PDA

View Full Version : FOX Fight Game: Is Fedor Truly the Best?



Harrie Nak
12-11-2009, 22:08
http://www.youtube.com/watch?v=AuXTORWWGBE

ZakKa!
12-11-2009, 22:16
Als ik de titel zie wil ik het filmpje niet eens zien. Wat is dat nu voor belachelijke stelling.

Elke vechter heeft zijn specilaiteiten. De een is goed in jiu-jitsu, de ander in worstelen. Fedor's specialiteit: hij verliest niet...

Rougemonkey
12-11-2009, 22:29
Ik denk dat dat ook wordt bedoelt met de beste? Als je niet verliest ben je toch de beste uiteindelijk?

ijsbier
12-11-2009, 23:41
"how do you think Fedor's fight against Lesnar would be?" "I think he [Fedor] would get mauled, and thats not because i'm an editor of the UFC magazine..." LOL sure....

laat die amerikanen lekker blijven bowlen ofzo.....

Naj85
13-11-2009, 01:37
hoe vaak moet hij het nog bewijzen!

Joris
13-11-2009, 02:26
ik taaide bij het woordje 'FOX' al af.

Christophe
13-11-2009, 04:38
Fucking amerikanen ... dat is weer typisch hé. Zij zijn het beste, want ze zitten in Amerika, en de rest doet maar een beetje alsof! :thown:

Man, man, man, wat hoop ik dat Fedor - Lesnar er toch nog (snel) komt, ik ga er zo van genieten als Lesnar op de grond die Amerikaanse trots ligt uit te bloeden! Maar langs de andere kant, voor mij is het niet nodig. Fedor is Nr.1, en daarmee uit!

Mack
13-11-2009, 04:58
Bizar dat ze iemand die 5 wedstrijden gevochten heeft, beter vinden dan Fedor :S

Durfal
13-11-2009, 06:47
Typisch amerikaans vreselijk arrogant dus!!
Lesnar wordt gesloopt door Fedor
Domme cowboys daar in amerika net zo dom als Bob Sapp ook zo'n typisch amerikaans wanproduct..............

martijn2
13-11-2009, 09:41
Hebben jullie de post de wij hollanders maken over nederlandse vechters wel eens gelezen? Of over organisaties.

Typisch amerikaans , typisch hollands.

Strange Cutbean
13-11-2009, 09:42
Ik weet niet of Fedor Lesnar sloopt (hoop het wel) maar als Lesnar wint dan komt dat door zijn surplus aan gewicht en niet door betere skills. Ben je dan de beste of de (letterlijk) grootste?
In ieder geval, alle UFC bagger toont maar weer eens aan dat Fedor er goed aan gedaan heeft niet voor de UFC te kiezen, er zit zo een gigantisch mentaliteitsverschil tussen die twee.

En ik heb het al eerder gezegd, als Brok c.s. zich zo graag willen bewijzen moeten zij maar naar Strikeforce komen!

Ik heb trouwens ook het filmpje niet gezien, 'FOX' zegt mij ook zo wel genoeg.

goro
13-11-2009, 16:23
Fucking amerikanen ... dat is weer typisch hé. Zij zijn het beste, want ze zitten in Amerika, en de rest doet maar een beetje alsof! :thown:

Man, man, man, wat hoop ik dat Fedor - Lesnar er toch nog (snel) komt, ik ga er zo van genieten als Lesnar op de grond die Amerikaanse trots ligt uit te bloeden! Maar langs de andere kant, voor mij is het niet nodig. Fedor is Nr.1, en daarmee uit!
En als Lesnar Fedor owned wat gebeurt er dan?

jake phuk
13-11-2009, 17:01
Als Lesnar hem pakt zal dat door 2 dingen komen, ten eerste lesnar's gewicht en ten tweede een strijdplan dat past bij al zijn sterke punten; goede wrestling skills en veilige gnp zoals zijn partij tegen Mir. Die partij was niet om aan te zien (alhoewel Mir werd gesloopt)

Als Brock wil blijven winnen in de UFC gaat dat hem gewoon lukken. Zijn spel zal lijken op Sem's spel. Even effectief, maar algeheel minder technisch en interessant. :sleep1:

Kan Brock Fedor verslaan? Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat Fedor's mogelijke partij tegen Overeem meer helderheid zal brengen. Wat Fedor staand kan is duidelijk maar hoe zal hij het redden op zijn rug met Brock of Overeem op hem?

Hmmm toch pakt Fedor ze allebei, al dat extra gewicht is leuk in de eerste rondes maar in een mogelijk toekomstig titelgevecht zullen die zwaardere jongens te moe worden in rondes 3-4-5, prooi voor Fedor in de latere rondes? /speculatie

oliebol
13-11-2009, 17:14
Als Lesnar hem pakt zal dat door 2 dingen komen, ten eerste lesnar's gewicht en ten tweede een strijdplan dat past bij al zijn sterke punten; goede wrestling skills en veilige gnp zoals zijn partij tegen Mir. Die partij was niet om aan te zien (alhoewel Mir werd gesloopt)

Als Brock wil blijven winnen in de UFC gaat dat hem gewoon lukken. Zijn spel zal lijken op Sem's spel. Even effectief, maar algeheel minder technisch en interessant. :sleep1:

Kan Brock Fedor verslaan? Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat Fedor's mogelijke partij tegen Overeem meer helderheid zal brengen. Wat Fedor staand kan is duidelijk maar hoe zal hij het redden op zijn rug met Brock of Overeem op hem?

Hmmm toch pakt Fedor ze allebei, al dat extra gewicht is leuk in de eerste rondes maar in een mogelijk toekomstig titelgevecht zullen die zwaardere jongens te moe worden in rondes 3-4-5, prooi voor Fedor in de latere rondes? /speculatie

Ik vind Brock eigenlijk helemaal niet saai vechten, vind hem gewoon een erg goede vechter die toevallig ook gewoon erg groot en sterk is. Dat maakt hem extra gevaarlijk, maar ik denk niet dat hij alleen maar wint omdat ie zo groot is. Hij heeft ook gewoon wel skills.

Ulis-E
13-11-2009, 17:16
pff zie een paar nerdy wannabe's (frankie edgar dus niet) hun mening geven.. moeten we daar nou zoveel waarde aan hechten? naaah denk t niet

Fish
13-11-2009, 17:35
die presentator zei, fedor heeft afgelopen tijd niet tegen de beste HW's gevochten.

als je fedor vergelijk met lesnar afgelopen 2 jaar vergelijkt
fedor:
win 7/19/2008 Tim Sylvia
win 1/24/2009 Andrei Arlovski
win 11/7/2009 Brett Rogers

Brock:
loss 2/2/2008 Frank Mir
win 8/9/2008 Heath Herring
win 11/15/2008 Randy Couture
win 7/11/2009 Frank Mir

denk ik dat fedor zwaardere tegenstanders heeft gehad dan brock, sylvia had net uit de ufc en had net verloren van Nog, Arlovski was 5 partijen ongeslagen, en brett 10.

jake phuk
13-11-2009, 18:07
pff zie een paar nerdy wannabe's (frankie edgar dus niet) hun mening geven.. moeten we daar nou zoveel waarde aan hechten? naaah denk t niet

Hmm, beetje jammer dat je niet inhoudelijk reageerd kerel. Zou je wellicht iets (enigzins) relevants toe kunnen voegen aan de discussie? Ik stel voor dat je een 'nerdy wannabe' punt aanvecht! Of wens je enkel anderen (niet specifiek) voor paal te zetten? Oh wacht, dat is al duidelijk natuurlijk. Nevermind.:whistling:

kooivechter
13-11-2009, 18:16
die presentator zei, fedor heeft afgelopen tijd niet tegen de beste HW's gevochten.

als je fedor vergelijk met lesnar afgelopen 2 jaar vergelijkt
fedor:
win 7/19/2008 Tim Sylvia
win 1/24/2009 Andrei Arlovski
win 11/7/2009 Brett Rogers

Brock:
loss 2/2/2008 Frank Mir
win 8/9/2008 Heath Herring
win 11/15/2008 Randy Couture
win 7/11/2009 Frank Mir

denk ik dat fedor zwaardere tegenstanders heeft gehad dan brock, sylvia had net uit de ufc en had net verloren van Nog, Arlovski was 5 partijen ongeslagen, en brett 10.

klopt slaat ook nergens op. Fedor heeft een betere lijst dan Brock. Fedor heeft de afgelopen decennia de meest sterkere tegenstanders van iedereen gehad. En moet je kijken tegen wat voor buffels die wel vaak 50 pound zwaarder zijn. Als hij zou willen, zou hij zelfs tot 93 kunnen. Maar het maakt voor een groep mensen niet uit wie hij verslaat, altijd is er wel een excuus. Als hij nu tegen Brock zou vechten en hij wint, dan zullen ze zeggen dat Brock maar 5 partijen heeft gedraaid en veel te weinig ervaring heeft. Als je de beste bent, zullen er altijd mensen zijn die hopen op de dag dat zo'n persoon verliest.