PDA

View Full Version : K1 2009 analyse. Wat denkt het Mixfight forum?



Collina
10-11-2009, 12:34
Beste Mixfight lezers,

Over 25 dagen is het zover: Zaterdag 5 december even geen pakjesavond maar:

“FieLDS K-1 WORLD GP 2009 Final @ Yokohama Arena, Kanagawa JAPAN”!

Uiteraard zit ik al (een beetje) in spanning wat het gaat worden. Welke K-1 vechter gaat terug naar huis met de eeuwige roem en de € 400.000,- dollar?

Ik heb hier ontzettend veel over nagedacht en mijn analyse/voorspelling is als volgt.

PS: speculaties, zijn maar speculaties, maar ik ben ontzettend benieuwd wat jullie analyse/voorspelling is.

Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy (op punten)
Ps: Als Zimmerman wint, wint hij op K.O. van Remy 2de ronde.

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Alistair (TKO 2de ronde)

Sem vs. Remy
Wins by Sem

Sem vs. Alistair
Wins by Alistair

Nogmaals, het is maar een speculatie, maar ik ben wel erg benieuwd naar die van jullie.

Gr. Collina

dirk5
10-11-2009, 12:42
Hari
Ali
Sem
Bonjasky
-
Ali
Sem
-
Sem

Nightwalker
10-11-2009, 12:44
Hoi Collina,

Mijn voorspelling;

Karaev vs Badr
wins Badr

Overeem vs Teixeira
wins Overeem

Le banner vs Schilt
wins Le banner

Zimmerman vs Bonjasky
wins Bonjasky

Badr vs Overeem
wins Badr

Le Banner vs Bonjasky
wins Bonjasky

Final: Badr vs Bonjasky !! Winnaar Badr Hari

marokkaan
10-11-2009, 12:46
Ik wil het niet toegeven maar ik ben het eens met Bob Sapp.
Badr Hari zal niet nogmaals het kaas van zijn brood laten stelen.

Natuurlijk kan er van alles gebeuren, maar toch...

De partij waar ik wel 1000% zeker van ben mochten ze allebei de eerste ronde winnen, is dat Badr wreed van Alistair zal winnen.

Badr is goed in het doen wat mensen niet van hem verwachten en in het laten wat mensen wel van hem verwachten.

Een simpele puntenoverwinning op Remy, de laaste 6 seconden van een gevecht tegen Graham uitvechten, het eerste gevecht tegen Leko langer laten duren als de opkomst, etc...

Daar tegenover staan dan de partijen tegen Sefo die nog nooit middels zo'n afstraffing KO is gegaan (partij tussen Sem en Sefo was geen afstraffing maar een jab gemaakt met gesloten ogen die per ongeluk raak was), de partij tegen Feitosa die hij ongetraind declasseerd na 6 weken vast te hebben gezeten. De partij tegen Peter Aerts en de binnen 50 seconden KO partij tegen Sem Schilt himself.

Velen verwachten dat hij het niet redt tegen Alistair. Badr weet dat dit zijn enigste kans is om wraak te nemen. Hij zal deze kans met beide vuisten en schenen (knieen kan niet tegen alistair) aannemen en menig van jullie versteld doen staan (mij niet want ik verwacht dit van hem)

Ik weet dat het raar klinkt, maar ik ben er zekerder van dat Badr zijn partij tegen Alistair wint dan dat hij zijn partij tegen Ruslan wint :fp:

Gr. :thup:

dirk5
10-11-2009, 12:50
Badr Hari zal niet nogmaals het kaas van zijn brood laten stelen.



eten?

verder heeft hij het kaas zelf van zijn boterham gegooid de vorige k-1, en daarna de boterham ondergescheten, daar kun je niemand anders de schuld van geven.

Nightwalker
10-11-2009, 12:52
@dirk5,

Alleen voorspelling weet je nog ??..En wat gebeurd is gebeurd...

univers1l
10-11-2009, 12:54
Ik wil het niet toegeven maar ik ben het eens met Bob Sapp.
Badr Hari zal niet nogmaals het kaas van zijn brood laten stelen.

Natuurlijk kan er van alles gebeuren, maar toch...

De partij waar ik wel 1000% zeker van ben mochten ze allebei de eerste ronde winnen, is dat Badr wreed van Alistair zal winnen.

Badr is goed in het doen wat mensen niet van hem verwachten en in het laten wat mensen wel van hem verwachten.

Een simpele puntenoverwinning op Remy, de laaste 6 seconden van een gevecht tegen Graham uitvechten, het eerste gevecht tegen Leko langer laten duren als de opkomst, etc...

Daar tegenover staan dan de partijen tegen Sefo die nog nooit middels zo'n afstraffing KO is gegaan (partij tussen Sem en Sefo was geen afstraffing maar een jab gemaakt met gesloten ogen die per ongeluk raak was), de partij tegen Feitosa die hij ongetraind declasseerd na 6 weken vast te hebben gezeten. De partij tegen Peter Aerts en de binnen 50 seconden KO partij tegen Sem Schilt himself.

Velen verwachten dat hij het niet redt tegen Alistair. Badr weet dat dit zijn enigste kans is om wraak te nemen. Hij zal deze kans met beide vuisten en schenen (knieen kan niet tegen alistair) aannemen en menig van jullie versteld doen staan (mij niet want ik verwacht dit van hem)

Ik weet dat het raar klinkt, maar ik ben er zekerder van dat Badr zijn partij tegen Alistair wint dan dat hij zijn partij tegen Ruslan wint :fp:

Gr. :thup:


ja wat kan ik nog meer zeggen, ben het hier helemaal mee eens.:thup:

iconian
10-11-2009, 12:58
badr
overeem
schilt
errol

badr
schilt

badr

Glen
10-11-2009, 12:58
Volgens mij heeft Badr nog nooit zijn revanches verloren....(disqualificatie tegen Remy uitgezonderd.)
Dus ik denk finale Badr - Sem, en daar denk ik dat Sem zich niet opnieuw laat overrompelen.
Dus een langere partij, maar durf geen winnaar aan te wijzen.

Khanom Thom
10-11-2009, 12:58
Mijn voorspelling:

Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Badr

Sem vs. Remy
Wins by Sem

Sem vs. Badr
Wins by Sem

dirk5
10-11-2009, 13:00
@dirk5,

Alleen voorspelling weet je nog ??..En wat gebeurd is gebeurd...

nee dat weet ik niet, staat dat ergens dan? wat gebeurd is idd gebeurd, maar dat betekent nog niet dat wij het niet bij elke gelegenheid naar boven mogen halen :) .

micha
10-11-2009, 13:01
ik denk dat iemand van GG wint

leks
10-11-2009, 13:09
ik heb Sem weer als favoriet, Sem vs Ali lijkt me erg interessant omdat ik Ali als enige weerstand zie bieden tegen Sem's fysieke spelletje, verder verheug ik me erop, hopen dat Badr niet weer z'n cool verliest

Justinian
10-11-2009, 13:12
Kwartfinales
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr hari zal deze partij winnen. Afgaande op de partij die Karaev in de PTA heeft neergezet zou je denken dat het een walkover wordt, maar ik verwacht dat Karaev in goede vorm zal verschijnen. In dat geval kan hij het Badr wel moeilijk maken, al zie ik hem niet winnen. Desalniettemin zou het zomaar een harde partij kunnen worden, waarbij Badr schade oploopt.
Badr wint

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair heeft mijns inziens een van de ‘makkelijkste’ tegenstanders en ik verwacht dat hij redelijk snel klaar is met Teixeira en ongehavend de halve finale ingaat.
Alistair wint

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Geheel afhankelijk van de vorm waarin Schilt verschijnt wordt het een puntenoverwinning of een (t)ko overwinning voor Schilt. Veel schade zal Le Banner waarschijnlijk niet aanrichten.
Sem wint

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Lastig. Errol is een aanvallende vechter met een harde stoot in huis. Remy vecht met dubbele dekking en ik zie Zimmerman er niet snel doorheen komen. Remy heeft denk ik teveel ervaring voor Errol, dus ik denk dat Remy de partij wint op punten.
Remy wint

Halve finales
Badr Hari vs. Alistair Overeem
Waarschijnlijk een van de lastigste partijen om te voorspellen. Kan beide kanten opgaan. Badr heeft een duidelijke waarschuwing gehad van Overeem en een gewaarschuwd man telt voor twee. Ik betwijfel of Badr zich laat verrassen door Overeem. Beide heren beschikken over coaches die ongetwijfeld een sterke strategie hebben bedacht. De schade die Badr in de kwartfinale heeft opgelopen kan de doorslag geven. Het wordt dus een gokje en ik gok op Overeem.
Alistair wint

Sem Schilt vs. Remy Bonjasky
Sem zal Remy waarschijnlijk op afstand houden, waardoor ik denk dat Sem zal kunnen aansturen op een puntenoverwinning. Als Bonjasky het spel van Schilt goed heeft bestudeerd en zijn eigen spel aanpast (lees: bereid is meer risico’s te nemen door druk te zetten), dan zou het een ander verhaal kunnen worden. Ik ga ervan uit dat beide heren het eigen spelletje zullen spelen, zodat Sem er met de puntenoverwinning vandoor gaat.
Sem wint

Finale
Alistair Overeem vs Sem Schilt
Een Golden Glory onderonsje zoals Bas Boon het in zijn wildste dromen ongetwijfeld heeft voorgesteld. Alistair heeft in zijn K-1 partijen laten zien dat hij bereid is druk te zetten en dit ook daadwerkelijk doet. Als een van de weinige K-1 vechters wist hij Peter Aerts in zijn achteruit te zetten. Sem heeft moeite met vechters die druk zetten. Dat hebben we gezien in de partij tegen Peter Aerts en Badr Hari. Als dit de finale wordt en de vechters hebben niet al teveel schade opgelopen, dan verwacht ik dat Alistair de partij wint. Alistair treft echter Badr Hari, dus het zou zomaar kunnen dat hij gehavend uit de strijd komt. Ik gok toch op Alistair, die hiermee een unieke prestatie neer zal zetten door als MMA-vechter de K-1 titel te pakken!
Alistair wint en pakt de K-1 titel

BiCkOnE
10-11-2009, 13:14
And the winner is........

Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Badr

Sem vs. Remy
Wins by Sem

Sem vs. Badr
Wins by Badr

8701.
10-11-2009, 13:18
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Badr

Sem vs. Remy
Sem

Sem vs. Badr
Badr

dutchnl
10-11-2009, 13:34
karaev-hari
hari wins

overeem-teixera
overeem wins

sem-lebanner
lebanner wins

zimmerman-bonjaski
bonjaski wins maar is geblesseerd en kan niet vechten dus aerts valt in omdat ie won van saki
----------------------------

hari-overeem
hari wins

lebanner-aerts
aerts wins
----------------------------

hari-aerts
uuhhhhhhhhhmmmm ok aerts wins haha

DennK
10-11-2009, 13:37
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Badr

Sem vs. Remy
Wins by Remy

Remy vs. Badr
Wins by Badr

btw Micha, erg verrassend z'n uitspraak, je hebt 50% kans. ;)

Naj85
10-11-2009, 15:08
Kwartfinales
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr hari zal deze partij winnen. Afgaande op de partij die Karaev in de PTA heeft neergezet zou je denken dat het een walkover wordt, maar ik verwacht dat Karaev in goede vorm zal verschijnen. In dat geval kan hij het Badr wel moeilijk maken, al zie ik hem niet winnen. Desalniettemin zou het zomaar een harde partij kunnen worden, waarbij Badr schade oploopt.
Badr wint

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair heeft mijns inziens een van de ‘makkelijkste’ tegenstanders en ik verwacht dat hij redelijk snel klaar is met Teixeira en ongehavend de halve finale ingaat.
Alistair wint

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Geheel afhankelijk van de vorm waarin Schilt verschijnt wordt het een puntenoverwinning of een (t)ko overwinning voor Schilt. Veel schade zal Le Banner waarschijnlijk niet aanrichten.
Sem wint

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Lastig. Errol is een aanvallende vechter met een harde stoot in huis. Remy vecht met dubbele dekking en ik zie Zimmerman er niet snel doorheen komen. Remy heeft denk ik teveel ervaring voor Errol, dus ik denk dat Remy de partij wint op punten.
Remy wint

Halve finales
Badr Hari vs. Alistair Overeem
Waarschijnlijk een van de lastigste partijen om te voorspellen. Kan beide kanten opgaan. Badr heeft een duidelijke waarschuwing gehad van Overeem en een gewaarschuwd man telt voor twee. Ik betwijfel of Badr zich laat verrassen door Overeem. Beide heren beschikken over coaches die ongetwijfeld een sterke strategie hebben bedacht. De schade die Badr in de kwartfinale heeft opgelopen kan de doorslag geven. Het wordt dus een gokje en ik gok op Overeem.
Alistair wint

Sem Schilt vs. Remy Bonjasky
Sem zal Remy waarschijnlijk op afstand houden, waardoor ik denk dat Sem zal kunnen aansturen op een puntenoverwinning. Als Bonjasky het spel van Schilt goed heeft bestudeerd en zijn eigen spel aanpast (lees: bereid is meer risico’s te nemen door druk te zetten), dan zou het een ander verhaal kunnen worden. Ik ga ervan uit dat beide heren het eigen spelletje zullen spelen, zodat Sem er met de puntenoverwinning vandoor gaat.
Sem wint

Finale
Alistair Overeem vs Sem Schilt
Een Golden Glory onderonsje zoals Bas Boon het in zijn wildste dromen ongetwijfeld heeft voorgesteld. Alistair heeft in zijn K-1 partijen laten zien dat hij bereid is druk te zetten en dit ook daadwerkelijk doet. Als een van de weinige K-1 vechters wist hij Peter Aerts in zijn achteruit te zetten. Sem heeft moeite met vechters die druk zetten. Dat hebben we gezien in de partij tegen Peter Aerts en Badr Hari. Als dit de finale wordt en de vechters hebben niet al teveel schade opgelopen, dan verwacht ik dat Alistair de partij wint. Alistair treft echter Badr Hari, dus het zou zomaar kunnen dat hij gehavend uit de strijd komt. Ik gok toch op Alistair, die hiermee een unieke prestatie neer zal zetten door als MMA-vechter de K-1 titel te pakken!
Alistair wint en pakt de K-1 titel
helemaal mee eens!
ik voorspel dezelfde uitslagen en uiteindelijk pakt Overeem de titel :thup:

snip83
10-11-2009, 15:17
Badr/Ruslan Badr op KO 2e ronde
Al/Ewerton Al op KO 2e ronde
Jerome/Sem Sem op punten
Errol/Remy Remy op punten

-----------------------------------------------------

Badr/Al Badr op KO in 2e ronde
Sem/Remy Remy op punten


-----------------------------------------------------

Badr/Remy Badr snoert iedereen de mond en wint op KO 3e ronde

Irishrover
10-11-2009, 15:23
Texeira he... Onderschatten we hem niet een beetje, je zou inderdaad zeggen dat Ali hem even opeet.

But... Deze man kan ontzettend veel incasseren. Hij kan het Ali nog moeilijk maken denk ik.
Misschien dat hij voor een beetje schade kan zorgen.

Wat opmerkelijk was is dat het team de dag voor de Loting aangaf dat ze Allistair wilde hebben. Zegt natuurlijk niet dat Texeira ineens voor wonderen gaat zorgen.

Maar.. Blijkbaar hebben ze iets gezien wat hun wel bevalt.

nou hoop ik wel dat Ali wint en in de halve finale tegen Badr staat..

Rverm
10-11-2009, 15:27
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr op KO

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair op KO

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem op punten

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy op KO

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Hari op punten

Sem vs. Remy
Wins by Sem op punten

Sem vs. Hari
Wins by Hari op punten

Collina
10-11-2009, 15:33
Kwartfinales
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr hari zal deze partij winnen. Afgaande op de partij die Karaev in de PTA heeft neergezet zou je denken dat het een walkover wordt, maar ik verwacht dat Karaev in goede vorm zal verschijnen. In dat geval kan hij het Badr wel moeilijk maken, al zie ik hem niet winnen. Desalniettemin zou het zomaar een harde partij kunnen worden, waarbij Badr schade oploopt.
Badr wint

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair heeft mijns inziens een van de ‘makkelijkste’ tegenstanders en ik verwacht dat hij redelijk snel klaar is met Teixeira en ongehavend de halve finale ingaat.
Alistair wint

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Geheel afhankelijk van de vorm waarin Schilt verschijnt wordt het een puntenoverwinning of een (t)ko overwinning voor Schilt. Veel schade zal Le Banner waarschijnlijk niet aanrichten.
Sem wint

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Lastig. Errol is een aanvallende vechter met een harde stoot in huis. Remy vecht met dubbele dekking en ik zie Zimmerman er niet snel doorheen komen. Remy heeft denk ik teveel ervaring voor Errol, dus ik denk dat Remy de partij wint op punten.
Remy wint

Halve finales
Badr Hari vs. Alistair Overeem
Waarschijnlijk een van de lastigste partijen om te voorspellen. Kan beide kanten opgaan. Badr heeft een duidelijke waarschuwing gehad van Overeem en een gewaarschuwd man telt voor twee. Ik betwijfel of Badr zich laat verrassen door Overeem. Beide heren beschikken over coaches die ongetwijfeld een sterke strategie hebben bedacht. De schade die Badr in de kwartfinale heeft opgelopen kan de doorslag geven. Het wordt dus een gokje en ik gok op Overeem.
Alistair wint

Sem Schilt vs. Remy Bonjasky
Sem zal Remy waarschijnlijk op afstand houden, waardoor ik denk dat Sem zal kunnen aansturen op een puntenoverwinning. Als Bonjasky het spel van Schilt goed heeft bestudeerd en zijn eigen spel aanpast (lees: bereid is meer risico’s te nemen door druk te zetten), dan zou het een ander verhaal kunnen worden. Ik ga ervan uit dat beide heren het eigen spelletje zullen spelen, zodat Sem er met de puntenoverwinning vandoor gaat.
Sem wint

Finale
Alistair Overeem vs Sem Schilt
Een Golden Glory onderonsje zoals Bas Boon het in zijn wildste dromen ongetwijfeld heeft voorgesteld. Alistair heeft in zijn K-1 partijen laten zien dat hij bereid is druk te zetten en dit ook daadwerkelijk doet. Als een van de weinige K-1 vechters wist hij Peter Aerts in zijn achteruit te zetten. Sem heeft moeite met vechters die druk zetten. Dat hebben we gezien in de partij tegen Peter Aerts en Badr Hari. Als dit de finale wordt en de vechters hebben niet al teveel schade opgelopen, dan verwacht ik dat Alistair de partij wint. Alistair treft echter Badr Hari, dus het zou zomaar kunnen dat hij gehavend uit de strijd komt. Ik gok toch op Alistair, die hiermee een unieke prestatie neer zal zetten door als MMA-vechter de K-1 titel te pakken!
Alistair wint en pakt de K-1 titel

Respect, dit is pas een analyse! Ik zal die van mij ook maar eens verduidelijken... super Justinian!

gr. Collina

Justinian
10-11-2009, 15:41
Volgens mij heeft Badr nog nooit zijn revanches verloren....(disqualificatie tegen Remy uitgezonderd.)
Eens moet de eerste keer zijn ;) Ik vind de partij Badr vs. Alistair de lastigste om te voorspellen.

@Collina: thanks ;) Het blijft koffiedik kijken, maar het is altijd leuk om er over na te denken.

Lionheart
10-11-2009, 15:54
Kwartfinales
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr hari zal deze partij winnen. Afgaande op de partij die Karaev in de PTA heeft neergezet zou je denken dat het een walkover wordt, maar ik verwacht dat Karaev in goede vorm zal verschijnen. In dat geval kan hij het Badr wel moeilijk maken, al zie ik hem niet winnen. Desalniettemin zou het zomaar een harde partij kunnen worden, waarbij Badr schade oploopt.
Badr wint

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair heeft mijns inziens een van de ‘makkelijkste’ tegenstanders en ik verwacht dat hij redelijk snel klaar is met Teixeira en ongehavend de halve finale ingaat.
Alistair wint

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Geheel afhankelijk van de vorm waarin Schilt verschijnt wordt het een puntenoverwinning of een (t)ko overwinning voor Schilt. Veel schade zal Le Banner waarschijnlijk niet aanrichten.
Sem wint

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Lastig. Errol is een aanvallende vechter met een harde stoot in huis. Remy vecht met dubbele dekking en ik zie Zimmerman er niet snel doorheen komen. Remy heeft denk ik teveel ervaring voor Errol, dus ik denk dat Remy de partij wint op punten.
Remy wint

Halve finales
Badr Hari vs. Alistair Overeem
Waarschijnlijk een van de lastigste partijen om te voorspellen. Kan beide kanten opgaan. Badr heeft een duidelijke waarschuwing gehad van Overeem en een gewaarschuwd man telt voor twee. Ik betwijfel of Badr zich laat verrassen door Overeem. Beide heren beschikken over coaches die ongetwijfeld een sterke strategie hebben bedacht. De schade die Badr in de kwartfinale heeft opgelopen kan de doorslag geven. Het wordt dus een gokje en ik gok op Overeem.
Alistair wint

Sem Schilt vs. Remy Bonjasky
Sem zal Remy waarschijnlijk op afstand houden, waardoor ik denk dat Sem zal kunnen aansturen op een puntenoverwinning. Als Bonjasky het spel van Schilt goed heeft bestudeerd en zijn eigen spel aanpast (lees: bereid is meer risico’s te nemen door druk te zetten), dan zou het een ander verhaal kunnen worden. Ik ga ervan uit dat beide heren het eigen spelletje zullen spelen, zodat Sem er met de puntenoverwinning vandoor gaat.
Sem wint

Finale
Alistair Overeem vs Sem Schilt
Een Golden Glory onderonsje zoals Bas Boon het in zijn wildste dromen ongetwijfeld heeft voorgesteld. Alistair heeft in zijn K-1 partijen laten zien dat hij bereid is druk te zetten en dit ook daadwerkelijk doet. Als een van de weinige K-1 vechters wist hij Peter Aerts in zijn achteruit te zetten. Sem heeft moeite met vechters die druk zetten. Dat hebben we gezien in de partij tegen Peter Aerts en Badr Hari. Als dit de finale wordt en de vechters hebben niet al teveel schade opgelopen, dan verwacht ik dat Alistair de partij wint. Alistair treft echter Badr Hari, dus het zou zomaar kunnen dat hij gehavend uit de strijd komt. Ik gok toch op Alistair, die hiermee een unieke prestatie neer zal zetten door als MMA-vechter de K-1 titel te pakken!
Alistair wint en pakt de K-1 titel

x2

Illest
10-11-2009, 15:55
@ Justinian:


Remy zal idd veel meer risico moeten nemen om het Sem moeilijk te maken. Soms twijfel ik of we die Remy ooit nog te zien krijgen.

(met gesprongen knie op Sapp af vliegen....Iggy in z'n prime verslaan door agressie en initiatief te nemen....noem maar op)

leks
10-11-2009, 15:58
Remy heeft ook nooit zijn boksen kunnen verbeteren, zo zonde.

Stallion
10-11-2009, 16:04
Mijn voorspelling:

Karaev vs Hari
Karaev is een leuke vechter maar naar mijn mening te licht om van Badr te winnen, Daarbij is Hari één van de grote kanshebbers voor de K1 titel. Als Hari z'n kop er bij houdt moet hij dit op KO kunnen winnen.

Overeem vs Teixeira
Hoewel Teixeira volgens mij behoorlijk hard kan slaan is het geen vechter om over naar huis te schrijven. Overeem kan dit denk ik snel afmaken en zal doorgaan naar de halve finale.

Le banner vs Schilt
LeBanner is een beetje op zijn retour en heeft al een tijd niets indrukwekkends laten zien. Sem zal scherp zijn omdat hij er vorig jaar niet bij was en KO is gegaan tegen Hari. Of hij al in deze partij voor de KO gaat weet ik niet, maar Sem zal zonder veel kleerscheuren moeten kunnen winnen.

Zimmerman vs Bonjasky
Zimmerman is een gevaarlijke vechter waarvoor Bonjasy zeker in de eerste ronde voor moet oppassen. Ik denk dat Errol meteen voor de KO zal gaan en Remy de 1e ronde aftast en puntjes scoort. In de 2e en 3e ronde zal Zimmerman moe worden en gaat Bonjasky meer aanvallen. Een KO sluit in niet uit maar ik denk dat het een puntenoverwinning wordt voor Bonjasky.

Hari vs Overeem
Mooie pot. Ik durf eigenlijk geen winnaar aan te wijzen. Hari is technisch beter en sneller maar Overeem heeft veel power en bewezen dat hij ook goed meekan op kickboxgebied. Ik denk dat er in ieder geval een KO zal vallen. Echt onderbouwen kan ik niet, maar ik ga voor Hari.

Schilt vs Bonjasky
Schilt heeft weinig schade denk ik terwijl Bonjasky al wat tikken heeft gehad. Daarbij is Schilt groter en zie ik hem dit winnen. Ik denk dat Schilt een keer 8 tellen scoort en uiteindelijk op punten wint.

Hari vs Schilt
Schilt zal revanche willen en Hari wil die titel dit jaar ook wel winnen na de gebeurtenissen van afgelopen jaar. Ik denk dat Schilt Hari weet te raken met een jab en 8 tellen scoort. Later in de partij gaat Hari aanvallender vechten en countert Schilt goed wat resulteert in een KO overwinning voor Schilt.

Knowledge
10-11-2009, 16:04
Hari
Ali
Sem
Bonjasky
-
Ali
Sem
-
Sem


X2 Dirk.

Jarno
10-11-2009, 16:10
Hari
Ali
Le Banner
Zimmerman
----------
Hari
Zimmerman
----------
Hari

Collina
10-11-2009, 16:17
Remy heeft ook nooit zijn boksen kunnen verbeteren, zo zonde.

Helemaal eens!

gr. Collina

martijn2
10-11-2009, 16:21
Newbie mening , Badr ziet er alle laatste partijen goed gefocest uit en in is mijn ogen qua skills al een tijdje de beste .
Hari vs schilts , win hari.

Ik ben absoluut geen hari fan btw , ik hou meer van image alla fedor .
Geen praatjes maar actie zeg maar , maar hari is gewoon mijn favoriet om te winnen .

mokumnised
10-11-2009, 16:34
Badr-Karaev

Badr wint dit makkelijk, hij is op dit moment zeker nog een paar klassen beter dan Hesdy en dat was al een sloopparty die slecht uitpakte voo Karaev.
K.O. ronde 1 of begin 2.

Overeem-Teixeira.
Overeem wint dit makkelijk, hoe snel hij gaat winnen ligt volgens mij alleen maar aan het risico dat hij erin gaat leggen.
Ik denk toch aan een 1rd k.o. , Hari zal dit snel willen eindigen ivm schade.

Le Banner-Schilt.

Vind ik een hele lastige, laatste kans voor le Banner die met een betere bagage aan de start verschijnt dan gewoonlijk (Chakuriki).
Toch denk ik dat Schilt deze partij op k.o. wint, door roekeloosheid en glazen kin van le Banner.

Zimmerman-Bonjanski.

Bonjanski wint op punten, misschien wel op een k.o. als hij iets meer risico in zijn vechtstijl legt.
ik ben persoonlijk niet echt onder de indruk van zimmerman, een brawler met redelijke techniek maar altijd een povere conditie.

Hari-Overeem.

Ik Denk Hari, hij is geladen met revanchegevoelens, lijkt steeds sterker te worden en ik denk gewoon dat dit zijn jaar is.Badr op k.o.
Maar het blijft de lastigste partij om te voorspellen.

Schilt-Bonjanski.

Dit zou wel eens de ''upset'' van de avond kunnen worden (meesten rekenen op Schilt denk ik).
Bonjanski is een slimme vechter en zal toch ook wel in de gaten hebben dat je dichtbij moet vechten bij Schilt.
Doet hij dit, dan geef ik de atleet Bonjanski een goede kans.
een gok, Bonjanski op punten.

Hari-bonjanski.

De gedroomde finale, kans voor Hari om dingen recht te zetten.
ik denk aan een k.o voor Hari in ronde 3.
Blijft allemaal één grote gok, maar ik vind Hari de grootste kanshebber voor de titel.

Justinian
10-11-2009, 16:38
@ Justinian:


Remy zal idd veel meer risico moeten nemen om het Sem moeilijk te maken. Soms twijfel ik of we die Remy ooit nog te zien krijgen.

(met gesprongen knie op Sapp af vliegen....Iggy in z'n prime verslaan door agressie en initiatief te nemen....noem maar op)
Ik betwijfel het ook. Je haalt overigens wel een paar goede voorbeelden van partijen waarin Remy wel (een meer dan gemiddeld) risico durfde te nemen. Was ze al bijna vergeten ;)

bommel
10-11-2009, 16:46
ik hoop dat Peter (aerts) zijn partij makkelijk van Saki wint en dan via een blessure
van een andere vechter in mag vallen, dan alsnog de K1 titel pakt!!

JHNY
10-11-2009, 16:58
Wat zou het geweldig zijn als Ewerton Teixeira alles en iedereen inpakt :)
echt een anti-climax dan

pwie
10-11-2009, 17:03
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wint Badr ko 1ste ronde

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wint Alistair ko 2 de ronde

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wint Sem op punten

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Moeilijk deze Denk extra ronde en dan Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wint Badr ko 3de ronde

Sem vs. Remy
Wint Sem op punten want denk niet dat Remy zo durft te vechten als Badr en Peter.

Sem vs. Badr
Wint Badr op ko 1ste ronde zelfde als arena want sem heeft het daar gewoon moeilijk mee.

Justinian
11-11-2009, 19:25
Wat zou het geweldig zijn als Ewerton Teixeira alles en iedereen inpakt :)
echt een anti-climax dan
Zou een leuke zijn om op te wedden ;)

TOON
11-11-2009, 19:28
Hari
Ali
Sem
Bonjasky
-
Ali
Sem
-
Sem

x2 precies wat ik denk...

Biiyen
11-11-2009, 19:34
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr (KO)

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair (dec)

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem (TKO)

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy (dec)


Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Alistair (KO )

Sem vs. Remy
Wins by Sem (dec) extra round

Sem vs. Alistair
Wins by Alistair (KO)

Dit is dus ook wat ik denk, Alistair wint de finale van Sem.

Viper30
11-11-2009, 20:41
Mijn voorspelling:

Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Badr blesure voor Badr inval Peter Aerts

Sem vs. Remy
Wins by Sem

Sem vs. Aerts
Wins by Aerts

Illest
11-11-2009, 20:54
Remy heeft ook nooit zijn boksen kunnen verbeteren, zo zonde.

des te grappiger dat hij Badr aansloeg met zo'n half mislukte jab/hoek in ronde 1 vorig jaar....Hari liet zich daarna wel vallen omdat z'n kop er anders af had gelegen als die gesprongen trap raak was....

Hoost wist ie ook al te raken met een opstoot toen....beetje maf eigenlijk, want Remy bokst ronduit slecht.....echt net genoeg om af te ronden met z'n benen....maar dat maakt het eigenlijk dan ook wel weer heel mooi....

want nadat hij z'n scheen erin hakt, ben je die sloppy punch allang weer vergeten:lol:

Amsterdam'r
11-11-2009, 23:55
Ruslan Karaev VS Badr Hari
Badr wins

Alistair Overeem VS Ewerton Teixeira
Alistair wins

Jerome Le Banner VS Sem Schilt
Jerômeke wins

Errol Zimmerman VS Remy Bonjasky
Remy wins

Alistair Overeem VS Badr Hari
Badr wins

Jerômeke VS Remy
Remy wins


Remy VS Badr:

Remy Bonjasky wins the K1 GP 2009

Collina
12-11-2009, 00:21
Ruslan Karaev VS Badr Hari
Badr wins

Alistair Overeem VS Ewerton Teixeira
Alistair wins

Jerome Le Banner VS Sem Schilt
Jerômeke wins

Errol Zimmerman VS Remy Bonjasky
Remy wins

Alistair Overeem VS Badr Hari
Badr wins

Jerômeke VS Remy
Remy wins


Remy VS Badr:

Remy Bonjasky wins the K1 GP 2009


Seriously, waarom denk je dat Remy de K-1 gaat winnen?

Persoonlijk zie ik hem niet winnen van Sem, Badr of Alistair.

Als Zimmerman zijn best doet, zie ik voor me dat Remy KO gaat in de 2de ronde, of Remy wint op punten.

mikeymcd
12-11-2009, 00:23
Unibet geeft 1,10x je geld op Badr en Sem. Die zijn volgens hun dus favoriet. Ali is 6x je geld en Remy zelfs 7x...
Ik heb dus letterlijk mijn geld op Ali gezet en een klein beetje op Remy (mocht hij zijn partij tegen Sem winnen heeft hij een goeie kans natuurlijk).

Ik denk zelf ook dat Ali een goeie kans maakt aangezien hij zich nu puur op de K-1 richt en dus nog net iets scherper kan worden. Verder is Badr natuurlijk de grote favoriet. Badr 40%, Ali 29%, Sem 15%, Remy 15%, Aerts 1% ;)

Kameleon
12-11-2009, 00:48
ik hoop dat Peter (aerts) zijn partij makkelijk van Saki wint en dan via een blessure
van een andere vechter in mag vallen, dan alsnog de K1 titel pakt!!

Ja, dat is voor mij ook het mooiste scenario.

Misschien komt hij er wel meteen in als er een uitvaller is. Je weet maar nooit.

BiCkOnE
12-11-2009, 07:56
Het valt niet te voorspellen, want de finalisten moeten op 1 avond 3x vechten, als ze maar 1x moesten vechten viel het wel te voorspellen.

....dan zul je wel een flinke bankrekening hebben als jij losse partijen kan voorspellen...;)

musti
12-11-2009, 09:44
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Badr

Sem vs. Remy
Wins by Remy

Remy vs. Badr
Wins by Badr

Reservepartij
Saki vs. Aerts
Wins by Saki (Aerts houdt het voor gezien en stopt ermee)

mikeymcd
12-11-2009, 10:15
Reservepartij
Saki vs. Aerts
Wins by Saki (Aerts houdt het voor gezien en stopt ermee)

Denk niet dat hij stopt als hij verliest, maar mocht hij stoppen dan liever in de Arena met heel vechtsportend nederland die hem een staande ovatie geeft.

Collina
12-11-2009, 11:26
Denk niet dat hij stopt als hij verliest, maar mocht hij stoppen dan liever in de Arena met heel vechtsportend nederland die hem een staande ovatie geeft.

Niet eens over nagedacht, goed punt!

Ik zeg It's Showtime, regel het :)

Collina

Omar.
12-11-2009, 12:07
Badr - Karaev
Badr is maar beter en beter aan 't worden en zoals hij zelf al zei; Karaev blijft Karaev, wordt niet slechter of beter.
Badr op KO

Alistair - Teixera
Alistair wint, maar weet niet hoe! Teixera is wel een taaie. Ik denk niet dat hij snel KO te krijgen is. Misschien zien we wel een handdoek in de ring vliegen bij deze partij.

JLB - Sem
bij de voorgaande partijen van deze 2 hoop ik elke x dat Le Banner er doorheen komt, maar dat gaat 'm gewoon níet worden!
Sem wint misschien wel op KO.

Zimmerman - Bonjasky

hmm.. Ik denk dat Remy het moeilijk gaat krijgen met Zimmerman.
Zimmerman valt graag aan en heeft mega power. En mocht sown rechter directer/hoek ( zie Zimmerman/Badr WGP2008) aankomen, is t maar de vraag of Remy ook zo'n grote vechtershart heeft en op kan staan?!
Maar ik denk toch een slimme puntenoverwinning van Remy.

Badr - Alistair
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat Badr in toernooi vorm wel van Alistair kan winnen. just stick to the gameplan!!
Badr op punten na een hele zware battle. (hoop op KO)

Schilt - Remy
Misschien dat Remy zelf ook eindelijk wakker wordt en inziet dat zijn style van vechten niet erg effectief is bij Sem. Als Remy niet veel doet ben ik bang dat Sem zijn spelletje kan spelen en die linkerjab aan t werk kan laten gaan!
Sem op punten en misschien wel een KO door knie.

Sem - Badr
Ik weet niet of Mike en Badr hetzelfde gameplan hebben, maar ze moeten wel weer met een verrassing komen. Want een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen.... dus ook Sem niet. (denk ik)
Maar Badr wint op punten of KO, allebei mogelijk!

Badr CHAMP.

Bossie
12-11-2009, 12:15
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Alistair

Sem vs. Remy
Wins by Sem

Sem vs. Alistair
Wins by Sem, omdat Alistair teveel schade heeft opgelopen tegen Badr

BiCkOnE
12-11-2009, 16:14
Reservepartij
Saki vs. Aerts
Wins by Saki (Aerts houdt het voor gezien en stopt ermee)

Never nooit niet!!

Collina
12-11-2009, 17:48
Omdat hij al een keer van zowel Badr en Alistair heeft gewonnen misschien?...?

Over de partij Alistair vs. Remy zijn de meningen over verdeeld.

Badr vs. Remy, 2008 was een klote streek van Badr, maar Badr is voor de meesten toch kanshebber om K-1 Champ te worden. (Als hij voorbij Alistair komt)

Ik wil best met jou een leuke weddenschap aan gaan dat iig Remy geen K-1 Champ gaat worden dit jaar. (jij mag een leuke weddenschap verzinnen)

Ps: Ik vind Remy overigens een ontzettende goede vechter, maar Sem, Badr of Alistair komt hij niet voorbij dit jaar. Daar ben ik zo goed als zeker van!

Collina

Omar.
12-11-2009, 17:54
Ik zet mn geld op Collina wat die weddenschap betreft!

Collina
12-11-2009, 17:54
Omdat hij al een keer van zowel Badr en Alistair heeft gewonnen misschien?...?

Om het te onderbouwen...

Remy heeft tegen beide (Alistair en Badr) geen overtuigende winst behaald en van Sem heeft hij verloren in 2005.

2007 Badr vond ik kiele, kiele
2008 Was een ontzettende domme actie van Badr
2009 Alistair, was in mijn ogen een 4de ronde waard, maar absoluut geen winst voor Remy.

Sem Schilt wint overtuigend van Remy, en Badr weer van Sem.. dus je opmerking "omdat hij al eenkeer van zowel Badr als Alistair heeft gewonnen" heeft niet zoveel te betekenen. (niet lullig bedoeld overigens)

Collina

Collina
12-11-2009, 17:56
Ik zet mn geld op Collina wat die weddenschap betreft!

Ojee :) haha...
Ik zou eerst de weddenschap afwachten, zometeen zijn we beide de sjaak...

Collina

Wiseguy
12-11-2009, 18:48
50 euro op dat Remy het niet word.. wie durft het aan.

Omar.
12-11-2009, 19:02
je moet wel de juiste odds geven... 1 tegen 15 misschien?:P
als remy 't niet word krijg je 50. als remy t wel wordt krijgt de gelukkige 50 x 15
maja het is zo onwaarschijnlijk dat hij het word!!

MB667
13-11-2009, 08:27
Ik hoop Alistair, en hij maakt ook nog eens een goede kans. Dat had vorig jaar niemand gedachht voor dat hij Hari ko sloeg........

Maar toch denk ik dat Schilt weer gaat winnen, alhoewel Alistair wel de reach heeft om hem ko te slaan!

Kameleon
13-11-2009, 13:31
Ik hoop Alistair, en hij maakt ook nog eens een goede kans. Dat had vorig jaar niemand gedachht voor dat hij Hari ko sloeg........

Maar toch denk ik dat Schilt weer gaat winnen, alhoewel Alistair wel de reach heeft om hem ko te slaan!

Ik denk ook dat Alister het dit jaar gaat winnen. Hij is beresterk en vol zelfvertrouwen. Ook in de finale tegen Sem (?) geef ik hem een goede kans. De partij Alister tegen Badr wordt wel de partij van de avond!!!!!

Nathan
13-11-2009, 14:10
Aerts vs Saki - Aerts wint op ko ronde 2

Hari vs Karaev - Hari wint in 2e ronde op tko, gaat zelf ook 1x naar het canvas

Allister vs Texeira - Dit wint Allister op punten, de logge vechtstijl van Texeira ligt overeem niet.

Le Banner VS Schilt - Punten overwinning voor Schilt.

Remy vs Zimmerman - Slooppartij die winnend afgesloten wordt door Remy, Remy raakt geblesseerd en Aerts komt in het toernooi.

Badr vs Allister - Badr wint op punten na een ware veldslag tussen deze 2 topvechters

Schilt vs Aerts - Aerts wint op punten

Aerts vs Badr - Aerts wint.......

snip83
13-11-2009, 14:14
Aerts vs Saki - Aerts wint op ko ronde 2

Hari vs Karaev - Hari wint in 2e ronde op tko, gaat zelf ook 1x naar het canvas

Allister vs Texeira - Dit wint Allister op punten, de logge vechtstijl van Texeira ligt overeem niet.

Le Banner VS Schilt - Punten overwinning voor Schilt.

Remy vs Zimmerman - Slooppartij die winnend afgesloten wordt door Remy, Remy raakt geblesseerd en Aerts komt in het toernooi.

Badr vs Allister - Badr wint op punten na een ware veldslag tussen deze 2 topvechters

Schilt vs Aerts - Aerts wint op punten

Aerts vs Badr - Aerts wint.......

Dream on Dude

snip83
13-11-2009, 14:18
x2:wacko:

X3

snip83
13-11-2009, 14:29
x108

X108,1

madmax
13-11-2009, 14:36
Oke dan ook maar even mijn voorspelling:
Karaev vs Hari: Win Hari by ko
Overeem vs Teixeira: Win Overeem by ko
Le Banner vs Schilt: win Schilt on points
Zimmerman vs Bonjasky: win Bonjasky on points
Overeem vs Hari: win Hari by ko
Schilt vs Bonjasky: Schilt on points ( denk dat Bonjasky te afwachtend is)
Final
Schilt vs Hari: Schilt on points ( Badr heeft teveel moeten geven tegen Allistair)
Champion Sem Schilt
Ik hoop stilletjes wel dat Remy hem nog een keer wint, vindt hem de mooiste stijl hebben van allemaal.

SnerkeL
13-11-2009, 14:49
Om het te onderbouwen...

Remy heeft tegen beide (Alistair en Badr) geen overtuigende winst behaald en van Sem heeft hij verloren in 2005.

2007 Badr vond ik kiele, kiele
2008 Was een ontzettende domme actie van Badr
2009 Alistair, was in mijn ogen een 4de ronde waard, maar absoluut geen winst voor Remy.

Sem Schilt wint overtuigend van Remy, en Badr weer van Sem.. dus je opmerking "omdat hij al eenkeer van zowel Badr als Alistair heeft gewonnen" heeft niet zoveel te betekenen. (niet lullig bedoeld overigens)

Collina

Sorry hoor maar tegen beide vechters stond Remy een down voor. Dat Badr doordraait is zijn probleem. En als Allistair een 4e ronde had willen hebben had ie wat actiever mogen zijn. Dan moet je echt wel een stuk beter zijn om die down weg te poetsen en dat was nou ook niet echt het geval. Dat Allistair meer vooruit vocht is pas een van de maatstaven als er geen duidelijke winaar is aan te merken op basis van knockdowns..
Remy twee keer als duidelijke winaar.
Remy - Badr 2007 was idd kiele kiele. Maar.. Remy redelijk fit en badr totaal gesloopt. Dat speelt ook mee. Wat heeft het voor nut Badr door te laten gaan?

Hoop alleen al voor de criticasters dat Remy én van Errol én van Sem wint.

STERKE JERKE
13-11-2009, 14:58
FINALE ALISTAIR OVEREEM VS BONJASKY

Na een zinderende partij wint Alistair de finale overtuigend op punten!

Lennie
13-11-2009, 15:04
Unibet geeft 1,10x je geld op Badr en Sem. Die zijn volgens hun dus favoriet. Ali is 6x je geld en Remy zelfs 7x...
Ik heb dus letterlijk mijn geld op Ali gezet en een klein beetje op Remy (mocht hij zijn partij tegen Sem winnen heeft hij een goeie kans natuurlijk).


ik durf idd wel een 10tje op alistar te zetten met zulke odds. het is trouwens 5.3
grappig trouwens dat ze karaev een grotere kans geven om het te winnen dan zimmerman

Collina
13-11-2009, 20:29
Sorry hoor maar tegen beide vechters stond Remy een down voor. Dat Badr doordraait is zijn probleem. En als Allistair een 4e ronde had willen hebben had ie wat actiever mogen zijn. Dan moet je echt wel een stuk beter zijn om die down weg te poetsen en dat was nou ook niet echt het geval. Dat Allistair meer vooruit vocht is pas een van de maatstaven als er geen duidelijke winaar is aan te merken op basis van knockdowns..
Remy twee keer als duidelijke winaar.
Remy - Badr 2007 was idd kiele kiele. Maar.. Remy redelijk fit en badr totaal gesloopt. Dat speelt ook mee. Wat heeft het voor nut Badr door te laten gaan?

Hoop alleen al voor de criticasters dat Remy én van Errol én van Sem wint.

@ Snerkel (vette nickname trouwens)

Ik ben nog steeds van mening dat Remy weining kans maakt tegen Sem, Badr of Alistair.

Het kan zelfs zo zijn dat Remy verliest in de 2de ronde van Zimmerman op KO. Remy speelt zijn spel te passief waardoor ik denk dat Badr, Alistair of Sem van hem kunnen winnen.

Persoonlijk zie ik Remy de K-1 absoluut niet winnen, mocht dit wel het geval zijn sta ik echt PAFFF.

mossad
13-11-2009, 20:37
Ik hoop op winst voor Alistair met een finale tegen Remy.

Collina
13-11-2009, 20:39
Ik hoop op winst voor Alistair met een finale tegen Remy.

Dat zou het mooiste zijn idd. Badr en Remy verslagen... let's hope!

Nightwalker
13-11-2009, 20:41
@Collina,

Ik hoop dat Badr... Iedereen Knock out slaat.. Zelfs de scheidsrechter.. Dat zal helemaal geweldig zijn..:):)

Collina
13-11-2009, 20:45
@Collina,

Ik hoop dat Badr... Iedereen Knock out slaat.. Zelfs de scheidsrechter.. Dat zal helemaal geweldig zijn..:):)

Haha! Doe maar niet, moet je dat ook nog verdedigen hier op Mixfight.nl :thup:

snip83
13-11-2009, 20:54
Ik hoop op winst voor Alistair met een finale tegen Remy.

Blijven hopen :D

Collina
13-11-2009, 21:07
Blijven hopen :D

hoop doet leven mister Snip... :)

snip83
13-11-2009, 21:16
hoop doet leven mister Snip... :)

Dat zijn weer wijze woorden mister:D

Nog stad in vanavond of wat?

Collina
13-11-2009, 21:18
Dat zijn weer wijze woorden mister:D

Nog stad in vanavond of wat?

Geen stad, maar een potje schaken met Alistair. (daar kunnen de Vcash op mij zetten) :)

snip83
13-11-2009, 21:21
Geen stad, maar een potje schaken met Alistair. (daar kunnen de Vcash op mij zetten) :)

wat zijn de odds?

en weet je wat het is gap

het is zonde dat Al en Badr elkaar al in de halve tegen komen.
Dat had gewoon de finale moeten zijn

or am i wrong?

Collina
13-11-2009, 21:24
wat zijn de odds?

en weet je wat het is gap

het is zonde dat Al en Badr elkaar al in de halve tegen komen.
Dat had gewoon de finale moeten zijn

or am i wrong?

Klopt, maar de loting zegt anders.

Maar persoonlijk (al ben ik voor Sem) zal ik het wel cool vinden als Alistair Remy in de finale tegen komt. (en wint uiteraard)

Ik zie Badr echt als enige gevaar voor Alistair.

En anders gun ik het Badr absoluut.

snip83
13-11-2009, 21:27
Klopt, maar de loting zegt anders.

Maar persoonlijk (al ben ik voor Sem) zal ik het wel cool vinden als Alistair Remy in de finale tegen komt. (en wint uiteraard)

Ik zie Badr echt als enige gevaar voor Alistair.

En anders gun ik het Badr absoluut.

Tuurlijk, voor jou ligt het feit er dat Al je gap is
Je hoopt dat hij wint.

Ik ken Al van vroeger en bewonder hem enorm om wat hij bereikt heeft.
Maargoed, ik heb een mike`s hart hè ;)

Let the best man win Collina

En geef hem van katoen met schaken want armpjedrukken verlies je :D

Groetjes

Collina
13-11-2009, 21:29
Tuurlijk, voor jou ligt het feit er dat Al je gap is
Je hoopt dat hij wint.

Ik ken Al van vroeger en bewonder hem enorm om wat hij bereikt heeft.
Maargoed, ik heb een mike`s hart hè ;)

Let the best man win Collina

En geef hem van katoen met schaken want armpjedrukken verlies je :D

Groetjes

haha, dat verlies ik absoluut.

doe ik! E-2, E-4 :fp:

knift
14-11-2009, 00:04
peter aerts gaat gewoon de titel pakken er is hopenlijk een blesure en van saki wint ie ook makkelijk dus aerts vs schilt in de finale en winst voor aerts

Irishrover
14-11-2009, 00:54
peter aerts gaat gewoon de titel pakken er is hopenlijk een blesure en van saki wint ie ook makkelijk dus aerts vs schilt in de finale en winst voor aerts

Ja precies.. Een beetje voorspelbaar eigenlijk..

knift
14-11-2009, 12:51
Ja precies.. Een beetje voorspelbaar eigenlijk..


ja dat dacht ik ook;) zou in iedergeval wel kicken wezen maar daar denken de badr en de ali o fans anders over denk ik maakt mij eigenlijk ook niet zo veel uit als het maar een leuke en spanndende finale word (zonder anti qlimax) en een terechte winnaar

Prince_Devil
14-11-2009, 13:36
Badr Wint op ko van ruslan, wint op punten van alistair en slaat sem weer KO

weks
14-11-2009, 14:09
badr gaat er met de winst vandoor

danial
14-11-2009, 16:42
Ruslan gaat het worden,


Nee geintje, Badr maakt inderdaad goeie kans, Maar ik hoop/ga voor Alistair of Sem

marcelt
14-11-2009, 16:55
Ik vraag me af of Alistair het nog een keer tegen Badr voor elkaar krijgt, maar ik denk het wel.
Ik ben voor Bonjasky, maar die komt niet langs Schilt. Dus ik denk hetzelfde als Collina. Finale Schilt vs Overeem. Dan denk ik dat Schilt wint.

T15Boxing
14-11-2009, 17:15
Eerst wint Badr binnen 2 min van Karaev.
Overeem op punten van Tex
Sem wint ook op lelijke punten van Le Banner(Tenzij Le Banner gaat knallen maar ik denk dat hij zo'n punten game gaat spelen en dat kan hij nu niet meer winnen van iemand als Schilt.)
Remy op punten van Zimmerman.

Badr KO ronde1 tegen Overeem
Sem wint op punten van Remy

Badr slaat Schilt eruit binnen 30 seconden.

Zo zie ik het gaan en hopelijk heb ik gelijk(Net zoals ik de enige was die wist dat Badr Sem zou schillen binnen 1 minuut.)

snip83
14-11-2009, 17:18
Ik vraag me af of Alistair het nog een keer tegen Badr voor elkaar krijgt, maar ik denk het wel.
Ik ben voor Bonjasky, maar die komt niet langs Schilt. Dus ik denk hetzelfde als Collina. Finale Schilt vs Overeem. Dan denk ik dat Schilt wint.

@ Marcelt:

Sorry voor mijn persoonlijke reactie van de week.
Was net netjes en niet gepast op een forum als dit.

excuse me

ontopic: badr wint alles;)

Guillermo
14-11-2009, 17:45
Allistair powerhouse Overeem, ik heb die glazen bol snap je :lol:

Illest
14-11-2009, 17:46
Ik voorspel dit....puur omdat niemand het verwacht.....:thup:.....komt ie:


Hari vs Karaev

Badr Hari oogt erg zelfverzekerd.....de man blaakt werkelijk van zelfvertrouwen en lacht z'n tegenstander zelfs toe....dit belooft wat!


round 1:

Badr stormt naar voren en bestookt Ruslan met combo's....1,2's....zware rechter zwaaihoeken en snoeiharde lowkicks.....Ruslan zwaar in z'n achteruit en heeft er eigenlijk geen antwoord op....Ruslan gaat neer op een rechter jab van Badr....8 tellen......Ruslan herstelt op tijd.....het blijft eenrichtingsverkeer!.......achterwaartse van Badr gaat maar rakelings mis....wat een spektakel!...Badr probeert het af te maken maar Ruslan word gered door de bel.....dikke ronde voor Hari.....

ronde 2:

Badr neemt het initiatief.....maar komt niet goed door.....Ruslan ontwijkt en counterd zowaar....Badr valt aan met een zware 1,2 en vrijwel tegelijkertijd maakt Ruslan een achterwaartse op de lever van Badr die er vol op zit.....Kakuda telt.....Badr staat op maar is niet op tijd hersteld en wordt uitgeteld....
Badr is woest....Melvin en Mike proberen hem tot kalmte te manen.....heftig!


GG is door het dolle heen! BB kust Ruslan op z'n voorhoofd en loopt naar de hoek van Badr en geeft respect.....saillant detail: Bas kijkt recht in de camera en zet z'n haar goed alvorens Mike de hand te schudden....

snip83
14-11-2009, 18:10
Ik voorspel dit....puur omdat niemand het verwacht.....:thup:.....komt ie:


Hari vs Karaev

Badr Hari oogt erg zelfverzekerd.....de man blaakt werkelijk van zelfvertrouwen en lacht z'n tegenstander zelfs toe....dit belooft wat!


round 1:

Badr stormt naar voren en bestookt Ruslan met combo's....1,2's....zware rechter zwaaihoeken en snoeiharde lowkicks.....Ruslan zwaar in z'n achteruit en heeft er eigenlijk geen antwoord op....Ruslan gaat neer op een rechter jab van Badr....8 tellen......Ruslan herstelt op tijd.....het blijft eenrichtingsverkeer!.......achterwaartse van Badr gaat maar rakelings mis....wat een spektakel!...Badr probeert het af te maken maar Ruslan word gered door de bel.....dikke ronde voor Hari.....

ronde 2:

Badr neemt het initiatief.....maar komt niet goed door.....Ruslan ontwijkt en counterd zowaar....Badr valt aan met een zware 1,2 en vrijwel tegelijkertijd maakt Ruslan een achterwaartse op de lever van Badr die er vol op zit.....Kakuda telt.....Badr staat op maar is niet op tijd hersteld en wordt uitgeteld....
Badr is woest....Melvin en Mike proberen hem tot kalmte te manen.....heftig!


GG is door het dolle heen! BB kust Ruslan op z'n voorhoofd en loopt naar de hoek van Badr en geeft respect.....saillant detail: Bas kijkt recht in de camera en zet z'n haar goed alvorens Mike de hand te schudden....


jij bent echt de Illest

marcelt
14-11-2009, 19:29
@ Marcelt:

Sorry voor mijn persoonlijke reactie van de week.
Was net netjes en niet gepast op een forum als dit.

excuse me



Ik vond het ook nogal vervelend. Ik heb mijn menig over Badr. Dat lijkt me geen reden grof te gaan doen. Toevallig vandaag nog met een vriend over gehad.

Maar ik vind het wel stijl dat je je excuus zo in het openbaar doet.

Illest
14-11-2009, 20:30
jij bent echt de Illest

zou toch DE upset van 2009 zijn?....ik bedoel van... iedereen dacht toen dat Manhoef over Maeda heen zou walsen....en wat gebeurde er?

als je geld op Ruslan zet en hij wint de partij maak je volgens mij een klapper....;)

snip83
14-11-2009, 20:31
zou toch DE upset van 2009 zijn?....ik bedoel van... iedereen dacht toen dat Manhoef over Maeda heen zou walsen....en wat gebeurde er?

als je geld op Ruslan zet en hij wint de partij maak je volgens mij een klapper....;)

Haha ja daar heb je gelijk in

maar je blijft de Illest;)

Quato
14-11-2009, 21:13
Nog een upsetscenario: Alistair die aan het kortste eind trekt tegen Texeira. Geloof er zelf ook niet in, maar zie het niet gebeuren dat Teixera zich laat omverwalsen zoals Ali tegen Peter. Het is een geen mooie vechter, maar wel een bikkel, die liever ter plekke dood neervalt dan dat hij opgeeft.

En nu mijn echte voorspellingen:

Badr vs Ruslan: Schat in dat Ruslan gebrand is om het beter te doen dan zijn afgelopen potten, maar de enige echte kans die hij heeft is een gelukstreffer. Gebeurd dit niet, dan is de winst voor Badr, hoogstwaarschijnlijk op KO.

Ali vs Teixeira: Zoals boven aangegeven denk ik niet dat dit een KO overwinning wordt. Neem wel aan dat Ali de winst naar zich toe trekt en dat dit verder een van de saaiere partijen van de avond wordt.

JLB vs Sem: Zolang Sem niet tegen een poeier aanloopt, moet 't goed komen. TKO overwinning voor Sem.

Remy vs Errol: Na de eerste ronde begint Remy de partij steeds meer naar zich toe te trekken. Duidelijke puntenoverwinning voor Remy.

Ali vs Badr: Mooi om te zien dat niemand hier een duidelijke voorspelling over durft te geven. Het kan alle kanten op m.i., maar ik denk niet dat 't lang gaat duren. Gok er op dat Badr wint.

Sem vs Remy: Remy weet zich nog steeds geen raad en Sem heeft inmiddels de smaak te pakken. Sem overklast Remy weer en wint op KO.

Sem vs Badr: Badr lukt het niet om het zelfde grapje weer te flikken. Sem heeft hier uiteraard genoeg op getraind en komt tijdens een slagregen van Badr met een mokerslag jab door, waarop Badr minstens 8 tellen krijgt. Vervolgens maakt Sem de klus af en schaart zich naast Ernesto als 4-voudig K1 Champion!

(wat trouwens ook een leuke stunt zou zijn is dat Sem op de grond doorgaat en Badr een lesje MMA geeft) :-)

snip83
14-11-2009, 21:37
Location: Zuudloarn!

Bespeur hier enige partijdigheid;)

Quato
14-11-2009, 21:40
Bespeur hier enige partijdigheid;)

Haha, laat het woordje "enige" hier maar tussenweg hoor!

snip83
14-11-2009, 21:41
Haha, laat het woordje "enige" hier maar tussenweg hoor!

Haha ok,

ik hoop ook inderdaad op die finale ja:D

Alleen heb ik de afloop iets anders in gedachte :D

T15Boxing
14-11-2009, 23:37
Dus meeste mensen denken dat Schilt weer kampioen wordt:(

snip83
15-11-2009, 10:02
Ik zeg Badr!


O.L

BJJrajawali
15-11-2009, 10:58
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Karaev op een zware K.O.:twak:


Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair T.K.O. ronde 2:sleep1:

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Le Banner op een zware K.O.:fp:

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy op punten:whistling:

Alistair Overeem vs. Ruslan Karaev
Wins by Alistair op punten :wacko:

Le Banner vs. Remy
Wins by Remy op T.K.O. ronde 2:cool2:

Remy vs. Alistair Overeem

Wins by Remy Bonjasky op K.O.:thup:


Gewoon omdat het mag, lijkt me toch wel een mooi scenario zo .......

ICON
15-11-2009, 11:06
ik hoop alistair ik denk badr

snip83
15-11-2009, 11:09
ik hoop alistair ik denk badr

Ik gun het ze allebei

Ik gun het Alistair omdat ik hem ken
Ik gun het badr omdat ik Mike`s hart heb en zwaar fan ben van hem

Illest
15-11-2009, 15:23
Ik gun het ze allebei

Ik gun het Alistair omdat ik hem ken
Ik gun het badr omdat ik Mike`s hart heb en zwaar fan ben van hem

hoe voelt het om Alistair te kennen? :pimp:

snip83
15-11-2009, 17:11
hoe voelt het om Alistair te kennen? :pimp:

Moet ik hier serieus op ingaan?

Illest?

oliebol
15-11-2009, 17:25
Ik gun het ze allebei

Ik gun het Alistair omdat ik hem ken
Ik gun het badr omdat ik Mike`s hart heb en zwaar fan ben van hem

geef dat hart eens gauw terug!

Nightwalker
15-11-2009, 18:24
Badr / Le Banner gun ik het meest...

Illest
15-11-2009, 20:22
Moet ik hier serieus op ingaan?

Illest?

Why not....je vind het relevant om te vermelden.....vandaar mijn vraag..

snip83
15-11-2009, 20:30
Why not....je vind het relevant om te vermelden.....vandaar mijn vraag..

Klopt het is relevant voor mij om te vertellen dat ik hem ken ja...
Daarom hoop ik dat hij wint als badr het niet word...


Het is totaal irrelevant om te vragen hoe het voelt om alistair te kennen:sleep1:

snip83
15-11-2009, 20:34
geef dat hart eens gauw terug!


Haha you got me

Illest
15-11-2009, 20:40
Klopt het is relevant voor mij om te vertellen dat ik hem ken ja...
Daarom hoop ik dat hij wint als badr het niet word...


Het is totaal irrelevant om te vragen hoe het voelt om alistair te kennen:sleep1:

Maakt het je niet vetter dan? als je een vette gast kent.....come on......share it with us....:pimp:

snip83
15-11-2009, 20:41
Maakt het je niet vetter dan? als je een vette gast kent.....come on......share it with us....:pimp:

Hoezo

loop dagelijks op de sportschool waar je vette gasten ziet

die komen er om het vette eraf te trainen;)

Ontopic nu weer graag

Kaizer
15-11-2009, 21:22
Ik denk Jerome le Banner en hij wint alles op K.O.:thup:

Omar.
15-11-2009, 23:06
ik hoop alistair ik denk badr


Ík hoop op Badr, maar denk Alitair.:(

pavani
16-11-2009, 09:33
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Jerome

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Alistair

Jerome vs. Remy
Wins by Remy

Remy vs. Alistair
Wins by Alistair

Ik hoop echter op Peter (die kans is minimaal) of Badr. Maar Alistair is voor mij de grote favoriet, wat is die man beresterk, het is net een bulldozer.

snip83
16-11-2009, 13:32
Ik hoop dat Mike Passeniet BB zijn oren wast :P

PigDog
16-11-2009, 15:45
Sem wint de K-1 tenzij iemand in de tweede ronde uitvalt, dan wint Saki de K-1.


Echt waar!

iconian
29-11-2009, 23:26
ttt voor wie zn voorspellingen nog wil doen

timmeh
30-11-2009, 00:32
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr TKO

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Teixeira op KO

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Le Banner op KO

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy op KO

Teixeira vs. Badr Hari
Wins by Teixeira op KO

Le Banner vs. Remy
Wins by Remy op punten

Teixeira vs. Remi
Wins by Remy op TKO

timmeh
30-11-2009, 00:33
.

BiCkOnE
30-11-2009, 00:54
.

Ik vind deze post een stuk geloofwaardiger overkomen dan je eerste.... :whistling:

spacebox
30-11-2009, 01:58
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Double KO

Sem vs. Remy
Remy deze keer hoop ik, maar denk Sem. Maar ik ga dan toch maar voor Remy

Remy vs. Aerts
Wins by Aerts

Maar Aerts vs Badr zou ik een droom finale vinden. Wie er dan wint maakt niet uit ik gun het ze beiden :D

Good luck to you all may the best dutch fighter wins. Maak er een mooi sinterklaas feest van.

@ Leo: Komt er eigenlijk een livestream op SBS!?? Dat vind ik toch het Spannends!!!

Collina
30-11-2009, 11:10
Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Double KO

Sem vs. Remy
Remy deze keer hoop ik, maar denk Sem. Maar ik ga dan toch maar voor Remy

Remy vs. Aerts
Wins by Aerts

Maar Aerts vs Badr zou ik een droom finale vinden. Wie er dan wint maakt niet uit ik gun het ze beiden :D

Good luck to you all may the best dutch fighter wins. Maak er een mooi sinterklaas feest van.

@ Leo: Komt er eigenlijk een livestream op SBS!?? Dat vind ik toch het Spannends!!!

Livestream op SBS zou geweldig zijn, vraag me af waarom ze het niet zouden doen. September was ook geen probleem..

Was goed beeld, goed geluid.. GO SBS6 :thup:

Wie had dit voor elkaar gekregen overigens?

Collina

spacebox
30-11-2009, 21:00
Livestream as zaterdag 09:00 Website SBS6!!! LEKKKKKER :D

Ik kan niet meer wachten!!!!!!!!!