PDA

View Full Version : Welterweight Contender(Let op spoiler UFC 105)



superfreak
16-11-2009, 11:58
Nu Dan Hardy gewonnen heeft van Mick Swick is hij dus de persoon om het op te nemen tegen GSP. Op verschillende sites lees ik dat veel mensen van mening zijn dat dit 'm toch echt niet gaat worden.
Dan Hardy zou geen recht hebben want zijn nog genoeg jongens die voor mogen gaan. Hij zou niets hebben om het GSP moeilijk te maken.

Er is zelfs ergens te lezen dat ze beide coaches zouden zijn voor TUF11 of zo. Dan mogen we nog wel effe wachten eer we GSP weer in actie zien. Wat vinden we hier van?

Persoonlijk ben ik van mening dat GSP toch tegen iemand moet. Je kan hem niet heel de tijd tegen de zelfde mensen laten vechten. Alves, Koscheck of een Fitch zouden Hardy mogelijk al kunnen hebben en dus meer recht hebben op de titel..

Waar is Paul Daley in het geheel. Want was het niet Kampmann vs Swick die zou bepalen wie tegen GSP zou moeten. Kampmann was toen zeer overtuigend opzij gezet door Paul Daley.

Wat denken we ervan MF leden??

Fasada
16-11-2009, 12:03
Ik ben ook zeer verbaasd over dat Dan Hardy een kans krijgt...
Vind dat Dan Hardy eerst moet vechten tegen een Fitch, Alves of Kosheck of misschien wel een Paul Daley of Anthony Johnson maar goed, het is voor UFC wel interessant dat een Engelsman een keer mag vechten voor een titel denk ik...

Ben bang voor een walkover voor GSP... Denk zelfs dat een Dan Hardy het niet eens redt tegen een Fitch, Kosheck of Alves...

Wiseguy
16-11-2009, 12:07
Dan Hardy is echt niet opgewassen tegen GSP. Swick is overschat.. van wie heeft hij nou eigenlijk gewonnen. Beide vechters kunnen niet tippen aan Johnson, Koscheck, Fitch of Alves.

Fitch verdient een nieuwe kans! Alves tegen Hardy en winnaar van kos en johnson tegen de winnaar van fitch en gsp.

wrestler_nl
16-11-2009, 12:07
Dan Hardy heeft wel van Mike swick gewonnen maar hij zou het GSP echt niet moeilijk maken. Eigelijk is er niemand in de ww divisie die het GSP moeilijk zou kunnen maken die hij nog niet heeft verslagen. Ik bedoel Dan Hardy en Mike Swick zijn niet de grootste uitdaging voor GSP. Paul Daley heeft maar 1 partij gedraaid in de ufc dus dat is ook een beetje te vroeg om hem gelijk tegen GSP te zetten. Misschien Atnhony Johnson als hij van Koschek weet te winnen @ ufc 106. ik zou het echt niet weten. Volgens mij is de welterweight divisie wel de zwakste in de ufc op dit moment.

superfreak
16-11-2009, 12:08
Ik ben ook zeer verbaasd over dat Dan Hardy een kans krijgt...
Vind dat Dan Hardy eerst moet vechten tegen een Fitch, Alves of Kosheck of misschien wel een Paul Daley of Anthony Johnson maar goed, het is voor UFC wel interessant dat een Engelsman een keer mag vechten voor een titel denk ik...

Ben bang voor een walkover voor GSP... Denk zelfs dat een Dan Hardy het niet eens redt tegen een Fitch, Kosheck of Alves...

Ik denk dat hij qua stand up mogelijk redelijk gelijk is aan Alves, maar dat Alves toch een betere ground game heeft. dat zou hem kunnen redden. Koscheck die zou dom genoeg zijn om een stand up battle aan te gaan en dat verliest hij. Fitch zal z'n worstel skills wel goed gebruiken en heeft een kin om z'n stoten te kunnen hebben.

Anthony Johnson wil ik eerst z'n weight cut zien halen tegen Koscheck denk dat hij gewoon te zwaar is.

Paul Daley zou Dan Hardy ko slaan. Echter heeft hij al helemaal niets tegen GSP in te brengen want hij gaat de takedowns niet kunnen stoppen en heeft geen ground game. doet me altijd denken aan een Melvin Manhoef.

wrestler_nl
16-11-2009, 12:10
Ik denk dat hij qua stand up mogelijk redelijk gelijk is aan Alves, maar dat Alves toch een betere ground game heeft. dat zou hem kunnen redden. Koscheck die zou dom genoeg zijn om een stand up battle aan te gaan en dat verliest hij. Fitch zal z'n worstel skills wel goed gebruiken en heeft een kin om z'n stoten te kunnen hebben.

Anthony Johnson wil ik eerst z'n weight cut zien halen tegen Koscheck denk dat hij gewoon te zwaar is.

Paul Daley zou Dan Hardy ko slaan. Echter heeft hij al helemaal niets tegen GSP in te brengen want hij gaat de takedowns niet kunnen stoppen en heeft geen ground game. doet me altijd denken aan een Melvin Manhoef.

Paul Daley en Dan Hardy zijn volgens mij teammates dus die zullen niet tegen elkaar vechten denk ik.

superfreak
16-11-2009, 12:14
Paul Daley en Dan Hardy zijn volgens mij teammates dus die zullen niet tegen elkaar vechten denk ik.

Helemaal gelijk. Dacht dat Daley van Wolfslair was en ook bij Mike's gym wat aan z'n training deed.

El Bambino
16-11-2009, 13:15
GSP is een van de lafste kampioen in mijn ogen. Praatjes als ik wil de geschiedinis ingaan als de beste vechter ooit zijn voor mij losse praatjes.
Op zijn eigen gewicht is er allang niemand meer die het hem moeilijk kan maken, dus waar wacht ie dan op ?

wrestler_nl
16-11-2009, 14:28
GSP is een van de lafste kampioen in mijn ogen. Praatjes als ik wil de geschiedinis ingaan als de beste vechter ooit zijn voor mij losse praatjes.
Op zijn eigen gewicht is er allang niemand meer die het hem moeilijk kan maken, dus waar wacht ie dan op ?

Dat maakt hem natuurlijk geen laffe kampioen dat hij alle vechters in zijn divisie (overtuigend) verslaat. Maar je hebt gelijk dat er niemand meer is in zijn divisie die hem het erg moeilijk kan maken...ik zeg naar mw en Anderson Silva uitdagen!

superfreak
16-11-2009, 14:37
GSP is een van de lafste kampioen in mijn ogen. Praatjes als ik wil de geschiedinis ingaan als de beste vechter ooit zijn voor mij losse praatjes.
Op zijn eigen gewicht is er allang niemand meer die het hem moeilijk kan maken, dus waar wacht ie dan op ?

Beetje jammer zo een opmerking over GSP. Ja hij is goed en heerst dus. Dus is hij dan maar gelijk laf...
Hij moet ophoog gaan en tegen Anderson Silva gaan vechten hoor je dan. Anderson is 10 centimeter langer, op dit moment twee gewichtsklasses zwaarder en heeft een langere reach, aan dat laatste til ik normaal niet zo zwaar maar als iemand zo snel is als Anderson dan moet je er toch wel rekening mee houden.
GSP zij tijdens UFC 105 fightclub Q&A ook dat hij best op een catchweight wil vechten. Begrijpelijk want hij zou dan aankomen en anderson net een beetje afvallen om in de middelweight te mogen vechten wat hij al gewend is. GSP denkt na. Want hij wil geen BJ Penn of Randy Couture situaties, met alle respect voor hun. Is niet altijd even verstandig wat ze doen. Randy gaf laatst ook aan, bij de heavyweights zijn die gasten zo veel groter dat je niet zomaar je back kan geven want dat is gewoon rediculous.

MilfhunterMMA
16-11-2009, 15:11
GSP is een van de lafste kampioen in mijn ogen. Praatjes als ik wil de geschiedinis ingaan als de beste vechter ooit zijn voor mij losse praatjes.
Op zijn eigen gewicht is er allang niemand meer die het hem moeilijk kan maken, dus waar wacht ie dan op ?

dit is nonsens wat mij betreft en het woord 'allang' is volstrekt misplaatst. De laatste contenders waren allemaal waardige tegenstanders waar hij ook de nodige moeite mee had.

Tony
16-11-2009, 15:16
GSP gaf ooit eens aan dat ie best wel naar MW wilde... Échter gaf hij aan dat dat niet iets is dat je "zomaar" even doet.
Alles gaat dan veranderen... Je training, je voeding, je cardio, je techniek...

Op de lange termijn zou ik GSP graag als MW aan het werk zien..

Tot dat het zover is weet ik nog een hele leuke matchup...

GSP vs Marquardt @ catchweight (op 80kg... maar ik weet niet zeker of Nate dat haalt)

superfreak
16-11-2009, 15:22
GSP gaf ooit eens aan dat ie best wel naar MW wilde... Échter gaf hij aan dat dat niet iets is dat je "zomaar" even doet.
Alles gaat dan veranderen... Je training, je voeding, je cardio, je techniek...

Op de lange termijn zou ik GSP graag als MW aan het werk zien..

Tot dat het zover is weet ik nog een hele leuke matchup...

GSP vs Marquardt @ catchweight (op 80kg... maar ik weet niet zeker of Nate dat haalt)

Inderdaad. Hij heeft nu pas sinds hij traint een voedingsdeskundige bij z'n staf genomen. Komt goed joh.

Op catchweight van middelweight zijn er wel een paar leuke te bedenken. GSP vs Bisping
GSP vs Wanderlei
GSP vs Maia.....etc..

easy
16-11-2009, 17:45
zo well Dan als Paul komen uit Nottingham, team rough house en zijn dus traing maatjes dus die 2 zul je niet tegen elkaar zien.ik sprak paul vorige week vrijdag avond en vecht volgens mij binnenkort weer.

het is een echte harde jongen zijn stand up is ook wreed.als hij beetje kan cutten die jongen zou heel makkelijk in de k1 max kunnen vechten.een heel aardige gast trouwens.

Sendur
16-11-2009, 18:06
Het moet zijn GSP vs Anderson Silva.


Of Hardy vs Daley en die winnaar tegen GSP.

Anders niks.

TOON
16-11-2009, 18:17
Ik ben ook zeer verbaasd over dat Dan Hardy een kans krijgt...
Vind dat Dan Hardy eerst moet vechten tegen een Fitch, Alves of Kosheck of misschien wel een Paul Daley of Anthony Johnson maar goed, het is voor UFC wel interessant dat een Engelsman een keer mag vechten voor een titel denk ik...

Ben bang voor een walkover voor GSP... Denk zelfs dat een Dan Hardy het niet eens redt tegen een Fitch, Kosheck of Alves...

yep!

oliebol
16-11-2009, 18:36
Zie GSP in deze divisie idd voor een lange tijd niet verliezen als dit zo door blijft gaan, dus zou hem wel in MW willen zien vechten. Ik denk dat hij het iedereen daar toch wel flink moeilijk zou maken.

Mr 1 Leg
17-11-2009, 06:12
Dan Hardy is echt niet opgewassen tegen GSP. Swick is overschat.. van wie heeft hij nou eigenlijk gewonnen. Beide vechters kunnen niet tippen aan Johnson, Koscheck, Fitch of Alves.

Fitch verdient een nieuwe kans! Alves tegen Hardy en winnaar van kos en johnson tegen de winnaar van fitch en gsp.x2

superfreak
17-11-2009, 10:29
Nu we het hebben over de switch van welterweight naar middelweight. Vergis ik me nou of ging damian Maia ook op welterweight een partij draaien?

easy
17-11-2009, 11:25
Nu we het hebben over de switch van welterweight naar middelweight. Vergis ik me nou of ging damian Maia ook op welterweight een partij draaien?


fuck die jongen zijn bjj nivo is gewoon niet normaal wat een genoot 4 de oog.

superfreak
17-11-2009, 11:43
fuck die jongen zijn bjj nivo is gewoon niet normaal wat een genoot 4 de oog.

Inderdaad, jammer dat Nata hier wel raad mee wist. haha.

dirk5
17-11-2009, 11:54
Ik zie op WW niemand in de buurt komen van het niveau van GSP.

Het liefste zou ik hem, wanneer mogelijk, in de MW divisie zien.

GerritTonijn
17-11-2009, 12:25
Gaat misschien ook wel gebeuren.




He's up from his usual 187-188 pounds as his walk-around weight to 195-196, and said he's slowly developing muscle that he will maintain. At the same time, he emphasized that his athletic performance comes second to his health, and despite competing in a dangerous sport, he is not going to take any steps that would hinder his long-term well-being.
The 28-year old St. Pierre said that if he gets up to 200 pounds, he may have to move up a weight class. He's noted that he goes against middleweights, light heavyweights and heavyweights in training all the time, and does very well against them.
The key is whether St. Pierre can continue to make 170 without a problem. He said if and when the cut becomes too drastic, that's when he'll stop. It's in that next class up where Anderson Silva, his much talked-about potential future opponent in what would be one of the biggest matches in company history, resides as champion.
"I'm not afraid of any man in the sport," said St. Pierre in reference to Silva, who along with St. Pierre and Fedor Emelianenko are the three fighters most debated for the No. 1 pound-for-pound spot.

BoerHarms
17-11-2009, 12:31
Maarja, ik denk niet dat GSP snel naar MW gaat vertrekken, het geld ligt voor hem bij WW.

superfreak
17-11-2009, 12:36
Hij zal het voorzichtig aan gaan doen. Hij wil het op de slimme manier doen zeg maar.

Trouwens als BJ Penn straks wint van Sanchez wie blijft er voor hem dan nog over op lightweight?

Mule-Kick
17-11-2009, 12:50
Moeilijk om te zeggen wie nu n1. contender is voor ww titel denk dat Hardy vs. winnaar Johnson/Kos wel een titelshot waardig is. Maarja dat gaat veel te lang duren.

Ik vind niet dat GSP perse omhoog moet in gewicht om zich te bewijzen. Als hij het wilt doen prima, er zijn mooie matchups te bedenken. Maar als hij het niet wil is dat ook logisch. Is toch een grote stap. We hebben allemaal gezien wat er kan gebeuren als je als kampioen in een hogere gewichtsklasse gaat vechten (zie bj penn) het kan natuurlijk ook goed uitpakken (anderson silva) maar of GSP dit risico wil nemen is aan hem.

jasfro
17-11-2009, 13:00
Ik vind dat de UFC jake shields moet binnenhalen voor de title.

superfreak
17-11-2009, 13:12
Ik vind dat de UFC jake shields moet binnenhalen voor de title.

Ondanks dat ik zeer gecharmeerd bent van Jake Shield, moet ik zeggen dat na z'n laatste partij tegen Miller, je rustig kan zeggen dat dit ook niet de oplossing is. Hij heeft BJJ skills maar zijn standup is niet goed genoeg om GSP te stoppen en de takedowns gaan hem ook de das om doen. En geloof me GSP zou hem zomaar kunnen submitten.

lio
17-11-2009, 18:05
GSP is een van de lafste kampioen in mijn ogen. Praatjes als ik wil de geschiedinis ingaan als de beste vechter ooit zijn voor mij losse praatjes.
Op zijn eigen gewicht is er allang niemand meer die het hem moeilijk kan maken, dus waar wacht ie dan op ?

Hij wacht op je

El Bambino
17-11-2009, 19:24
Hij wacht op je

Ik ben 85 kg.......en GSP neemt geen risico's, denk niet dat ie dat durft. :D

bryan
17-11-2009, 19:40
GSP raped iedereen in de WW divisie