PDA

View Full Version : Donovan Narain FFC



malossi
09-11-2009, 15:01
Mijn Neefje Donovan(Kleinste)17 jaar(C-klasse) die in middels MOSLIM is geworden.
Vocht 25oktober(fightmasters almere) zijn eerste partij na het overlijden van zijn beste vriend/trainings maatje Gianluca. En die vocht hij speciaal voor hem.
En wist die overduidelijk te winnen punten.7November vecht Donovan(Kleinste) in groningen en brak zijn tegenstander zijn neus in de 2e ronde.
Die avond werd hij gevraagd omdat dag daarna te vechten en deed dat bij dangerzone/pain and glory. Deze partij wist hij te winnen op punten.
Ben echt trots op je neefje. En Respect ! Oeshh

Justinian
09-11-2009, 15:04
Gefeliciteerd met de overwinning(en) van je neefje!

BiCkOnE
09-11-2009, 15:09
Een ware vechter, daar houden wij van....RESPECT!!:thup:

PD_EC
09-11-2009, 22:36
gefeliciteerd

J_roen
09-11-2009, 23:20
gefeliciteerd,,, repect..

kmr
10-11-2009, 00:43
Mijn Neefje Donovan(Kleinste)17 jaar(C-klasse) die in middels MOSLIM is geworden.

:rolleyes:

Wat is het nut van de mededeling? En uit nieuwgierigheid: wat voor geloof hing hij eerst aan?

gieloe
10-11-2009, 02:55
Als ik terugkom in NL is iedereen dan moslim geworden? lol...

Lionheart
10-11-2009, 17:05
Is Spong nu ook moslim?

Als je goed luister zegt hij op het eind van het filmpje met Hoost iets wat uit die hoek komt volgens mij..

Henry
10-11-2009, 19:01
Wat maakt het uit dat hij moslim is geworden?
Lekker boeiend.

Jullie versus de rest.
Zonde zulke gedachtegangen. Getuigt van onderontwikkelde oproerkraaiers.

btw

hij is misschien moslim geworden, zijn achternaam, heb ik mij laten vertellen, is een zware hindoe-achternaam nl. Narain. wat verwijst naar de Hindoegodheid en symbool staat voor instandhouding van de kosmos.


Jammer dat deze rotzooi fanatisme bij vechtsport wordt betrokken...

gek
11-11-2009, 14:27
doet me denken aan Mohammed Ali

Tony
11-11-2009, 15:41
[Modbreak]

En nou kappen met dit offtopic geblaat.

Religie heeft in deze context geen mallemoer met vechtsport te maken.

Henry maakte slechts een opmerking dat het onzinnig is om te vermelden dat de vechter in kwestie een moslim geworden was. En ik vind dat een terechte opmerking.

Voor de verdere rest wil ik hier in dit topic er geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb tevens een aantal posts verwijderd.

Dus of gewoon ophouden.... Of stuur me maar een PM.