PDA

View Full Version : Volgende gevecht voor Fedor & Mousasi



wrestler_nl
12-11-2009, 15:22
Als Strikeforce de titel inneemt van Overeem dan kunnen Werdum vs Fedor vechten en Rogers vs Overeem. Dan de winnaars van beide partijen tegen elkaar voor de strikeforce hw titel. En als ze het niet innemen dan kan overeem niet tegen rogers want rogers heeft net verloren van fedor. Maar voordat Overeem tegenover fedor wil staan wil ik hem het liefst een andere partij draaien ,vandaar mijn opmerking. Rogers vs Overeem kan echt een superpartij worden volgens mij en Fedor vs Werdum is ook erg interessant mocht hij fedor naar de grond brengen. Maar hoe breng je Fedor naar de grond zonder enige worstel/judo/sambo achtergrond en zonder een gewichtsvoordeel van 40Ib.

Volgens mij zijn er niet zo veel (goeie) lighthw vechters in strikeforce maar als Dan Henderson tekent bij Strikeforce dan wordt dat een super uitdaging voor Mousasi maar ik denk niet dat hij het zal redden tegen Henderson. Dan Henderson heeft ko power in beide handen , uitstekende worstelachtergrond en hij is maar 3 keer gesubmit (Anderson silva , Big Nog , Lil Nog) dus zeker geen schande. Maar ook Paulo Filho is een goeie tegenstander voor Mousasi. Er is al een beetje 'bad blood' maar dat maakt het altijd interessant.:) Verder kan ik niet aan veel lhw's denken buiten de ufc die hij niet heeft verslagen.

Misschien een paar idee'tjesvan jullie? ik heb nietste doen dus ik dacht ik ga ff een thread openen.:D

iconian
12-11-2009, 15:52
goed idee.

Scott coker zei al dat de winnaar van werdum-bigfoot tegen fedor zou vechten,
dan denk ik dus dan Overeem eerst een andere tegenstander krijgt bijv. Rogers

om vervolgens de winnaar werdum-fedor vs winnaar overeem-rogers voor de titel te maken.

Ik denk niet dan henderson naar strikeforce gaat, maar als dat wel zo is = mousasi vs henderson een main event waardig

Worf
12-11-2009, 20:06
Allistar word no-way gestript van de title als hij in het eerste kwart van 2010 gaat vechten. Het zal dus een title defense worden! Beetje raar lijkt het me om Rogers een titleshot te geven aangezien hij zojuist verloren heeft van Fedor.

Ik zeg Allistar vs Fedor, April 2010!!

Sendur
12-11-2009, 20:08
Allistar word no-way gestript van de title als hij in het eerste kwart van 2010 gaat vechten. Het zal dus een title defense worden! Beetje raar lijkt het me om Rogers een titleshot te geven aangezien hij zojuist verloren heeft van Fedor.

Ik zeg Allistar vs Fedor, April 2010!!


x2!

TOON
12-11-2009, 20:30
goed idee.

Scott coker zei al dat de winnaar van werdum-bigfoot tegen fedor zou vechten,
dan denk ik dus dan Overeem eerst een andere tegenstander krijgt bijv. Rogers

om vervolgens de winnaar werdum-fedor vs winnaar overeem-rogers voor de titel te maken.

Ik denk niet dan henderson naar strikeforce gaat, maar als dat wel zo is = mousasi vs henderson een main event waardig

dit zou logisch zijn in het geval dat overeem niet die titel zou hebben....anders zou Rogers nu beloond worden met een titleshot terwijl ie van een loss afkomt....

werdum vs rogers en overeem vs fedor, vervolgens titleshot voor werdum tegen fedor (denk dat ze allebei winnen namelijk) en een rogers vs overeem om hun losses recht te breien.... ofzo...

Jarno
12-11-2009, 20:36
Hendo zit toch al bij Strikeforce? Mousasi kan ook aardig uit de weg met beide vuisten en eerlijk gezegd zie ik hem vroegtijdig winnen van Hendo. Daarna zie ik hem graag doei zeggen tegen het M1 management en naar de UFC gaan om te slopen daar.

Garcia
12-11-2009, 20:40
Ik weet bijna wel zeker dat Mousasi van Henderson kan en gaat winnen als die 2 tegen elkaar moeten vechten.

Henderson heeft een bulk aan ervaring en wrestling skills maar leunt teveel op z'n overhand right. Mousasi is allrounder en in mijn ogen een slimmere vechter.

GerritTonijn
12-11-2009, 20:56
henderson gaat niet naar LHW.

iconian
12-11-2009, 21:34
helemaal niet terzake maar vond net deze gif:

http://i33.tinypic.com/1zd0rk6.jpg

Fyodor
12-11-2009, 21:45
helemaal niet terzake maar vond net deze gif:

http://i33.tinypic.com/1zd0rk6.jpg

Muahaha, prachtig! :D

MB667
13-11-2009, 09:43
Volgens mij zij Alistair in een interview dat hij in maart of april tegen fedor wou vechten........ Dus dan zal Rogers Alistair wel erna zijn. hoop ik

Tony
13-11-2009, 09:45
Ik vind dat Fedor recht heeft op een titel gevecht.. dus automatische tegen Overeem..
Rogers mag dan tegen Werdum.

(of bigfoot tegen Rogers)