PDA

View Full Version : ArenA 2010 Badr vs ??????



snip83
15-11-2009, 13:12
Het gonst van de geruchten dat Badr uit zal komen tegen JLB.

Persoonlijk hoop ik dit echt niet want zie de meerwaarde er niet van voor
Badr dat hij deze man heeft verslagen.
Met alle respect voor JLB maar deze man heeft denk ik echt niets in te brengen tegen Badr.

Ik zie hem liever tegenover Bonjasky staan aangezien de beide heren elkaar hoogstwaarschijnlijk niet tegen komen tijdens de WGP.

Wie zien jullie het liefst als tegenstander????

ZakKa!
15-11-2009, 13:15
Daar gaan we het 6 december over hebben.

Jeru
15-11-2009, 13:15
Het liefst 1 van deze 3 rematches:

Badr - Aerts
Badr - Zimmerman
Badr - Overeem

Jeru
15-11-2009, 13:16
Maar ja inderdaad als 5 december Badr -Overeem al is geweest valt die af...

snip83
15-11-2009, 13:19
Het liefst 1 van deze 3 rematches:

Badr - Aerts
Badr - Zimmerman
Badr - Overeem

Overeem zal helaas idd al afvallen ja,
tenzij Teixeira hem eruit slaat maar dat zie ik niet gebeuren

Zimmerman zou ook leuk zijn ja

Jeru
15-11-2009, 13:20
Zou Hesdy Gerges eigenlijk al klaar zijn voor een partij tegen Badr? Gisteren toevallig nog even de partij tegen Karaev gezien en dat was in ieder geval indrukwekkend.

snip83
15-11-2009, 13:22
Zou Hesdy Gerges eigenlijk al klaar zijn voor een partij tegen Badr? Gisteren toevallig nog even de partij tegen Karaev gezien en dat was in ieder geval indrukwekkend.

Hij heeft zeer goed gevochten tegen Karaev, maar denk dat badr op dit moment nog een paar maatjes te groot is

Jeru
15-11-2009, 13:25
Verwacht ik ook wel. Hesdy zal toch volgend jaar die stap moeten gaan maken naar de K-1. Eerst even kijken wat hij tegen Ghita kan in mei 2010.

snip83
15-11-2009, 13:28
Verwacht ik ook wel. Hesdy zal toch volgend jaar die stap moeten gaan maken naar de K-1. Eerst even kijken wat hij tegen Ghita kan in mei 2010.

Precies.

Laat hem eerst maar eens een beetje wennen aan grote podia.


Zou zelf het liefst Bonjasky zien en als 2e keus Zimmerman.
Maar echt niet JLB.

mikeymcd
15-11-2009, 13:50
Misschien als Saki sterk terugkomt hebben we een keuze nr.3 (na Bonjasky en Zimmerman)

snip83
15-11-2009, 13:56
Misschien als Saki sterk terugkomt hebben we een keuze nr.3 (na Bonjasky en Zimmerman)

Als Saki helemaal fit is denk ik dat ook hij het niet gaat redden.
Is mijn persoonlijke mening hoor.

Ik zou Saki wel eens tegen Gerges willen zien.

marcelt
15-11-2009, 14:07
Tegen Hesdy lijkt me wel mooi, maar denk wel dat Hesdy dan slaag krijgt.

COHIBA
15-11-2009, 14:33
Voor een gevecht in de arena ,, vind ik Hesdy een goede keus

snip83
15-11-2009, 14:35
Voor een gevecht in de arena ,, vind ik Hesdy een goede keus
Hesdy zou imo opgegeten worden door Badr

COHIBA
15-11-2009, 14:48
Hesdy zou imo opgegeten worden door Badr

hij zal het erg moeilijk krijgen ,,, maar als iemand van badr zou winnen in de arena ,, dan gun ik hem t meest , en verliezen van badr is geen schande.

PS; opgegeten vind ik wel wat overdreven hoor ,,, alsof hij niets kan??

sjaakie'tje
15-11-2009, 14:53
Het gonst van de geruchten dat Badr uit zal komen tegen JLB.

Persoonlijk hoop ik dit echt niet want zie de meerwaarde er niet van voor
Badr dat hij deze man heeft verslagen.
Met alle respect voor JLB maar deze man heeft denk ik echt niets in te brengen tegen Badr.

Ik zie hem liever tegenover Bonjasky staan aangezien de beide heren elkaar hoogstwaarschijnlijk niet tegen komen tijdens de WGP.

Wie zien jullie het liefst als tegenstander????

Wel Le Banner staat wel op het verlanglijstje van Badr en hij wil dan ook graag met hem in de ring. Of JLB al dan niets heeft in te brengen tegen Hari weet ik niet, het blijft een gevecht en met Jerome zijn bokskennis en power and Hari zijn kin weet je nooit.

Bonjasky lijkt me sowieso een waardige tegenstander.

PD_EC
15-11-2009, 15:11
hari vs bonjasky

dtgerald
15-11-2009, 15:21
Ignashov,Bonjasky of Saki.

Nathan
15-11-2009, 16:29
Badr vs Braddock
Badr VS Overeem
Badr vs Balrak
Badr vs Crocop
Badr vs Remy
Badr vs Yvel (k-1)

Badr is altijd spectaculair, denk dat het steeds moeilijker wordt om gelijkwaardige tegenstanders te vinden.

Illest
15-11-2009, 16:46
Hesdy zou imo opgegeten worden door Badr

Dat je Badr fan bent ok.....maar je overdrijft een beetje...

een goeie peer en gaat hij zitten.....hij heeft het canvas vaak genoeg gekust.....het is een spectaculaire alles of niets vechter.....
maar hij is echt wel te kloppen hoor....
laat hem eerst maar eens een grand prix zien te winnen....

snip83
15-11-2009, 18:03
Dat je Badr fan bent ok.....maar je overdrijft een beetje...

een goeie peer en gaat hij zitten.....hij heeft het canvas vaak genoeg gekust.....het is een spectaculaire alles of niets vechter.....
maar hij is echt wel te kloppen hoor....
laat hem eerst maar eens een grand prix zien te winnen....

Wat heeft die Hessdy nou laten zien?
Hij heeft 3 rondes gestaan tegen `s werelds lompste k1 vechter en verloren op punten.
heeft gewonnen van een Karaev die niet in eigen doen was. that`s it.
Meer heeft die jongen niet gedaan.


Ik weet ook dat Badr wel eens met ze bek op het canvas heeft gelegen,
Maar Hesdy is niet in de positie om dat te doen.

De enige die een regelrecht gevaar is voor Badr op dit moment is
Alistair Overeem.
Dat is denk ik de enige die hem kan kloppen, let wel KAN zeg ik.
Ik ga er niet van uit want ik denk dat hij de WGP wint

oliebol
15-11-2009, 18:11
Denk ook dat Bonjasky wel van hem KAN winnen, maar misschien wint Badr deze keer wel. Zou ook zomaar kunnen want hij is wel goed bezig de laatste tijd.

Nightwalker
15-11-2009, 19:20
Als Badr Hari zich 100 procent focust... Dan ben ik bang, dat niemand heb kan stoppen.. Maar goed, het zijn stuk voor stuk zwaargewichten en als je een keer niet goed uitkijkt... Dan lig je ook op je kont...

Maar ik zal Badr Hari vs Zimmerman Rematch willen zien.. Oftewel tegen fransman Le Banner..

martijnG
15-11-2009, 19:24
Denk dat JLB wel een lastige is voor Badr. Zou het wel willen zien in ieder geval

Prince_Devil
15-11-2009, 19:48
Badr wilt dolgraag tegen JLB want hij is nog van de oude garde en die wilt hij verslaan voor die op pensioen gaat!
Winst ok KO 1ste ronde!!

abdel1991
15-11-2009, 20:29
tegen mousasi en dan een rondje boksen, rondje k1 en een rondje mma

MenKat
15-11-2009, 21:21
Badr Hari vs Keijiro Maeda

Laat maar is een japanner zien in de arena!

Guillermo
15-11-2009, 21:40
Waarom wil men in godsnaam Badr vs Remy zien? ze hebben al 3 keer gevochten ofzo? Ik denk niet dat de uitkomst anders wordt eerlijk gezegd.

Tegen JLB... hmmm arme Jerome, ik denk niet dat hij het niet gaat redden tegen Badr.
Ik zie liever rematch tegen Zimmerman.

snip83
15-11-2009, 21:58
Waarom wil men in godsnaam Badr vs Remy zien? ze hebben al 3 keer gevochten ofzo? Ik denk niet dat de uitkomst anders wordt eerlijk gezegd.



Eerste keer was kiele kiele...
Tweede keer stond Badr een down achter, maar dat zegt niets.
Dat stond hij tegen Zimmerman ook, we weten allemaal hoe dat is afgelopen...

btw: ik deel je gedachte wel over een rematch zimmerman

Illest
15-11-2009, 22:08
Remy vs Badr blijft altijd interessant.....velen vinden Badr nl de betere vechter....(ik niet trouwens)

maar hij heeft niet van hem kunnen winnen....wel van Sem, wel van Peter, maar niet van Remy....

deze pot blijft hoe dan ook interessant.....!!

Sem vecht lomp, Peter is te oud maar op Remy valt niks af te dingen en daar verliest hij dan wel 2x van....

;)

Guillermo
15-11-2009, 22:15
Fucking hell, 1x niet teveel in mijn reply :whistling:

Kaizer
15-11-2009, 22:18
Gewoon tegen JLB hebben we nog niet gehad!!!!

ijsblok
15-11-2009, 22:25
ik zou wel een rematch willen zien tegen slowinsky!

spacebox
15-11-2009, 22:27
Sem tegen Badr zou ik nog wel een keer willen zien.
(Dat kan 5 dec ook weer anders zijn.)

Was mooi om te zien hoe die Schilt neer ging. Ik hoop dat Badr dan weer wint al denk ik toch dat Sem ook niet makelijk te verslaan zal zijn zo een tweede keer .

Badr vs Remy heb ik ook wel gezien, hoewel het beiden top vechters zijn voor in de arena vind ik dat niet echt bijzonder.Die zie ik liever in japan tegen elkaar.

Guillermo
15-11-2009, 22:27
ik zou wel een rematch willen zien tegen slowinsky!

Waarom? je weet de uitslag nu al... Badr by murder death kill :D

mboelly
15-11-2009, 22:53
tegen jerome lijkt me wel een leuke parij aangezien jerome niet zo snel gaat liggen en er vaak vol voor gaat. toch denk ik wel dat hari gaat liggen

Lionheart
16-11-2009, 01:58
Hesdy zou imo opgegeten worden door Badr


Opgegeten, nou nou...

Het zal een keiharde partij worden, maar geef Hesdy wat meer partijen (ervaring) en match deze 2 mannen dan tegen elkaar.

snip83
16-11-2009, 11:27
Opgegeten, nou nou...

Het zal een keiharde partij worden, maar geef Hesdy wat meer partijen (ervaring) en match deze 2 mannen dan tegen elkaar.

Misschien in een later stadium ja dat dit een leuke pot kan worden.
Maar nu denk ik echt niet...

Marco
16-11-2009, 11:32
badr vs saki
badr vs yvel
badr vs mousasi

Darkness
16-11-2009, 12:53
Tegen Saki!

superfreak
16-11-2009, 13:04
Tegen Jerome wil ik 'm wel zien. Dat is nog steeds een redelijk goede bokser. Kunnen we kijken of Badr echt verstandiger en wijzer is geworden. Als hij weer overmoedig wordt en z'n dekking laat varen dan zie ik Jerome hem zomaar ko slaan.

Tegen een fitte saki zou ik hem ook wel willen zien. Denk dat Saki hem kan hebben, als die z'n kop erbij houdt.

Geef Hesdy maar een kans. je zou zomaar upset van het jaar kunnen krijgen. haha.

Marquis
16-11-2009, 13:50
Badr vs Remy wil ik sowieso nog eens zien.. hopelijk voor dat Remy gaat stoppen met vechten aangezien dat binnenkort gaat gebeuren.

Winst naar Remy uiteraard.

snip83
16-11-2009, 14:29
Badr vs Remy wil ik sowieso nog eens zien.. hopelijk voor dat Remy gaat stoppen met vechten aangezien dat binnenkort gaat gebeuren.

Winst naar Remy uiteraard.

Wat eigenlijk ook een supergevecht zal zijn is badr vs melvin maar deze zal er nooit gaan komen denk ik

Omar.
16-11-2009, 14:33
Tegen Jerome wil ik 'm wel zien. Dat is nog steeds een redelijk goede bokser. Kunnen we kijken of Badr echt verstandiger en wijzer is geworden. Als hij weer overmoedig wordt en z'n dekking laat varen dan zie ik Jerome hem zomaar ko slaan.

Tegen een fitte saki zou ik hem ook wel willen zien. Denk dat Saki hem kan hebben, als die z'n kop erbij houdt.

Geef Hesdy maar een kans. je zou zomaar upset van het jaar kunnen krijgen. haha.

Wat wil jij graag dat Badr verliest! pff.. wake up fool

je denkt dat Saki Badr kan hebben?!?!
:twak:


Verder begrijp ik niet waarom sommige Badr vs Mousasi wil zien??
of tegen Yvel? Laat hun lekker MMA vechten.
Badr-JLB is een leuke pot, óók omdat Badr graag tegen hem wil! en het is weer s wat nieuws!
En tegen Bonjasky kan ook een mooie worden, aangezien deze 2 elkaar waarschijnlijk niet tegenkomen op 5 dec.

ijsblok
16-11-2009, 14:56
Waarom? je weet de uitslag nu al... Badr by murder death kill :D

de kans dat dat gebeurt heb je altijd met een tegenstander van Badr..
Maar ik denk wel dat Slowinsky met zijn stijl het Badr moeilijker kan maken dan Hesdy, Yvel, Saki of JBL die hier vaak genoemd worden. Vorige keer kreeg Badr t ook niet kado van slowinsky.

superfreak
16-11-2009, 15:19
Wat wil jij graag dat Badr verliest! pff.. wake up fool

je denkt dat Saki Badr kan hebben?!?!
:twak:


Verder begrijp ik niet waarom sommige Badr vs Mousasi wil zien??
of tegen Yvel? Laat hun lekker MMA vechten.
Badr-JLB is een leuke pot, óók omdat Badr graag tegen hem wil! en het is weer s wat nieuws!
En tegen Bonjasky kan ook een mooie worden, aangezien deze 2 elkaar waarschijnlijk niet tegenkomen op 5 dec.

nee hoor. Wil hem niet zien verliezen. als hij blijft winnen en hierdoor Fedor hoogtes bereikt is alleen mooi. Echter denk ik niet dat het zo zal zijn. Denk dat Saki zijn stijl gewoon goed past op wat Badr komt brengen. Echter ga ik dan uit van wat ik vroeger zag. Nu vecht hij redelijk bekeken.

Tegen Bonjasky is altijd wel mooi.

snip83
16-11-2009, 16:23
Tegen een fitte saki zou ik hem ook wel willen zien. Denk dat Saki hem kan hebben, als die z'n kop erbij houd.


haha die heeft ook geen schijn van kans

T15Boxing
16-11-2009, 20:07
Badr slaat alle old timers helaas KO. Le Banner en Remy staan nog op zn lijst:)

snip83
16-11-2009, 22:16
Toch blijf ik het jammer vinden dat Hoost heeft afgezegt...
Denk dat Badr liever tegen hem had gevochten dan tegen JLB

sjaakie'tje
16-11-2009, 22:55
Toch blijf ik het jammer vinden dat Hoost heeft afgezegt...
Denk dat Badr liever tegen hem had gevochten dan tegen JLB

Badr vs Hoost ... uw houdt van sadisme? Laat Hoost maar waardig ouder worden. Gelukkig zag Hoost dit zelf in ...

snip83
16-11-2009, 23:01
Badr vs Hoost ... uw houdt van sadisme? Laat Hoost maar waardig ouder worden. Gelukkig zag Hoost dit zelf in ...

Nee geen sadisme

Weet alleen dat Badr een lijstje van vechters heeft waar hij graag tegen wil vechten
en ernesto staat hoger als JLB

Marquis
20-11-2009, 11:31
Nee geen sadisme

Weet alleen dat Badr een lijstje van vechters heeft waar hij graag tegen wil vechten
en ernesto staat hoger als JLB


Ik zie het nut niet van in om tegen uitgebluste vechters in de ring te staan..

Bad'r wilt alleen maar tegen dit soort vechters vechten omdat deze vechters de K1 hebben gemaakt. Over 10 jaar ziet men alleen het cv van Badr wie hij heeft verslagen ,.. maar daar achter zal niet staan dat ze al aardig op hun retour waren.

Badr's ego speelt altijd parten met hem. :fp: zie die partij tegen Alistair

univers1l
20-11-2009, 11:36
Ik zie het nut niet van in om tegen uitgebluste vechters in de ring te staan..

Bad'r wilt alleen maar tegen dit soort vechters vechten omdat deze vechters de K1 hebben gemaakt. Over 10 jaar ziet men alleen het cv van Badr wie hij heeft verslagen ,.. maar daar achter zal niet staan dat ze al aardig op hun retour waren.

Badr's ego speelt altijd parten met hem. :fp: zie die partij tegen Alistair

snip83
20-11-2009, 14:26
Ik zie het nut niet van in om tegen uitgebluste vechters in de ring te staan..

Bad'r wilt alleen maar tegen dit soort vechters vechten omdat deze vechters de K1 hebben gemaakt. Over 10 jaar ziet men alleen het cv van Badr wie hij heeft verslagen ,.. maar daar achter zal niet staan dat ze al aardig op hun retour waren.

Badr's ego speelt altijd parten met hem. :fp: zie die partij tegen Alistair

Wie heeft het over een uitgebluste vechter?
Deze man staat bij de laatste 8 dus dat zegt genoeg lijkt me



En wat speelt hem nog meer parten als alleen die partij tegen Alistair?
vertel dat eens

Durfal
21-11-2009, 06:54
Ik zie het nut niet van in om tegen uitgebluste vechters in de ring te staan..

Bad'r wilt alleen maar tegen dit soort vechters vechten omdat deze vechters de K1 hebben gemaakt. Over 10 jaar ziet men alleen het cv van Badr wie hij heeft verslagen ,.. maar daar achter zal niet staan dat ze al aardig op hun retour waren.

Badr's ego speelt altijd parten met hem. :fp: zie die partij tegen Alistair

Helemaal gelijk!!!
Lekker dapper om tegen de oude garde te gaan staan!!
Kickboxen is a young man's game!!
Er zijn een paar uitzonderingen ( hoost Aerts bijvoorbeeld) die lang hebben doorgeknokt.
Maar laten we wel zijn die waren/zijn in hun latere jaren ook niet meer op hun best....
NIEMAND verslaat vadertje tijd!!
En om dan nu "naam"te maken tegen de oudere garde die simpelweg hun beste tijd gehad heeft..... is dat dan zo dapper????
Dus wat zwammen jullie nou toch allemaal laat die Hari tegen de nieuwe generatie gaan staan daar heeft ie moeite zat mee!!!
Respect voor de generatie die de K1 wereldberoemd heeft gemaakt en dat is de "oude generatie"!!!!!

simtekf1
21-11-2009, 10:34
Helemaal gelijk!!!
Lekker dapper om tegen de oude garde te gaan staan!!
Kickboxen is a young man's game!!
Er zijn een paar uitzonderingen ( hoost Aerts bijvoorbeeld) die lang hebben doorgeknokt.
Maar laten we wel zijn die waren/zijn in hun latere jaren ook niet meer op hun best....
NIEMAND verslaat vadertje tijd!!
En om dan nu "naam"te maken tegen de oudere garde die simpelweg hun beste tijd gehad heeft..... is dat dan zo dapper????
Dus wat zwammen jullie nou toch allemaal laat die Hari tegen de nieuwe generatie gaan staan daar heeft ie moeite zat mee!!!
Respect voor de generatie die de K1 wereldberoemd heeft gemaakt en dat is de "oude generatie"!!!!!

Wat lul je nou man, in 2008 was het Aerts die Schilt versloeg, de Schilt die daar voor 13 partijen ongeslagen was!!
En in datzelfde jaar versloeg Badr Peter.

Noem je iemand die Schilt verslaat (na 13 winst partijen, eigenlijk 16 want tegen Choi had Schilt moeten winnen) een uitgebluste vechter?

Ik snap mensen zoals jij echt niet.

oliebol
21-11-2009, 14:30
Maar een LeBanner is wel iets anders als een Aerts vind ik, met alle respect.

univers1l
21-11-2009, 15:26
Helemaal gelijk!!!
Lekker dapper om tegen de oude garde te gaan staan!!
Kickboxen is a young man's game!!
Er zijn een paar uitzonderingen ( hoost Aerts bijvoorbeeld) die lang hebben doorgeknokt.
Maar laten we wel zijn die waren/zijn in hun latere jaren ook niet meer op hun best....
NIEMAND verslaat vadertje tijd!!
En om dan nu "naam"te maken tegen de oudere garde die simpelweg hun beste tijd gehad heeft..... is dat dan zo dapper????
Dus wat zwammen jullie nou toch allemaal laat die Hari tegen de nieuwe generatie gaan staan daar heeft ie moeite zat mee!!!
Respect voor de generatie die de K1 wereldberoemd heeft gemaakt en dat is de "oude generatie"!!!!!


dus jij wil zeggen dat badr alleen tegen makkelijke tegenstanders durft te vechten? waar was jij toen hij leko, karaev, graham, pettas, slowinski, fujimoto, oijstovic, choi, feitosa, sefo, aerts, zimmerman, schilt versloeg?
op slowinski na allemaal op (t)ko.
om maar wat te noemen.

Respect voor de generatie die de K1 wereldberoemd heeft gemaakt en dat is de "oude generatie"!!!!![/quote]
en respect voor badr die k1 weer nieuwe leven heeft ingeblazen

Illest
21-11-2009, 15:43
Helemaal gelijk!!!
Lekker dapper om tegen de oude garde te gaan staan!!


http://www.youtube.com/watch?v=XSfc4KDj9YU

http://www.youtube.com/watch?v=sum4mSXwZNI

Nee, DIT was pas lekker dapper...

Op z'n 18e een inval partij voor Manhoef knokken tegen Ignashov.....die toen echt een topdog vd K1 was....

Ik heb ook weleens moeite met Badr's attitude, maar je doet hem echt tekort met je post....na deze partij heb ik echt onwijs veel respect voor hem gekregen....

Durfal
21-11-2009, 16:45
Wat lul je nou man, in 2008 was het Aerts die Schilt versloeg, de Schilt die daar voor 13 partijen ongeslagen was!!
En in datzelfde jaar versloeg Badr Peter.

Noem je iemand die Schilt verslaat (na 13 winst partijen, eigenlijk 16 want tegen Choi had Schilt moeten winnen) een uitgebluste vechter?

Ik snap mensen zoals jij echt niet.

Als ik het maar begrijp, we hebben het hier over Hari een young man niet over Aerts die idd nog lang niet uitgeblust is maar voor zijn gezondheid gezien zijn leeftijd eens aan afbouwen zou kunnen gaan denken.
Le Banner heeft delaatste paar jaar vrij veel filmwerk gedaan en is toch echt sowieso een klasse minder dan Aerts.
Dus waarom moet Hari perse tegen de oude garde staan??

Wiseguy
21-11-2009, 18:26
Wat is dit voor een bullshit? Alsof Badr mensen duckt? Die gozer vecht tegen iedereen die op zn pad komt

Durfal
21-11-2009, 19:00
Wat is dit voor een bullshit? Alsof Badr mensen duckt? Die gozer vecht tegen iedereen die op zn pad komt

Nee dat doet Badr beslist niet,hij is ook mijn favoriete knokker mooie partijen altijd spektakel
maar Badr moet niet tegen de oude garde gaan staan die hebben zoals een Le Banner geen schijn van kans!!
Te jong te snel en nu al veel te ervaren Badr Hari is en blijft de toekomst van K1,laat hem liever tegen de overige nwe garde staan,dat is alles wat ik bedoel waarom willen jullie hem dan zo graag tegen bv een Le Banner zien ??
Badr walste al over Feitosa Aerts Sefo enz heen wat moet dan een Le Banner nog tegen deze tornado beginnen?????????????