PDA

View Full Version : Fedor en Rogers direct na partij



Wiebe
08-11-2009, 19:15
Deze kwam ik tegen ik deel hem graag met jullie.

Fights 4 You: Strikeforce: Fedor Emelianenko vs. Brett Rogers (http://k1fighter.blogspot.com/2009/11/strikeforce-fedor-emelianenko-vs-brett.html)

groetz
Wiebe

gek
08-11-2009, 20:35
Thanks!

Die Rogers toont niet al te veel respect voor Fedor, jammer.
Als er een rematch komt moet Fedor hem maar even een beetje fatsoen bij brengen!

dtgerald
08-11-2009, 21:41
Thanks!

Die Rogers toont niet al te veel respect voor Fedor, jammer.
Als er een rematch komt moet Fedor hem maar even een beetje fatsoen bij brengen!

Wil Alistair wel tegen die Rogers zien.Denk niet dat er een ronde 2 komt.

Sendur
08-11-2009, 23:58
Fuck Rogers!!

Kut kop.

Alistair eet hem op!

Tuplad
09-11-2009, 00:27
Thanks!

Die Rogers toont niet al te veel respect voor Fedor, jammer.
Als er een rematch komt moet Fedor hem maar even een beetje fatsoen bij brengen!

Als hij volgende keer op submissie verliest gaat ie zeggen dat hij niet genoeg op de grond trainde ofzo :fp: wat een kut aap.

Effective
09-11-2009, 09:44
Ach Rogers heeft er hard voor getraind, veel af gevallen ook volgens mij.. kan me voorstellen dat ie de pest in heeft. Fedor is gewoon veel te goed voor hem, rematch voor Rogers? Don't think so, misschien over twee jaar ofzo. (Als Fedor dan nog vecht...)

MB667
09-11-2009, 11:39
HOFFMAN ESTATES, Ill. -- For a few seconds, it looked like Brett Rogers (http://www.sherdog.com/fighter/Brett-Rogers-16048) might score one of the biggest upsets in mixed martial arts’ history during his thrilling encounter with Fedor Emelianenko (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500) Saturday at Strikeforce/M-1 Global “Fedor vs. Rogers” (http://www.sherdog.com/events/Strikeforce-M-1-Global-Fedor-vs-Rogers-11272) at the Sears Centre Arena.

The previously undefeated Rogers, who began training full time only last May, rose to the occasion against arguably the best fighter to ever grace the game. Rogers’ first punch, a left counter, broke Emelianenko’s nose and sent a steady stream of blood flowing down the Russian’s face.

Later, Rogers blasted through the Emelianenko’s guard and battered him with substantial punches before the sambo champion managed to turn the tide less than two minutes into the second round and knocked Rogers down. Referee “Big” John McCarthy stepped in quickly to save the prone Rogers, though the fighter said he felt the call was premature.

“I was down, but I wasn’t out, so no. But I’m not going to complain about it,” said Rogers.

If there is anything Rogers would do differently if given a second chance, the heavy-handed fighter -- who’s won all ten of his bouts with his fists -- said he would take more stock in what he does best in the cage.

“I was kind of giving him a little more respect,” said Rogers. “He was playing the game right. He was just real loose and I didn’t come out like I normally do. I come out aggressive and next time I’ll come out strong, a lot more… I hurt myself by not performing the way I should have. I should have thrown my hands.”

Rogers also credited Emelianenko’s swiftness as a pivotal factor in the bout.

“The speed on his right hand –- I think a lot of people sleep on that,” said Rogers. “I definitely knew that that was his punch and I’m just going to work real hard on defending that. I like to throw punches and I like to drop my hands and he kind of capitalized on that. I let him get too close.”

Emelianenko praised the fighter’s efforts.

“It was a very good fight and Brett has a lot of good size, which other fighters did not have,” said Emelianenko through his translator.

Strikeforce CEO Scott Coker applauded Rogers’ show of heart.

“Brett -- I think he surprised a lot of you,” said Coker. “I think he was an underdog in this fight, and he came out and I think they had a couple of exchanges. I think the weight was an issue, but Fedor is Fedor and he does what he does.”

If Rogers proved anything, it’s that the 28-year-old fighter has more to offer than just a puncher’s chance. To fight Emelianenko, Rogers said he had to make himself believe that.

“I put myself up there. I put myself on the pedestal,” said Rogers. “I don’t see myself as a low-class fighter or however you want to see it. I feel I can fight with the best and that I will fight with the best.”

In only his 11th career bout, taking on the king of the mountain, Rogers took away a lesson.

“I learned that I just need to trust in my instincts a little bit more,” he said. “I definitely saw a lot of openings. I just didn’t take them.”

superfreak
09-11-2009, 11:57
Juist omdat hij rustig deed en bekeken gevochten had heeft hij het gered tot een tweede ronde. want die 6 swings die hij nodig had om Arlovski 1 keer goed te raken kan je bij Fedor niet maken, die plukt je dan helemaal stuk.

thrillseekah
09-11-2009, 12:00
ik denk dat hij wel een grote kan worden als je hem wat tijd gunt. verliezen van fedor is niet echt een schande, zeker niet op deze manier

MilfhunterMMA
09-11-2009, 12:03
Juist omdat hij rustig deed en bekeken gevochten had heeft hij het gered tot een tweede ronde. want die 6 swings die hij nodig had om Arlovski 1 keer goed te raken kan je bij Fedor niet maken, die plukt je dan helemaal stuk.

mee eens. ik denk dat hij het niet beter had kunnen doen.

Garcia
09-11-2009, 12:07
Verliezen van Fedor is zeker geen schande. Rogers heeft een goede partij neergezet, alleen achteraf praten dat de stoppage te snel was vind ik bullshit. Je zag duidelijk dat hij down was alleen niet helemaal out. Fedor dook gelijk op hem om het af te maken en de maar goed dat Big John de partij stopte om erger te voorkomen. Rogers had zich met geen mogelijkheid kunnen verdedigen tegen een regen van slagen van Fedor als de partij door was gegaan.

a.s.c.
09-11-2009, 15:30
Wat een manicale narcist is die Rogers. Niet alleen denkt hij dat Fedor een rematch met hem wil ipv andersom (pfffffff... je bent net KO geslagen, fedor heeft wel iets beters te doen) ook zijn verliespartij schrijft hij aan zichzelf toe; hij zou niet genoeg zichzelf geweest zijn, laat me niet lachen, de stompen die hij van Fedor kreeg zullen er vast niet aan bij gedragen hebben dat hij niet in zijn spel kwam. Ook nog dreigend doen, dat ie ze de volgende keer wel zal gooien muhahaha pannekoek.

Tuplad
10-11-2009, 00:57
"Als, als, als, als"... get tha fuck outta here. Als oma een penis had was zij een opa.

Tommy v Wijngaarden
10-11-2009, 02:53
idd een hele onsportieve reactie van Rogers, je hoorde het publiek ook fluiten erna. Fedor mag wat mij betreft wel een cursus Engels doen, ik irriteer me altijd aan een tolk en het zou misschien de populariteit van Fedor in Amerika ook geen kwaad doen, al was deze partij daar ook al heel goed voor natuurlijk...

Tuplad
10-11-2009, 12:19
Met vechtskills als Fedor moet ie niks... ik zou niet weten waarom hij Russisch zou moeten leren in Rusland. Dus laat die man :p

Maar aan de andere hand is Rogers te begrijpen, niet in wat hij zegt, maar in hoe hij reageert. Hij is bezig van 2006, en dit was zijn grootste gevecht, tegen de beste vechter, en hij onderschatte hem en dat was duidelijk te zien in zijn interviews etc. Ik vind hem nog altijd een lul trouwens.

8701.
10-11-2009, 14:24
Net zon reactie als Schilt na zn verlies tegen Badr..

Zwaar ONSPORTIEF!!

bigboz
10-11-2009, 15:00
Fedor kan wel degelijk een beetje engels :p