PDA

View Full Version : Video interview Anuwat Kaewsamrit (Slamm!! VI)



Justinian
11-11-2009, 09:51
Toen ik op vakantie was in Thailand heb ik een aantal interviews afgenomen met Thaise vechters die deze maand vechten op Slamm!!, waaronder Bovy Sor Udornsorm, Anuwat Kaewsamrit en Yodseanklai Fairtex. Nu ben ik de laatste tijd vrij druk, maar gisteren ben ik er aan toegekomen om een deel van het interview met Anuwat te verwerken. Hieronder het eerste deel van het interview met Anuwat; ik probeer later deze week meer online te zetten van dit interview en de interviews die ik heb gehad met de andere Thaise vechters.

http://www.youtube.com/watch?v=-dKeK53XFcA

Justinian
11-11-2009, 09:58
Het was overigens een aardig gedoe om - als leek - die ondertitels er in te krijgen op de juiste momenten. Ik hoop dat ik deze week nog even tijd heb om ook de rest van het interview met Anuwat (en de andere vechters) online te zetten.

Richelieu
11-11-2009, 11:05
Leuk interview Roy! Top. Ben benieuwd naar zijn partij tegen Mootje Khamal. Hij zal na zijn nederlaag tegen Mosab erg gebrand zijn om te winnen! Vorige ontmoeting met Mosab keek hij ook niet al te happy. Een re-match tussen deze twee zou wederom een spektakel zijn;

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/C_of_C/IMG_577.jpg

Justinian
11-11-2009, 11:11
De ondertitels geven de essentie weer van wat hij te zeggen had. Ik had het er net nog even over met mijn vrouw en zij gaf aan dat hij inderdaad bijzonder gemotiveerd is! Als ik morgen tijd heb probeer ik ook de rest van het interview te vertalen/verwerken, net als het interview met Bovy. Gestoorde blik heeft die Bovy trouwens in zijn ogen ;)

Djani
11-11-2009, 11:17
Reps!

Wat een koning die Anuwat. Grappige comment op de Bovy - Mosab fight. Als Mosab tegen Bovy vecht zoals vorig jaar kan hij er nog wel eens een punten overwinning uitslepen. Bij een rematch tussen Anuwat en Mosab zou Anuwat ongetwijfeld winnen, Anuwat is zwaar in vorm en heeft als ik het goed heb zijn laatste twee partijen gewonnen op KO via lowkicks (tegen een Engelsman en een thai uit een zwaardere gewichtsklasse). Die gozer heeft dinamiet en zowel zijn vuisten als benen.

Dannyboy
11-11-2009, 13:18
Top gedaan Roy!

Dit soort interviews, jullie verslagen en achtergrondinformatie zorgen ervoor dat Mixfight met stip op 1 staat. Dank voor de moeite (alhoewel het me geen straf lijkt om dit te moeten doen...) die jullie er iedere keer insteken.

marcelt
11-11-2009, 17:24
Mee eens.

Vet ROy. Bedankt.

Jeru
11-11-2009, 21:54
Bedankt Justi! Echt top om het helemaal te ondertitelen ook :D

Anuwat laatst in Tokio ook nog een mooie partij zien vechten tegen Wuttidet. Eerst een lelijke snee opgelopen, maar snel daarna alles rechtgezet door op KO te winnen!!

Voor de geïntereseerden staat het verslag hier: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97088


http://lh6.ggpht.com/_6V6Uk12CNyA/StPhySLZMGI/AAAAAAAAGaU/FUdHlnJibHk/s800/IMG_0677.jpg

Wheelie
11-11-2009, 21:59
Bedankt voor het interview, echt top.

payap
11-11-2009, 22:06
Anuwat is mijn favoriete Thai van het moment. Fantastisch altijd om deze man te zien vechten.

Ook een hele aardige vent.

Thanx Roy! Top!

Justinian
11-11-2009, 22:33
Thanks mensen, ik ga mijn best doen om morgen nog een filmpje in elkaar te zetten!

pavani
12-11-2009, 00:03
Thx voor het leuke interview, Anuwat heeft er zin in.

Justinian
12-11-2009, 19:08
Ben vandaag nog even bezig geweest met het interview dat ik had met Yosenklai Fairtex. Komt goed ;)

gieloe
12-11-2009, 20:03
Heel vet die filmpjes! Keep them coming!

payap
12-11-2009, 23:08
Ben vandaag nog even bezig geweest met het interview dat ik had met Yosenklai Fairtex. Komt goed ;)

Goed bezig Roy! Kijk al uit naar het interview met Yod!

Richelieu
13-11-2009, 11:04
Ben vandaag nog even bezig geweest met het interview dat ik had met Yosenklai Fairtex. Komt goed ;)

Kijk, dat horen we graag!

Wheelie
13-11-2009, 15:19
Ben vandaag nog even bezig geweest met het interview dat ik had met Yosenklai Fairtex. Komt goed ;)
Ben benieuwd :cool2:

Justinian
14-11-2009, 01:16
Ben benieuwd :cool2:
Ben het filmpje nu aan het uploaden en zal het morgen plaatsen (als er niks mis gaat met de upload ;)).