PDA

View Full Version : Domme Amerikaanse Overeem onderbroekenlol



Harrie Nak
15-11-2009, 19:48
Overeem, Megareem, Ubereem, Gigareem (http://www.sherdog.net/forums/f61/evolution-monster-1094850/)... :wacko:

Deze is dan wel weer leuk:

I have to say that Alistar's hair cut game is all fucked up. Come on man WTF you look like a back up dancer from an old R&B video.

Italian*Berlusconi*
15-11-2009, 19:57
http://www.shense.de/funstuff/i-lold.jpg

Jeru
15-11-2009, 20:04
Overeem, Megareem, Ubereem, Gigareem (http://www.sherdog.net/forums/f61/evolution-monster-1094850/)... :wacko:

Deze is dan wel weer leuk:

Om die quote moest ik ook wel lachen :lol:

Verder maak ik me er niet zo druk om. Deze jongens moeten ook hun weekend vullen ;)

Harrie Nak
15-11-2009, 20:07
http://i37.tinypic.com/24mrgw4.gif

snip83
15-11-2009, 20:09
http://i37.tinypic.com/24mrgw4.gif

Spinazie doet wonderen;)

Christophe
15-11-2009, 20:17
Damn, hij ziet er inderdaad super-indrukwekkend uit. Het vechten even aan de kant gelaten: als Sylvester Stallone en Arnold Swarzenegger zo'n carrières konden uitbouwen met hun "fysiek" moet Allistar dat toch zeker lukken!

En nu Barack het pad geëffend heeft ... Allistar voor president van Amerika!!! :thup:

Ray1970
15-11-2009, 20:28
Laat die amerikanen eerst maar eens in hun eigen tuin kijken.:D:D
En dan nog volhouden dat Brock alleen BRINTA heeft gegeten.:D

Nee doe mijn dan maar een potje spinazi die Allistar ook eet;)

T15Boxing
15-11-2009, 21:16
Dat is wel heel erg indrukwekkend voor iemand die geen full time body builder is

Guillermo
15-11-2009, 21:21
Ok dat Ali veel spinazie en vitamientjes at weet ik nu wel, maar die yanks hebben veeeeeeel meer juiceheads in hun ranks. Waarom blijven ze eigenlijk zeiken over Ali? :twak:
Brock is hun posterboy en nog eens zwaar overhyped maar daar hoor je niks van!

Christophe
15-11-2009, 22:28
Ok dat Ali veel spinazie en vitamientjes at weet ik nu wel, maar die yanks hebben veeeeeeel meer juiceheads in hun ranks. Waarom blijven ze eigenlijk zeiken over Ali? :twak:
Brock is hun posterboy en nog eens zwaar overhyped maar daar hoor je niks van!

x 2

Als je kijkt naar wat volgens mij meer natuurlijke vechters zijn (Fedor, Musashi, Machida, Ronin, etc) die zo goed als 100% van hun energie in het vecht-trainen steken, dan zie je dat ze inderdaad geen bodybuilder-achtig droomlichaam hebben. Maar een groot deel van die Amerikanen komen met net zo'n gespierd lichaam de kooi binnenwandelen, en dan moeten wij geloven dat ze clean zijn?! :confused:

iconian
15-11-2009, 22:45
there's no such thing as bad publicity. Die amerikaantjes praten tenminste over hem, ik heb het gevoel dat hij daar meer en meer populair wordt mede dankzij de K1 volgers in de VS. Ik hoop dat hij nog een keer vs werdum komt te staan voor de titel voordat hij fedor ontmoet, alleen om zijn naam daar nog meer te vestigen.

Sendur
15-11-2009, 22:49
Hij is echt HUGE.

Maarja ik hang sinds anderhalf jaar ook actief in de gewichten, gebruik alleen whey en Dextrose na de training en ik eet goed.

Ben ook 8-9 kilo gegroeid in die tijd, en op het oog is dat echt een verschil.

Alistair is al best groot en hij heeft aanleg dat versnelt het groei proces.
Het zou gewoon goed kunnen dat hij gewoon actief lift.

protput
15-11-2009, 23:01
Maar een groot deel van die Amerikanen komen met net zo'n gespierd lichaam de kooi binnenwandelen, en dan moeten wij geloven dat ze clean zijn?! :confused:

Hey Christophe, alle respect voor jou man, maar voor een keer slaat jou opmerking werkelijk op niets.
Het is niet omdat iemand er strak uitziet,dat die persoon dan ook meteen moet gebrandmerkt worden als iemand die niet clean is.
Vroeger toen ik enorm veel tijd stak in powertraining en een strikt diëet volgde om massa bij te komen, kreeg ik vaak de opmerking in de gym dat ik hoogst waarschijnlijk iemand was die niet clean is.:mad:

TheHagueBoxer
15-11-2009, 23:31
http://i37.tinypic.com/24mrgw4.gif

100% puur natuur

dat zie je zo:whistling:

lopez86
15-11-2009, 23:39
x 2

Als je kijkt naar wat volgens mij meer natuurlijke vechters zijn (Fedor, Musashi, Machida, Ronin, etc) die zo goed als 100% van hun energie in het vecht-trainen steken, dan zie je dat ze inderdaad geen bodybuilder-achtig droomlichaam hebben. Maar een groot deel van die Amerikanen komen met net zo'n gespierd lichaam de kooi binnenwandelen, en dan moeten wij geloven dat ze clean zijn?! :confused:

Christophe, een groot deel van die vechters traint ook TIEN (10) kilogram af voor zo'n partij.
Geloof me, dan zie je er hoe dan ook strak en gespierd uit hoor want dan hou je geen gram vet over.

Tuplad
16-11-2009, 00:44
Door deftig te eten en naar gym te gaan raak je er wel hoor. Ik betwijfel dat Overeem niet clean is.

Christophe
16-11-2009, 05:48
Hey Christophe, alle respect voor jou man, maar voor een keer slaat jou opmerking werkelijk op niets.
Het is niet omdat iemand er strak uitziet,dat die persoon dan ook meteen moet gebrandmerkt worden als iemand die niet clean is.
Vroeger toen ik enorm veel tijd stak in powertraining en een strikt diëet volgde om massa bij te komen, kreeg ik vaak de opmerking in de gym dat ik hoogst waarschijnlijk iemand was die niet clean is.:mad:
Ik zeg zeker niet dat iedereen die er strak uitziet ongetwijfeld aan de snoeppot zit. Maar jij stak enorm veel tijd in powertraining en je volgde een strikt dieet om massa bij te komen. Ik denk dat pro-vechters hun energie vooral steken in techniek- en uithoudingstraining, en om dan nog met zo'n lichaam te komen, is nu eenmaal niet eenvoudig ... dat is het punt dat ik wou maken.

En don't you worry amigo, even goede vrienden ook al vind je dat mijn uitspraak(-en) kant noch wal raken! Feel free to say so! ;)


Christophe, een groot deel van die vechters traint ook TIEN (10) kilogram af voor zo'n partij.
Geloof me, dan zie je er hoe dan ook strak en gespierd uit hoor want dan hou je geen gram vet over.
Toch raar dat veel niet-USA topvechters (Musashi, Machida, Anderson Silva, Fedor, ...) er niet zo overdreven gespierd uitzien. Trainen zij niet? Moeten zij geen gewicht aftrainen? Maar goed, het blijft blijkbaar een gevoelig onderwerp. Ik weet gewoon dat er maar weinig mensen roids gebruiken en er dan ook gewoon voor uitkomen én dat ze er in de USA gemakkelijker naar grijpen dan elders.

PigDog
16-11-2009, 09:56
Het feit dat doping-gebruik heimelijk gebeurt, en er dus geen één vechter al tijdens zijn carriere over praat, maakt deze discussie geheel overbodig. Iedereen kan wel gissen wat er aan de hand is, maar het levert weinig op. Laten we het lekker over sport hebben....

BoerHarms
16-11-2009, 10:10
Brock is altijd al breed geweest, sinds hij een kind was, ubereem niet.

PigDog
16-11-2009, 10:15
Ga toch koeien melken...

BoerHarms
16-11-2009, 10:16
Niet dat overeem klein was ofcourse :D

http://www.parkwaywrestling.org/images/Brock%20Lesnar.jpg


Ik vind alleen dat lesnar altijd al huge was, die man heeft het gewoon voor elkaar.

Worf
16-11-2009, 11:54
Brock is altijd al breed geweest, sinds hij een kind was, ubereem niet.

Denk je dat op de amerikaanse college's niet gebruikt word? Geloof dat meer dan 50% van de amerikaanse studenten (en zeker de footballers en wrestlers) dik juicen. Maargoed, dan nog maar niet te spreken over de showworstel periode in Brocks leven..


Ok dat Ali veel spinazie en vitamientjes at weet ik nu wel, maar die yanks hebben veeeeeeel meer juiceheads in hun ranks. Waarom blijven ze eigenlijk zeiken over Ali? :twak:
Brock is hun posterboy en nog eens zwaar overhyped maar daar hoor je niks van!

x3. Hypocriete amerikanen moeten niet zeiken. Lopen dozijnen juicende amerikaanse MMA vechters rond.

Fuck dat gezeik, war Overeem!

steftheboxer
16-11-2009, 12:18
pff dat filmpje van hem, wat een enorme beul is het zeg! Zwaar onder de indruk dat hij ondanks deze spiermassa zijn snelheid blijft behouden...

Zet hem maar tegen Fedor!

Groundwork
16-11-2009, 14:55
Over dat juicegebruik in Amerika, je moet op dit forum eens zoeken naar de reportage van
"Bigger, Stronger, Better" daar kwamen toch dingen in voor waar ik mijn gedachten bij had..

Goede reportage allesinds

Harrie Nak
16-11-2009, 20:11
Je bedoelt Bigger, stronger, faster (http://www.youtube.com/results?search_query=bigger+stronger+faster&search_type=&aq=f)?

iconian
16-11-2009, 20:32
Get your facts straight, the naming order is:
- Overeem
- Overeem 2 aka Übereem
- Supereem (level 1)
- Ascended Supereem (level 1)
- Ultra form Supereem aka Ultrareem (level 1)
- Supereem 100%/maximum potential/whatever (level 1)
- Supereem 2
- Supereem 3 (at this point his hair becomes really long)
- Supereem 4 is possible if he looks at the full moon (or any celestial body which reflects enough Über radiation, he can look at a full earth while on the moon if he wants) while transforming

From there it's all rumours and speculation... though I have previously mentioned the mythical Hypereem level, I don't know if it actually exists. There is also rumours of a Mystic level, although I don't know where that would fit in and if or if not it would be more powerful than the Supereem 4 transformation.


http://i37.tinypic.com/23m0pzm.jpg

die gif is super. klassewerk

zover heb ik al langs zien komen:

Turboreem
Mastereem
Godreem
Devilreem
Supreem
Supereem
Megareem
Monstereem
Alphareem
Omegareem
Ubereem
Multireem
Killereem
Beastreem
Gigareem
Terroreem

Mickey
16-11-2009, 22:02
Denk je dat op de amerikaanse college's niet gebruikt word? Geloof dat meer dan 50% van de amerikaanse studenten (en zeker de footballers en wrestlers) dik juicen. Maargoed, dan nog maar niet te spreken over de showworstel periode in Brocks leven..


Fuck dat gezeik, war Overeem!

Haha! Klopt! Ik heb familie in de states en mn neef zegt het zelf ook. Alle jocks zijn daar snoeperts. Ik ben zelf een lange magere gast en elke keer als ik met een Amerikaanse vechter stond te lullen wilden ze me aan de kuur helpen.. "You need to beef up, man.. They got stuff for that. Its completely safe. "

Christophe
16-11-2009, 23:20
Het feit dat doping-gebruik heimelijk gebeurt, en er dus geen één vechter al tijdens zijn carriere over praat, maakt deze discussie geheel overbodig. Iedereen kan wel gissen wat er aan de hand is, maar het levert weinig op. Laten we het lekker over sport hebben....

Good point! :thup:


Haha! Klopt! Ik heb familie in de states en mn neef zegt het zelf ook. Alle jocks zijn daar snoeperts. Ik ben zelf een lange magere gast en elke keer als ik met een Amerikaanse vechter stond te lullen wilden ze me aan de kuur helpen.. "You need to beef up, man.. They got stuff for that. Its completely safe. "

:lol:

Lionheart
17-11-2009, 06:08
Wat ik nog even kwijt wil aan de mensen die denken dat alleen maar de mannen die een mooi lichaam hebben zogenaamd gesnoept hebben, die mensen hebben het mis.

Want genoeg vechters met het lichaam van een Fedor zitten ook aan de dianaBol etc. Alleen zie je het bij zulke vechters niet zo goed omdat zij misschien iets dikker zijn en minder aanleg hebben om een mooi lichaam te ontwikkelen.

NESCIO
17-11-2009, 09:15
ik blijf het zeggen mocht het niks meer worden met vechten ziek ik een glansrijke BB carriere

Collina
17-11-2009, 13:03
Niet dat overeem klein was ofcourse :D

http://www.parkwaywrestling.org/images/Brock%20Lesnar.jpg


Ik vind alleen dat lesnar altijd al huge was, die man heeft het gewoon voor elkaar.

Als ik zo naar die foto kijk van Brock, heb ik sterk het vermoeden dat hij mee deedt aan So you think you can dance. (winnaar van vorig jaar) Ivan Brock Lesnar. http://www.danser-ivan.nl/ :fp: wat een ander postuur had hij toen.

Collina

Rougemonkey
17-11-2009, 18:27
Alle adrenaline sporten drijven op juice. No juice, no entertainment.

Case closed.