PDA

View Full Version : Fedor a can??



Ray1970
14-11-2009, 18:01
Wat vinden jullie er van dat fedor door de ufc als een can (nobody) word gezien??
Ik hoorde in een interview dat zelfs Frank Mir verteld dat Fedor ageslacht wordt als hij in de ufc zou gaan deelenemen.
Ik heb het idee dat dit allemaal naar boven is gekomen door fedors laatste gevecht tegen rogers.

Gr Ray.

J_roen
14-11-2009, 18:05
Ik heb het idee dat het bullshit is.

Fedor is goed, beter dan de rest. Maar niet onverslaanbaar

ArjanV
14-11-2009, 18:06
Iedereen die roept dat Fedor een can is is rijp voor de gesloten afdeling van een of andere psychiatrische kliniek! Kijk de dag dat Fedor tegen een nederlaag op loopt komt iedere dag dichterbij maar hij is nog altijd onovertroffen...a living legend!

snip83
14-11-2009, 18:07
Wat vinden jullie er van dat fedor door de ufc als een can (nobody) word gezien??
Ik hoorde in een interview dat zelfs Frank Mir verteld dat Fedor ageslacht wordt als hij in de ufc zou gaan deelenemen.
Ik heb het idee dat dit allemaal naar boven is gekomen door fedors laatste gevecht tegen rogers.

Gr Ray.

Hey Ray,

Mag ik jou vragen waarom jij denkt dat het is gekomen door zijn
laatste gevecht tegen Rogers?

Vind je dat hij dan niet goed gevochten heeft?

Greetz Snip

Christophe
14-11-2009, 18:08
Het zijn gewoon een stelletje kut-Amerikanen die denken dat zij het beste, grootste, sterkste, slimste, geweldigste, .... zijn. Diep in hun binnenste weten ze vast wel beter! Eikels! :thown:

Of wacht eens even, ik bedenk me net dat dit misschien een door Dr. Evil opgezette strategie is om Fedor toch naar de UFC te lokken, zonder de extra voorwaarden die M1 aan zo'n gevecht zou koppelen. Anyways, het gebrek aan respect voor Fedor stoort me toch wel enorm.

Sendur
14-11-2009, 18:10
en Frank Mir moet al helemaal zijn bek houden!

Ray1970
14-11-2009, 18:15
Ik wilde graag jullie mening horen omdat ik soms wat kriebelig word van amerikanen, en de ufc in het bijzonder. Je krijgt het idee dat ze echt zitten te wachten op de dag dat Fedor de grond ingeslagen word, zodat ze kunnen zeggen zie dat hij toch niet zo goed was als menig mens vertelde.

Ik ben geen fedor nuthugger maar heb bijzonder veel respect voor de man, zowel als persoon als vechter.

Arjan, zoals je al aangeeft zal fedor op een dag tegen een nederlaag aanlopen. so wat!! That's no shame!!

T15Boxing
14-11-2009, 18:22
A can of whoopass ja.

Joop Kasteel
14-11-2009, 18:23
Ik vind 't een bijzonder goedkope manier om deze man toch naar de UFC te krijgen. Ik denk, gelukkig, dat Fedor en zijn management ongevoelig zijn voor dit soort onzin.

Buiten dat vind ik 't schandalig dat zo'n man niet de eer krijgt die hem toekomt. Van mij in ieder geval wel.

Jeru
14-11-2009, 18:23
Iedereen zit gewoon te azen op een verliespartij van Fedor. Hij heeft buitenaardse dingen getoond in de laatste 9 jaar. Als je (Dana, Mir) dat niet ziet dan heb je je ogen in de achterzak zitten ;)

snip83
14-11-2009, 18:26
Ik wilde graag jullie mening horen omdat ik soms wat kriebelig word van amerikanen, en de ufc in het bijzonder. Je krijgt het idee dat ze echt zitten te wachten op de dag dat Fedor de grond ingeslagen word, zodat ze kunnen zeggen zie dat hij toch niet zo goed was als menig mens vertelde.

Ik ben geen fedor nuthugger maar heb bijzonder veel respect voor de man, zowel als persoon als vechter.

Arjan, zoals je al aangeeft zal fedor op een dag tegen een nederlaag aanlopen. so wat!! That's no shame!!

Hiermee beantwoord je mijn vraag niet gap...

Je zegt in je post dat je denkt dat het komt door zijn laatste wedstrijd!!!

onderbouw dat is..
Is Fedor toen in de problemen geweest?
Had hij geen conditie?
tell me

Ray1970
14-11-2009, 18:31
Hey Ray,

Mag ik jou vragen waarom jij denkt dat het is gekomen door zijn
laatste gevecht tegen Rogers?

Vind je dat hij dan niet goed gevochten heeft?

Greetz Snip


Hoi Snip.

Het is denk ik gekomen omdat veel amerikanen hebben gezien dat Fedor best moeite met het gewicht/kracht had van rogers.

Ik vond het gevecht persoonlijk te kort om het mooi te vinden, maar dat is mijn mening;)

Waar ik bijzonder veel respect voor heb is het feit dat fedor het vaak moet opnemen tegen vechters die groter/zwaarder/sterker zijn. Hij is zelf een kleine en niet al te zware heavyweight, dit moet toch wel respect afdwingen bij mensen? of zie ik dat zo verkeerd??

Ik merk ik echt dat het een weggooi cultuur in amerika. zo ook met vechters.
De meeste moeten niks meer weten van vechters die voorheen als beste werder gezien en nu te oud zijn of gewoon hun old self niet kunnen halen.
Om er zo een paar op te noemen. tim silvia/randy couture/Andrei A etc et worden nu als cans gezien. over hun verleden van deze personen hoor je niks meer.:wacko:

Wat is het toch fijn om de mening van jullie (nuchtere hollanders0 te horen:thup:;)

Bedankt voor jullie reacties mannen!!;)

Ps. geduld snip!;) ik was je antwoord nog aan het typen.

Ray1970
14-11-2009, 18:37
Hiermee beantwoord je mijn vraag niet gap...

Je zegt in je post dat je denkt dat het komt door zijn laatste wedstrijd!!!

onderbouw dat is..
Is Fedor toen in de problemen geweest?
Had hij geen conditie?
tell me

Wat bedoel je eigenlijk met. hier beantwoord je mijn vraag niet GAP.....??

snip83
14-11-2009, 18:39
Wat bedoel je eigenlijk met. hier beantwoord je mijn vraag niet GAP.....??

Hey Ray,

Neej ik vroeg je net waarom JIJ dacht dat het door Fedors laatste wedstrijd kwam.

you get it?

greetz

TOON
14-11-2009, 18:49
het is heel simpel, ufc is op dit moment de organisatie waar het om draait, het feit dat het amerikanen zijn wil zeggen dat ze dat ook te pas en te onpas naar voren willen brengen....het vaststaande feit dat de TOP HW van de wereld niet voor hun organisatie vecht c.q. wil vechten steekt....en dus gaan ze zeggen dat ie niet de top HW is....

geloof me, de UFC zou ontzettend graag Fedor signen, maar het is ze om wat voor reden dan ook niet gelukt en dat zit ze dwars....

en das echt niet na het Rogers gevecht gekomen, bedoel Dana vond het ook nodig om Fedors wins tegen Sylvia en Arlovski af te kraken om te vermelden dat ze ook met een reden niet meer bij de UFC vechten... zolang fedor niet in de UFC vecht krijg je deze shit...

Ray1970
14-11-2009, 18:52
Hey Ray,

Neej ik vroeg je net waarom JIJ dacht dat het door Fedors laatste wedstrijd kwam.

you get it?

greetz


Oh oke;)

Ik heb deze keer wel wat last van zenuwen gehad voor het begon:blush:. Het had net zo goed andersom kunnen zijn, want vergeet niet dat Rogers heavy hands heeft!!
But in Fedor we should trust!;)

GerritTonijn
14-11-2009, 18:55
en Frank Mir moet al helemaal zijn bek houden!

1e wat ik dacht, lesnar had een mooie naam voor hem, iets met een golden shoe up his ass ofzo

snip83
14-11-2009, 19:03
Oh oke;)

Ik heb deze keer wel wat last van zenuwen gehad voor het begon:blush:. Het had net zo goed andersom kunnen zijn, want vergeet niet dat Rogers heavy hands heeft!!
But in Fedor we should trust!;)

haha ok

Nou last van zenuwen had ik totaal niet
Ik wist dat die Rogers KO ging, alleen niet welke ronde.
Denk als Alistair tegenover hem staat dat t dan wel spannend word

iconian
14-11-2009, 19:05
meeste UFC vechters zijn heel positief over fedor.
en de UFC gaat een can geen 5 miljoen per gevecht recordbedrag aanbieden.

GerritTonijn
14-11-2009, 19:07
meeste UFC vechters zijn heel positief over fedor.
en de UFC gaat een can geen 5 miljoen per gevecht recordbedrag aanbieden.

was volgens mij ook niet het geval maar een fake roddeltje van sherdog.

Ray1970
14-11-2009, 19:07
het is heel simpel, ufc is op dit moment de organisatie waar het om draait, het feit dat het amerikanen zijn wil zeggen dat ze dat ook te pas en te onpas naar voren willen brengen....het vaststaande feit dat de TOP HW van de wereld niet voor hun organisatie vecht c.q. wil vechten steekt....en dus gaan ze zeggen dat ie niet de top HW is....

geloof me, de UFC zou ontzettend graag Fedor signen, maar het is ze om wat voor reden dan ook niet gelukt en dat zit ze dwars....

en das echt niet na het Rogers gevecht gekomen, bedoel Dana vond het ook nodig om Fedors wins tegen Sylvia en Arlovski af te kraken om te vermelden dat ze ook met een reden niet meer bij de UFC vechten... zolang fedor niet in de UFC vecht krijg je deze shit...

Ik ben het helemaal met je eens Toon;) Alleen als zo'n organisatie zou je je eigen toch wet professioneler op moet stellen lijkt me? Nee inplaats daarvan lijkt Dana white soms zelf een klein kind die ze zin niet krijgt.
Tuurlijk wil hij Fedor graag hebben.
En de woorden van Mir slaan me op de lachspieren omdat deze zelf het hoogste woord heeft tijdens interviews en zelf alslappen pop word gebruikt door brock.:D

Ik moet wel zeggen dat niet alle amerikanen het zelfde zijn natuurlijk.er zijn er bij die wel op de ucf kunnen kotsen en zwaar fan zijn van Fedor en alex.;)

En ja zoals je al aangeeft met silvia en arlovski, vecht je niet meer voor de ufc dan ben je een nobody/can you name it.

Ik heb zelf vernomen dat Fedor voor niks wil vechten tegen de ufc kampioen. deze zou dan naar rusland moeten komen en tegen fedor mogen vechten zonder dat de ufc er tussen kan komen. Hoeveel waarheid hierin steekt weet ik niet.

Ray1970
14-11-2009, 19:10
was volgens mij ook niet het geval maar een fake roddeltje van sherdog.

Dat zal zijn geweest om het vuurtje nog meer aan te wakkeren;)

Tony Galento
14-11-2009, 19:12
Die Mir is sowieso een pedante eikel.

martijnG
14-11-2009, 19:18
Frank Mir is een achterlijke idioot. Fedor zou hem Zulu-en

snip83
14-11-2009, 19:20
Zulu-en

Zijn lippen over zijn hoofd trekken?;);)

Ray1970
14-11-2009, 19:27
Praten doet Mir in dit geval beter als vechten.
Ik hoorde ook dat hij in het 3e gevecht tegen Brock een einde aan diens carriere wilde maken. Ik denk dat dit net anderom het geval gaat worden.:D

Wat vinden jullie van shane carwin?? in mijn ogen een humble guy met een leuke toekomst in mma.

martijnG
14-11-2009, 19:35
Shane had ook een grote mond over Fedor. Dat mag natuurlijk niet he

Ray1970
14-11-2009, 19:38
Shane had ook een grote mond over Fedor. Dat mag natuurlijk niet he

Ja denk dat dat toch een beetje aanstekelijk is in america:D;)
Ik heb het overgens niet gehoord wat hij over fedor had te vertellen?
Vertel??

Harrie Nak
15-11-2009, 08:03
Leuke feitjes (van het Sherdog forum):

There have been many threads about the "as soon as Fedor fights top competition" and the myth continues to be perpetuated by Dana White robots. Sherdog (owned by Zuffa) had Tim Sylvia ranked 4th when Fedor fought him, Andrei Arlovski was ranked 2nd when Fedor fought him, Fedor was scheduled to fight Josh Barnett who was ranked 2nd at the time, Fedor fought Brett Rogers who was ranked 6th at the time of the fight.

MilfhunterMMA
15-11-2009, 10:47
ik denk ook dat veel mensen rogers onderschatten.

cholitzu
15-11-2009, 10:49
http://www.zona-mma.com/danafedor.gif

Jeru
15-11-2009, 10:51
Hahaha coole gif!!

DaveMalone
15-11-2009, 13:21
Wat ik persoonlijk denk dat White probeert te doen is simple said getting in the mind of Fedor. Ik denk dat hij langzaam maar zeker het voor elkaar probeert te krijgen dat Fedor iets wil bewijzen naar de Amerikanen toe en daarom de UFC binnenkomt.

Het enige probleem is... Fedor doesn't give a fuck!
Owh en hij zou Mir binnen een minuut gezulu'd hebben.

raveboy
15-11-2009, 13:46
Zou een reden kunnen zijn dat zijn HW's een tijd niet kunnen vechten, en hij toch een HW nodig heeft?

Brock Lesnar in bad shape, might never fight again | MMA, UFC, WEC, Strikeforce, Dream, Sengoku, Mixed Martial Arts, MMA Community (http://www.mmamafia.net/mma-news/ufc/2672-brock-lesnar-in-bad-shape-might-never-fight-again.html)

According to wrestlingobserver.com
Brock Lesnar is in extremely bad shape and there are questions as to whether he will ever fight again.

Lesnar, 32, is in far worse shape than he has been letting on. He went to Canada last week to try to get some rest, collapsed, and was rushed to the hospital. He has mono and also something else that he doesn't want to get out, and all we now is that he does not have cancer and he does not have AIDS. It is, however, extremely serious and he will not be fighting again for a long, long time, if he is able to fight again.

Dana White is heading to Minnesota tonight and will be working to get Lesnar to the Mayo Clinic or equivalent medical facility for treatment.


en


Nogueira has severe staph infection; UFC 108 bout with Velasquez off | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/16855/nogueira-has-sever-staph-infection-ufc-108-bout-with-velasquez-off.mma)


Quote:




MANCHESTER, England – The UFC's injury woes continue, and another main event has been scrapped.

A planned UFC 108 bout between heavyweight contenders Antonio Rodrigo Nogueira (32-5-1 MMA, 3-1 UFC) and Cain Velasquez (7-0 MMA, 5-0 UFC) has been called off due to a severe staph infection currently affecting "Big Nog."

UFC president Dana White revealed the news following Saturday's UFC 105 post-event press conference to a small group of reporters.

"[Nogueira] got staph infection, bad, to the point now it's in his bloodstream, and he's probably going to have to be hospitalized and intravenously given the antibiotics," White said.