PDA

View Full Version : Video interview Yodsaenklai Fairtex (Slamm!! VI)



Justinian
14-11-2009, 01:48
Afgelopen vakantie ben ik ook nog even een dagje op bezoek geweest in het Fairtex trainingcentrum. Yodsaenklai Fairtex was op dat moment niet aanwezig, hij lag nog te slapen. Het was vlak na zijn partij in Jamaica en hij mocht het even rustig aan doen. De manager vond het echter wel een goed plan om hem even wakker te maken en hem naar de zaal te sturen... alwaar hij mij aantrof met m'n camera. Via de telefoon stelde ik vragen aan mijn vrouw, die de vragen in het Thais stelde aan Yodsaenklai. Hieronder het resultaat (intro is overigens afkomstig van Slamm!!, gemaakt door Eldar Gross ;).

http://www.youtube.com/watch?v=ZlOmcGMUWw4

Jeru
14-11-2009, 11:29
Hehehe cool interview. Weer eens wat anders zo :)

Khanom Thom
14-11-2009, 11:41
Thnx Justi! Al hou je denk ik veel voor ons achter... hij zegt meer dan dat er ondertiteld wordt.
Heeft het te maken met april 2010?

;)

Justinian
14-11-2009, 11:55
Thnx Justi! Al hou je denk ik veel voor ons achter... hij zegt meer dan dat er ondertiteld wordt.
Heeft het te maken met april 2010?

;)
Hij vraagt een paar keer 'wat zeg je' o.i.d. We gaan er in april wel langs, dan mag je het hem zelf vragen ;)

payap
14-11-2009, 11:59
Thnx Justi! Al hou je denk ik veel voor ons achter... hij zegt meer dan dat er ondertiteld wordt.
Heeft het te maken met april 2010?

;)

Damn! Geronimo, je hebt de smaak wel te pakken zeg na je overwinning in Groningen!

Ga je in april 2010 aanmoedigen maar denk dat je het erg zwaar gaat krijgen tegen Yodsaenklai!

Khanom Thom
14-11-2009, 12:03
Damn! Geronimo, je hebt de smaak wel te pakken zeg na je overwinning in Groningen!

Ga je in april 2010 aanmoedigen maar denk dat je het erg zwaar gaat krijgen tegen Yodsaenklai!

Ik drink toch liever een glaasje Singha bier met hem... ;)
Maar wil dat zeggen dat je meegaat in April?

payap
14-11-2009, 12:10
Yhanx Roy! Top wederom.

Kan niet wachten om Yodsaenklai aan het werk te zien tegen Bourdif.

Kan je toch zien dat die K-1 van de Jappen een grote commerciele doorgestoken kaart is. Er mag maar maar een Thai meedoen. Als je de historie erop na slaat klopt dit ook. Kaolan, Sagadou (ofzo) en Buakaw. Thailand is wellicht het sterkste land in dit gewicht om toppers te leveren maar omdat het commercieel minder intressant is worden top vechters buiten gesloten.

Denk zelf dat vechters als Yodsaenklai Fairtex, Khem Sitsongpinong en Saiyok Pumphangmuang op zijn zachts gezegd aardig zouden kunnen huishouden in de K-1 MAX

payap
14-11-2009, 12:11
Ik drink toch liever een glaasje Singha bier met hem... ;)
Maar wil dat zeggen dat je meegaat in April?

Kan ik me voorstellen. Zou graag willen maar wordt moeilik. Maar doen mijn best. NA samen in Suriname te hebben doorgebracht, nu Thailand zou wel top zijn!

Djani
14-11-2009, 12:36
Yhanx Roy! Top wederom.

Kan niet wachten om Yodsaenklai aan het werk te zien tegen Bourdif.

Kan je toch zien dat die K-1 van de Jappen een grote commerciele doorgestoken kaart is. Er mag maar maar een Thai meedoen. Als je de historie erop na slaat klopt dit ook. Kaolan, Sagadou (ofzo) en Buakaw. Thailand is wellicht het sterkste land in dit gewicht om toppers te leveren maar omdat het commercieel minder intressant is worden top vechters buiten gesloten.

Denk zelf dat vechters als Yodsaenklai Fairtex, Khem Sitsongpinong en Saiyok Pumphangmuang op zijn zachts gezegd aardig zouden kunnen huishouden in de K-1 MAX

Ik ben echt heel benieuwd hoe Khem en Saiyok het zouden doen tegen Souwer en Petrosyan etc. Ik kan me er jammer genoeg ook vrij weinig bij voorstellen:(

kentaro
14-11-2009, 15:28
misschien nu masato ermee stopt kunnen ze Yod halen!!

dietrik
14-11-2009, 17:34
misschien nu masato ermee stopt kunnen ze Yod halen!!

Heb je het filmpje wel gezien? Is masato een Tai?

Natuurlijk een belachlijke regel van die jappen. Zo worden ons geweldige partijen onthouden.

Wheelie
15-11-2009, 19:12
Bedankt Roy.