PDA

View Full Version : Dana White: Brock Lesnar would smash Fedor Emelianenko



Harrie Nak
11-11-2009, 10:28
CBS would be out of their mind to put that rinky-dink [Strikeforce]... on the air again... and without that backing, [promoters] won’t have the money to pay [Emelianenko]. The guy just got his face smashed in by Brett Rogers. Do you know what Brock or [UFC heavyweights] Frank Mir and Cain Velasquez would do to Brett Rogers? It’s time to bring [Fedor] in, to see Brock Lesnar smash his head.



Emelianenko, 33, also is dealing with health issues. He suffered a fracture and tendon damage in his left thumb, and a fractured nose in the Rogers fight, Coker said. Emelianenko stopped in Los Angeles on Monday to be treated for the injuries.
[The hand injury] could've been from that blow when he had Brett on the mat at the end," Coker said. "We're hearing he could be out for four to six months.


http://www.latimes.com/sports/la-sp-fedor10-2009nov10,0,2976507.story

Tykill
11-11-2009, 10:34
die dana white is echt een vervelend mannetje, volgens mij gelooft hij echt in zijn eigen domme gepraat...

Might Is Right
11-11-2009, 10:34
Belacheljk ventje :rotflmao:

Tony
11-11-2009, 10:40
Het is heel simpel.... Fedor zit niet in de UFC.. Waarom zou Dana dan Fedor gaan ophemelen? Als Dana dat zou doen, dan is ie bezig met marketingaktiviteiten... en dat zou strikeforce moeten doen.. niet Dana.

elke vechter die niet in de UFC zit is een farce... punt uit.... zelfs een fedor.
Zodra Fedor tekent en in de UFC zit, vanaf dát moment is Fedor de beste vechter van de wereld volgens Dana.

Mule-Kick
11-11-2009, 10:40
Typische Dana reactie weer. Lekker zuur omdat hij Fedor niet kon krijgen. En ik denk dat Rogers het een aantal top UFC heavyweights nog best lastig zou kunnen maken eigenlijk.

Garcia
11-11-2009, 10:41
Pure jaloezie dat Fedor niet bij de UFC getekend heeft. Eerst wil je hem dolgraag hebben en bied je hem een MEGA contract aan, en als Dana z'n zin niet krijgt gaat hij trashtalken.

Tony
11-11-2009, 10:45
Ach.. jullie moeten het zakelijk bekijken.. en vanuit dat oogpunt doet Dana het perfect.

als Dana zou toegeven dat Fedor zo goed was... Dan zou Brock Lesnar ineens een heel stuk omlaag kelderen...

Net zoiets als Bas Boon zou zeggen dat Badr Hari de beste K1 vechter is... Of als Rutz zou zeggen dat iemand van GG de beste K1 vechter is.

ondiep
11-11-2009, 11:18
wat een joker :+

univers1l
11-11-2009, 11:34
dana probeert hem te prikkelen, maar fedor is daar te cool voor

Wheelie
11-11-2009, 11:40
Ik vind Dana White wel oke, kan vaak om hem lachen en hij doet goede dingen voor de UFC.
Hij vind Fedor ook de beste vechter maar dat kan hij natuurlijk niet toegeven ;)

gek
11-11-2009, 14:31
laat hij Rogers naar de UFC halen en tegen Brock zetten, zo duur kan die man niet zijn.

Hoop ik dat Rogers Brock toch even helemaal de ***** slaat!
Als Dana lef heeft probeerd hij dat.

TheHagueBoxer
11-11-2009, 15:15
wel reel blijven mensen, Rogers is ook zeker geen top heavyweight... vond deze wedstrijd best leuk, maar totaal onrelevant natuurlijk, waarom vecht de nr.1 heavyweight tegen iemand die ik persoonlijk niet in de top 10 zou ranken?

op dit moment is Fedor nummer 1 en Brock nummer 2 dus laat ze alsjeblieft vechten

weet niet of hij wint maar brock gaat fedor echt wel problemen geven hoor

delightone
11-11-2009, 16:22
Ik wil Fedor tegen lesnar niet eens zien lijkt me echt een schijtpartij

Lionheart
11-11-2009, 16:40
Rogers is een top heavyweight in spé;)

En hij wist zich toch goed staande te houden de eerste ronde, tegen ieders verwachting in.

Ivo C.
11-11-2009, 16:59
oh snap...:fp:
And I thought Fedor is unbeatable (Irony....)
Chees! Thanks Dana

Sendur
11-11-2009, 17:01
Ach.. jullie moeten het zakelijk bekijken.. en vanuit dat oogpunt doet Dana het perfect.

als Dana zou toegeven dat Fedor zo goed was... Dan zou Brock Lesnar ineens een heel stuk omlaag kelderen...

Net zoiets als Bas Boon zou zeggen dat Badr Hari de beste K1 vechter is... Of als Rutz zou zeggen dat iemand van GG de beste K1 vechter is.

haha zo is het maar net Tony:thup: