PDA

View Full Version : BOTE Polen uitslagen *spoiler\*



micha
15-11-2009, 10:46
Wie weet er alle uitslagen en is er misschien een verslag.

Valentijn heeft een super partij neergezet maar moest helaas afkloppen. Jason Jones heeft gewonnen. weet iemand meer?

Jeru
15-11-2009, 10:52
Basu zal sowieso een fotoverslag plaatsen.

micha
15-11-2009, 10:54
die tegenstander van Valentijn moet er echt hebben uitgezien naa de partij. voor de partij zat hij al onder de nazi tattoo's maar erna moet hij echt helemaal blauw geslagen zijn. Jammer dat valentijn toch moest kloppen.

Jeru
15-11-2009, 10:55
Dan was dit zeker zijn tegenstander.... lelijk hoor.

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/09-11-14_Beast_Poland/gdynia15.jpg

MMAFAN-1122
15-11-2009, 10:56
Hans gewonen 1ste ronde GNP.

micha
15-11-2009, 10:57
Thanks

Prince_Devil
15-11-2009, 10:58
Hij mag dan blauw zien maar hij heeft toch gewonnen van valentijn ;-)

micha
15-11-2009, 10:58
Hij mag dan blauw zien maar hij heeft toch gewonnen van valentijn ;-)



jammer genoeg wel. ik haat nazi tattoo's

Tsuki
15-11-2009, 11:06
wie niet ...............

MMAFAN-1122
15-11-2009, 11:11
wie niet ...............

X2

Justinian
15-11-2009, 11:12
Jammer van Valentijn, ik had het hem wel gegund. Is toch een vechter met erg veel talent, die al heel wat toppers heeft verslagen. Hopelijk snel weer aan de bak! In ieder geval mooi dat Hans en Jason hebben gewonnen.

micha
15-11-2009, 11:48
Jammer van Valentijn, ik had het hem wel gegund. Is toch een vechter met erg veel talent, die al heel wat toppers heeft verslagen. Hopelijk snel weer aan de bak! In ieder geval mooi dat Hans en Jason hebben gewonnen.


x2

iconian
15-11-2009, 12:22
resultaten:

Shooto - www.shooto.com.pl - Beast Of The East: WYNIKI NA ŻYWO (http://www.shooto.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:beast-of-the-east-wyniki-na-ywo-&catid=39:mma-blog&Itemid=85)

Jeru
15-11-2009, 12:29
Thanks!
Mijn Pools is niet zo goed, maar lees ik het nou juist dat:
Robert Josz heeft gewonnen op KO in ronde 1
Dave Dalgliesh heeft verloren in ronde 2
Henri van Opstal heeft gewonnen op punten
Jason Jones heeft gewonnen
en Valentijn heeft verloren?

Wisselend resultaat voor den Hollanders ;)

Jeru
15-11-2009, 12:32
Ik kan hier trouwens niet uit opmaken hoe Hans heeft gewonnen.....

6. MMA 93
Hans Stringer (Team Beast Of The East)
vs
[wygrana] Rimgaudas Kuktaitis (Litwa)

Jeru
15-11-2009, 12:35
Even kopie en plak van shooto.com.pl misschien dat iemand het dan even kan vertalen :D


1. MMA 78kg.
[wygrana] Piotr Hallman (Mighty Bulls Gdynia )
vs
Krzysztof Adaszak (Olsztyn)


2. K-1 76 kg.
[wygrana] Ernestas Dapkus (Litwa)
vs
Piotr Arcimowicz (Team Beast Of The East/Polska)



3. MMA 93 kg.
[wygrana] Marcin Gułaś (Mighty Bulls Gdynia)
vs
Marcin Elsner (Radomski Klub Teakwondo)






4. MMA 77 kg
[wygrana]Jędrzej Kubski (Gameness Team Poznań)
vs
Aleksej Voronov (Łotwa)


5. K-1 76 kg
Łukasz Rambalski (Team Beast Of The East/Polska)
vs
[wygrana]Tahir Menxhiqi (Team Super Pro)


6. MMA 93 kg
Sebastian Olchawa (Mighty Bulls Gdynia )
vs
[wygrana] Jason Jones (Golden Glory)


7. K-1 65 kg
[wygrana] Adrianna Bieńkowska (Duet Gdańsk)
vs
Kamila Bałanda (GKS „Champion”)


5. K-1 +91 kg
[wygrana]Izuagbe Ugonoh (GKS Corpus)
vsPaweł Szymkowiak (Duet Gdańsk)


6. MMA 93
Hans Stringer (Team Beast Of The East)
vs
[wygrana] Rimgaudas Kuktaitis (Litwa)


7. K-1 93 kg
[wygrana - nokaut kopniecie okrężne na głowe] Tomasz Sarara (Team Beast Of The East/Polska)
vs
Dariusz Lipski (Duet Gdańsk)


8. MMA 72 kg
Grzegorz Trędowski (Team Beast Of The East/Polska)
vs
[wygrana gilotyna] Maciej Jewtuszko (Berserkers Team Szczecin)


9. K-1 70 kg
Piotr Kobylański (Duet Gdańsk)
vs
[wygrana decyzja ] Henri Van Opstal (Team Kraus)


10. MMA 93
[wygrana duszenie z za plecc ow 2 runda ] Michał Fijałka (Bersekers Team) vs Dave Dalgliesh (Tatsujin Dojo)


11. K-1 +91
[wygrana nokaut 2 runda kopnięcie na głowe] Łukasz Jarosz (Team Beast Of The East/Polska) vs Michał Olaś (Samolewski

Barang
15-11-2009, 12:41
Resultaten van gala zaterdag Beast Of The East:


1. MMA 78kg.
[win] Peter Hallman (Mighty Bulls Gdynia)
vs
Krzysztof Adaszak (Olsztyn)

2. K-1 76 kg.
[win] Ernestas Dapkus (Litouwen)
vs
Peter Arcimowicz (Team Beast of the East / Polen)


3. MMA 93 kg.
[win] Martin GUŁAŚ (Mighty Bulls Gdynia)
vs
Martin Elsner (Radomski Klub taekwondo)





4. MMA 77 kg
[win] Jedrzej Kubski (gameness Team Poznan)
vs
Alexey Voronov (Letland)

5. K-1 76 kg
Luke Rambalski (Team Beast of the East / Polen)
vs
[win] Tahir Menxhiqi (Team Super Pro)

6. MMA 93 kg
Sebastian Olchawa (Mighty Bulls Gdynia)
vs
[win] Jason Jones (Golden Glory)

7. K-1 65 kg
[win] Adrianna Bienkowska (Duet Gdańsk)
vs
Kamila Balanda (GKS "Champion")

5. K-1 91 kg
[win]Izuagbe Ugonoh (GKS Corpus)
vsPaul Szymkowiak (Duet Gdańsk)

6. MMA 93
Hans Stringer (Team Beast of the East)
vs
[win] Rimgaudas Kuktaitis (Litouwen)

7. K-1 93 kg
[Win -- knockout kick je hoofd circulaire] Thomas Sarara (Team Beast of the East / Polen)
vs
Dariusz Lipski (Duet Gdańsk)

8. MMA 72 kg
Gregory Trędowski (Team Beast of the East / Polen)
vs
[Win guillotine] Maciej Jewtuszko (Berserkers Team Szczecin)

9. K-1 70 kg
Peter Kobylanski (Duet Gdańsk)
vs
[Win Besluit ] Henri van Opstal (Team Kraus)

10. MMA 93
[Win vernauwing van de plecc ow ronde 2 ] Michael Fijałka (Bersekers Team) vs Dave Dalgliesh (Tatsujin Dojo)

11. K-1 +91
[Win 2 ronde knockout kick om je hoofd] Lukasz Jarosz (Team Beast of the East / Polen) vs Michael Olas (Samolewski Team)

De strijd voor de titel gordel en Master van Europa in de formule MMA-bond WFCA 100 kg
Valentijn Overeem (Golden Glory)
vs
[win] Rafal Dabrowski (gameness Team Poznan)

Ik strijd voor de titel riem wereldkampioen in de Formule MMA federatie WFCA-85kg
[Win 1 ronde knock-out klap je hoofd in zijn hand] Robert Jocz (Team Beast of the East / Polen)
vs
Kenji Nagai (U-File Camp Japan)

Jeru
15-11-2009, 12:43
Dus hier staat dat Hans verloren heeft... foutje van die site?

MMAFAN-1122
15-11-2009, 12:48
Dus hier staat dat Hans verloren heeft... foutje van die site?

Ik heb een sms gehad van hem.. hij sloeg hem aan, en toen een paar knieeen en toen raakte ze op de grond en maakte Hans het af met GNP..

Jeru
15-11-2009, 12:59
Lijkt me duidelijk... bedankt.

cholitzu
15-11-2009, 13:06
Win vernauwing van de plecc ow ronde 2
Win 2 ronde knockout kick om je hoofd

Ik strijd voor de titel riem wereldkampioen in de Formule MMA federatie WFCA-85kg
[Win 1 ronde knock-out klap je hoofd in zijn hand] Robert Jocz (Team Beast of the East / Polen)
vs


Kenji Nagai (U-File Camp Japan)



WTF

Jeru
15-11-2009, 14:15
Kick om je hoofd lijkt me wel een top KO :D

micha
15-11-2009, 15:19
thanks

RedDawn
15-11-2009, 17:34
die tegenstander van Valentijn moet er echt hebben uitgezien naa de partij. voor de partij zat hij al onder de nazi tattoo's maar erna moet hij echt helemaal blauw geslagen zijn. Jammer dat valentijn toch moest kloppen.

Het duurde 67 seconden voordat Valentijn aftikte. Dat helemaal blauw slaan heeft hij dan wel snel gedaan zeg!

iconian
15-11-2009, 18:45
http://www.youtube.com/watch?v=f0mjEd_kYo8

die tegenstander moet wel 140kg ofzo wegen

bananenplukster
15-11-2009, 19:25
die tegenstander van Valentijn moet er echt hebben uitgezien naa de partij. voor de partij zat hij al onder de nazi tattoo's maar erna moet hij echt helemaal blauw geslagen zijn. Jammer dat valentijn toch moest kloppen.

Verloren is verloren. Valentijn verliet zeker ook als laatst de gym net als kareav:thup:

GGegroet

Khanom Thom
15-11-2009, 19:38
Dus die poolse nazi heeft nu de WFCA-titel!?
Denk dat er genoeg (Nederlanse) zwaargewichten zijn die hem die titel graag wil afpakken (lees; afstompen)

micha
15-11-2009, 20:13
Verloren is verloren. Valentijn verliet zeker ook als laatst de gym net als kareav:thup:

GGegroet


ben je blij dat de nazi heeft gewonnen of omdat iemand van GG heeft verloren?

ik kon niet goed zien wat er gebeurde toen hij klopte maar ik zag wel dat hij heel explosief vocht en een flink pak rammel uitdeelde

tommy_75
15-11-2009, 21:48
http://www.fightsport.pl/images_strony/20091114_01_bote_overeem_dabrowski_08a.jpg
Rafal Dabrowski

Event: Beast Of The East Poland
Location: Sport Hall "Gdynia", Gdynia, Poland
Date: 14 november 2009

Full results:

MMA: Piotr Hallman (Mighty Bulls Gdynia) def. Krzysztof Adaszak (Olsztyn) via TKO (punches) in R1
K-1: Piotr Arcimowicz (Team Beast Of The East/Poland) def. Ernestas Dapkus (Lithuania) by decision 3-0
MMA: Marcin Gulas (Mighty Bulls Gdynia) def. Michal Elsner (Radomski Klub Taekwondo) via submissions (Omoplata) in R2 (1:19 min)
K-1: Izuagbe Ugonoh (GKS Corpus) def. Pawel Szymkowiak (Duet Gdansk) via TKO (injury) in R1
K-1: Adrianna Bienkowska (Duet Gdańsk) def. Kamila Balanda (GKS „Champion”) via TKO in R2
MMA: Jedrzej Kubski (Gameness Team Poznań) def. Aleksey Voronov (Russia) via (rear naked choke) in R1 (0:41 min)
K-1: Tahir Menxhiqi (Team Super Pro) def. Lukas Rambalski (Team Beast Of The East/Poland) by decision 3-0
MMA: Rafał Dabrowski (Gameness Team Poznan) def. Valentijn Overeem (Golden Glory) via submission (punches) in R1 (1:17 min)
MMA: Hans Stringer (Team Beast Of The East) def. Arnoldas Joknys (Lithuania) via TKO (punches) in R1
MMA: Jason Jones (Golden Glory) def. Sebastian Olchawa (Mighty Bulls Gdynia) via submission (guillotine choke) in R2 (4:22 min)
K-1: Henri Van Opstal (Team Kraus) def. Piotr Kobylanski (Duet Gdansk) via decision 3-0
MMA: Maciej Jewtuszko (Berserkers Team Szczecin) def. Grzegorz Tredowski (Team Beast Of The East/Poland) via submission (guillotine choke) in R2 (0:37 min)
K-1: Tomasz Sarara (Team Beast Of The East/Poland) def. Dariusz Lipski (Duet Gdańsk) via KO (left highkick) in R2
MMA: Michal Fijalka (Bersekers Team) def. Dave Dalgliesh (Tatsujin Dojo) via submission (rear naked choke) in R2 (3:46 min)
Main event K-1 Rules:
Lukasz Jarosz (Team Beast Of The East/Poland) def. Michał Olas (Samolewski Team Poland) via TKO in R2
Main event MMA
Robert Jocz (Team Beast Of The East/Poland) def. Kenji Nagai (U-File Camp Japan) via TKO (punches) in R1 (2:14 min)

B3 lik3 M3
16-11-2009, 08:27
Jammer voor Valentijn.. hij begon goed!

bananenplukster
16-11-2009, 09:28
ben je blij dat de nazi heeft gewonnen of omdat iemand van GG heeft verloren?

ik kon niet goed zien wat er gebeurde toen hij klopte maar ik zag wel dat hij heel explosief vocht en een flink pak rammel uitdeelde

Wat is dat nou voor vraag ik was voor overeem, maar hij heeft gewoon eerlijk verloren:)

superfreak
16-11-2009, 12:17
Hans stringer weer gewonnen. Goed om te horen. hij heeft nu nog een partij in DEEP te gaan volgens mij. Daarna mogen ze hem wel naar Strikeforce of UFC halen. Of is hij hier nu nog niet klaar voor.

MMAFAN-1122
16-11-2009, 12:47
Hans stringer weer gewonnen. Goed om te horen. hij heeft nu nog een partij in DEEP te gaan volgens mij. Daarna mogen ze hem wel naar Strikeforce of UFC halen. Of is hij hier nu nog niet klaar voor.

Het zal eerder Dream worden denk ik! maar je weet het nooit natuurlijk!!

ijsblok
16-11-2009, 14:05
Hans stringer weer gewonnen. Goed om te horen. hij heeft nu nog een partij in DEEP te gaan volgens mij. Daarna mogen ze hem wel naar Strikeforce of UFC halen. Of is hij hier nu nog niet klaar voor.

Denk niet dat hij hier al aan toe is.. Andere nederlanders in zijn gewicht zoals Jason Jones en Rahad Darpinyan zijn mijns inziens verder dan hij!

FightingDutchman
16-11-2009, 14:30
Denk niet dat hij hier al aan toe is.. Andere nederlanders in zijn gewicht zoals Jason Jones en Rahad Darpinyan zijn mijns inziens verder dan hij!

Hmmm beide namen die je noemt hebben toch een iets andere stijl dan Stringer. Zou wel mooi zijn om twee van deze drie tegen elkaar te zetten. Ben benieuwd wat dat zou worden.

superfreak
16-11-2009, 15:32
Hans Stringer vs Jason Jones zou ik wel willen zien.

PerfectTeam
16-11-2009, 15:34
Jammer van Valentijn. Deze kerel is zo sterk en zo kundig, toch zit het hem niet mee.

ijsblok
16-11-2009, 16:07
Hmmm beide namen die je noemt hebben toch een iets andere stijl dan Stringer. Zou wel mooi zijn om twee van deze drie tegen elkaar te zetten. Ben benieuwd wat dat zou worden.

Inderdaad een andere stijl, maar wel jongens die heel goed op de grond uit de voeten kunnen. En daarbij ook nog eens gruwelijk takedowns hebben..

Djani
16-11-2009, 16:19
WTF is er met Valentijn gebeurd....

Wheelie
16-11-2009, 16:58
Jammer dat Valentijn en Dave Dalgliesh verloren hebben.
Sprak gisteren Johannes Hoffman van Beast of the East en het gala in Polen was een succes, volgende gala in van Beast of the East Polen staat geplanned voor mei 2010 ;)

Later op de dag een fotoverslag

makavelli
16-11-2009, 17:46
echt jammer dat valentijn altijd zo snel opgeeft... ik weet niet of het aan conditie, incasseringsvermogen of vechthart ligt..
Zijn partijen zijn altijd in een paar minuten klaar, als hij zijn tegenstander niet snel uitschakeld gaat hij zelf meestal neer. Super zonde want hij is een erg talentvolle vechter

Rverm
16-11-2009, 19:17
echt jammer dat valentijn altijd zo snel opgeeft... ik weet niet of het aan conditie, incasseringsvermogen of vechthart ligt..
Zijn partijen zijn altijd in een paar minuten klaar, als hij zijn tegenstander niet snel uitschakeld gaat hij zelf meestal neer. Super zonde want hij is een erg talentvolle vechter

idd, vind hem altijd zo vrij snel opgeven...alleen de term talentvol zou ik hem niet meer willen geven...dat zijn vechters die 10 jaar jonger zijn dan hij, hij zou nu op zijn top moeten zitten...

J_roen
16-11-2009, 19:25
Vond zelf dat Valentijn niet echt veel in te brengen had. Beetje maaien en daarmee klaar

Wheelie
17-11-2009, 18:03
die tegenstander van Valentijn moet er echt hebben uitgezien naa de partij. voor de partij zat hij al onder de nazi tattoo's maar erna moet hij echt helemaal blauw geslagen zijn. Jammer dat valentijn toch moest kloppen.


Het duurde 67 seconden voordat Valentijn aftikte. Dat helemaal blauw slaan heeft hij dan wel snel gedaan zeg!
http://www.fightsport.pl/images_strony/20091114_dabrowski_rafal_03b.JPG

micha
17-11-2009, 18:59
thanks wheelmeister.

67 seconden .....

Wheelie
17-11-2009, 19:28
thanks wheelmeister.

67 seconden .....
Jammer dat Valentijn het niet af wist te maken