PDA

View Full Version : Jerome Lebanner - Nokweed Davy



Jeru
15-11-2009, 10:48
Volgens mij de eerste partij van Jerome in de K-1 en dan nog wel tegen een veel lichtere tegenstander: de Thai Nokweed Davy. Grappig om te zien hoe jong Lebanner hier is :)

http://www.youtube.com/watch?v=tV-CBh9kOwQ

Jeru
15-11-2009, 10:50
Als je goed oplet dan zie je nog een bekende in de hoek van Lebanner :D

123trisweat
15-11-2009, 11:08
ha, dat is Milton (Vos gym) toch

Justinian
15-11-2009, 11:19
Gewoon een kop kleiner die Davy en dan zo'n partij neerzetten tegen Lebanner, top!

Jeru
15-11-2009, 14:27
ha, dat is Milton (Vos gym) toch

Idd Milton Felter. Vraag me toch af hoe dat tot stand is gekomen.


Gewoon een kop kleiner die Davy en dan zo'n partij neerzetten tegen Lebanner, top!

Ja dat blijft toch wel opmerkelijk. 5 ronden ook...

payap
15-11-2009, 16:00
En dat te bedenken dat Nokweed daar al ver over zijn hill is! Zijn prime time had Nokweed in de jaren 80. Toen was hij drievoudig kampioen van het Rajadamnern of Lumpinee stadion. Hij werd kampioen en elke keer als hij een gewichtsklasse zwaarder ging werd hij daar weer kampioen. O, ja dat was in de klassen tussen de 55 en 60 kg.

Tegen JLB was hij wat zwaarder en ouder. Heb nog een week bij hem getraind op Koh Samui. Daar ligt het beroemde Lamai WMC kamp waar hij trainer is. Was een fantastische oervarig om bij zo'n grootheid te trainen.

Jomhod zei enkele jaren geleden in een interview dat zijn partijen met Nokweed de zwaarste uit zijn carriere waren. Dat was in de begin jaren 90 toen Jomhod op zijn top was. Paul Slowinski heeft ook twee keer tegen de Nokweed gevochten en in een interview met mixfight vertelde hij ook dat dit de zwaarste tegenstander was.

Kan iedereen aanraden die op Koh Samui is en echt muaythai legende wil trainen en ruiken langs te gaan bij het WMC kamp.

ZanZaiZuk
15-11-2009, 18:24
Thanx voor de info payap, ik ga binnekort naar koh samui en ga zeker eens naar dat WMC kamp. Ik had al gehoord dat het een van de grootste namen is in thailand maar wist niet dat hij in koh samui les geeft, zullen waarschijnlijk wel harde trainingen zijn.