

Ik vond het een prima prestatie van Fedor. Hij is sinds tijden niet zo hard geraakt en legt gewoon simpel die armklem aan.

Ik zou wel eens willen ervaren wat hij nou zo denkt tijdens zo'n partij.

GerritTonijn
08-11-2009, 20:19
dat is bullshit, als je weet dat hij gewonnen heeft dan zie je het niet als een probleem...

in dit gevecht zat hij niet echt in de problemen maar ikw eet nog na de arlovski fight dat iedereen ineens na de partij zei dat fedor eigenlijk stiekem wel in controle was en eigenlijk alles blokte en ontweek... terwijl het feit was dat fedor er vierkant uitgebokst werdt en arlovski een fout maakte die fedor redde maar sommige mensen willen gewoon niet toegeven dat fedor geen robot is en wel zwakke punten in z'n vechtstijl heeft

khad toevallig net nog arlovski-fedor gezien, en zie nog niet in waarom zoveel mensen zeggen dat arlovski 'was winning the fight'.

iconian
08-11-2009, 20:20
Ik zou wel eens willen ervaren wat hij nou zo denkt tijdens zo'n partij.

http://i293.photobucket.com/albums/mm66/ladyjoker_025/Punk/drawings/matrix1.jpg

TheHagueBoxer
08-11-2009, 20:28
khad toevallig net nog arlovski-fedor gezien, en zie nog niet in waarom zoveel mensen zeggen dat arlovski 'was winning the fight'.
Pff komop man arlovski kwam vaak door met zn rechter directe en lowkick, fedor raakte m bijna niet tot die knie van arlovski

Djani
08-11-2009, 21:56
khad toevallig net nog arlovski-fedor gezien, en zie nog niet in waarom zoveel mensen zeggen dat arlovski 'was winning the fight'.

Het was véél te vroeg om dat te kunnen stellen. Vooral met een vechter als Fedor, dan kun je erop wachten. Maar Arlovski maakte zeer zeker indruk met zijn bokstechniek. Voor de kracht van Rogers had Fedor geen ontzag, voor de techniek van Arlovski wel. Maar die goeie ouwe Andrei heeft t tussen zijn oren niet helemaal goed zitten:D

PigDog
08-11-2009, 22:14
Rogan is de handpop van White, die hypt alleen de UFC.
En Fedor past zich gewoon aan, aan de tegenstander dus Allistair zal wel wat schade toe kunnen brengen, maar gaat gewoon bellenblazen op het canvas, net als al die anderen.
Vind het overigens eeuwig zonde, dat vanwege die cut Fedor z'n fightrecord enigzins bezoedeld is (31-1)
Het is gewoon een levende legende, en wij moeten dankbaar zijn dat we in dit tijdperk leven, om hem te zien strijden.
Bij hem heb ik nog steeds hetzelfde gevoel als toen ik 7,8 jaar was, en mijn opa mij 's nachts uit bed haalde voor Mohammed Ali.
Gewoon het besef dat je naar iets heel speciaals zit te kijken, dat legendarische, dat je 20 jaar later nog weet wat je aan het doen was toen Fedor zijn beide handen brak op Allistairs jukbeenderen.....





En als ik naar Allistair kijk, besef ik alleen maar dat ik toch eens winterbanden onder mijn auto moet laten zetten...

PigDog
08-11-2009, 22:18
Ik zou wel eens willen ervaren wat hij nou zo denkt tijdens zo'n partij.

http://www.pursangkamerkoor.nl/pict/johanson.jpg

bigboz
09-11-2009, 09:48
was geen bloed maar rode olie dat uit ze neus kwam

Garcia
09-11-2009, 09:56
Ik vond dat Fedor erg zeker vocht. Als je de fight tegen Andrei bekijkt zie je dat Fedor moeite had met het goede stoot en bokswerk van Andrei. Het duurde even voordat hij daar een antwoord op had.

Maar Fedor heeft vaker gezegd dat hij in de 1e ronde vaak afwacht en eerst kijkt naar openingen en zwaktes van z'n tegenstander.

Alistair kan het Fedor zeker lastig maken, maar als de fight naar de grond gaat denk ik dat Fedor ook dan gaat winnen. Enkel brute kracht en harde stoten is dus niet de sleutel om van Fedor te winnen. Alistair heeft een hoop techniek en ervaring in huis met daarbij de explosiviteit en kracht om het Fedor lastig te maken en zelfs te winnen.

Maar als echte Fedor fanboy (zoals sommige 't noemen) hoop ik natuurlijk dat Fedor ook dan met de winst de kooi uitstapt.

dirk5
09-11-2009, 10:02
Bladiebladiebla.

Brock, Frank, Shane, Junior, Alistair, Cain, Fabricio, Antonio....

allemaal gaan ze voor de bijl.

superfreak
09-11-2009, 10:42
Bladiebladiebla.

Brock, Frank, Shane, Junior, Alistair, Cain, Fabricio, Antonio....

allemaal gaan ze voor de bijl.

en zo is het maar net!!

Trouwens, iedereen heeft het over Alistair z'n ervaring, krachten, groter lichaam en overal skills. Een van zijn grootste zwaktes is dat hij niet goed tegen klappen kan. Zag je tegen Antonio Rogerio Noguiera, Ricardo Arona en Mauricio Rua. Dan kan je nog zeggen dat die gasten niet zo hard slaan als Fedor. Na die verlies partijen ging hij in gewicht ophoog om tegen de zwaargewichten te vechten die dan vaker wat langzamer zijn. Tegen echte grote namen heb je hem de laatste tijd ook niet gezien om te kunnen zeggen waar hij staat.

Mule-Kick
09-11-2009, 11:05
Ik denk niet dat Overeem echt veel kans heeft tegen Fedor maar ik zie Rogan's punt wel. Overeem is toch iemand die eigenlijk op alle punten beter is dan Rogers en Rogers heeft zich in de eerste ronde toch redelijk stand weten te houden (ook al had ie eerste ronde verloren)

Tony Galento
09-11-2009, 12:17
Pff komop man arlovski kwam vaak door met zn rechter directe en lowkick, fedor raakte m bijna niet tot die knie van arlovski

De stoten kwamen volgens mij allemaal terecht op z'n voorhoofd.

Je ziet 'm afstand bepalen om z'n rechter surface to air missile te lanceren. Bij Rogers deed hij het niet anders.

NESCIO
09-11-2009, 12:47
Helaas maar Oovereem wint dat echt niet van Fedor, maar hij gaat nog wel een keer verliezen..... met kaarten....

dietrik
09-11-2009, 12:50
en zo is het maar net!!

Trouwens, iedereen heeft het over Alistair z'n ervaring, krachten, groter lichaam en overal skills. Een van zijn grootste zwaktes is dat hij niet goed tegen klappen kan. Zag je tegen Antonio Rogerio Noguiera, Ricardo Arona en Mauricio Rua.

En Liddel en Kharitonov.

blazin.arr0w::::
09-11-2009, 13:10
Ligt niet aan de 'zwakte' van Fedor, maar aan de ontwikkeling van Overeem dat Fedor het niet gemakkelijk zal krijgen tegen Overeem.

Desalniettemin, denk ik dat Fedor uiteindelijk ook wel van Overeem zal winnen.

Worf
09-11-2009, 14:24
Mooi om te lezen altijd dat iedereen elke klap die Fedor krijgt, elke druppel bloed die hij laat of weet ik het wat dan ook recht lullen. Begrijp me goed.. ik vind Fedor een absolute TOP vechter, maar die halve goddelijkheid die mensen hem toeschrijven vind ik grote onzin. Het is een goede strateeg die heel goed zijn tegenstander begrijpt en daar op inspeeld. Onoverwinnelijk zeker niet.

Mocht de wedstrijd tegen Overeem komen ben ik 100% voor Allistar!

a.s.c.
09-11-2009, 14:35
Mooi om te lezen altijd dat iedereen elke klap die Fedor krijgt, elke druppel bloed die hij laat of weet ik het wat dan ook recht lullen. Begrijp me goed.. ik vind Fedor een absolute TOP vechter, maar die halve goddelijkheid die mensen hem toeschrijven vind ik grote onzin. Het is een goede strateeg die heel goed zijn tegenstander begrijpt en daar op inspeeld. Onoverwinnelijk zeker niet.

Mocht de wedstrijd tegen Overeem komen ben ik 100% voor Allistar!

Aan de andere kant zijn er ook altijd mensen die elke stoot die Fedor krijgt omschrijven als het einde van Fedor of het bewijs dat de volgende vechter hem daar wel op kan pakken. Fedor is niet onoverwinnelijk maar hij komt er wel het dichtst bij van iedere mma vechter die vooralsnog zijn gezicht in de ring heeft laten zien.

Harrie Nak
09-11-2009, 15:22
Kan aan mij liggen, maar als Fedor vs. Overeem niet mogelijk is (om wat voor reden dan ook), dan zie ik Alistair ook best graag tegen Rogers verschijnen. Al is het alleen maar om Rogers echt voorgoed z'n smoel te laten houden...

Mastajc
09-11-2009, 15:36
pfff, wat een ophef om niks. ik heb Fedor maar in 1 partij in de problemen gezien. En dat was tegen die Japanner die hem even deed wankelen. En zelf toen wist hij zich goed te herstellen.
Voor de rest heeft hij iedereen heel zakelijk aangepakt. Men vergeet dat iedereen Fedor nu bestudeerd.
Ik zie Alistair ondanks zijn nieuwe imposante bouw echt niet winnen van Fedor.
Laat hij maar eerst een rematch vechten tegen Wedrum of een partij tegen Rogers.
En zelf dan vraag ik me af of hij wint.

jesselaar
09-11-2009, 20:43
Hecht niet zo veel waarde aan de woorden van Joe Rogan, vindt hem de marionet van Dana White en de UFC. Fedor is helemaal niet exposed, hij verslaat Rogers op zijn eigen terrein. Beeld is iets wat vertroebeld de eerste klap en dat beetje GNP in ronde 1 is echt niet genoeg om Fedor in de problemen te brengen.


x2 ze weten naar zaterdag in ieder geval wat er met brock lesnar gaat gebeuren en ik denk dat rogers tegen lesnar ook een grote kans maakt.
voorlopig is fedor uitgeschakelt (blessure)dus alistair zal eerst een andere tegenstander krijgen ik denk dat alistair tegen rogers ook een super wedstrijd is voor het publiek .

elimination
09-11-2009, 21:23
Die gast moet zoiezo niet serieus genomen worden met zijn UFC propoganda. Elke UFC evenement is weer "historisch" en elke vechter is min of meer "de beste" of legendarisch. Heel irritant als je UFC kijkt.

Emilio
09-11-2009, 23:04
Ach, ik vind dat Joe Rogan het altijd leuk brengt hoor. Die dingen als world class grappler of top of the footchain BJJ-artist moet je altijd met een korreltje zout nemen.

Ik vind hem beter dan Frank Mir iig. Die geeft altijd commentaar alsof hij zelf nooit fouten maakt.

ik zie Alistair het niet redden tegen Fedor. Alistair is in het verleden al vaak erg gevoelig gebleken voor stoten en die mokers van Fedor zullen zeker effect hebben.

Mack
09-11-2009, 23:07
Rogan geeft gewoon zijn mening ondanks dat hij werkt voor de UFC. Hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat hij Fedor één van de betere vechters ter wereld vindt. Daarnaast heeft hij volgens mij ook gewoon gelijk. Alistair kan het Fedor erg moeilijk maken. Veel meer techniek en ervaring dan Rogers.

Naj85
09-11-2009, 23:28
eerlijk gezegd denk ik dat Alistair het niet gaat winnen van Fedor..
hoe goed hij is, Fedor is een klasse apart
die man is echt de beste MMA vechter aller tijden