PDA

View Full Version : UFC 105! Live Prime Time Discussie / pbp thread °°°Spoiler°°°



iconian
14-11-2009, 20:04
UFC 105: Couture vs. Vera
http://www.extremejohn.com/wp-content/uploads/2009/10/ufc-105-predictions.jpg

Date: Nov 14, 2009
Location: Manchester, England
Venue: Manchester Evening News Arena
Broadcast: Spike TV


MAIN CARD
Randy Couture vs. Brandon Vera
Dan Hardy vs. Mike Swick
Michael Bisping vs. Denis Kang
Matt Brown vs. James Wilks
Ross Pearson vs. Aaron Riley


PRELIMINARY CARD
Terry Etim vs. Shannon Gugerty
John Hathaway vs. Paul Taylor
Nick Osipczak vs. Matthew Riddle
Paul Kelly vs. Dennis Siver
Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman
Roli Delgado vs. Andre Winner

iconian
14-11-2009, 20:06
Paul Kelly vs. Dennis Siver
Round 1
Siver batters Kelly with an array of strikes, but most notably a pair of left hooks. Kelly closes the distance and grabs a front headlock and knees to the legs and body of Siver, sending a chorus of cheers up from the English crowd with each shot. Siver continues to get the better of the striking exchanges, but Kelly scores a takedown with just 15 seconds left in the round. Sherdog.com scores the round 10-9 for Siver.

Round 2
Siver and Kelly trade punches and Kelly, again, tries to take the fight to the mat. Unsuccessful, Kelly is force to stand and Siver takes advantage. He lands a picture-perfect spinning-back kick to the midsection that folds Kelly in two and puts him on his seat. Siver swarms before backing away and inviting Kelly to stand. In obvious pain, Kelly struggles to his feet only to be overwhelmed by Siver strikes. Referee Dan Miragliotta stops the bout at 2:53 of the second frame. Kelly stays down on the mat for a couple minutes as he is tended to. He leaves the cage with help of his team, who are holding a bucket in front of him in case he has to vomit.

54321
14-11-2009, 20:06
is er geen stream vnvnd? zo ja weet iemand waar en hoelaat?

iconian
14-11-2009, 20:08
Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman
Round 1
Gustafsson and Hamman come out bombing. Hamman is landing some wild overhand rights, but the big Swede doesn't back down. Referee Kevin Mulhall steps in to warn Gustafsson for poking Hamman in the eye. The fight is restarted and Hamman eats a huge straight-right hand that floors him. Gustafsson follows him to the canvas and finishes him with punches. Mulhall calls it at just 41 seconds. Gustafsson remains perfect with a knockout win in his UFC debut.

iconian
14-11-2009, 20:09
is er geen stream vnvnd? zo ja weet iemand waar en hoelaat?

UFC 105 on Justin.tv (http://www.justin.tv/tomatto77)

Paul Kelly vs. Dennis Siver
Round 1
Siver batters Kelly with an array of strikes, but most notably a pair of left hooks. Kelly closes the distance and grabs a front headlock and knees to the legs and body of Siver, sending a chorus of cheers up from the English crowd with each shot. Siver continues to get the better of the striking exchanges, but Kelly scores a takedown with just 15 seconds left in the round. Sherdog.com scores the round 10-9 for Siver.

Round 2
Siver and Kelly trade punches and Kelly, again, tries to take the fight to the mat. Unsuccessful, Kelly is force to stand and Siver takes advantage. He lands a picture-perfect spinning-back kick to the midsection that folds Kelly in two and puts him on his seat. Siver swarms before backing away and inviting Kelly to stand. In obvious pain, Kelly struggles to his feet only to be overwhelmed by Siver strikes. Referee Dan Miragliotta stops the bout at 2:53 of the second frame. Kelly stays down on the mat for a couple minutes as he is tended to. He leaves the cage with help of his team, who are holding a bucket in front of him in case he has to vomit.

Matt Riddle vs. Nick Osipczak
Round 1
Riddle and Osipczak exchange leg kicks. Riddle, with a huge smile on his face, pushes forward into a body lock and then a single-leg takedown. Osipczak is active off his back, but riddle lands some nice elbows. The fight is stood up by referee Marc Goddard after a head butt to the body by Riddle. Riddle takes the fight back to the mat and gets reversed with about 20 seconds left in the round. Osipczak takes mount and Riddle can only hang on. Round one goes to Osipczak 10-9 on the Sherdog card.

Round 2
Osipczak lands a right head kick to lead off the second stanza. Riddle scores a takedown, but is stood back up because of a lack of action. Riddle tries to answer, but Osipczak lands a right hand that forces Riddle to shoot. Osipczak sprawls and forces riddle to his back. He controls from the top and batters him with shots until the round ends. 10-9 Osipczak.

Round 3
Riddle ducks under a right hand and scores a takedown. He is unable to advance position or strike and is stood up. Riddle gets another takedown and moves to Osipczak's back. The Brit gets his guard back and sweeps to mount. He pounds away while Riddle feverishly tries to extricate himself. Goddard decides Riddle has had enough and steps in at 3:53 of the final round, giving Osipczak the TKO win.

marcelt
14-11-2009, 20:12
is er geen stream vnvnd? zo ja weet iemand waar en hoelaat?

Het begint om 2100 uur !

54321
14-11-2009, 20:15
Het begint om 2100 uur !

thanks!!

Garcia
14-11-2009, 20:17
Veel kijkplezier allemaal. Ik moet aan de deur staan vannacht dus Hunter houdt mij op de hoogte :D

The Bulldog
14-11-2009, 20:21
ik ga lekker kijken heerlijk....een avondje geen werk en lekker ufc kijken....super

marcelt
14-11-2009, 20:28
Veel kijkplezier allemaal. Ik moet aan de deur staan vannacht dus Hunter houdt mij op de hoogte :D


Dat is mma praktijktraining? Je hebt toch al een baan !

marcelt
14-11-2009, 20:54
Andre Winner vs. Roli Delgado

R1 – The fighters come out, Roli fires a head kick but it’s blocked. Winner scores with a leg kick and then drops Roli, lands some GnP but backs out. Back to the feet. Delgado clinches and knees to the body. Winner breaks away. Roli using his jab but Winner lands a solid right then another. Winner then unloads
with a big right to score the KO.

Andre Winner def. Rolando Delgado via knockout (punch) - Round 1, 3:22.


Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman

R1 – Both fighters come out and trade big punches from the off. Both landing heavy shots. Gustafsson lands a big straight right and then follows up with heavy hammerfists to end the fight via KO in the first.

Alexander Gustafsson def. Jared Hamman via knockout (punches) - Round 1, 0:41



Terry Etim vs. Shannon Gugerty

R1 - Both fighters wait for the opening but Gugerty shoots in on a flurry of shots. Etim gets double under hooks but the ref breaks it up as the action stalls. Gugerty is using his jab well but Etim is controlling the Octagon and using his range. Etim outs together a good combo before gugerty begins to look to land an overhand right. Slow action but Gugerty scores the take down at the end of the round.

MMAWeekly scores the round 10-9 to Gugerty

R2 – The pace is much faster as Etim lands high and low kicks. And, Etim scores with a head kick and then a leg kick. Gurgerty shoots but Etim sinks in a guillotine and forces the tapout.

Terry Etim def. Shannon Gugerty via submission (guillotine choke) - Round 2, 1:24.

Paul Taylor vs. John Hathaway

Round 1
Hathaway scores an early takedown after a brief exchange and settles into Taylor's guard. Taylor tries to break free but is put right back down by Hathaway. Referee Kevin Mulhall doesn't believe there is enough action on the ground and stands the bout back up. Hathaway immediately plants Taylor with another takedown. Hathaway gets to work on the mat, punching Taylor from the top position. Taylor is warned by Mulhall for an upkick while Hathaway is grounded. Hathaway is not affected and continues to punch from the top. Round one goes to Hathaway , 10-9.

Round 2
Hathaway scores with a right hand and takes Taylor down. He elbows the head repeatedly as Taylor attempts to tie him up. Hathaway moves to side control and elbows some more before Taylor gets his guard back. Hathaway stands, and Taylor goes for a leglock. Hathaway easily escapes and punishes Taylor for the mistake. Hathaway lands in half-guard and batters Taylor with punches and elbows. A game Taylor valiantly tries to fight back, but Hathaway has been too much to this point. Hathaway takes round two 10-9 .

marcelt
14-11-2009, 21:06
Heeft iemand beeld of een link ?

iconian
14-11-2009, 21:09
And game on, hier een link http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=55887∂=sports (http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=55887&part=sports)

werkt perfect thanks

guess2007
14-11-2009, 21:10
De emma donor stream is weer top!

iconian
14-11-2009, 21:12
alistair overeem's intro muziek

Tsuki
14-11-2009, 21:14
stream anyone ?

marcelt
14-11-2009, 21:15
De emma donor stream is weer top!

Ik ben donor maar krijg geen beeld :(

iconian
14-11-2009, 21:17
belabbert staand werk

guess2007
14-11-2009, 21:18
Ik ben donor maar krijg geen beeld :(
De "groene" stream werkt perfect.

iconian
14-11-2009, 21:21
MMASYSTEM. The MMA fan site - UFC 105 - Watch online (http://www.mmasystem.com/static.php?page=static091114-182711) is een webstream

marcelt
14-11-2009, 21:23
KUtzooi ben al een half uur aan het zoeken maar vind niets . Krijg zsteeds melding dat het max aantal bezoekers is bereikt en dat je ook kan betalen.............

guess2007
14-11-2009, 21:26
Ik ben donor maar krijg geen beeld :(

Krijg je helemaal geen beeld of dat groene beeld?

As je groen hebt moet je even de h264 codecs in winamp toevoegen.

Anders de donor link kijken met VLC player, www.videolan.org (http://www.videolan.org).
daar zitten de codecs al in.

iconian
14-11-2009, 21:27
pearson wint door crap bokswerk van de tegenstander

Ger Maan
14-11-2009, 21:30
FelipeCordoba-TV Live TV Sports Streams 24/7 | Donde puedo ver UFC 105/Pacquiao Vs Cotto Online En Vivo! HD Live Stream? (http://felipecordobatv.ucoz.net/)

marcelt
14-11-2009, 21:30
Bedankt voor de moeite. Echt top.

Ik had 'm weggeklikt en nu kom ik MMA tv niet meer op. Ik geef het maar op . Zit hier al 40 min. voor JL. Ik was net zo blij dat het een keer op een normale tijd was.

iconian
14-11-2009, 21:31
ZOMSE - C1 (http://www.zomse.net/1.htm)

nog n webstream

kooivechter
14-11-2009, 21:31
MMASYSTEM. The MMA fan site - UFC 105 - Watch online (http://www.mmasystem.com/static.php?page=static091114-182711) is een webstream

shit deed het net alleen nu zitten er teveel op. Nou doet deze stream het niet meer. klote zooi

iconian
14-11-2009, 21:32
v

marcelt
14-11-2009, 21:32
die links van mij werken perfect in sopcast als in TUV, heb beide aanstaan.

Daar kom ik ook niet op.

guess2007
14-11-2009, 21:32
Bedankt voor de moeite. Echt top.

Ik had 'm weggeklikt en nu kom ik MMA tv niet meer op. Ik geef het maar op . Zit hier al 40 min. voor JL. Ik was net zo blij dat het een keer op een normale tijd was.

Hij lag er ff uit, is nu overgegaan op de espn uitzending, top kwaliteit widescreen.

marcelt
14-11-2009, 21:33
FelipeCordoba-TV Live TV Sports Streams 24/7 | Donde puedo ver UFC 105/Pacquiao Vs Cotto Online En Vivo! HD Live Stream? (http://felipecordobatv.ucoz.net/)

Deze lukt bij mij. Erg bedankt !

Edit: stopte alweer

iconian
14-11-2009, 21:34
Ross Pearson vs. Aaron Riley
Round 1
Lots of feinting in the first minute from the orthodox Pearson and the southpaw Riley, but nothing lands clean. Pearson lands two short right hands, and comes back with a low kick. Riley lunges with his left hand and misses, and Pearson retaliates with a head kick which is partially blocked. Pearson gets the collar tie on Riley, and swings him into the fence, landing punches and knees. Pearson is all over Riley against the fence, bashing him with knees and punches to the head and body. At range, Pearson continues to land short punches, and puts a loud kick into Riley’s midsection. Pearson continues his multi-faceted attack, with a head kick, followed by a volley of punches that Riley can’t seem to escape. Riley goes for a half-hearted single-leg attempt, which Pearson easily shakes off. Pearson easily sucks Riley into the clinch again, and lands another handful of knees before the horn sounds.

Jordan Breen scores the round 10-9 Pearson
Brian Knapp scores the round 10-9 Pearson
Loretta Hunt scores the round 10-9 Pearson

Round 2
Lazy Riley kicks allow Pearson to land a series of right hand counters, pushing Riley into the fence again. Riley lands a series of stern elbows in the clinch, while Pearson puts a knee into his gut. They separate, and resume boxing from distance, with nothing landing until a clean left hook from Pearson. Pearson doubles his right hand, and lands both on Riley, who has been two steps behind the whole bout. Riley continues to throw lunging left hooks and miss. Pearson grabs Riley’s neck as he wades in, and lands a volley of knees, punctuated with a flush jumping knee that smashes Riley’s nose. Blood instantly begins to flow out of Riley’s nostrils, prompting referee Marc Goddard to call for a doctor check. The doctor takes one look at Riley’s bloody nose, and says, “That’s got to go,” making Ross Pearson the victor at 4:38 of the second round.

dietrik
14-11-2009, 21:35
KUtzooi ben al een half uur aan het zoeken maar vind niets . Krijg zsteeds melding dat het max aantal bezoekers is bereikt en dat je ook kan betalen.............

Justin tv? Dan moet je refreshen.

MMAtv doet bij mij ook raar trouwens, is er nu mee opgehouden.

wrestler_nl
14-11-2009, 21:37
wilks vs brown next!

iconian
14-11-2009, 21:40
De kipnuggets zijn de de grill in;)

de 12 flesjes leffe brune zijn al op

wrestler_nl
14-11-2009, 21:42
1st round voor wilks

2nd round super mooie flying knee door brown

iconian
14-11-2009, 21:48
James Wilks vs. Matt Brown
Round 1
Brown bulls Wilks into the fence, but Wilks quickly pummels, putting Brown’s back against the cage. Brown lands a stern elbow over the top, and Wilks drops levels for a takedown. Brown defends, but as he turns away, Wilks jumps on his back for a moment. They each have over-unders again, as Wilks fights for a takedown without success until Leon Roberts breaks the pair up. Brown flurries with his hands, landing with two clean right crosses before Wilks pushes him into the fence again. Wilks again can’t find the takedown, and Leon Roberts again separates them. Wilks lands a clean head kick and a cross, forcing Brown back into the cage, but even with double underhooks, can’t get Brown on the floor. Another single-leg takedown attempt from Wilks is defended by Brown, who locks up a guillotine with a figure-four grip standing, wrenching it tight before Wilks finishes the takedown. Brown quickly scoots up the fence to his feet as the round ends. Wilks has some swelling under his left eye.

Jordan Breen scores the round 10-10
Brian Knapp scores the round 10-9 Wilks
Loretta Hunt scores the round 10-10

Round 2
Both fighters more active from range early, Wilks landing jabs, but Brown lands a clean counter hook. Brown explodes with a flying knee, and a staggered Wilks slowly falls to the mat. Brown pounces on top, pounding away on Wilks, who is able to compose himself enough to go for an Achilles lock, which Brown thwarts, and escapes to his feet. Wilks is now visibly tired, as Brown shakes off his takedown attempt. Brown lands two nice chopping elbows, but the tired Wilks keeps his punches straight, forcing “The Immortal” into the fence again as he seeks a single-leg takedown. The left side of Wilks’ face continues to swell underneath the eye as he continues to fruitlessly grind Brown into the fence until Leon Roberts separates them again. On the reset, Brown easily lands a six-punch combination – one to the body and five to the head – that rocks Wilks and forces him to sloppily shoot in. Brown continues to pound on top, but Wilks still has enough presence to bridge and roll Brown straight into side control. The visibly gassed Wilks can’t land much offense on top as Brown regains guard. Wilks dives into Brown’s guard, straight into a tight triangle as the horn goes.

Jordan Breen scores the round 10-9 Brown
Brian Knapp scores the round 10-9 Brown
Loretta Hunt scores the round 10-9 Brown

Ronde 3: brown kickt ass

dietrik
14-11-2009, 21:49
Saved by the bell. Vette partij.

Fyodor
14-11-2009, 21:49
Zo, door omstandigheden pas net ingeschakeld, de groene stream doet het bij mij niet, maar de blauwe stream doet het keurig.

Derde ronde begint nu van Wilks vs Brown :)

wrestler_nl
14-11-2009, 21:52
matt brown wint 3 round by g n p

Fyodor
14-11-2009, 21:52
En Brown maakt het af in de derde ronde.... TKO!
Paar goede submission pogingen!

Fyodor
14-11-2009, 21:55
Holy shit, Randy heeft een lekker chickie bij zich! Is dat z'n nieuwe vriendin ofzo? :p

guess2007
14-11-2009, 21:58
Leek meer op een oosteuropees hoertje.

guess2007
14-11-2009, 21:59
mooooie ko zeg

PD_EC
14-11-2009, 21:59
die zat er goed op

Fyodor
14-11-2009, 22:00
Leek wel alsof de ref ver weg stond. Hij moest een sprintje trekken om op tijd erbij te zijn, maar een paar onnodige stoten kwamen helaas wel door. Had natuurlijk al de uitkomst gelezen hier, maar wat een brute KO zeg!

Edit: in de replay is het een zware stoot op z;n arm, dus die richtte niet teveel schade aan

bananenplukster
14-11-2009, 22:03
Bedankt voor de moeite. Echt top.

Ik had 'm weggeklikt en nu kom ik MMA tv niet meer op. Ik geef het maar op . Zit hier al 40 min. voor JL. Ik was net zo blij dat het een keer op een normale tijd was.


Heb je sopcast? Zo ja kijk dan op Channel - 24267

En voor de mensen die last hebben van justin tv(maximum bereikt) download ultrasurf 9,5 dan heb je er geen last meer van:)

iconian
14-11-2009, 22:05
Leek wel alsof de ref ver weg stond. Hij moest een sprintje trekken om op tijd erbij te zijn, maar een paar onnodige stoten kwamen helaas wel door. Had natuurlijk al de uitkomst gelezen hier, maar wat een brute KO zeg!

Edit: in de replay is het een zware stoot op z;n arm, dus die richtte niet teveel schade aan

terwijl je tegenstander levenloos daar ligt ga je r toch niet meer op inslaan, ik heb t niet zo op britse vechters

kooivechter
14-11-2009, 22:05
Deze lukt bij mij. Erg bedankt !

Edit: stopte alweer

x2 bedankt. deze doet het goed, goed beeld, af en toe taat het beeld stil. weer de site dan ff opstarte

kooivechter
14-11-2009, 22:06
dit wordt een leuke pot

marcelt
14-11-2009, 22:08
Krijg je helemaal geen beeld of dat groene beeld?

As je groen hebt moet je even de h264 codecs in winamp toevoegen.

Anders de donor link kijken met VLC player, www.videolan.org (http://www.videolan.org).
daar zitten de codecs al in.

Top man bedankt! Het is gelukt met die vlc speler.

wrestler_nl
14-11-2009, 22:09
whoooooooooooooooooooooo kang vs bisping next....
ik denk bisping...ik hoop kang!

dietrik
14-11-2009, 22:10
Donorstream loopt hier nu perfect.

Bisping nu, ik hoop dat ie verliest.

PD_EC
14-11-2009, 22:10
lekker opkomst nummer van bisping

iconian
14-11-2009, 22:12
randy gets lucky, 3 scheidingen en dan nog dit pullen
http://i30.tinypic.com/200tf2v.jpg

PD_EC
14-11-2009, 22:13
randy gets lucky, 3 scheidingen en dan nog dit pullen
http://i30.tinypic.com/200tf2v.jpg

dat doet hij goed

iconian
14-11-2009, 22:19
ik lees net dat ze 22 is =) goede upgrade

Fyodor
14-11-2009, 22:21
Hoop dat Kang hem weet te finishen in de 2e ronde, die arrogante Bisping!

Harrie Nak
14-11-2009, 22:23
Nog (http://www.videolivestreaming.co.uk/channel1.php) een live stream.

Fyodor
14-11-2009, 22:25
Shit:(

dietrik
14-11-2009, 22:26
shit

marcelt
14-11-2009, 22:26
Netjes van Bisping

Samko
14-11-2009, 22:26
nu tijd voor Swick... GOGOGO :D

PD_EC
14-11-2009, 22:26
dit heeft bisping aardig gedaan de tweede ronde

marcelt
14-11-2009, 22:29
Eerste v-cash. Nu Randy nog!

iconian
14-11-2009, 22:30
bisping goeie gozer, heb hem paar keer ontmoet

Fyodor
14-11-2009, 22:31
LMAO @ die mouthpiece die hij uitspuugt :D

Fyodor
14-11-2009, 22:36
Mijn donorstream ligt eruit, hier een backup stream:
Live Sports: STREAM # 2 (http://zstv.blogspot.com/2009/05/stream-2.html)

wrestler_nl
14-11-2009, 22:38
Hardy heeft kracht...Swick heeft snelheid.
Ik hoop dat swick wint want ik vind dat hij het verdient om tegen gsp te staan.
edit: iemand heeft swicks pet gestolen hahaha

iconian
14-11-2009, 22:38
lets go hardy!

dietrik
14-11-2009, 22:42
Swick's pet is weg. Kom op Swick!

PD_EC
14-11-2009, 22:43
ik hoop dat hardy wint

PD_EC
14-11-2009, 22:47
auw

guess2007
14-11-2009, 22:48
Oeh pas op fbi!
Cant stop the internet

Fyodor
14-11-2009, 22:48
Haha, WTF hoorde ik nu? Keiharde waarschuwingen van Goldberg voor illegaal UFC kijken?
Rogan: you can't stop the internet baby!

LMAO! :D

TOON
14-11-2009, 22:49
godver de kut!!!! nu al bezig?????????????
WTF??

guess2007
14-11-2009, 22:49
godver de kut!!!! nu al bezig?????????????
WTF??


Wakker worden ;)

Fyodor
14-11-2009, 22:55
godver de kut!!!! nu al bezig?????????????
WTF??

England baby ;)
Co-mainevent is nu bezig (Hardy vs Swick)
Niet verder kijken als je de resultaten wilt weten van de overige gevechten.

Straks Randy vs Vera. Hopen op de oude man! :)

TOON
14-11-2009, 22:55
Wakker worden ;)

tja effe gemist dat het prime time was....idd wakker worden....dacht dat het wakker blijven zou zijn vannacht hehehehehe

maar goed, brown en bisping gewonnen zie ik... nu hardy nog!!

guess2007
14-11-2009, 22:56
Ik had geluk dat ik ff op de teller keek bij emma, stond er nog 30 minuten, was ook ff wtf momentje;)

Fyodor
14-11-2009, 22:57
Wat de uitkomst ook is van de derde ronde / het hele gevecht, ik zie GSP niet veel moeite hebben met beide heren...

TOON
14-11-2009, 22:58
Wat de uitkomst ook is van de derde ronde / het hele gevecht, ik zie GSP niet veel moeite hebben met beide heren...

idd...ook meteen wat ik net dacht toen ie dat zei...

guess2007
14-11-2009, 23:02
GSP met een hand op zijn rug

PD_EC
14-11-2009, 23:03
denk dat hardy de winst pakt

marcelt
14-11-2009, 23:03
Hardy dus > Goed gedaan. Hij kijkt god en raakt.

Randy komt eraan. Old warriors never die.

TOON
14-11-2009, 23:04
zaten wel een paar goeie elbows bij zeg....hardy terecht gewonnen...tenminste...die twee rondes die ik heb gezien waren voor hem ;)

gaat het echt niet redden tegen GSP

marcelt
14-11-2009, 23:06
GSP vreet hem op !

iconian
14-11-2009, 23:08
3 uit 3 goed ;) gustaffson erbij 4 uit 4

heb randy ook

Katsujinken
14-11-2009, 23:08
pppfff.... Bisping slaat echt slap
Daar denkt Kang nu heel anders over.

Fyodor
14-11-2009, 23:08
gaat het echt niet redden tegen GSP

Idd, het zou een grotere upset zijn dan GSP vs Sera I als Hardy wint.

WAR RANDY! Hoop echt dat de oude man het weer weet te flikken! :)

Samko
14-11-2009, 23:09
GSP vreet hem op !

idd..

ik zie enkel fitch gsp in een rematch met veel moeite verslagen .

wrestler_nl
14-11-2009, 23:11
Ik hoop echt dat Couture wint man...
Couture by Gn P round 2
Randy Couture qua karakter is de amerikaanse versie van fedor.
mooie intromuziek van couture haha

PD_EC
14-11-2009, 23:11
3 uit 3 goed ;) gustaffson erbij 4 uit 4

heb randy ook

ik hoop het voor je dat randy wint. heb zelf ook op randy gegokt:thup:

PD_EC
14-11-2009, 23:15
War randy

marcelt
14-11-2009, 23:16
ik hoop het voor je dat randy wint. heb zelf ook op randy gegokt:thup:

ik ook

maar die muziek is vreselijk

guess2007
14-11-2009, 23:18
Gegokt op Randy, maar Vera mag van mij winnen.
Randy moet lekker van zijn blonde aanwinst gaan genieten en de nieuwe generatie de kans geven.

PD_EC
14-11-2009, 23:19
het zou toch wat zijn als randy een titel shot krijgt als hij wint nu (dacht dat ik net zo iets hoorde)

dietrik
14-11-2009, 23:20
Zo Buffer haalt ook even alles uit de kast.

TOON
14-11-2009, 23:21
aub niet drie rondes lang dat fucking dirty boxing aub....wtf!!

Fyodor
14-11-2009, 23:25
Captain America is going NO-WHERE!
Dat uit elkaar halen heeft geen enkele zin, Randy heeft hem zo weer tegen de cage! :)

wrestler_nl
14-11-2009, 23:25
WARRRRRRRRRRRRRR RANDY!!!!
1st round voor Randy....no doubt!
eyepoke + low kick

Fyodor
14-11-2009, 23:26
Vind er ff niks aan 5 min tegen het gaas aan drukken!

't is Randy, geen kwaad woord! ;)

TOON
14-11-2009, 23:29
iedere andere vechter waren we nu belachelijk aan het maken.....weet weer waarom ik Randy niet zo hoog heb zitten....vind er geen reet aan....maar goed, hij heeft nog anderhalve ronde om m'n ongelijk te bewijzen....

Fyodor
14-11-2009, 23:32
Ok dat waren 2 vrij saaie rondes, als Randy nog een ronde zo op hem kan leunen heeft ie de beslissing te pakken. Hoop dat hij het gevecht naar de grond kan werken, maar de TD defense van Vera is erg goed tot nu toe.

TOON
14-11-2009, 23:34
Ok dat waren 2 vrij saaie rondes, als Randy nog een ronde zo op hem kan leunen heeft ie de beslissing te pakken. Hoop dat hij het gevecht naar de grond kan werken, maar de TD defense van Vera is erg goed tot nu toe.

vond ronde twee toch voor Vera, kwam als enige een paar keer goed door met die knie enzo...ff gnp...verder niks gebeurd in die ronde...

kooivechter
14-11-2009, 23:34
wat is die joe rogan partijdig zeg bah. alles wat randy doet is geweldig. en die scheids moet ze veel sneller uit elkaar halen

guess2007
14-11-2009, 23:37
Vind alleen main event minder, rest was best te doen.

TOON
14-11-2009, 23:38
leuk...laatste minuut loopt stream vast....heeft vera nog wat gedaan met z'n full mount?
zal wel niet he....

marcelt
14-11-2009, 23:39
Nee. Randy stond weer op.

Fyodor
14-11-2009, 23:39
http://i35.tinypic.com/91ifbn.jpg

Helaas een beslissing, maar diep respect voor deze 46-jarige! :thup:

wrestler_nl
14-11-2009, 23:39
29-28 randy couture denk ik

TOON
14-11-2009, 23:40
29-28 randy couture denk ik

denk ut ook ja, ronde 1 en 3 voor randy...

marcelt
14-11-2009, 23:40
Lekker v-cash, maar was inderdaad wat saai. De rest van het evenement was best ok , maar niet geweldig.

kooivechter
14-11-2009, 23:40
vera bij split decision. randy heeft hem geen pijn gedaan, alleen maar tegen de kooi geduwd.

bananenplukster
14-11-2009, 23:41
Vond eerlijk gezegd dat vera gewonnen had nou ja zeg:wacko:

Fyodor
14-11-2009, 23:41
Zo, Vera barst zo in tranen uit denk ik?

guess2007
14-11-2009, 23:42
Tijd dat ze die judges eens verjongen, laatste tijd wel erg veel foute beslissingen.

dietrik
14-11-2009, 23:43
Tja daar gaan we weer.

TOON
14-11-2009, 23:43
eigenlijk geen winnaar verdiend dit main event....ze hebben er nou niet echt een feestje van gemaakt die twee mannen, gelukkig niet midden in de nacht op hoeven te staan hiervoor.... ga der vandoor....enjoy your beers heute abend...

Jani
14-11-2009, 23:44
randy heeft hem geen pijn gedaan, alleen maar tegen de kooi geduwd.

X2

Vera had hem 2 keer goed te pakken.en was zelf nooit echt in de problemen

bananenplukster
14-11-2009, 23:44
wat een baggere beslissing zeg net als bij machida vs shogun

arne046
14-11-2009, 23:44
Verschrikkelijk wat heeft Couture saai gevochten... pff wat een aanfluiting, ik had Vera als winaar, knock down in ronde 2, paar goede trappen in ronde 3 en nog full mount, randy alleen wat geclinch en dirty boxing nou.... En dan maar zeuren dat de Japanse jury slecht is:fp:

wrestler_nl
14-11-2009, 23:44
randy is back...ookal was et geen geweldige partij.
ik zou wel eens een coleman vs couture fight willen zien

kooivechter
14-11-2009, 23:44
vreemd ronde 2 en 3 waren sowieso voor vera, 2 keer een down en een take down zelfs in ronde 1 raakte vera hem goed. randy deed alleen maar aan duwen tegen de kooi. weer zo'n idiote uitslag. maar toch knap van randy om het uit te vechten

PD_EC
14-11-2009, 23:45
welstrusten iedereen

Fyodor
14-11-2009, 23:45
Rogan gooit nog even wat vuur op het olie...
Sherdog zal wel exploderen met threads over de judges...
Het is wel van Rogan zei, Randy had de controle, Vera richtte meer schade aan. Ben erg blij voor Randy, maar het was wel twijfelachtig nu ik er nog meer over nadenk.

Tomcraft86
14-11-2009, 23:46
Sjezuss, die Vera is zwaaaar gepikt! Die Couture vecht echt saai, alleen maar een beetje leunen tegen Vera en de kooi.. LOL en UFC zit Fedor dan voor een can uit te maken, ik kijk 1000x liever naar Fedor

iconian
14-11-2009, 23:47
Verschrikkelijk wat heeft Couture saai gevochten... pff wat een aanfluiting, ik had Vera als winaar, knock down in ronde 2, paar goede trappen in ronde 3 en nog full mount, randy alleen wat geclinch en dirty boxing nou.... En dan maar zeuren dat de Japanse jury slecht is:fp:

x2 maar ja wat doe je, het is de UFC en randy is hun held. leuke avond, paar van mn favorieten gewonnen maar main event = bagger

leks
14-11-2009, 23:48
nah pot was close kon best wel naar Couture gaan volgens mij, laatste ronde had ik iig voor Couture hing dan waarschijnlijk op de eerste, verder niet echt interessant event, strikeforce ftw ;)

jake phuk
14-11-2009, 23:53
Het is redelijk duidelijk dat dit de comeback van Randy moest en zou worden..Ze hypen zijn nieuwe gewicht etc en noemen hem praktisch onverslaanbaar op dit gewicht. Hij verliest wel duidelijk hier. Het viel me tegen dat het publiek niet meer 'boe-de' bij die oh zo saaie eeuwige wall-clinch.

Erg sneu voor Vera!

iconian
14-11-2009, 23:53
trappen en knieen gelden niet meer vanaf UFC 104 heh

ICON
14-11-2009, 23:55
was geen boeiende ufc, op naar de volgende

bananenplukster
14-11-2009, 23:56
trappen en knieen gelden niet meer vanaf UFC 104 heh

Zoals de jurylid bij de vorige beslissing zei(machida vs shogun) de trappen hadden geen effect, maar was toch wel overduidelijk dat ze vandaag wel effect hadden lijkt wel of ze geen punten geven voor de trappen:wacko:

iconian
15-11-2009, 00:01
Zoals de jurylid bij de vorige beslissing zei(machida vs shogun) de trappen hadden geen effect, maar was toch wel overduidelijk dat ze vandaag wel effect hadden lijkt wel of ze geen punten geven voor de trappen:wacko:

ja was booolshit, maja vera krijgt 100k per gevecht en laat nou ook niks fantastisch zien. Kaman had altijd goede trucjes in de clinch, had ie die aan vera moeten leren

Jeru
15-11-2009, 10:16
Net even Bisping gekeken. Een stuk technischer dan verwacht, maar hij blijft wel kwetsbaar moet ik zeggen...

el bastardo
15-11-2009, 14:19
Een van de meest saaie UFC's van de laatste tijd. Hopende op een betere 106

Harrie Nak
15-11-2009, 14:56
Met een HW division op een wel erg laag pitje, en alle andere blessures, zien de volgende 3 UFC's er ook al niet bijzonder spectaculair uit.

Sadix
15-11-2009, 18:48
boys, hoe komt het dat mijn forum van boven naar onder gaat, dus oudere berichten onder, en de nieuwste boven? is echt onprettig.

ONtopic: mooiste wedstrijd was die van Bisping vs Kang!! Bisping had zijn publiek mee en ging gewoon los, mooie wedstrijd was dat.

de main event viel me echt tegen, en had echt veelmeer van mike swick verwacht man.
Dan hardy, is wel gruwelijk goed in the stand up, maar het leek alsof mike gewoon zich zelf niet was, en iets hem tegen hield constant.

Randy couture had echt een fuckin saai gevecht, heel de dag de vents in duwen en verder niet echt i ets doen. Ik had de partij aan Vera gegeven voor most damage.

maar de scheidsen hebben weer is bewezen dat ze de sport niet echt door hebben.

marcelt
15-11-2009, 20:36
Strikeforce was stukken beter!

kooivechter
15-11-2009, 20:52
Strikeforce was stukken beter!

idd 10 keer zo goed als deze ufc. vind trouwens die strike force evenementen altijd spektakel

LemsterNL
15-11-2009, 22:50
ik kom net terug uit manchester en ik vond het een zeer vette ufc.
moet helaas wel zeggen dat de prelims veruit de betere parijen waren.
Bisping was vet, maar de rest was niet heel vet. Dennis Siver die even zijn tegenstander op zijn plaats zet voor thuispubliek was erg vet,

Dennuz
15-11-2009, 23:26
ik kom net terug uit manchester en ik vond het een zeer vette ufc.
moet helaas wel zeggen dat de prelims veruit de betere parijen waren.
Bisping was vet, maar de rest was niet heel vet. Dennis Siver die even zijn tegenstander op zijn plaats zet voor thuispubliek was erg vet,

Ben er ook net weer.. De Prelims waren echt hele vette partijen.. Vond van de main fights eigenlijk alleen Couture - Vera echt saai om naar te kijken... Publiek werd echt gek bij Bisping en Hardy.. Apart sfeertje daar..

Ik maak morgen nog ff een sfeerverslagje..

Remco
16-11-2009, 09:31
Ik vond Vera minstens zo tegenvallen. Randy was de baas, Vera deed wat ie kon maar maakte onvoldoende indruk. Close call, maar ik zie de winst voor Randy: al blijft het natuurlijk gek dat je kunt winnen door iemand vast te houden.

LemsterNL
16-11-2009, 13:41
vond het wel een mooi sfeertje daar! net een voetbal wedstrijd.

Sadix
16-11-2009, 17:05
boys heeft iemand al de video's van de preliminarys kunnen vinden? heb gehoord dat die vele malen beter waren als de main event.

heb zitten zoeken maar atm nog niets.