PDA

View Full Version : Badr en graham persconferentie K1 in 2006



marcelt
08-11-2009, 17:27
De altijd sympathieke Badr toonde zich ook toen al een voorbeeld voor de sport:

http://www.youtube.com/watch?v=9mbhcWKeM_E

KayOne
08-11-2009, 17:43
haha dit was wel nogal onsportief en kinderachtig van badr, hij ziet er ook echt jong uit zeg net een jongetje van kleuterklas die aandacht te kort is lol

marcelt
08-11-2009, 17:46
Eeehm oud nieuws?

Ik had 'm zelf nog niet gezien in ieder geval. Ik kende alleen de beelden dat Badr slaat en Graham een take down maakte. Trouwens er worden toch ook wel eens oude Pride backstage beelden gepost. Dat is toch juist leuk. Ik wist bijvoorbeeld zowat niet meer dat Badr zo dun is geweest.
De video is trouwens op 6 november op You Tube gezet, dus was wellicht nog niet online te bezichtigen.

casca grossa
08-11-2009, 17:48
Oh oh oh.... wat is het toch een mega eikel!!

Wiseguy
08-11-2009, 17:50
Ik had 'm zelf nog niet gezien in ieder geval. Ik kende alleen de beelden dat Badr slaat en Graham een take down maakte. Trouwens er worden toch ook wel eens oude Pride backstage beelden gepost. Dat is toch juist leuk. Ik wist bijvoorbeeld zowat niet meer dat Badr zo dun is geweest.
De video is trouwens op 6 november op You Tube gezet, dus was wellicht nog niet online te bezichtigen.

Je hebt gelijk ik heb dit stuk nooit gezien daarom mn reactie gewist.

Pernik
08-11-2009, 18:04
Van dit soort beelden wordt je niet vrolijk, dat je van zo iemand fan kan zijn, gatverdarrie.

Djani
08-11-2009, 18:10
Graham lulde hem er wel zwaar uit en Badr liet zich kennen. Hij is inmiddels wel volwassener gelukkig

Illest
08-11-2009, 18:13
"How old are you? 30??..............Drop dead motherfucker"...

wat een gare gast zeg......gewoon zielig was dat....maar zo zielig dat het eigenlijk ook wel weer grappig is....:lol:

Fasada
08-11-2009, 19:00
Ben benieuwd wat Peter Aerts tegen hem zegt op het einde, het wordt wel vertaald in het japans maar ik kan het niet horen... Welicht heeft iemand beter oren dan mij of hardere boxen....

Sendur
08-11-2009, 22:56
Ik had wel ooit wat beelden ervan gezien maar niet het hele plaatje.

Wat een kut kind toen he haha.

Tnx Marcelt!

iconian
08-11-2009, 23:11
Ben benieuwd wat Peter Aerts tegen hem zegt op het einde, het wordt wel vertaald in het japans maar ik kan het niet horen... Welicht heeft iemand beter oren dan mij of hardere boxen....

iets met zoenen. ga je "" zoenen

iconian
08-11-2009, 23:12
dat gevecht van saki na afloop in turkije stond ook op youtube maar is eraf gehaald. Met al die faam moeten ze soms nog leren zich te gedragen

Bossie
08-11-2009, 23:32
werd badr de volgende dag niet zwaar KO's getrapt

Nightwalker
08-11-2009, 23:39
Mensen wat lopen jullie weer te janken zeg.... Ik snap uberhaupt niet, waarom er zn oude filmpje word geplaats... Badr Hari was zoals je ziet erg jong en neem hem dan ook niet kwalijk voor zijn gedrag...

Ik moet zeggen dat Peter Graham ook zn vreemde snuiter is, ik zal hem ook wel klap willen verkopen.. Echt zn irritant gezicht en zijn houding pfffff..:):) ( Hij is 30, maar gedraagt zich als een kleuter, ik vind zelf dat hij het ook beter moet weten, ipv confrentatie uitlokken)

marcelt
08-11-2009, 23:39
Ja op 9.59 . Een van mijn favoriete KO´s .

http://www.youtube.com/watch?v=Y63S5hWzXn8

TheHagueBoxer
08-11-2009, 23:46
Mensen wat lopen jullie weer te janken zeg.... Ik snap uberhaupt niet, waarom er zn oude filmpje word geplaats... Badr Hari was zoals je ziet erg jong en neem hem dan ook niet kwalijk voor zijn gedrag...

Ik moet zeggen dat Peter Graham ook zn vreemde snuiter is, ik zal hem ook wel klap willen verkopen.. Echt zn irritant gezicht en zijn houding pfffff..:):) ( Hij is 30, maar gedraagt zich als een kleuter, ik vind zelf dat hij het ook beter moet weten, ipv confrentatie uitlokken)

whaha fanboy

btw graham gaat wel gelijk voor de double leg, worstelachtergrond?

blackadder
09-11-2009, 02:02
Mensen wat lopen jullie weer te janken zeg.... Ik snap uberhaupt niet, waarom er zn oude filmpje word geplaats... Badr Hari was zoals je ziet erg jong en neem hem dan ook niet kwalijk voor zijn gedrag...
( Hij is 30, maar gedraagt zich als een kleuter, ik vind zelf dat hij het ook beter moet weten, ipv confrentatie uitlokken)

Het was 3 jaar geleden. Hij was 21 of 22 en niet 2. Het was toen al een kwal en dat is hij nog steeds.
En de enigste die zich als een kleuter gedroeg en een confrontatie wou uitlokken was Badr Hari.

Effective
09-11-2009, 08:53
En toch heeft het wel wat. Nu is ie een stuk verstandiger geworden en toch is het altijd de vraag wat voor rare bokkesprong hij nou weer gaat maken. Hoort er een beetje bij vind ik. Met een beetje balans in z'n kop wordt ie zo een paar keer K-1 kampioen.

Nightwalker
09-11-2009, 08:57
@blackadder,

Hmmmm... Ik vind jou wel een grote kwal, ik bedoel het is een vechtsport en soms kunnen gevoelens of emotie een rol spelen... Ik keur dat soort gedrag niet goed of dergelijks, maar ik kan me best wel voorstellen dat je gewoon even niet lief wilt zijn... Gasten zijn getraind om elkaar pijn te doen of wellicht elkaar te verminken...

Je moet het gewoon zakelijk bekijken.. En ja, ik ben toch wel het meest onder de indruk van Badr Hari... Dus vandaar, dat ik nooit klaag.. ( En verder vind ik juist dat hij afgelopen jaren zich erg volwassen gedraagt en ook erg proffesioneel)

Mensen maken fouten... Niemand is volmaakt !! Dus kijk lekker in de spiegen voordat je over andere oordeel.. Mister Perfect !!!!! :):) ehhhmmm !!

@Effective,

x2

Leventdepevent
09-11-2009, 09:19
sportiviteit spat er weer vanaf

Illest
09-11-2009, 09:34
@blackadder,

Hmmmm... Ik vind jou wel een grote kwal, ik bedoel het is een vechtsport en soms kunnen gevoelens of emotie een rol spelen... Ik keur dat soort gedrag niet goed of dergelijks, maar ik kan me best wel voorstellen dat je gewoon even niet lief wilt zijn... Gasten zijn getraind om elkaar pijn te doen of wellicht elkaar te verminken...

Je moet het gewoon zakelijk bekijken.. En ja, ik ben toch wel het meest onder de indruk van Badr Hari... Dus vandaar, dat ik nooit klaag.. ( En verder vind ik juist dat hij afgelopen jaren zich erg volwassen gedraagt en ook erg proffesioneel)

Mensen maken fouten... Niemand is volmaakt !! Dus kijk lekker in de spiegen voordat je over andere oordeel.. Mister Perfect !!!!! :):) ehhhmmm !!

@Effective,

x2

verminken?!?!??! weet je wel wat je zegt??

:fp:

Tony Galento
09-11-2009, 09:36
@blackadder,

Hmmmm... Ik vind jou wel een grote kwal, ik bedoel het is een vechtsport en soms kunnen gevoelens of emotie een rol spelen... Ik keur dat soort gedrag niet goed of dergelijks, maar ik kan me best wel voorstellen dat je gewoon even niet lief wilt zijn... Gasten zijn getraind om elkaar pijn te doen of wellicht elkaar te verminken...

Je moet het gewoon zakelijk bekijken.. En ja, ik ben toch wel het meest onder de indruk van Badr Hari... Dus vandaar, dat ik nooit klaag.. ( En verder vind ik juist dat hij afgelopen jaren zich erg volwassen gedraagt en ook erg proffesioneel)

Mensen maken fouten... Niemand is volmaakt !! Dus kijk lekker in de spiegen voordat je over andere oordeel.. Mister Perfect !!!!! :):) ehhhmmm !!

@Effective,

x2

Ik vind z´n takedown defense niet zo best.

T15Boxing
09-11-2009, 09:36
Ik zie hier niets mis mee. Is een goeie knul toch?

Wiseguy
09-11-2009, 09:46
Kijk hoe Badr nu is en hoe Graham nu is.

Wie lacht het laatst?

Angelco
09-11-2009, 10:30
och Badr was toen nog een kind en gedraagde zich gewoon als alle andere mocros :p

Djani
09-11-2009, 11:56
Kijk hoe Badr nu is en hoe Graham nu is.

Wie lacht het laatst?

Sowieso Graham omdat hij Badrs kaak op drie plaatsen had gebroken en Badr bijna een jaar niet kon vechten. De ultieme diss, daar kan niks tegenop:D
Maar Badr stelde later wel dat hij er zijn lering uit haalde en dat deze sport toch niet maar een onschuldig spelletje is

iconian
09-11-2009, 12:07
x2 hoeveel badr ook presteert hij zal altijd herinnert worden aan die KO die op elke K-1 highlight te vinden is, zo'n trap kun je 1000x proberen maar net deze ene keer lande hij en nog wel bij badr hari, die op een brancard half bewusteloos af werd gevoerd. Bad Karma zeg maar :p

Tony Galento
09-11-2009, 12:10
Kijk hoe Badr nu is en hoe Graham nu is.

Wie lacht het laatst?

Hij herhaalde eigenlijk dezelfde stompzinnigheid richting de mma-wereld en toen lag hij weer op z'n rug.

Er valt niet zoveel te lachen. Althans, niet voor Badr.

Wiseguy
09-11-2009, 12:20
Ja we moeten echt medelijde met hem hebben. Hij is tenslotte maar swerelds meest populaire K-1 vechter.

Djani
09-11-2009, 12:38
Ja we moeten echt medelijde met hem hebben. Hij is tenslotte maar swerelds meest populaire K-1 vechter.

Niet alles is zwart of wit;) Dat hij destijds afging doet niks af aan zijn prestaties, net zoals zijn prestaties zijn lompe acties niet ineens doen verdwijnen

SjorsWilms
09-11-2009, 13:12
Mensen wat lopen jullie weer te janken zeg.... Ik snap uberhaupt niet, waarom er zn oude filmpje word geplaats... Badr Hari was zoals je ziet erg jong en neem hem dan ook niet kwalijk voor zijn gedrag...

Ik moet zeggen dat Peter Graham ook zn vreemde snuiter is, ik zal hem ook wel klap willen verkopen.. Echt zn irritant gezicht en zijn houding pfffff..:):) ( Hij is 30, maar gedraagt zich als een kleuter, ik vind zelf dat hij het ook beter moet weten, ipv confrentatie uitlokken)

dam, get of badr's balls...

Pernik
09-11-2009, 13:20
Ja we moeten echt medelijde met hem hebben. Hij is tenslotte maar swerelds meest populaire K-1 vechter.

Maar de wereld is dan ook gek, links sterven iedere dag 24000 mensen van de honger en rechts krijgen bijv. voetballers 1.000.000 euro per maand.

Nightwalker
09-11-2009, 14:01
@SjorsWilms,

Ik ben erg realistisch en ik vind het gewoon raar dat bepaalde figuren hier telkens in herhaling valt... Dus Sjors, hou je onzinnige teksten maar voor je, tenzij je zelf g.y neigingen hebt.. Mag je er zelf aanknijpen..:):)

@Angelco,

Hmmm wat ben je weer zo kortzinnig.. ( Ga maar weer lekker generaliseren over bepaalde bevolkingsgroep).. Je kan zeggen wat je wilt.. Maar toch de meest populaire K-1 vechter..

Garcia
09-11-2009, 14:42
Andere tijden, andere Badr...

blackadder
09-11-2009, 14:50
@blackadder,

Hmmmm... Ik vind jou wel een grote kwal
Hmmmm... En ik vind jou een kontelikker.


ik bedoel het is een vechtsport en soms kunnen gevoelens of emotie een rol spelen...
Ik keur dat soort gedrag niet goed of dergelijks, maar ik kan me best wel voorstellen dat je gewoon even niet lief wilt zijn...
Vreemd genoeg schijnen de meeste anderen daar niet zo'n last van te hebben. Alleen Gadver Hari.




Dus vandaar, dat ik nooit klaag..
Jij klaagt constant omdat anderen niet zo een mancrush op hem hebben als jij.

( En verder vind ik juist dat hij afgelopen jaren zich erg volwassen gedraagt en ook erg proffesioneel)
Zoals vorig jaar tegen Remy. Maar goed. Remy had it coming. Waarom houdt hij zijn dekking ook zo goed dicht he?

mikeymcd
09-11-2009, 15:00
Hij is gewoon iemand met een heel groot eer- en trots gevoel. Als je hem disrespect toont, raak je hem meer dan als iemand datzelfde tegen ons zou zeggen. Dat kan aan je jeugd, millieu en karakter liggen. In Nederland kennen we dat amper en zijn we wat dat betreft veel toleranter en daarom vinden wij (ik dus ook) dit heel raar.

Nightwalker
09-11-2009, 15:50
@blackadder,

Ik vind jou een hater... En je gedraagt je ook als een kleuter..( kontelikker?? waar slaat het op..Netof Badr mijn rekeningen betaalt).. Nogmaals, want jij wilt het niet begrijpen, hater dat je bent, ik ben een grote fan van Badr omdat hij mooie wedstrijden laat zien.. Dus klaag ik nooit, mocht het zo zijn dat hij in de toekomst dat niet laat zien en zn slappen punten wedstrijd laat zien..

Dan is Badr in mij ogen weer verleden tijd...Hoewel ik denk dat het niet gauw zal gebeuren.. Maar goed, ik hoop dat het nu beetje tot je doordringt anders ben ik bang dat je niet echt slim bent.. ( Kortom, ik hou van alle vechters die een goede pot neer zet bijv. Badr, Fedor ook sindskort en noem maarop)

Wheelie
09-11-2009, 15:53
Badr Hari is een geweldige vechter en ik hoop dat hij dit soort dingen vanaf nu niet meer doet.

Collina
09-11-2009, 16:09
Badr is een geweldige vechter met nog meer kwaliteit.

Maar zijn persoonlijkheid en gedrag past totaal niet in mijn straatje. Deze actie is misschien verledentijd, 3jr geleden volgens mij, maar als je op dit niveau vecht is professionaliteit een pré!

Overigens was zijn actie tegen Remy ook zeer onprofessioneel en dat is nog geen jaar geleden. Slecht voor de sport, slecht voor het imago van de sport! Ik was erg blij dat Alistair hem op zijn plek heeft gezet.

Hij probeerde toen alle MMA vechters voor schut te zetten omdat hij het Pussy gevecht en knuffelen vond!

Heb gewoon respect voor je tegenstander op de manier waarop het hoort.

Maar nogmaals, ik vind Badr een geweldige vechter! Het is puur zijn persoonlijkheid en gedrag!

ps: Ik hoop uiteraard dat Alistair hem weer KO mept in de K1. Lijkt me geweldig en ik kijk er niet van op.

Gr. Collina

mario the count
09-11-2009, 16:22
Na de actie van Badr vorig jaar in de finale had ik echt een negatieve mening over Badr. Zijn actie is de smet op de K1 en kon echt niet( ongeacht of remy nou acteerde of niet).Het feit dat Remy altijd al mijn favoriet is geweest hielp er niet meer bij om positief tegen badr aan te kijken. Maar ik vind dat iedereen een 2e en soms misschien wel een 3e kans verdient. Badr is agressief aangelegd en als je dan een sport als deze uitoefent komt dat er soms ongelukkig uit.Toch denk ik dat Badr van zijn fouten heeft geleerd en vindt dat hij tegenwoordig veel netter en sportiever is in wedstrijden en intervieuws.Hij is nu gewoon volwassener aan het worden. Badr gaat de k1 zeker nog minimaal 1 keer pakken en zoals hij zich nu gedraagt gun ik het hem wel. Hij is het grootste k1 talent die we hebben. Het is nutteloos om oude koeien uit de sloot te halen en de k1 wordt steeds populairder en dat komt grotendeels door hem.


Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Nightwalker
09-11-2009, 16:25
@Collina,

Ik ben het grotendeels met je eens, maar ik weet niet of jouw hoop jou uitslag doet uitkomen.. We kunnen blijven speculeren, maar ik denk dat het beter is, als we gewoon wachten tot 5 december...

ps: Als Badr Hari verliest, blijf ik paar maanden weg...:):)


@Mario the Count

x2 Iedereen verdient een kans...

blackadder
09-11-2009, 16:30
@blackadder,

Ik vind jou een hater... En je gedraagt je ook als een kleuter..
Als jij lekker kleuterachtig persoonlijk gaat worden doe ik dat ook.


( kontelikker?? waar slaat het op..)
Op jou.

Nightwalker
09-11-2009, 16:33
@blackadder,

Nou zullen we het hierbij laten... No hard feelings.. 5 december is het zover.. En dan kan ieder persoon op zijn of haar manier zijn idol toejuichen.. En het word toch zo donker, dus speeltuin gaat zo dicht...:):)

Collina
09-11-2009, 16:34
@ Nightwalker.

Ik ben iig blij dat je het deels met me eens bent, maar om nou weg te blijven van mixfight als Badr verliest is volgens mij niet nodig toch?

Het is juist leuk om er over te praten en ben benieuwd naar jouw opvatting of mening van de wedstrijd.

Sem, Badr en Alistair zijn mijn favorieten.. persoonlijk zou ik het K met P vinden als Remy wint.

Collina

marokkaan
09-11-2009, 16:37
och Badr was toen nog een kind en gedraagde zich gewoon als alle andere mocros :p

Het is "gedroeg" en niet "gedraagde"!!

Ja ik ben een Mocro. En ja, ik heb jou zojuist verbeterd in de Nederlandse spelling.

Leer de Nederlandse taal... Daar vergroot je jouw (dit is een bezittelijk voornaamwoord, dus geen "je" maar "jouw") kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk mee.

:thup:

Collina
09-11-2009, 16:39
@ Nightwalker and Blackadder...

Chill boys! (volgens mij zijn jullie beide aardige gasten met een eigen idol) maar niet te persoonlijk worden op dit forum. Is niet nodig....

5 dec 2009, laten we er leuk naar toe leven en juist wél speculeren. Daar is deze forum voor gemaakt.

Collina

dirk5
09-11-2009, 16:41
Angelco is een belg, dus waarschijnlijk is het gewoon geschreven conform de Belgische spelling...

Nightwalker
09-11-2009, 16:41
@Collina.

Jaa dan kunnen jullie beetje uitrusten.. Ik heb vernomen dat ik best irritant overkomt.. En heb het indruk dat mensen hier, zich uitermate irriteren aanmij, vanwege het feit dat ik een vechter steunt.. Die na mij gevoel, de meest spectaculaire wedstrijden laat zien...

Dus ben ik verplan om even tussenuit te gaan.. Even tot rustkomen :):)

@marokkaan.

x2

Lionheart
09-11-2009, 16:44
Badr Hari is een geweldige vechter en ik hoop dat hij dit soort dingen vanaf nu niet meer doet.

x2

oliebol
09-11-2009, 17:23
Na de actie van Badr vorig jaar in de finale had ik echt een negatieve mening over Badr. Zijn actie is de smet op de K1 en kon echt niet( ongeacht of remy nou acteerde of niet).Het feit dat Remy altijd al mijn favoriet is geweest hielp er niet meer bij om positief tegen badr aan te kijken. Maar ik vind dat iedereen een 2e en soms misschien wel een 3e kans verdient. Badr is agressief aangelegd en als je dan een sport als deze uitoefent komt dat er soms ongelukkig uit.Toch denk ik dat Badr van zijn fouten heeft geleerd en vindt dat hij tegenwoordig veel netter en sportiever is in wedstrijden en intervieuws.Hij is nu gewoon volwassener aan het worden. Badr gaat de k1 zeker nog minimaal 1 keer pakken en zoals hij zich nu gedraagt gun ik het hem wel. Hij is het grootste k1 talent die we hebben. Het is nutteloos om oude koeien uit de sloot te halen en de k1 wordt steeds populairder en dat komt grotendeels door hem.


Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.

alleen jammer dat Badr nu al 3 keer zo'n kans verpest heeft :p
1. Tegen Graham toen.
2. Finale tegen Remy
3. Alle MMA vechters pussy's noemen

Ik vind hem een top vechter, maar vind het minder hoe hij zich buiten de ring presenteerd. Toch zie ik hem graag vechten, of hij nou wint of verliest het is wel altijd een spannende partij.

mikeymcd
09-11-2009, 17:24
alleen jammer dat Badr nu al 3 keer zo'n kans verpest heeft :p
1. Tegen Graham toen.
2. Finale tegen Remy
3. Alle MMA vechters pussy's noemen

Ik vind hem een top vechter, maar vind het minder hoe hij zich buiten de ring presenteerd. Toch zie ik hem graag vechten, of hij nou wint of verliest het is wel altijd een spannende partij.

na de eerste partij tegen Karaev was hij ook niet echt de sportiefste volgens mij.

goro
09-11-2009, 17:41
na de eerste partij tegen Karaev was hij ook niet echt de sportiefste volgens mij.
http://www.youtube.com/watch?v=VGAHtdFFN54

idd! Kijk hoe boos badr is!

Floris
09-11-2009, 17:51
Het is "gedroeg" en niet "gedraagde"!!

Ja ik ben een Mocro. En ja, ik heb jou zojuist verbeterd in de Nederlandse spelling.

Leer de Nederlandse taal... Daar vergroot je jouw (dit is een bezittelijk voornaamwoord, dus geen "je" maar "jouw") kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk mee.

:thup:


''Je'' kan ook fungeren als bezittelijk voornaamwoord. Dat noemen we dan de gereduceerde, onbeklemtoonde vorm.

Zucht... Marokkanen. :rolleyes:



:p

marcelt
09-11-2009, 18:02
@blackadder,

Hmmmm... Ik vind jou wel een grote kwal, ik bedoel het is een vechtsport en soms kunnen gevoelens of emotie een rol spelen... Ik keur dat soort gedrag niet goed of dergelijks, maar ik kan me best wel voorstellen dat je gewoon even niet lief wilt zijn... Gasten zijn getraind om elkaar pijn te doen of wellicht elkaar te verminken...

Je moet het gewoon zakelijk bekijken.. En ja, ik ben toch wel het meest onder de indruk van Badr Hari... Dus vandaar, dat ik nooit klaag.. ( En verder vind ik juist dat hij afgelopen jaren zich erg volwassen gedraagt en ook erg proffesioneel)


Heb je de K1 finale 2008 niet gezien ?

Wiseguy
09-11-2009, 18:04
De fairplayprijs zal hij nooit winnen, maar who gives a shit als hij de K-1 maar wint.

marcelt
09-11-2009, 18:05
Hij is gewoon iemand met een heel groot eer- en trots gevoel. Als je hem disrespect toont, raak je hem meer dan als iemand datzelfde tegen ons zou zeggen. Dat kan aan je jeugd, millieu en karakter liggen. In Nederland kennen we dat amper en zijn we wat dat betreft veel toleranter en daarom vinden wij (ik dus ook) dit heel raar.


Remy toonde disrespect door zijn dekking dicht te houden? Hij moet eerst zelf eens leren respect te tonen. Ja hij toonde ooit respect naar Peter AErts, maar dat maakt hem geen respectvol persoon.

Nightwalker
09-11-2009, 18:19
@Marcelt

Hier een zakdoekje.. Nu wel ophouden met janken hoor... Word een beetje moe van..:)

iconian
09-11-2009, 18:26
nightwalker = bad boy van mixfihgt

bananenplukster
09-11-2009, 19:27
http://www.youtube.com/watch?v=VGAHtdFFN54

idd! Kijk hoe boos badr is!

Hij voelde zich bestolen toen.

En meestal speelt hij het speeltje gewoon mee hij is immers de badboy.

univers1l
09-11-2009, 21:40
Ja op 9.59 . Een van mijn favoriete KO´s .

http://www.youtube.com/watch?v=Y63S5hWzXn8


volgens mij was badr de betere en zo'n gelukstreffer hoort erbij, wel mooi trouwens maar neemt niet weg dat badr vele male beter was en is.

badr is buiten de ring trouwens een zeer aardige gozer, alleen als hij aan het werk is heeft ie een badboy image, dat zorgt voor spectakel, niks mis mee en hij heeft k1 weer nieuwe leven ingeblazen.

wat wel jammer is, is dat vaak badr negatief wordt neergezet door oude koeien uit de sloot te halen, maar zonder badr zou k1 een stuk minder leuk zijn.

;););) so stop hating!!

Irishrover
10-11-2009, 00:13
volgens mij was badr de betere en zo'n gelukstreffer hoort erbij, wel mooi trouwens maar neemt niet weg dat badr vele male beter was en is.

badr is buiten de ring trouwens een zeer aardige gozer, alleen als hij aan het werk is heeft ie een badboy image, dat zorgt voor spectakel, niks mis mee en hij heeft k1 weer nieuwe leven ingeblazen.

wat wel jammer is, is dat vaak badr negatief wordt neergezet door oude koeien uit de sloot te halen, maar zonder badr zou k1 een stuk minder leuk zijn.

;););) so stop hating!!

Badr was in die tijd misschien 21 of 22.

Mates, waar hebben het nou over? Het is in principe nog steeds een 'kid'

Maar wel een big time power 'kid'. Een vreselijk groot talent die een k.o ratio van 90% of meer heeft! Verder erg technisch en de meest sensationele vechter in de K1.


Wie doet hem na dan?

Anyway... Deze jongen was te druk bezig met de media en show. Kon er niet echt mee omgaan.
Maar is al een tijdje volwassener geworden, hij is eenmaal een emotioneel persoon zoals hij zelf aangeeft ( neemt niet weg dat hij zich TOEN moest gedragen)

Met de final 8 in 2008 liet hij REAL respect zien aan Aerts.
The same toen hij Zimmerman eruit sloeg, maakte een praatje met hem en gaf aan dat Zimmerman het goed had gedaan.

Hier in Ireland zijn ze helemaal gek op hem, en de pubs zitten helemaal vol om hem te supporten!

Badr is verder ook een toffe jongen, laatst lag er een jongetje(ernstig ziek) in het ziekenhuis, en zijn zus schreef een brief naar Badr of hij a.u.b wilde komen.

Dat deed hij... Kwam met veel kado's aan en was de hele middag met de jongen.

Hiermee wil ik aangeven dat het een symphatieke jongen is, maar soms wat emotioneel kan zijn.

Anyway.. Badr heeft nog vele jaren als het goed is..

dontmindme
10-11-2009, 00:58
Knul, en ja. ik heb t tegen JOU, Badr verdient geld, iets waar jij je reet mee afveegt, maar je hebt t niet, dus loop je mee loopt is een een poepgat. en alleen een paar mensen weten waar mee loopt.
een gat waar stront uit komt, maar je mag vast wel wat van m lenen.
bent u ook tevreden.

Irishrover
10-11-2009, 01:20
Knul, en ja. ik heb t tegen JOU, Badr verdient geld, iets waar jij je reet mee afveegt, maar je hebt t niet, dus loop je mee loopt is een een poepgat. en alleen een paar mensen weten waar mee loopt.
een gat waar stront uit komt, maar je mag vast wel wat van m lenen.
bent u ook tevreden.

Nog een internetheldje dus..

dontmindme
10-11-2009, 01:28
"Hou 't netjes svp

Gr. Garcia"

Darkness
10-11-2009, 02:59
Badr mag van mij gewoon zo blijven doen!
Is niet voor niets de badboy.
83 wedstrijden waar van 75 op k.o JA op k.o! en 8 verloren.
Met een ratio van 92%
Hate him or love him,hij is nummer 1 en blijft nummer1!
Go badr!!

A-team
10-11-2009, 09:42
Badr mag van mij gewoon zo blijven doen!
Is niet voor niets de badboy.
83 wedstrijden waar van 75 op k.o JA op k.o! en 8 verloren.
Met een ratio van 92%
Hate him or love him,hij is nummer 1 en blijft nummer1!
Go badr!!

Hij is geen nummer 1! Dat is Remy en als Badr dit jaar eerste wordt dan is hij nummer 1! Laat hem eerst maar eens een keer winnen!

marokkaan
10-11-2009, 10:17
Badr mag van mij gewoon zo blijven doen!
Is niet voor niets de badboy.
83 wedstrijden waar van 75 op k.o JA op k.o! en 8 verloren.
Met een ratio van 92%
Hate him or love him,hij is nummer 1 en blijft nummer1!
Go badr!!

De KO ratio is 98 procent.
92% slaat hij KO
6% gaat hij KO

De rest wint of verliest hij op punten

Ondanks dat hij (nog) geen K1 kampioen is, hij is een people kampioen.

Hij heeft in zijn 1tje de ondergang van de K1 voorkomen.

Denk eens logisch na mensen. Hij is de eerste met een sponsor anders dan een growshop of een coffeeshop.

Door hem zijn er sponsors bij de K1 aangehouden, ondanks de economische slechte tijd waarin we nu in verkeren.

En wat een moraalridders hier zeg!! Natrappen van Remyankerd en het af en toe gehyped naar gevechten toe leven... Dit is wat mensen willen zien.

Wil je geen natrappen zien oid, ga dan dammen of vogelspotten.

marokkaan
10-11-2009, 10:19
Hij is geen nummer 1! Dat is Remy en als Badr dit jaar eerste wordt dan is hij nummer 1! Laat hem eerst maar eens een keer winnen!

Oh mijn fout. Ik dacht dat hij een wereldtitelgevecht tegen Sem Schilt heeft gewonnen (die weer een paar keer van Remy heeft gewonnen) wat hem dus in menig ogen de #1 maakt...

Excuses, mijn fout. Ik weet niet hoe ik hieraan kom. Ik zal voortaan eerst onderzoek doen voordat ik hier iets post... :thup:

simtekf1
10-11-2009, 10:21
Tja, die kut acties aan het begin had hij schijnbaar nodig, dat zal niet meer gebeuren denk ik.
Vorig jaar is hij gigantisch de fout in gegaan en ook dat zal hem wakker geschud hebben.

Hij heeft nu de "stoere" reputatie dus die onzin heeft hij niet meer nodig.
Persoonlijk denk ik dat het allemaal een spelletje is, een triest spelletje maar het verkoopt. (vooral in Japan)

Anyway, volgens mij is het best een relaxte gast.
En kijk eens hoe hij met Karaev deed tijdens de loting van de final 8, ze deden net zo grappig tegen elkaar.
En kijk eens hoe hij deed tegen Graham na hun 2de partij, heel sportief als je het mij vraagt.
Tevens gaf hij Remy een hand en feliciteerde hem na zijn partij tegen Alistair. (maar dat zou ook komen door z'n eigen verliespartij) ;)

Kort samengevat, hij heeft een kut imago opgezet, ik denk zelf omdat de K-1 zo'n iemand nodig had maar na vorig jaar zullen we dit echt niet meer terug zien.

Garcia
10-11-2009, 11:05
Laten we de discussie wel netjes houden mensen. Iedereen heeft een eigen mening en voorkeur en respecteer deze svp zonder gelijk persoonlijk te worden of te schelden.

Darkness
10-11-2009, 12:28
Je kan gewoon niet om Badr heen!

Of er langs:cool2:..

univers1l
10-11-2009, 12:43
Badr was in die tijd misschien 21 of 22.

Mates, waar hebben het nou over? Het is in principe nog steeds een 'kid'

Maar wel een big time power 'kid'. Een vreselijk groot talent die een k.o ratio van 90% of meer heeft! Verder erg technisch en de meest sensationele vechter in de K1.


Wie doet hem na dan?

Anyway... Deze jongen was te druk bezig met de media en show. Kon er niet echt mee omgaan.
Maar is al een tijdje volwassener geworden, hij is eenmaal een emotioneel persoon zoals hij zelf aangeeft ( neemt niet weg dat hij zich TOEN moest gedragen)

Met de final 8 in 2008 liet hij REAL respect zien aan Aerts.
The same toen hij Zimmerman eruit sloeg, maakte een praatje met hem en gaf aan dat Zimmerman het goed had gedaan.

Hier in Ireland zijn ze helemaal gek op hem, en de pubs zitten helemaal vol om hem te supporten!

Badr is verder ook een toffe jongen, laatst lag er een jongetje(ernstig ziek) in het ziekenhuis, en zijn zus schreef een brief naar Badr of hij a.u.b wilde komen.

Dat deed hij... Kwam met veel kado's aan en was de hele middag met de jongen.

Hiermee wil ik aangeven dat het een symphatieke jongen is, maar soms wat emotioneel kan zijn.

Anyway.. Badr heeft nog vele jaren als het goed is..


helemaal mee eens.:thup:

Pernik
10-11-2009, 13:21
Ondanks dat hij (nog) geen K1 kampioen is, hij is een people kampioen.


Wil je geen natrappen zien oid, ga dan dammen of vogelspotten.

O.a. Fedor, Vanderlei, Aerts of Hoost zijn people kampioenen, Badr toch niet joh, kom op zeg.


Ik ben een vechtSPORT liefhebber en daar zit ik niet op natrappen te wachten, rare vogel ben jij zeg.

Pitbull.
10-11-2009, 13:25
wat erg toch allemaal he mensjes die Badr.. gossie meine

marokkaan
10-11-2009, 13:31
O.a. Fedor, Vanderlei, Aerts of Hoost zijn people kampioenen, Badr toch niet joh, kom op zeg.


Ik ben een vechtSPORT liefhebber en daar zit ik niet op natrappen te wachten, rare vogel ben jij zeg.

Ik zit ook niet op natrappen te wachten, maar ik ben me ervan bewust dat je dit soort dingen te zien kunt krijgen.

Laten we niet de moraalridder uithangen.
Je stapt de ring in met Bad(r) intensions. Je wilt je tegenstander KO stoten. Dit is geen normale sport. Dat weet ieder van ons, het verschil is dat ik het toegeef. Dit soort dingen kunnen gebeuren.

leks
10-11-2009, 13:36
Hij heeft vorig jaar toch de finale verkloot van zo'n beetje het beste K1 event ooit, dat is toch gewoon kut, ook als Badr fan?

Irishrover
10-11-2009, 14:27
Hij heeft vorig jaar toch de finale verkloot van zo'n beetje het beste K1 event ooit, dat is toch gewoon kut, ook als Badr fan?

Ja natuurlijk is dat klote, maar op 1 van de manier heeft hij nog meer fans aangetrokken. Ik praat dat incident niet goed. Maar het zorgde wel voor sensatie & ophef.

Zo een incident kan weleens voorkomen bij zo een vechter als Badr. Je hebt meerdere. Tyson en zelfs Leko deed een keer zo iets. ( Bij Remy ook )

Anyway..

Wat denkt de Badr-hater. Dat de people hem ineens afschrijven? Integendeel.

Maar goed, men praat niet over de andere dingen die hij voor de sport heeft gedaan, en wat hij tegenwoordig voor de sport betekent.

Op dit moment is Badr helemaal 'Zen'.. Rustig en ontspannen..

Hij wordt ook met de dag ouder, vergeet niet dat hij pas 24 is.

A-team
10-11-2009, 14:29
Oh mijn fout. Ik dacht dat hij een wereldtitelgevecht tegen Sem Schilt heeft gewonnen (die weer een paar keer van Remy heeft gewonnen) wat hem dus in menig ogen de #1 maakt...

Excuses, mijn fout. Ik weet niet hoe ik hieraan kom. Ik zal voortaan eerst onderzoek doen voordat ik hier iets post... :thup:

Niet meer denken dan!:D Je bent pas kampioen als je de K-1 wint! Zoals jij praat is Overeem de echte kampioen ,want die heeft weer van Badr gewonnen enz enz enz!

A-team
10-11-2009, 14:33
Ik zit ook niet op natrappen te wachten, maar ik ben me ervan bewust dat je dit soort dingen te zien kunt krijgen.

Laten we niet de moraalridder uithangen.
Je stapt de ring in met Bad(r) intensions. Je wilt je tegenstander KO stoten. Dit is geen normale sport. Dat weet ieder van ons, het verschil is dat ik het toegeef. Dit soort dingen kunnen gebeuren.

Jij snap de hele sport gewoon niet! Dit is wel een normale sport met regels.
Heb je zelf wel eens in de ring gestaan?

marokkaan
10-11-2009, 15:03
Niet meer denken dan!:D Je bent pas kampioen als je de K-1 wint! Zoals jij praat is Overeem de echte kampioen ,want die heeft weer van Badr gewonnen enz enz enz!

Wie bepaald dat je pas de kampioen in mijn ogen bent als je de K1 wint?
Dat maakt je K1 Kampioen. En we weten zelf dat vooral in de lagere gewichtsklassen, in de Max bijvoorbeeld de echte kampioenen niet eens de kans krijgen, bijvoorbeeld een Yodsenklai of een fairtex of een dieselnoi.

Ik heb Overeem inderdaad hoger zitten dan Remy.
Of hij ook beter is als Badr gaat binnenkort blijken.

Als hij van Badr wint, dan is Overeem in mijn ogen de onbetwiste kampioen. Verliest hij van Badr en wint Badr vervolgens van Sem, dan is Badr in mijn ogen de onbetwiste kampioen. Remy tel ik niet eens mee want hij zal onmogelijk langs Sem komen (waardoor hij dus onmogelijk kampioen in mijn ogen kan zijn)

Remy is een papieren kampioen. Een kampioen voor jou dus.

marokkaan
10-11-2009, 15:06
Jij snap de hele sport gewoon niet! Dit is wel een normale sport met regels.
Heb je zelf wel eens in de ring gestaan?

Ik ben in het dagelijkse leven zoveel mogelijk een hele lieve man. Ik ga niet schijnheilig doen hoor, maar in de ring kan ik maar aan 1 ding denken en ben ik maar met 1 ding bezig, en dat is je tegenstander pijn doen.

Als je het kickboxen een beetje volgt dan zou je mijn naam kennen, alhoewel dat er nu niet toe doet.

Dit is geen normale sport. Dat weet ik. En als jij in de ring hebt gestaan dan weet jij dit ook.

blackadder
10-11-2009, 15:11
Dit soort dingen kunnen gebeuren.
Wel vreemd dat het tot nu alleen bij een zeker iemand is gebeurt.
De anderen hebben zeker 15 jaar lang niet genoeg Bad(r) intentions gehad.

Irishrover
10-11-2009, 15:18
Wel vreemd dat het tot nu alleen bij een zeker iemand is gebeurt.
De anderen hebben zeker 15 jaar lang niet genoeg Bad(r) intentions gehad.

Onzin..

Le banner, Leko ( Ook tegen Bonjasky )

Maybe not in the finale, maar ze zijn wel veel eerder als Badr geweest.

blackadder
10-11-2009, 15:22
Maybe not in the finale, maar ze zijn wel veel eerder als Badr geweest.
En ik heb ze nog nooit zien natrappen op de grond. Of knokken op persconferenties.
En Hari is nog maar net bezig en heeft nou al de twijfelachtige eer om de eerste vechter te zijn die in een finale werd DQ.

Illest
10-11-2009, 15:24
Hey Marokkaan, welke bekende vechter ben je dan?

ik wil hier bijna een poll over aanmaken...ik zeg ehmmm:

Youseff Aknihk (hoe schrijf je dat?)

:D

snip83
10-11-2009, 15:25
misschien is t Badr zelf wel LOL

marokkaan
10-11-2009, 15:27
Wel vreemd dat het tot nu alleen bij een zeker iemand is gebeurt.
De anderen hebben zeker 15 jaar lang niet genoeg Bad(r) intentions gehad.

Over de anderen hebben we het gewoon niet. Bob Sapp die Remy naslaat (en waarna Remy ook blijft liggen en acteren), Leko die ook Remy naslaat (waarna ook Remy weer blijft acteren) Hong Man Choi die Remy naslaat (waarna Remy de scheids om opheldering vraagt), Murat Derecksi dit een tot een KD bepalende knie nadat de scheids ze uit elkaar heeft gehaald (in de Arena tegen iemand van Mikes gym, ben z'n naam even kwijt), Imro Murder Main die een trapbeweging maakt nadat iemand op de grond ligt, Cris Ngimbi die hetzelfde doet, Badr Hari die door Karaev na wordt getrapt en uit wordt geteld, Saki die Mogomedov een trap na geeft aan het eind van de bel, ik kan nog wel ff doorgaan maar je snapt wat ik bedoel.

We leggen hetgeen Badr doet of zegt onder een vergrootglas. En dat krijg ja als je de allerbeste K1 fighter ooit bent. Sommigen willen je zien winnen, anderen willen je zien verliezen, maar IEDEREEN wil jou zien vechten.

Dat maakt hem ook de bestbetaalde K1 vechter ooit. Dat maakt hem tot wat hij nu is. Menig vechter is jaloers op hem. Ik merk ook dat opeens meerdere vechters doorhebben dat imago alles is wil je in het cirkeltje van de K1 mee kunnen draaien.
Valt me op dat Zimmerman nu ook vaak de Bad Boy uithangt, met middelvingers op persconferentie foto's en tijdens de loting ongecontroleerd niet luisterend naar de spreker over wat te doen gewoon zijn eigen weg kiest, nadat hij de lotingballetje weg heeft gegooid. Dit verkoopt, en dat hebben ze door.

OK, ik geef toe dat Badr af en toe wel doorslaat maar dat is wie hij is. Soms stel ik mezelf inderdaad de vraag van hoeverre hiervan is nou gespeeld... Zelfs in de Arena toen hij tegen Sem moest aantreden, elke vechter kom op bij een vooraf georganiseerde rode loper, lift oid. Badr baant zich een weg door het publiek. Dat is wie hij is.

Irishrover
10-11-2009, 15:30
En ik heb ze nog nooit zien natrappen op de grond. Of knokken op persconferenties.
En Hari is nog maar net bezig en heeft nou al de twijfelachtige eer om de eerste vechter te zijn die in een finale werd DQ.

Maybe geen na trappen, maar een harde stoot in de Nuts terwijl iemand ligt! Kun je blind van worden haha.

Is net zo erg mate.

En Leko/Le banner hadden eer om de eerste te moge zijn in de sport!

Illest
10-11-2009, 15:40
Over de anderen hebben we het gewoon niet. Bob Sapp die Remy naslaat (en waarna Remy ook blijft liggen en acteren), Leko die ook Remy naslaat (waarna ook Remy weer blijft acteren) Hong Man Choi die Remy naslaat (waarna Remy de scheids om opheldering vraagt), Murat Derecksi dit een tot een KD bepalende knie nadat de scheids ze uit elkaar heeft gehaald (in de Arena tegen iemand van Mikes gym, ben z'n naam even kwijt), Imro Murder Main die een trapbeweging maakt nadat iemand op de grond ligt, Cris Ngimbi die hetzelfde doet, Badr Hari die door Karaev na wordt getrapt en uit wordt geteld, Saki die Mogomedov een trap na geeft aan het eind van de bel, ik kan nog wel ff doorgaan maar je snapt wat ik bedoel.

We leggen hetgeen Badr doet of zegt onder een vergrootglas. En dat krijg ja als je de allerbeste K1 fighter ooit bent. Sommigen willen je zien winnen, anderen willen je zien verliezen, maar IEDEREEN wil jou zien vechten.

Dat maakt hem ook de bestbetaalde K1 vechter ooit. Dat maakt hem tot wat hij nu is. Menig vechter is jaloers op hem. Ik merk ook dat opeens meerdere vechters doorhebben dat imago alles is wil je in het cirkeltje van de K1 mee kunnen draaien.
Valt me op dat Zimmerman nu ook vaak de Bad Boy uithangt, met middelvingers op persconferentie foto's en tijdens de loting ongecontroleerd niet luisterend naar de spreker over wat te doen gewoon zijn eigen weg kiest, nadat hij de lotingballetje weg heeft gegooid. Dit verkoopt, en dat hebben ze door.

OK, ik geef toe dat Badr af en toe wel doorslaat maar dat is wie hij is. Soms stel ik mezelf inderdaad de vraag van hoeverre hiervan is nou gespeeld... Zelfs in de Arena toen hij tegen Sem moest aantreden, elke vechter kom op bij een vooraf georganiseerde rode loper, lift oid. Badr baant zich een weg door het publiek. Dat is wie hij is.



http://img139.imageshack.us/img139/4397/motivator8290451kl6gb6.jpg

A-team
10-11-2009, 16:43
Ik ben in het dagelijkse leven zoveel mogelijk een hele lieve man. Ik ga niet schijnheilig doen hoor, maar in de ring kan ik maar aan 1 ding denken en ben ik maar met 1 ding bezig, en dat is je tegenstander pijn doen.

Als je het kickboxen een beetje volgt dan zou je mijn naam kennen, alhoewel dat er nu niet toe doet.

Dit is geen normale sport. Dat weet ik. En als jij in de ring hebt gestaan dan weet jij dit ook.

Waarom, heet je dan marokkaan in de ring.:rolleyes: Hoe moet ik jou nu kennen! Toen ik in de ring stond waren er wel regels!

marokkaan
10-11-2009, 16:46
Waarom, heet je dan marokkaan in de ring.:rolleyes: Hoe moet ik jou nu kennen! Toen ik in de ring stond waren er wel regels!

Doe maar vooral populair.

:twak:

Tony Galento
10-11-2009, 16:48
Wie bepaald dat je pas de kampioen in mijn ogen bent als je de K1 wint?
Dat maakt je K1 Kampioen. En we weten zelf dat vooral in de lagere gewichtsklassen, in de Max bijvoorbeeld de echte kampioenen niet eens de kans krijgen, bijvoorbeeld een Yodsenklai of een fairtex of een dieselnoi.

Ik heb Overeem inderdaad hoger zitten dan Remy.
Of hij ook beter is als Badr gaat binnenkort blijken.

Als hij van Badr wint, dan is Overeem in mijn ogen de onbetwiste kampioen. Verliest hij van Badr en wint Badr vervolgens van Sem, dan is Badr in mijn ogen de onbetwiste kampioen. Remy tel ik niet eens mee want hij zal onmogelijk langs Sem komen (waardoor hij dus onmogelijk kampioen in mijn ogen kan zijn)

Remy is een papieren kampioen. Een kampioen voor jou dus.


Jij stelt dat Bonjasky een papieren kampioen is omdat hij niet van Sem kan winnen. Wat maakt dat Badr, die zie ik namelijk niet van Bonjasky winnen.

Misschien is rubberen bijna-kampioen een mooie benaming. Hij gaat namelijk nogal vaak op z'n kont.

Nightwalker
10-11-2009, 17:08
Hmmm dammm..

Het lijkt erop, dat we in een kleuterklas bevinden.. Mensen doe is lekker fris.. En heb respect voor iedermans mening.. Of ben je gelijk een NUTHUGGER, als je een Badr Hari fan bent ??..

@Marokkaan,

Ik sluit me volledig aan.. Remy is gewoon een jankerd netals vele hier... We hebben echte mannen in de Ring nodig.. Geen watjes.. Komop zeg... Het is een vechtsport hoor!!!

A-team
10-11-2009, 17:22
Doe maar vooral populair.

:twak:

:crying:Kom op joh, het is maar een discussie!

oliebol
10-11-2009, 18:41
Wie bepaald dat je pas de kampioen in mijn ogen bent als je de K1 wint?
Dat maakt je K1 Kampioen. En we weten zelf dat vooral in de lagere gewichtsklassen, in de Max bijvoorbeeld de echte kampioenen niet eens de kans krijgen, bijvoorbeeld een Yodsenklai of een fairtex of een dieselnoi.

Ik heb Overeem inderdaad hoger zitten dan Remy.
Of hij ook beter is als Badr gaat binnenkort blijken.

Als hij van Badr wint, dan is Overeem in mijn ogen de onbetwiste kampioen. Verliest hij van Badr en wint Badr vervolgens van Sem, dan is Badr in mijn ogen de onbetwiste kampioen. Remy tel ik niet eens mee want hij zal onmogelijk langs Sem komen (waardoor hij dus onmogelijk kampioen in mijn ogen kan zijn)

Remy is een papieren kampioen. Een kampioen voor jou dus.

Je hebt er inderdaad veel verstand van, Yod en Fairtex krijgen allebei gewoon geen kans in de K1 max. Misschien omdat hij Yodsaenklai Fairtex heet? Dat is gewoon een persoon. En het is ook niet waar dat hij de beste vechter zou zijn als hij in de K1 max zou zitten, want hij vocht tijdens slamm tegen Souwer en die partij verloor hij. Als hij de beste K1 max vechter geweest was had hij die partij gewonnen en had de K1 max niet meer om hem heen gekund.

marcelt
10-11-2009, 21:57
Hmmm dammm..

Het lijkt erop, dat we in een kleuterklas bevinden.. Mensen doe is lekker fris.. En heb respect voor iedermans mening.. Of ben je gelijk een NUTHUGGER, als je een Badr Hari fan bent ??..

@Marokkaan,

Ik sluit me volledig aan.. Remy is gewoon een jankerd netals vele hier... We hebben echte mannen in de Ring nodig.. Geen watjes.. Komop zeg... Het is een vechtsport hoor!!!

Een jankerd net als Badr in zijn partij tegen Karaev toen hij als een hondje in de hoek bleef zitten en daarna begon te schelden, alles te vernielen en zich (weer) totaal te misdragen. Of vind je hem daarom juist een echte man???
Ik vind hem een echte aso !

marcelt
10-11-2009, 22:07
@Marcelt

Hier een zakdoekje.. Nu wel ophouden met janken hoor... Word een beetje moe van..:)

Volgens mij begin jij altijd te janken als iemand iets over je vriendje Badr zegt.

Wiseguy
10-11-2009, 22:08
Je hebt er inderdaad veel verstand van, Yod en Fairtex krijgen allebei gewoon geen kans in de K1 max. Misschien omdat hij Yodsaenklai Fairtex heet? Dat is gewoon een persoon. En het is ook niet waar dat hij de beste vechter zou zijn als hij in de K1 max zou zitten, want hij vocht tijdens slamm tegen Souwer en die partij verloor hij. Als hij de beste K1 max vechter geweest was had hij die partij gewonnen en had de K1 max niet meer om hem heen gekund.

Dit vind ik nogal naief. Faldir Chahbari is al jarenlang wereldtop bij -70 en yod doet ook zeker niet onder van krause e.d. De FEG moet het gewoon in je zien zitten.

oliebol
10-11-2009, 22:49
Dit vind ik nogal naief. Faldir Chahbari is al jarenlang wereldtop bij -70 en yod doet ook zeker niet onder van krause e.d. De FEG moet het gewoon in je zien zitten.

Tuurlijk, dat van Faldir snap ik ook echt niet, maar als je iemand als Souwer verslaat op zijn eigen regels denk ik toch dat ze niet meer echt om je heen kunnen bij de K1 toch?

Sendur
10-11-2009, 23:24
@Nightwalker.

Jij trekt je zeker af op Badr!

Irishrover
10-11-2009, 23:31
@Nightwalker.

Jij trekt je zeker af op Badr!

Wat een niveau. Nightwalker komt met meningen & en feiten die hij onderbouwt.

Waar kom jij mee? Met dit soort low class opmerkingen.

Discusseer mee & en als je het niet aankunt ..smeer em zou ik zeggen.

Irishrover
10-11-2009, 23:49
.

Darkness
10-11-2009, 23:54
Volgens mij zitten ze er vooral mee dat Badr een marokkaan is.
En vooral omdat Badr de grootste talent is dat er rond loopt.
De k-1 zou weinig voorstellen zonder hem!
Je kijkt liever naar een wedstijd van badr dan van sem,die ook koude aardappelen kreeg voorgeschoteld van de golden boy.

Irishrover
11-11-2009, 00:40
Volgens mij zitten ze er vooral mee dat Badr een marokkaan is.
En vooral omdat Badr de grootste talent is dat er rond loopt.
De k-1 zou weinig voorstellen zonder hem!
Je kijkt liever naar een wedstijd van badr dan van sem,die ook koude aardappelen kreeg voorgeschoteld van de golden boy.

Dat zou zielig zijn, marokkaan of niet. Gewoon een goede vechter.

mokumnised
11-11-2009, 00:45
Remy is gewoon een jankerdIk heb Badr ook in de hoek zien liggen (Karaev 1), toen had hij ook verder gekund...vergeten?


Remy is een papieren kampioenBonjanski een ''paperchamp'' ? Omdat hij de laatste jaren een verdedigende vechter is? Daarvoor won hij gewoon heel veel op k.o. en heeft hij gewoon 3 keer de gp finale gewonnen en heeft hij een startboekje waarmee je thuis kunt komen.
Veel van de mensen die Bonjaski afbranden, staan wel op de banken voor Faldir, de hele tent word afgebroken en het is belachelijk dat hij geen kans krijgt in de k1max zeggen ze dan.
Sorry, maar dan vind ik Bonjanski echt een stuk spectaculairder.
Ik vind het een beetje hypocriet om de ene vechter met een verdedigende stijl weg te zetten als een jankerd en de andere met dezelfde pickaboo stijl wel te behandelen als een champ.


Yodsenklai of een fairtex ....is 1 en dezelde persoon ;)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een liefhebber van de vechtstijl van Badr, hij is voor mij de grote favoriet voor de gp finale (nu en de komende jaren) en hij is degene die ik het liefst zie vechten.
Wat ik niet Begrijp is dat suffe gedoe dat als je een Badr fan bent, je dan meteen Remy moet kraken.En andersom geld hetzelfde.

Dat gekraak over en weer en die ouwe koeien...waarom?

Nightwalker
11-11-2009, 02:05
@Marcelt,

Ik jank nooit.. Ik zet je alleen op je plaats, omdat jij altijd met je maatjes Badr Hari op een negatieve daglicht wilt zetten.. Dus spring ik ertussen en kom ik met mijn standpunten naar voren...Ik snap niet dat mensen zover kunnen uitwijken van het onderwerp en bepaalde dingen persoonlijk opvatten.. Maar goed.. Dat is verder hun probleem..

@Sendur,

Alleen het idee doet me walgen... Ik heb me twijfels nu... Dat jij bepaalde g.y trekjes hebt en dat ook zo naar buiten stelt, is verder jouw probleem.. Maar confronteer me voortaan niet met zulke war taal en vooral zulke vieze afstotende teksten.. Ik zal er eigenlijk niet eens moeten reageren.. Maar let voortaan op je woorden gap

@Irishrover

x2 Thanx bro...

Pernik
11-11-2009, 09:14
Badr Hari op een negatieve daglicht wilt zetten..

Er is er maar één die dat doet en dat is toch echt Badr zelf !!!

NESCIO
11-11-2009, 09:17
lol @ war taal.....

A-team
11-11-2009, 09:46
Volgens mij zitten ze er vooral mee dat Badr een marokkaan is.


Ja, dan gooien we het daar maar op!:wacko:

univers1l
11-11-2009, 10:28
Een jankerd net als Badr in zijn partij tegen Karaev toen hij als een hondje in de hoek bleef zitten en daarna begon te schelden, alles te vernielen en zich (weer) totaal te misdragen. Of vind je hem daarom juist een echte man???
Ik vind hem een echte aso !


je staat bekend als een badr hater, heb je zelf vaak gezegd. vandaar dat je altijd negatieve dingen van m opzoekt om te posten.

ik weet dat het pijn doet, dat hij zooo goed is. dat maakt het voor fans als ik alleen maak leuk om te zien hoeveel moeite je doet om hem zwart te maken.

als karaev in de hoek had gelegen, dan was badr waarschijnlijk fout geweest voor natrappen, maar goed jongen, keep up the good work.:box:

snip83
11-11-2009, 12:00
als karaev in de hoek had gelegen, dan was badr waarschijnlijk fout geweest voor natrappen, maar goed jongen, keep up the good work.:box:

Precies, als t andersom was geweest was t verhaal heel anders

JP
11-11-2009, 13:55
mooie beweging van graham lol. 1-2 takedown.

ondiep
11-11-2009, 14:11
mooie beweging van graham lol. 1-2 takedown.

Jammer dat er niet ff gelijk een gruwelijke GNP achteraankomt :D

Echt ongelovelijk zo'n vertoning van onsportief en laf gedrag, suckerpunches zijn voor losers.

snip83
11-11-2009, 14:55
De altijd sympathieke Badr toonde zich ook toen al een voorbeeld voor de sport:

http://www.youtube.com/watch?v=9mbhcWKeM_E

Marcelt even een aantal vragen aan jou.

Je staat bekend als een hater.

Wat is het nut om dit filmpje hier te posten, het is inmiddels ruim 3 jaar oud.
Heb je dit nodig om je kring `badr haters` uit te breiden?
Wat heeft Badr je ooit misdaan?
Heeft ie je vriendinnetje afgepakt?
Pakte hij je knikkers af?
Bangde hij je zusje of wat?

Met het posten van dit filmpje wist jij van te voren dat de elite Badr haters weer van zich laten horen... :loser:

Pepe the Ice-Murderer
11-11-2009, 15:20
Jongens wat een niveau in deze thread!

Het filmpje is inderdaad oud, maar dat wil niet zeggen dat het niet mag gepost worden.
Badr heeft wel meermaals onsportief gedrag vertoont, maar hij is wel een supertalent.

Ik draai (normaal gezien)een van de komende weken een filmpje met hem tegen zinloos geweld.

Misschien een mooie kans om hem in een positief daglicht te stellen.

Hoe dan ook, sommige acties kan je niet goedpraten omdat je een fan bent van iemand. Toch vind ik dat je niemand hoeft te brandmerken, voor zover ik weet gedraagt Badr zich dit jaar erg goed en zijn sportieve prestaties zijn uitmuntend.

Dat zou toch nog steeds het belangrijkste moeten zijn.

En iedereen, zowel pro als contra Badr Hari mensen, die zich verlagen tot persoonlijke verwijten en dergelijke: FUCK OFF PUSSIES

Probeer je antwoorden en argumenten te onderbouwen op een volwassen manier aub. Op moddergevechten zit niemand te wachten tenzij er lekkere naakte wijven in voorkomen.

snip83
11-11-2009, 15:26
Jongens wat een niveau in deze thread!

Het filmpje is inderdaad oud, maar dat wil niet zeggen dat het niet mag gepost worden.
Badr heeft wel meermaals onsportief gedrag vertoont, maar hij is wel een supertalent.

Ik draai (normaal gezien)een van de komende weken een filmpje met hem tegen zinloos geweld.

Misschien een mooie kans om hem in een positief daglicht te stellen.

Hoe dan ook, sommige acties kan je niet goedpraten omdat je een fan bent van iemand. Toch vind ik dat je niemand hoeft te brandmerken, voor zover ik weet gedraagt Badr zich dit jaar erg goed en zijn sportieve prestaties zijn uitmuntend.

Dat zou toch nog steeds het belangrijkste moeten zijn.

En iedereen, zowel pro als contra Badr Hari mensen, die zich verlagen tot persoonlijke verwijten en dergelijke: FUCK OFF PUSSIES

Probeer je antwoorden en argumenten te onderbouwen op een volwassen manier aub. Op moddergevechten zit niemand te wachten tenzij er lekkere naakte wijven in voorkomen.

Het gaat mij erom dat het elke keer dezelfde personen zijn die een thread openen om de badr haters voer te geven



Op moddergevechten zit niemand te wachten tenzij er lekkere naakte wijven in voorkomen.

Reps

Lionheart
11-11-2009, 15:55
Badr is een topvechter, die een paar keer diep in de fout is gegaan.

Laten wij het erop houden dat het toen nog een jonge bloeddorstige hond was die maar al te graag wilde en zich simpelweg geen houding wist te geven tussen alle grote vechters.

Daar heeft hij van geleerd en vanaf afgelopen jaar is zijn gedrag wel veranderd en ik hoop dat het zo blijft.

BTW, de double leg takedown van Graham vond ik wel super!;)

univers1l
11-11-2009, 16:28
Jongens wat een niveau in deze thread!

Het filmpje is inderdaad oud, maar dat wil niet zeggen dat het niet mag gepost worden.
Badr heeft wel meermaals onsportief gedrag vertoont, maar hij is wel een supertalent.

Ik draai (normaal gezien)een van de komende weken een filmpje met hem tegen zinloos geweld.

Misschien een mooie kans om hem in een positief daglicht te stellen.

Hoe dan ook, sommige acties kan je niet goedpraten omdat je een fan bent van iemand. Toch vind ik dat je niemand hoeft te brandmerken, voor zover ik weet gedraagt Badr zich dit jaar erg goed en zijn sportieve prestaties zijn uitmuntend.

Dat zou toch nog steeds het belangrijkste moeten zijn.

En iedereen, zowel pro als contra Badr Hari mensen, die zich verlagen tot persoonlijke verwijten en dergelijke: FUCK OFF PUSSIES

Probeer je antwoorden en argumenten te onderbouwen op een volwassen manier aub. Op moddergevechten zit niemand te wachten tenzij er lekkere naakte wijven in voorkomen.


:thup::thup::thup:

Collina
11-11-2009, 18:07
Jongens wat een niveau in deze thread!

Het filmpje is inderdaad oud, maar dat wil niet zeggen dat het niet mag gepost worden.
Badr heeft wel meermaals onsportief gedrag vertoont, maar hij is wel een supertalent.

Ik draai (normaal gezien)een van de komende weken een filmpje met hem tegen zinloos geweld.

Misschien een mooie kans om hem in een positief daglicht te stellen.

Hoe dan ook, sommige acties kan je niet goedpraten omdat je een fan bent van iemand. Toch vind ik dat je niemand hoeft te brandmerken, voor zover ik weet gedraagt Badr zich dit jaar erg goed en zijn sportieve prestaties zijn uitmuntend.

Dat zou toch nog steeds het belangrijkste moeten zijn.

En iedereen, zowel pro als contra Badr Hari mensen, die zich verlagen tot persoonlijke verwijten en dergelijke: FUCK OFF PUSSIES

Probeer je antwoorden en argumenten te onderbouwen op een volwassen manier aub. Op moddergevechten zit niemand te wachten tenzij er lekkere naakte wijven in voorkomen.

R E S P E C T @ Pepe the Ice-Murderer!!

Collina

Illest
11-11-2009, 21:09
Badr is een topvechter, die een paar keer diep in de fout is gegaan.

Laten wij het erop houden dat het toen nog een jonge bloeddorstige hond was die maar al te graag wilde en zich simpelweg geen houding wist te geven tussen alle grote vechters.

Daar heeft hij van geleerd en vanaf afgelopen jaar is zijn gedrag wel veranderd en ik hoop dat het zo blijft.

BTW, de double leg takedown van Graham vond ik wel super!;)

http://davidneal.itweek.co.uk/photos/uncategorized/toda.jpg

"Pitty the fool I do....but the Force in him......strong it is.!!...

@ Tigerballs....

wise it is not....to call him to his face...thirsty dog.....counting your teeth....u will"......

marcelt
11-11-2009, 23:38
@Marcelt,

Ik jank nooit.. Ik zet je alleen op je plaats, omdat jij altijd met je maatjes Badr Hari op een negatieve daglicht wilt zetten.. Dus spring ik ertussen en kom ik met mijn standpunten naar voren...Ik snap niet dat mensen zover kunnen uitwijken van het onderwerp en bepaalde dingen persoonlijk opvatten.. Maar goed.. Dat is verder hun probleem..

.


He wat je nog steeds niet begrijpt is dat Badr zichzelf in een negatief daglicht zet. Ik heb dit filmpje gepost. Badr zet zichzelf daarin voor schut. Wel grappig dat de boodschapper de schuld krijgt. Ik weet trouwens niet wie mijn maatjes zijn. Ik spreek voor mezelf. Maar kennelijk zijn er meer mensen die vinden dat dat het niet zo is dat omdat je een goede vechter bent al je gedrag bij voorbaat goed is.

blackadder
11-11-2009, 23:46
Maar kennelijk zijn er meer mensen die vinden dat dat het niet zo is dat omdat je een goede vechter bent al je gedrag bij voorbaat goed is.
Het zou erg triest zijn als dat wel zo was.

marcelt
11-11-2009, 23:46
[quote=snip83;833631]Marcelt even een aantal vragen aan jou.

Je staat bekend als een hater. Zal ik niet ontkennen.

Wat is het nut om dit filmpje hier te posten, het is inmiddels ruim 3 jaar oud.
Waarom ik een "oud filmpje" post? Hij was nieuw op you tube en niemand kende 'm nog. Het is gewoon nieuws dus. Ik post allerlei dingen die ikzelf interessant vind om te zien of lezen. In dit geval zie je hoe de jonge Badr zich gedraagt , hoe hij eruit zag en hoe de probemen met Graham ontstonden.

Heb je dit nodig om je kring `badr haters` uit te breiden? Badr draagt daar zelf regelmatig aan bij.
Wat heeft Badr je ooit misdaan?
De beste K1 finale ooit verpest .
En ik vind hem het slechtst denkbare voorbeeld voor de sport qua gedrag. Ik erger me al sinds hij Leko de grond in begon te trappen en nadien zijn er nog veel dingen gebeurt.
HIj praat ook slecht over Bonjasky en hij en de die hard Badr fans doen sindsdien alsof Remy degene was die de fouten maakte in de K1 finale.

Met het posten van dit filmpje wist jij van te voren dat de elite Badr haters weer van zich laten horen...

Ja en de "Badr doet niks fout want hij kan zo goed vechten mensen"

:loser:

marcelt
11-11-2009, 23:49
Marcelt even een aantal vragen aan jou.

Heeft ie je vriendinnetje afgepakt?
Pakte hij je knikkers af?
Bangde hij je zusje of wat?



Dit vind ik een beetje trieste reactie als je een discussie wil voeren.

marcelt
12-11-2009, 00:06
[quote=univers1l;833512]je staat bekend als een badr hater, heb je zelf vaak gezegd. vandaar dat je altijd negatieve dingen van m opzoekt om te posten.
Man, ik post van alles wat ik tegenkom.Wel heb ik duidelijk een mening over zijn gedrag, maar dat mag geloof ik niet van de Badr fans.
Wat heb ik dan voor negatieve dingen opgezocht en gepost ????? Altijd????

ik weet dat het pijn doet, dat hij zooo goed is. dat maakt het voor fans als ik alleen maak leuk om te zien hoeveel moeite je doet om hem zwart te maken.

Hij maakt zichzelf zwart.
Hij is erg goed. Dat heb ik nooit ontkend en sterker nog ik geniet van zijn gevechten .
Ik had voor dit topic alleen geschreven dat ik bepaalde afstraffingen zoals Graham 1, Leko 1 en Alistair wel tof vond. Tevens had ik een gif-je van Badr die goed geraakt wordt door Ali. Maar dat doet kennelijk pijn bij jou.

als karaev in de hoek had gelegen, dan was badr waarschijnlijk fout geweest voor natrappen, maar goed jongen, keep up the good work.

Je begrijpt het niet erg Badr en zijn fans verwijten Remy te blijven liggen , maar als hij tegen Karaev blijft liggen is dat voor Badr heel anders?

marcelt
12-11-2009, 00:09
@Marcelt,

.Ik snap niet dat mensen zover kunnen uitwijken van het onderwerp en bepaalde dingen persoonlijk opvatten.. Maar goed.. Dat is verder hun probleem..

..

Jij schrijft dat ik jank; dat vat ik persoonlijk op ja. Ik val niemand hier persoonlijk aan. Het doet jullie alleen pijn dat ik niet van Badr hou.

marcelt
12-11-2009, 00:12
Het gaat mij erom dat het elke keer dezelfde personen zijn die een thread openen om de badr haters voer te geven


Geef voorbeelden...........................

Collina
12-11-2009, 00:18
Jongens wat een niveau in deze thread!

Het filmpje is inderdaad oud, maar dat wil niet zeggen dat het niet mag gepost worden.
Badr heeft wel meermaals onsportief gedrag vertoont, maar hij is wel een supertalent.

Ik draai (normaal gezien)een van de komende weken een filmpje met hem tegen zinloos geweld.

Misschien een mooie kans om hem in een positief daglicht te stellen.

Hoe dan ook, sommige acties kan je niet goedpraten omdat je een fan bent van iemand. Toch vind ik dat je niemand hoeft te brandmerken, voor zover ik weet gedraagt Badr zich dit jaar erg goed en zijn sportieve prestaties zijn uitmuntend.

Dat zou toch nog steeds het belangrijkste moeten zijn.

En iedereen, zowel pro als contra Badr Hari mensen, die zich verlagen tot persoonlijke verwijten en dergelijke: FUCK OFF PUSSIES

Probeer je antwoorden en argumenten te onderbouwen op een volwassen manier aub. Op moddergevechten zit niemand te wachten tenzij er lekkere naakte wijven in voorkomen.


Ik quote deze gewoon nog een keer.

Chill boy's, zand 'r over!

Make love :blush:
Not war! :twak:

Collina

pavani
12-11-2009, 00:20
Als je geen fouten meer mag maken wordt je geremd in je ontwikkeling.

Die K1 titel voor Badr komt steeds dichterbij.

marcelt
12-11-2009, 00:20
O ja love peace enzo !

T15Boxing
12-11-2009, 02:11
Badr Hari is the man. #1.

univers1l
12-11-2009, 09:28
als karaev in de hoek had gelegen, dan was badr waarschijnlijk fout geweest voor natrappen, maar goed jongen, keep up the good work

Je begrijpt het niet erg Badr en zijn fans verwijten Remy te blijven liggen , maar als hij tegen Karaev blijft liggen is dat voor Badr heel anders?[/quote]

het veschil tussen deze twee gevechten zit m in dat badr uitgeteld wordt, en remy meer dan 5 min rust krijgt. als badr 5 min kreeg was ie doorgegaan, dat weet je. dus vergelijk geen appels met peren.

snip83
12-11-2009, 11:46
Dit vind ik een beetje trieste reactie als je een discussie wil voeren.

Waarom?

Ik denk werkelijk waar dat er zoiets gebeurt is, anders kan je iemand toch niet zo haten

Darkness
12-11-2009, 14:25
Jij schrijft dat ik jank; dat vat ik persoonlijk op ja. Ik val niemand hier persoonlijk aan. Het doet jullie alleen pijn dat ik niet van Badr hou.

Als je badr niet mag,neem afstand dan.
Je kijkt wel stiekem naar zijn filmpjes!
Wat een figuur ben jij zeg!

ReZp
12-11-2009, 14:33
Als je badr niet mag,neem afstand dan.
Je kijkt wel stiekem naar zijn filmpjes!
Wat een figuur ben jij zeg!


Mischien moet je even lezen.
Een paar post hiervoor werd dit gepost:


[quote=marcelt;833918][quote=univers1l;833512]
Hij maakt zichzelf zwart.
Hij is erg goed. Dat heb ik nooit ontkend en sterker nog ik geniet van zijn gevechten .
Ik had voor dit topic alleen geschreven dat ik bepaalde afstraffingen zoals Graham 1, Leko 1 en Alistair wel tof vond. Tevens had ik een gif-je van Badr die goed geraakt wordt door Ali. Maar dat doet kennelijk pijn bij jou.

Omar.
12-11-2009, 15:25
Hahaha verbazingwekkend hoe Marcelt overal een antwoord op heeft!
Ik ben een Badr fan en ik vind het hardstikke leuk om het filmpje te zien! hij is inderdaad nieuw.
Wél moet ik zeggen dat Marcelt denk ik andere beweegredenen had om deze te posten.
maar dat mag hij helemaal zelf weten, dus maak jullie niet zo dik!

mikeymcd
12-11-2009, 15:30
Als je badr niet mag,neem afstand dan.
Je kijkt wel stiekem naar zijn filmpjes!
Wat een figuur ben jij zeg!

Ik ben bij deze nu dus ook betrapt op het stiekem kijken van Badr Hari filmpjes. Sorry daarvoor. Ik zal proberen afscheid te nemen, zonder toch stiekem zijn partijen 5dec te kijken.

marcelt
12-11-2009, 15:53
Waarom?

Ik denk werkelijk waar dat er zoiets gebeurt is, anders kan je iemand toch niet zo haten

Zo haten valt wel mee hoor. Dat is meer zoals jullie het voelen. Ik vind alleen zijn gedrag uitermate verwerpelijk. Waarom ik zo drammerig lijk (ben) is dat zoveel mensen dergelijk gedrag goedpraten .

marcelt
12-11-2009, 15:58
Als je badr niet mag,neem afstand dan.
Je kijkt wel stiekem naar zijn filmpjes!
Wat een figuur ben jij zeg!


Ik kijk helemaal niet stiekem naar zijn filmpjes. Wat een onzin. hoe kom je daar nou bij.
Ik post ze zelf ???
Bovendien is wel na te zoeken in een heleboel K1 pbp's dat ik de gevechten kijk en dus ook van Badr. Dan op zaterdag kijk ik de K1 nog eens met vrienden en een biertje. Waarom niet? Het is een van de beste kickboksers. Ik mag hem alleen niet. Bovendien is hij de man "you love to hate" ,dus kan je altijd leuk hopen dat hij slaag krijgt. Dat doen jullie bij Remy neem ik aan. Want alle Badr fans mogen Remy niet.

T15Boxing
12-11-2009, 16:35
Ik mag Remy wel. Hij was de man jaren voor Badr kwam:)

snip83
12-11-2009, 16:49
Zo haten valt wel mee hoor. Dat is meer zoals jullie het voelen. Ik vind alleen zijn gedrag uitermate verwerpelijk. Waarom ik zo drammerig lijk (ben) is dat zoveel mensen dergelijk gedrag goedpraten .

Badr doet het perfect

Hij is zonder 1 enkele WGP titel op zak de best betaalde K1 vechter
Daar wil ik op een press conference ook wel iemand een hoek voor geven hoor en een beetje de dikke lul lopen uithangen

roni
12-11-2009, 17:00
BADR blijft een TOPvechter in de ring.
EN daarbuiten Ach ze maken allemaal wel eens een fout.
Ik noem een Mike Tyson.