PDA

View Full Version : *SPOILER* Manny Pacquiao vs Miguel Cotto uitslag



T15Boxing
15-11-2009, 08:38
Wat een gevecht! Cotto bleef er goed bij hangen tot hij 2 maal neerging. Pacman's snelheid en power is niet te geloven.

Manny Pacquiao liet zien dat hij de beste Boxer van onze tijd en aller tijden is. Enige wat nu nog overblijft is een showdown tegen Mayweather. Dat wordt waarschijnlijk de grootste gevecht in geschiedenis en ook een van de belangrijkste. Ze strijden beiden al jarenlang om de pound for pound #1 titel en nu is de perfecte tijd om het te doen.:thup:

T15Boxing
15-11-2009, 09:00
Manny Pacquiao liet zien dat hij de beste Boxer van onze tijd en aller tijden is.

Ik bedoelde EEN van de beste aller tijden..

kickbets
15-11-2009, 11:09
Thnx man, is er al een filmpje ?

Ch3f1
15-11-2009, 14:03
Niet van te voren bedacht dat het klasse verschil ze groot zou zijn. Pacquiao was/is echt gruwelijk, wat een bokser!

Idd laat de partij tegen Mayweather maar komen. Ik ga voor Pacquiao!

slee
15-11-2009, 14:51
Pacman was geweldig gisteren. Zo snel en hard. Maar hij kan ook nog eens een klap opvangen.

Paqman vs Mayweather Jr. is bijna onvermijdbaar.

weks
15-11-2009, 16:51
harde partij zwaar genoten
niet te geloven speed van pacquiao kende we al maar dat ie nog zo kon incasseren, unstoppable?!
blij dat cotto in ieder geval tot 12 rondens heeft mogen doorknokken, gunde hem al zou het wel eerder afgekapt kunnen worden. zonde na 2/3 rondes had ik stille hoop (was stiekem toch voor cotto maar rekende al op pacman) jammer van zn dekking

beter heeft floyd de ballen om op te staan en gaat hij de strijd aan. grootste pay per view event van de geschiedenis waarschijnlijk
heb wel weer genoten, zou de carriere van cotto na deze partij over zijn?

Anton09
15-11-2009, 16:59
Hier is de link:
http://itsmorethanmusic.tv/2009/11/miguel-cotto-and-manny-pacquiao-full-fight/

Wat een afstraffing van Cotto door Pacquiao. Die Filipijn is zo snel...

TheHagueBoxer
15-11-2009, 17:07
ja zeker lekkere wedstrijd! mijn voorspelling klopte dat is ook altijd leuk...


Maar DAMN ik ben echt onder de indruk van Manny, hij heeft meerdere zware linkerhoeken van Cotto gevangen en gewoon weg geslikt zonder met z'n ogen te knipperen!! Hij heeft Cotto gewoon harder afgestraft dan Margarito, en dat is echt een grote welterweight (en die stond voor de KO nog achter op punten ook geloof ik)...

De stoppage was een beetje vaag, het had van mij in de 10e ronde wel mogen stoppen.. maargoed Cotto had echt geen enkele kans meer om te winnen, aangezien Manny zijn beste stoot gewoon kon nemen.

Maar ik ben nu wel bang dat Floyd Mayweather na dit gevecht zo bang voor Pacman is geworden dat het gevecht er nooit zou komen... Vergeet niet dat Mayweather nog nooit de beste boksers heeft willen uitdagen!! Aan de andere kant houdt Floyd wel heel erg van geld, en Mayweather vs Pacquiao zou echt wel eens alle PPV records kunnen breken...

weks
15-11-2009, 21:43
http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/97/fullj.d794a5f75d3e6c84aa3b9dd41e7651f2/d794a5f75d3e6c84aa3b9dd41e7651f2-getty-89129254mw071_manny_pacquia.jpg

Marco
15-11-2009, 22:20
ik had het al voorspelt dat manny zou winnen, speed kills as they say in boxing, maar dat hij zo makkelijk de stoten van cotto zou nemen had ik niet verwacht, onvoorstelbaar wat een overmacht.
manny tegen die akelige floyd moet er nu gewoon komen !

Jani
15-11-2009, 23:07
Geweldig,wat een partij.....

Wat is die Pac toch snel,en wat een kracht in die stoten,ongeloofelijk..


Floyd kan niet meer om Pacquiao heen..

of hij moet de winnaar van Berto vs Mosley pakken..(maar dat gaat ook heel gevaarlijk worden voor Floyd)

el mustafa
16-11-2009, 06:11
inderukwekkende zege van pacman , maar als hij tegen mayweather moet , vrees ik toch voor hem .

floyd is echt de beste boxer aller tijden!!!!!!!

BoerHarms
16-11-2009, 12:10
Floyd vs pacman durf ik niet te voorspellen.

superfreak
16-11-2009, 12:51
Pacman was inderdaad echt goed. Dacht dat hij veel meer problemen zou hebben met de zware stoten van Cotto. Hij nam ze goed, niet te vaak en countert echt snoei hard. Echter zag ik al gaten, dan wil ik niet weten wat Floyd met hem zou doen. Denk dat Floyd dan toch zou winnen. zou wel een mooie partij worden.

KayOne
16-11-2009, 13:14
ik vond vooral de serie stoten van pacman echt super om te zien, stuk of 5, 6 stoten achter elkaar zo snel met zoveel power damn, pacman vs mayweather is voor mij nu de droompartij

Ronald
16-11-2009, 14:07
Fantastische partij. Wat ik ook mooi vond was het interview met Cotto na afloop. Geen gedoe, geen excuses maar gewoon ronduit aangeven dat Pacquiao de betere was.

Pacquiao vs Mayweather wordt inderdaad haast wel onvermijdelijk. Toch vraag ik me ook af of Mayweather dit wel aandurft. Een andere optie is inderdaad Mosley, maar daar heeft hij ook al vanaf gezien tot op heden. Mocht hij ze beiden uit de weg gaan dan moet ie maar misschien weer met pensioen.

Jammer trouwens dat Williams een beetje buiten beeld verdwijnt op deze manier.

TheHagueBoxer
16-11-2009, 17:13
Fantastische partij. Wat ik ook mooi vond was het interview met Cotto na afloop. Geen gedoe, geen excuses maar gewoon ronduit aangeven dat Pacquiao de betere was.

Pacquiao vs Mayweather wordt inderdaad haast wel onvermijdelijk. Toch vraag ik me ook af of Mayweather dit wel aandurft. Een andere optie is inderdaad Mosley, maar daar heeft hij ook al vanaf gezien tot op heden. Mocht hij ze beiden uit de weg gaan dan moet ie maar misschien weer met pensioen.

Jammer trouwens dat Williams een beetje buiten beeld verdwijnt op deze manier.

Williams gaan we niet meer op welter zien IMO... hij staat voor z'n volgende gevecht tegen Kelly Pavlik op middelweight

btw Pacman vs Mayweather kan Mayweather nog best winnen ook... Zijn tactiek zal zoals altijd zijn alles doen om niet geraakt te worden (clinchen, wegrennen, ontwijken) en met zo min mogelijk gevaar terug tikken.

Cotto deed het op sommige momenten zelfs best aardig, al achteruit boksend en ontwijkend, laat staan wat Mayweather zal doen.

Zal wel voor een saai gevecht zorgen helaas.

Jani
16-11-2009, 18:32
Williams gaan we niet meer op welter zien IMO... hij staat voor z'n volgende gevecht tegen Kelly Pavlik op middelweight.

Dat gevecht is helaas al weer afgeketst..echt zonde

Williams staat nu geplant tegen Sergio Gabriel Martinez

Fightfan
16-11-2009, 18:48
Dit had ik niet verwacht, maar wel erg indrukwekkend.
Waarom hoor ik niemand over Mosely vs Pacman ? Aangezien er zat mooie match-ups zijn.
Mayweather vs Pacman is ook erg mooi.

Of Pacman vs MArquiz op dit gewicht ?

Ronald
16-11-2009, 21:35
Williams gaan we niet meer op welter zien IMO...
Daar ben ik helaas ook bang voor. Maar dat we 'm daar niet meer zullen zien heeft helaas niets te maken dat hij daar niets te zoeken heeft. Niemand durft het gewoon in die gewichtsklasse tegen 'm op te nemen. Da's de reden dat ie 't een stapje hoger gaat zoeken.