PDA

View Full Version : UFC 105 uitslagen *spoiler*



Justinian
14-11-2009, 23:45
1 Andre Winner vs. Roli Delgado KO (Punches) ronde 1, tijd 3:22
2 Alexander Gustafsson vs. Jared Hamman KO (Punches) ronde 1, tijd 0:41
3 Dennis Siver vs. Paul Kelly TKO (Spinning Back Kick and Punches) ronde 2, tijd 2:53
4 Nick Osipczak vs. Matt Riddle TKO (Punches) ronde 3, tijd 3:53
5 Terry Etim vs. Shannon Gugerty Submission (Guillotine Choke) ronde 2, tijd 1:24
6 John Hathaway vs. Paul Taylor Decision (Unanimous) ronde 3, tijd 5:00
7 Ross Pearson vs. Aaron Riley TKO (Doctor Stoppage) ronde 2, tijd 4:38
8 Matt Brown vs. James Wilks TKO (Punches) ronde 3, tijd 2:27
9 Michael Bisping vs. Denis Kang TKO (Punches) ronde 2, tijd 4:24
10 Dan Hardy vs. Mike Swick Decision (Unanimous) ronde 3, tijd 5:00
11 Randy Couture vs. Brandon Vera Decision (Unanimous) ronde 3 , tijd 5:00

ashi76
14-11-2009, 23:46
TNX Roy !!! :thup:

bananenplukster
14-11-2009, 23:47
baggere beslissing tussen couture vs vera bah bah bah.

marcelt
14-11-2009, 23:49
Zeiden de commentatoren ook. Maar ik vond ook dat hij gewonnen had.

iconian
15-11-2009, 00:02
ik vond die vriendin van couture interessanter dan het gevecht. stel je voor dat dit de main event op CBS was geweest haha, en fedor moest zo nodig naar de ufc om vs couture te vechten

Samko
15-11-2009, 00:59
vond het gevechtn van james wilks & matt brown het beste, zie van hem nog wel iets worden misschien

The_Rock
15-11-2009, 01:58
Heb net Randy vs Vera gezien en ik von Randy teleurstellend. Als dit Fedor was dan zou Dana hem afkraken maar omdat het Randy is dan wordt het "This guy is amazing ..at 46 years old"

Mooi dat hij gewonnen heeft maar ik vind zijn stand up zwaar achteruit gegaan ..hij heeft die explosiviteit ook niet meer. Enige wat hij nu nog heeft is plakken en controleren tegen de kooi. Echt jammer. Still one of my hero's tho!

Jeru
15-11-2009, 10:40
Mooie partij van Brown en Wilks inderdaad!!

wrestler_nl
15-11-2009, 12:50
Bonus awards

Fighters were awarded $40,000 bonuses

Fight of the Night: Michael Bisping vs. Denis Kang
Knockout of the Night: Dennis Siver
Submission of the Night: Terry Etim
Randy Couture had wel slim gevochten. Het was geen mooie partij om te zien maar wel goeie strategy. Hij zei al van te voren dat hij probeert er een wrestling match van te maken en dat was wel gelukt. Een match tegen Marc Coleman zou mooi zijn. Dat lijkt me een mooie matchup.
Michael Bisping vs Kang vond ik idd fight of the night samen met Brown vs Wilks. Kang had goed gevochten eerste ronde. Hij had zelfs een knockdown gescoort maar Bisping kwam goed terug (helaas) de tweede ronde en hij maakte hem mooi af. Jammer, ik had liever kang zien winnen.
Dan Hardy vs Mike Swick . Ik had wel meer van deze partij verwacht. Ik had de eerste ronde voor Swick en de tweede voor Hardy de derde had ik niet kunnen zien van de stream liep vast. Ik had liever Swick zien winnen omdat hij een grotere uitdaging is voor GSP denk ik.