PDA

View Full Version : Potentie It's Showtime?



Djani
10-11-2009, 18:12
In de nieuwe Ringsports geeft Murat Direkci aan dat hij K-1 Max uit zijn hoofd heeft gezet en zich prima voelt bij It's showtime. Redenen daarvoor zijn dat hij bij It's Showtime meer betaald krijgt en hij dezelfde matchups krijgt als hij bij k-1 zou krijgen.

Aangezien k-1 geldproblemen schijnt te hebben, waarom zou It's Showtime het dan niet over kunnen nemen als nummer 1 organisatie? Er zijn al It's Showtime-wereldtitels in het leven geroepen en als er nog een grand prix-toernooi zou komen is de cirkel in principe rond. Ook zie je dat de populaire thaise jongens een kans krijgen(simpelweg omdat het publiek hen wil zien) en er geen sprake is van foute selectie zoals de japanners dat doen om voor hun eigen vechters een kans te creeren. Een nadeel is dat er in Japan een grotere fanbase is waarop ingespeeld kan worden.

Watvoor potentie heeft It's Showtime volgens jullie?

Coldcrust
10-11-2009, 18:50
Ach wat is foute selectie..ik zie toch steeds dezelfde Showtime vechters en weinig of geen buitenstaanders.

BJJrajawali
10-11-2009, 19:02
In de nieuwe Ringsports geeft Murat Direkci aan dat hij K-1 Max uit zijn hoofd heeft gezet en zich prima voelt bij It's showtime. Redenen daarvoor zijn dat hij bij It's Showtime meer betaald krijgt en hij dezelfde matchups krijgt als hij bij k-1 zou krijgen.

Aangezien k-1 geldproblemen schijnt te hebben, waarom zou It's Showtime het dan niet over kunnen nemen als nummer 1 organisatie? Er zijn al It's Showtime-wereldtitels in het leven geroepen en als er nog een grand prix-toernooi zou komen is de cirkel in principe rond. Ook zie je dat de populaire thaise jongens een kans krijgen(simpelweg omdat het publiek hen wil zien) en er geen sprake is van foute selectie zoals de japanners dat doen om voor hun eigen vechters een kans te creeren. Een nadeel is dat er in Japan een grotere fanbase is waarop ingespeeld kan worden.

Watvoor potentie heeft It's Showtime volgens jullie?

Ik denk dat er zeker wel potentie inzit, alleen de strijd aangegaan kan worden met Japen durf ik niet te zeggn..... Ik denk dat het voor de meeste vechters zelf niet zoveel zal uitmaken welke naam het toernooi heeft zolang ze maar betaald worden. Alleen alles erom bijv. de sponsoring/reclames in japan, denk niet dat we mensen hier zo gek krijgen. Daar verdienen de vechters volgens mij toch ook een aardig centje mee....

Ik zeg gewoon proberen !:thup:

Djani
11-11-2009, 11:41
Ach wat is foute selectie..ik zie toch steeds dezelfde Showtime vechters en weinig of geen buitenstaanders.

Welke buitenstaanders zouden dan wel in mei een plek in de Arena waard zijn bijvoorbeeld? Voor zover ik zie laten ze niet expres iemand buiten de boot vallen. En talenten krijgen ook een kans, kijk maar naar die Grigoryan broertjes.

trainer Bv S'burg
11-11-2009, 14:02
Ach wat is foute selectie..ik zie toch steeds dezelfde Showtime vechters en weinig of geen buitenstaanders.

Elke promotor :pimp: zet zijn eigen vechters toch op zijn eigen gala, dit zie je bij GG of slam en rings netzo.

pavani
12-11-2009, 00:11
Elke promotor :pimp: zet zijn eigen vechters toch op zijn eigen gala, dit zie je bij GG of slam en rings netzo.

Dat lijkt me ook logisch Barcelona heeft Zlatan ook niet onder contract staan om hem vervolgens niet op te stellen.
It's Showtime heeft veel goede vechters onder contract staan, ik hoop alleen dat er een aantal bijkomen zodat ze vaker aan de bak komen.

Djani
12-11-2009, 12:11
Dat lijkt me ook logisch Barcelona heeft Zlatan ook niet onder contract staan om hem vervolgens niet op te stellen.
It's Showtime heeft veel goede vechters onder contract staan, ik hoop alleen dat er een aantal bijkomen zodat ze vaker aan de bak komen.

Wie zou je er nog meer bij willen hebben dan? Ik zou het even niet weten, alleen in de klasses rond de 60kg is het nog wat mager, vechters als Anuwat en Andrei Kulebin zouden zeker een aanwinst zijn.

payap
12-11-2009, 12:25
Dat lijkt me ook logisch Barcelona heeft Zlatan ook niet onder contract staan om hem vervolgens niet op te stellen.
It's Showtime heeft veel goede vechters onder contract staan, ik hoop alleen dat er een aantal bijkomen zodat ze vaker aan de bak komen.

Ac Milaan heeft wel Huntelaar om hem niet te laten spelen!

pavani
12-11-2009, 12:39
Wie zou je er nog meer bij willen hebben dan? Ik zou het even niet weten, alleen in de klasses rond de 60kg is het nog wat mager, vechters als Anuwat en Andrei Kulebin zouden zeker een aanwinst zijn.
Je noemt er direct 2, verder lopen er in nederland nog een aantal "talenten" die ik graag aan het werk zie. dan denk ik bijv. aan Ramzi.

pavani
12-11-2009, 12:40
Ac Milaan heeft wel Huntelaar om hem niet te laten spelen!

Uitzonderingen daar gelaten, maar goed Huntelaar is geen wereldtop.

Octavius
12-11-2009, 14:12
Grote verschil met K-1 is dat K-1 geen management doet van atleten en Showtime wel.

Jarno
12-11-2009, 18:02
Ac Milaan heeft wel Huntelaar om hem niet te laten spelen!

Wie is Huntelaar?

trainer Bv S'burg
12-11-2009, 19:41
Wie is Huntelaar?

hij bedoeld mischien klunselaar of stuntelaar? :D

trainer Bv S'burg
12-11-2009, 19:44
Je noemt er direct 2, verder lopen er in nederland nog een aantal "talenten" die ik graag aan het werk zie. dan denk ik bijv. aan Ramzi.

Dan moeten ze zichzelf nog meer in de kijker zetten! Door net wat beter te knokken als de rest, dan krijgen ze ook een kans op een groot evenement ;)

Djani
12-11-2009, 19:57
Dan moeten ze zichzelf nog meer in de kijker zetten! Door net wat beter te knokken als de rest, dan krijgen ze ook een kans op een groot evenement ;)

Zo is het wel ja. En ook een vechter als Chahbari krijgt zijn waardering bij It's Showtime, in tegenstelling toch de K-1 max.

pavani
13-11-2009, 01:02
Dan moeten ze zichzelf nog meer in de kijker zetten! Door net wat beter te knokken als de rest, dan krijgen ze ook een kans op een groot evenement ;)

Jammer genoeg gaat dit niet altijd op, maar gelukkig hebben ze bij It's Showtime oog voor talent.