PDA

View Full Version : Brett Rogers *spoiler*



Lionheart
08-11-2009, 21:02
Wie had gedacht dat Rogers het zo goed zou doen?

Ik in ieder geval niet!

Wel top dat wij er een top contender bij hebben!

iconian
08-11-2009, 21:06
ik ben benieuws. Hoop dat ze hem tegen mike kyle of dave herman zetten, tegen bigfoot of overeem nog maar niet.

Tony
08-11-2009, 22:55
Ik had zeker wel verwacht dat Rogers een pittige tegenstander zou zijn.. gelukkig wist fedor er in de tweede ronde toch kortemetten met te maken.

Jeru
08-11-2009, 22:59
Ik had wel verwacht dat hij in de eerste minuut gevaarlijk zou zijn voor Fedor. Hij heeft het zeker goed gedaan. Ook wel langer en beter volgehouden dan verwacht.

marcelt
08-11-2009, 23:01
Wil hem wel tegen Brock zien!

Irishrover
08-11-2009, 23:03
Ik vond hem zeker gevaarlijk. Maar het kwam aan op Conditie, aan het einde van de 1e ronde gaf de commetator het ook aan dat Brett moe was. Als je moe bent ben je trager, in de 2e ronde zag Fedor een schijnbeweging van Brett. En toen Brett een stoot wilde plaatsen was hij te laat. Fedor wint.. Wat een slimme vechter, en wat een geweldig team om hem heen, want zij gaven al aan in die documentaire hoe Fedor hem kon pakken, en zo heeft hij het ook gedaan! Briljant..

raveboy
08-11-2009, 23:15
Ik vond het wel meevallen.
Hij is veel zwaarder/sterker ,dus dat was wel te zien, maar verder vond ik hem niet met techniek gevaarlijk ofzo.
Ik heb de partij net nog twee keer gekeken, en met het einde in het achterhoofd kijk je er weer even anders tegen aan, maar toch.
Met zijn gewicht en kracht had ik niet anders verwacht hoe hij het vanaf bracht.